Tijd voor de predictions voor UFC 144!
En weet iemand waar Taz in de tussentijd is?
quote:
Main card
Lightweight Championship bout: Frankie Edgar (c) vs. Ben Henderson
Light Heavyweight bout: Quinton Jackson vs. Ryan Bader
Heavyweight bout: Mark Hunt vs. Cheick Kongo
Welterweight bout: Yoshihiro Akiyama vs. Jake Shields
Middleweight bout: Yushin Okami vs. Tim Boetsch
Featherweight bout: Hatsu Hioki vs. Bart Palaszewski
Lightweight bout: Anthony Pettis vs. Joe Lauzon
Preliminary card (FX)
Lightweight bout: Takanori Gomi vs. Eiji Mitsuoka
Bantamweight bout: Norifumi Yamamoto vs. Vaughan Lee
Middleweight bout: Riki Fukuda vs. Steve Cantwell
Bantamweight bout: Takeya Mizugaki vs. Chris Cariaso
Preliminary card (Facebook)
Featherweight bout: Zhang Tiequan vs. Issei Tamura
Een aantal gewaagde voorspellingen van mij, maar wie niet waagt, wie niet wint
Ik neem aan dat de gehele maincard meetelt voor de UP? Allemaal bekende namen, dus moet kunnen. Op papier is de fightcard in ieder geval zeer goed. Ik heb geleerd om niet tegen Edgar te wedden, dus Frankie blijft de LW champ. Bader heeft een kans om van Rampage te winnen, ik gewoon hoop dat Bader wint. Kongo vs Hunt kan heel bruut (lees: een slugfest) worden, kijken wie het laatst blijft staan. Akiyama vs Shields.... Shields zou de veilige pick zijn, maar Sexyama vecht in zijn 'thuisland' dus geef hem het voordeel van de twijfel. Okami wint een UD van Boetsch, lijkt me een veilige pick. Palaszewski pakt een UD over Hioki. En dan Lauzon vs Pettis. Kan ook zomaar FOTN worden. Lauzon via een SD!
Ook mooie actie op de undercard. Ik vrees dat als Gomi verliest, hij gelijk in Japan mag blijven... Zelfde geldt voor Kid. Cantwell heeft ook zijn laatste kans, 5 verliespartijen op een rij moet wel einde contract zijn.
Onze Chinees Tiequan vs Tamura lijkt mij een mismatch, Tamura heeft wat in Shooto gevochten en heeft denk ik weinig kans.
Verder zal het (hopelijk) wat nostalgisch aanvoelen, deze UFC. Pride memories
Andrei Arlovski is a Belarusian heavyweight who has been in the MMA game for quite some time. His first professional fight dates back to 540 B.C. where Leonidas won as the underdog in Sparta