Lolquote:Op donderdag 23 februari 2012 09:09 schreef StefanW het volgende:
Heb een paar dagen het topic niet gevolgd, maar was deze al voorbij gekomen?
Heel bizar...
Ja, zie post #207.quote:
Are we trowing spinning shit now?quote:Op donderdag 23 februari 2012 17:30 schreef Jajong het volgende:
Heb ik in trainings een keer bijna gehad. Deed een draaitrap naar 't hoofd maar er lag al zoveel zweet op de matten dat ik op m'n bek gleed. Dat was ook wel jammertjes.
quote:Op donderdag 23 februari 2012 20:01 schreef leeroy het volgende:
[..]
Are we trowing spinning shit now?
Een paar nieuwe vechters in de maincard zie ik, joe blauwzoon, en bart huppelepup, en nog een braaderquote:Op donderdag 23 februari 2012 17:06 schreef incognitoomuch het volgende:
Frankie "The Antwoord" Edgar vs. Ben Henderson (for lightweight title)
Ryan Braader vs. Quinton "Rampage" Jackson
Check Kongo vs. Mark Hunt
Yoshi Akiyama vs. Jake Shields...
Tim Boetsch vs. Yushi Okami
Hatsu Hioki and Bart Palahetzalwel
Joe Blauwzoon vs. Anthony Pettis
W00T!quote:Op donderdag 23 februari 2012 20:01 schreef leeroy het volgende:
[..]
Are we trowing spinning shit now?
we have a winner!quote:
Helemaal mee eens....maar dat is met alles zoquote:Op vrijdag 24 februari 2012 14:09 schreef Geo4kant het volgende:
Vuisten van vuur![]()
Iets uitdrukken in het Nederlands klinkt vaak echt kut
Maar ik wil m helemaal niet meetenquote:Op vrijdag 24 februari 2012 14:53 schreef rayomac het volgende:
Er komt ook een meet & greet met Bob maar het fijne weet ik er nog niet van.
Goede card idd, damnquote:Op vrijdag 24 februari 2012 16:39 schreef Jajong het volgende:
7 fights.. Lel. Kan je heel hard te mist in gaan bij deze, zijn nog goeie matchups ook nog.
Ik zit er nu 10 minuten in en dit is echt het beste interview wat hij ooit gehad heeft, ik heb Rampage nog nooit zo open over zaken horen praten.quote:Op donderdag 23 februari 2012 22:56 schreef McNulty het volgende:
Tof interview met Ariel en Rampage. Ze lopen lopen door de straten van Tokyo en praten over van alles.
http://www.mmafighting.com/2012/2/23/2819375/rampage-interview
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |