Ik ben naar de ufc Fan Expo in Engeland geweest. Ben er wel meer tegen gekomen. Randy, wandy, Dana. En ik heb een hele gave foto van mijen Joe Rogon in Soho die ik ontmoet had na ze comedy show, daar ben ik wel het meest trots op.quote:Op woensdag 22 februari 2012 21:11 schreef Fyodor het volgende:
[..]
Hehe, ik ben de eerste met picks en ik kies Bader![]()
Hij wordt door velen afgeschreven, komt toch een beetje door z'n loss tegen Ortiz. Terwijl 9 van de 10 keer Bader dit zou winnen.
Gaaf trouwens dat je zowel Bader als Jones ontmoet hebt. Op vakantie/bezoek in de USA of woon je daar?
Lolquote:Op donderdag 23 februari 2012 09:09 schreef StefanW het volgende:
Heb een paar dagen het topic niet gevolgd, maar was deze al voorbij gekomen?
Heel bizar...
Ja, zie post #207.quote:
Are we trowing spinning shit now?quote:Op donderdag 23 februari 2012 17:30 schreef Jajong het volgende:
Heb ik in trainings een keer bijna gehad. Deed een draaitrap naar 't hoofd maar er lag al zoveel zweet op de matten dat ik op m'n bek gleed. Dat was ook wel jammertjes.
quote:Op donderdag 23 februari 2012 20:01 schreef leeroy het volgende:
[..]
Are we trowing spinning shit now?
Een paar nieuwe vechters in de maincard zie ik, joe blauwzoon, en bart huppelepup, en nog een braaderquote:Op donderdag 23 februari 2012 17:06 schreef incognitoomuch het volgende:
Frankie "The Antwoord" Edgar vs. Ben Henderson (for lightweight title)
Ryan Braader vs. Quinton "Rampage" Jackson
Check Kongo vs. Mark Hunt
Yoshi Akiyama vs. Jake Shields...
Tim Boetsch vs. Yushi Okami
Hatsu Hioki and Bart Palahetzalwel
Joe Blauwzoon vs. Anthony Pettis
W00T!quote:Op donderdag 23 februari 2012 20:01 schreef leeroy het volgende:
[..]
Are we trowing spinning shit now?
we have a winner!quote:
Helemaal mee eens....maar dat is met alles zoquote:Op vrijdag 24 februari 2012 14:09 schreef Geo4kant het volgende:
Vuisten van vuur![]()
Iets uitdrukken in het Nederlands klinkt vaak echt kut
Maar ik wil m helemaal niet meetenquote:Op vrijdag 24 februari 2012 14:53 schreef rayomac het volgende:
Er komt ook een meet & greet met Bob maar het fijne weet ik er nog niet van.
Goede card idd, damnquote:Op vrijdag 24 februari 2012 16:39 schreef Jajong het volgende:
7 fights.. Lel. Kan je heel hard te mist in gaan bij deze, zijn nog goeie matchups ook nog.
Ik zit er nu 10 minuten in en dit is echt het beste interview wat hij ooit gehad heeft, ik heb Rampage nog nooit zo open over zaken horen praten.quote:Op donderdag 23 februari 2012 22:56 schreef McNulty het volgende:
Tof interview met Ariel en Rampage. Ze lopen lopen door de straten van Tokyo en praten over van alles.
http://www.mmafighting.com/2012/2/23/2819375/rampage-interview
DIt inderdaad, heerlijk interview!quote:Op vrijdag 24 februari 2012 17:36 schreef Paxlie het volgende:
[..]
Ik zit er nu 10 minuten in en dit is echt het beste interview wat hij ooit gehad heeft, ik heb Rampage nog nooit zo open over zaken horen praten.
Braader ftw!quote:Op zaterdag 25 februari 2012 00:30 schreef WammesWaggel het volgende:
Frankie Edgar vs. Ben Henderson
Ryan Bader vs. Quinton "Rampage" Jackson
Cheick Kongo vs. Mark Hunt
Yoshihiro Akiyama vs. Jake Shields
Tim Boetsch vs. Yushin Okami
Hatsu Hioki and Bart Palaszewski
Joe Lauzon vs. Anthony Pettis
retired rampage in Japan?quote:Op zaterdag 25 februari 2012 07:37 schreef Fyodor het volgende:
Rampage vindt het allemaal wel best volgens mij. Hoop dat Bader het voor elkaar krijgt...
quote:Op zaterdag 25 februari 2012 13:54 schreef McNulty het volgende:
Zo pffff gelukkig dat je haar knieën niet op de foto kan zien.
Dat vind ik dus ookquote:Op zaterdag 25 februari 2012 15:41 schreef Sinji het volgende:
Persoonlijk vind ik het wijzigen van de picks na de weigh-ins een beetje.. easy. Al is het wel verleidelijk.
waarom wachten jullie dan niet tot na de weigh in? het kost taz nl veel werk om het dan weer te veranderen.quote:Op zaterdag 25 februari 2012 15:41 schreef Sinji het volgende:
Persoonlijk vind ik het wijzigen van de picks na de weigh-ins een beetje.. easy. Al is het wel verleidelijk.
Als je na de weighins picked daar heb ik geen moeite mee maar het veranderen is beetje cheapquote:Op zaterdag 25 februari 2012 17:15 schreef THEFXR het volgende:
[..]
waarom wachten jullie dan niet tot na de weigh in? het kost taz nl veel werk om het dan weer te veranderen.
Ik voel een poll aankomenquote:Op zaterdag 25 februari 2012 17:18 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Als je na de weighins picked daar heb ik geen moeite mee maar het veranderen is beetje cheap
Picks maken na de weigh is safer. De echte mannen kiezen vóor de weigh inquote:Op zaterdag 25 februari 2012 17:15 schreef THEFXR het volgende:
[..]
waarom wachten jullie dan niet tot na de weigh in? het kost taz nl veel werk om het dan weer te veranderen.
Wat een onzinquote:Op zaterdag 25 februari 2012 15:41 schreef Sinji het volgende:
idd, gewoon dom,echte mannen zijn dat ookquote:Op zaterdag 25 februari 2012 17:56 schreef Jajong het volgende:
[..]
Wat een onzin. Tis sowieso beetje dom om picks temaken voor de weigh-ins.
Main event begint 4:00 uur 's ochtends.quote:Op zaterdag 25 februari 2012 18:00 schreef Jajong het volgende:
Anyway 't begint gewoon normale tijden toch? Ben nu 2 dagen op stap geweest dus vanavond lekker chillen en UFC kijken
Normaal dusquote:Op zaterdag 25 februari 2012 18:02 schreef kevin_ het volgende:
[..]
Main event begint 4:00 uur 's ochtends.
Ik slaap eerder als ik UFC kijk dan als ik op stap ga.quote:Op zaterdag 25 februari 2012 18:07 schreef kevin_ het volgende:
[..]
Wel 7 gevechten hè. Weet niet hoeveel waarde je hecht aan slaap.
ik blij altijd wakker,maar dan is je zondag naar de klote, zal eens proberen op te staan, om 4 uurquote:Op zaterdag 25 februari 2012 18:10 schreef WammesWaggel het volgende:
Gewoon gaan slapen en dan na het wakker worden kijken...
Bring it on C'mon
Ditquote:Op zaterdag 25 februari 2012 18:09 schreef Jajong het volgende:
[..]
Ik slaap eerder als ik UFC kijk dan als ik op stap ga.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |