Nate Marquardt to Strikeforce, verbal agreements in place for fight with Tyron Woodleyquote:Op woensdag 22 februari 2012 10:10 schreef Splackavellie02 het volgende:
Instant title shot? Aangezien Kennedy naar de UFC komt.
LOL, whut?quote:Op woensdag 22 februari 2012 03:53 schreef slashdotter3 het volgende:
Anime Style UFC 144 Promo Video
Loop niet warm voor Woodley... hoop daarom op een KO by Marquard.quote:Op woensdag 22 februari 2012 11:24 schreef Fyodor het volgende:
[..]
Nate Marquardt to Strikeforce, verbal agreements in place for fight with Tyron Woodley
Een aantal gewaagde voorspellingen van mij, maar wie niet waagt, wie niet wintquote:Main card
Lightweight Championship bout: Frankie Edgar (c) vs. Ben Henderson
Light Heavyweight bout: Quinton Jackson vs. Ryan Bader
Heavyweight bout: Mark Hunt vs. Cheick Kongo
Welterweight bout: Yoshihiro Akiyama vs. Jake Shields
Middleweight bout: Yushin Okami vs. Tim Boetsch
Featherweight bout: Hatsu Hioki vs. Bart Palaszewski
Lightweight bout: Anthony Pettis vs. Joe Lauzon
Preliminary card (FX)
Lightweight bout: Takanori Gomi vs. Eiji Mitsuoka
Bantamweight bout: Norifumi Yamamoto vs. Vaughan Lee
Middleweight bout: Riki Fukuda vs. Steve Cantwell
Bantamweight bout: Takeya Mizugaki vs. Chris Cariaso
Preliminary card (Facebook)
Featherweight bout: Zhang Tiequan vs. Issei Tamura
Haha, ik dacht eerst 'daar heb je weer zo iemand die met Alistair op de foto is geweest en het graag deelt', toen dacht ik ineens van: 'hmm die gast is wel erg groot' en toen las ik het onderschriftquote:Op woensdag 22 februari 2012 14:41 schreef slashdotter3 het volgende:
https://twitter.com/#!/Al(...)207304761344/photo/1
[ afbeelding ]
Me and the tallest man of Holland, funny to look up to someone now
quote:Op woensdag 22 februari 2012 13:54 schreef Fyodor het volgende:
Tijd voor de predictions voor UFC 144!
En weet iemand waar Taz in de tussentijd is?
hij heeft wel gelijk!quote:Op woensdag 22 februari 2012 19:07 schreef THEFXR het volgende:
die ego van Dana wordt steeds groter, Dana is maar 10% eigenaar!
Dat is inderdaad een beetje sneu, maar kan iemand even een samenvatting van de situatie geven waar hij op reageert? Kijk nauwelijks boksen, dus vandaar.quote:Op woensdag 22 februari 2012 19:23 schreef THEFXR het volgende:
[..]
ja,maar dat presidenten logo en aankondiging
True, dat is zielig. En hij gaat er van uit dat Mayweather dit filmpje met zwetende handjes zit te bekijken.quote:Op woensdag 22 februari 2012 19:23 schreef THEFXR het volgende:
[..]
ja,maar dat presidenten logo en aankondiging
Boksen kent op het moment nog 1 gevecht dat echt de moeite waard is. Dat is Pacman vs Mayweather. Zou al paar keer doorgaan, maar ging om diverse redenen niet door. Met name omdat Mayweather iedere keer met aanvullende eisen kwam. Nu had Mayweather zich laagdunkend uitgelaten over een Aziatische basketballer en over Pacman (een filipino). Zoals Dana zegt, cut the crap en geef de fans het gevecht waar iedereen op wacht.quote:Op woensdag 22 februari 2012 19:33 schreef Fyodor het volgende:
[..]
Dat is inderdaad een beetje sneu, maar kan iemand even een samenvatting van de situatie geven waar hij op reageert? Kijk nauwelijks boksen, dus vandaar.
Tnx, duidelijk!quote:Op woensdag 22 februari 2012 19:40 schreef Lesnar het volgende:
[..]
Boksen kent op het moment nog 1 gevecht dat echt de moeite waard is. Dat is Pacman vs Mayweather. Zou al paar keer doorgaan, maar ging om diverse redenen niet door. Met name omdat Mayweather iedere keer met aanvullende eisen kwam. Nu had Mayweather zich laagdunkend uitgelaten over een Aziatische basketballer en over Pacman (een filipino). Zoals Dana zegt, cut the crap en geef de fans het gevecht waar iedereen op wacht.
Ik ben geen grote boksfan, maar hell ik zou ook een ppv kopen voor dit gevecht!
Mayweather heeft trouwens een perfect record, ik geloof 41-0. Echt sick!quote:
Tja, als je alleen maar tegen cans vecht en elke serieuze contender ducktquote:Op woensdag 22 februari 2012 19:53 schreef Lesnar het volgende:
[..]
Mayweather heeft trouwens een perfect record, ik geloof 41-0. Echt sick!
Edit: 42-0 alweer
De la Hoya, Hatton, Marquez, Mosley zijn wel bekende namen voor mij. Maar ik ben verder geen kenner.quote:Op woensdag 22 februari 2012 20:36 schreef Fenomeno het volgende:
[..]
Tja, als je alleen maar tegen cans vecht en elke serieuze contender duckt
Rampage heeft een goede TDD + goede chin.quote:Op woensdag 22 februari 2012 21:05 schreef rayomac het volgende:
Waarom schrijft iedereen Bader zo af??? Tot nu heeft hij alleen verloren van jones en een lucky guilotine van Ortiz. Misschien heb ik ook wel een zwak voor hem omdat ik hem is ontmoet heb.
Jones ook een keer ontmoet op de wc of all places! Helaas heb ik daar geen foto van vond dat ongepast op de wc en hij was toen nog een nobody.
Hehe, ik ben de eerste met picks en ik kies Baderquote:Op woensdag 22 februari 2012 21:05 schreef rayomac het volgende:
Waarom schrijft iedereen Bader zo af??? Tot nu heeft hij alleen verloren van jones en een lucky guilotine van Ortiz. Misschien heb ik ook wel een zwak voor hem omdat ik hem is ontmoet heb.
Jones ook een keer ontmoet op de wc of all places! Helaas heb ik daar geen foto van vond dat ongepast op de wc en hij was toen nog een nobody.
Als Tito al van je wint.quote:Op woensdag 22 februari 2012 21:05 schreef rayomac het volgende:
9 van de 10 keer? Wat?quote:Op woensdag 22 februari 2012 21:11 schreef Fyodor het volgende:
[..]
Hehe, ik ben de eerste met picks en ik kies Bader![]()
Hij wordt door velen afgeschreven, komt toch een beetje door z'n loss tegen Ortiz. Terwijl 9 van de 10 keer Bader dit zou winnen.
Gaaf trouwens dat je zowel Bader als Jones ontmoet hebt. Op vakantie/bezoek in de USA of woon je daar?
"WITH KNOCK OUT POWER IN BOTH HANDS"quote:Op woensdag 22 februari 2012 21:26 schreef Fenomeno het volgende:
Ik denk dat Canpage ver done is in de UFC, maar Bader is stylistisch wel een perfecte match up voor hem.
Hendo en Machida hebben beiden van Rampage verloren. En Hendo is een baas, maar geen echt goede striker.quote:Op woensdag 22 februari 2012 21:32 schreef Fenomeno het volgende:
Goede TDD+betere striking.
Een goede striker (Hendo, Machida, Shogun, Gustafsson) zou Rampage slachten op dit moment.
Vergeet de H-bom niet!quote:Op woensdag 22 februari 2012 22:00 schreef Splackavellie02 het volgende:
[..]
Hendo en Machida hebben beiden van Rampage verloren. En Hendo is een baas, maar geen echt goede striker.
Er staat ook op dit moment. En Rampage's victory over Machida is op z'n minst discutabel te noemen. Rampage werd gesloopt in die laatste ronde.quote:Op woensdag 22 februari 2012 22:00 schreef Splackavellie02 het volgende:
[..]
Hendo en Machida hebben beiden van Rampage verloren. En Hendo is een baas, maar geen echt goede striker.
Pleasequote:Op woensdag 22 februari 2012 20:57 schreef Fenomeno het volgende:
Cans was wat overdreven, maar pretty boy pickt zn opponents nauwkeurig.
quote:
http://www.mmamania.com/2(...)be-racist-jeremy-linquote:"He needs to shut the [expletive] up and mind his own business, stay in his own lane and keep on taking advantage of the UFC fighters, while underpaying them. If he keeps on running his mouth, we may decide to give a free seminar to all of the UFC fighters on how the pay-per-view revenue should be distributed. This is typical Dana, who is always prone to ignorant outbursts. He should be the last person to try to judge someone else."
Die ene flurry bedoel je? Dat neemt niet weg dat Rampage de eerste twee rondes, en dus het gevecht, won. En als Rampage net zo in shape is als hij tegen Jones was, zou hij weer kunnen winnen. Van Henderson zie ik hem ook nog wel winnen.quote:Op woensdag 22 februari 2012 22:14 schreef Fenomeno het volgende:
[..]
Er staat ook op dit moment. En Rampage's victory over Machida is op z'n minst discutabel te noemen. Rampage werd gesloopt in die laatste ronde.
Ik ben naar de ufc Fan Expo in Engeland geweest. Ben er wel meer tegen gekomen. Randy, wandy, Dana. En ik heb een hele gave foto van mijen Joe Rogon in Soho die ik ontmoet had na ze comedy show, daar ben ik wel het meest trots op.quote:Op woensdag 22 februari 2012 21:11 schreef Fyodor het volgende:
[..]
Hehe, ik ben de eerste met picks en ik kies Bader![]()
Hij wordt door velen afgeschreven, komt toch een beetje door z'n loss tegen Ortiz. Terwijl 9 van de 10 keer Bader dit zou winnen.
Gaaf trouwens dat je zowel Bader als Jones ontmoet hebt. Op vakantie/bezoek in de USA of woon je daar?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |