abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_108277899
Nevada Suspends Nick Diaz's License, Prepares for Medical Marijuana Exemption Request

A temporary suspension of Nick Diaz's fighter license was issued during a Wednesday meeting of the Nevada state athletic commission, stemming from the positive drug sample he produced during the weekend of UFC 143.
The suspension was requested by Nevada deputy attorney general Christopher Eccles, and unanimously approved by the commission until a follow-up disciplinary meeting can be scheduled. At that hearing, Diaz will have the opportunity to present a defense. He was not present at Wednesday's meeting.

When he does sit before the commission, he will likely have to answer not only for his recent drug screening failure which saw him test positive for marijuana metabolites, but also for a previous failed screening back in February 2007, also for marijuana. At that time, he was suspended for six months and fined 20 percent of his purse.

During Wednesday's meeting, commission chairman Skip Avansino requested notes and minutes from the 2007 Nevada matter, as well as any related information from any states in preparation of Diaz's upcoming disciplinary hearing.

The stage was also set for a possible defense that could include a retroactive request for a medical marijuana exemption, as Eccles noted a personal belief that "the question will come up" given Diaz's personal license for medical use in California.
NSAC executive director Keith Kizer recently told MMA Fighting that no fighter had ever applied for a medial marijuana therapeutic use exemption, but that the commission would take the same steps as normal when considering the request.

In addition to as much as a one-year suspension, Diaz faces the possibility of a financial fine, as the commission asked to receive "full data" on his purse as well as any bonuses. Diaz earned a salary of $200,000 for the bout, but likely received undisclosed bonuses that can also be affected.

Diaz has hired Las Vegas attorney Ross Goodman to defend him during the upcoming hearing, which has yet to be scheduled.
  woensdag 22 februari 2012 @ 20:44:52 #178
356568 Lesnar
Can you see me now?
pi_108277923
quote:
0s.gif Op woensdag 22 februari 2012 20:36 schreef Fenomeno het volgende:

[..]

Tja, als je alleen maar tegen cans vecht en elke serieuze contender duckt :+
De la Hoya, Hatton, Marquez, Mosley zijn wel bekende namen voor mij. Maar ik ben verder geen kenner.
I’m drinking a cooler full of Coors Light, Coors Light because Bud Light won’t pay me anything. “Hell, I might even get on top of my wife tonight.”
  woensdag 22 februari 2012 @ 20:57:07 #179
308998 Fenomeno
Wearing sunglasses at night
pi_108278482
Cans was wat overdreven, maar pretty boy pickt zn opponents nauwkeurig.
pi_108278930
Waarom schrijft iedereen Bader zo af??? Tot nu heeft hij alleen verloren van jones en een lucky guilotine van Ortiz. Misschien heb ik ook wel een zwak voor hem omdat ik hem is ontmoet heb.
Jones ook een keer ontmoet op de wc of all places! Helaas heb ik daar geen foto van vond dat ongepast op de wc en hij was toen nog een nobody.
If the doors of perception were cleansed everything would appear to man as it is, infinite.
pi_108279138
quote:
1s.gif Op woensdag 22 februari 2012 21:05 schreef rayomac het volgende:
Waarom schrijft iedereen Bader zo af??? Tot nu heeft hij alleen verloren van jones en een lucky guilotine van Ortiz. Misschien heb ik ook wel een zwak voor hem omdat ik hem is ontmoet heb.
Jones ook een keer ontmoet op de wc of all places! Helaas heb ik daar geen foto van vond dat ongepast op de wc en hij was toen nog een nobody.
Rampage heeft een goede TDD + goede chin.
pi_108279208
quote:
Hehe, ik ben de eerste met picks en ik kies Bader ;)
Hij wordt door velen afgeschreven, komt toch een beetje door z'n loss tegen Ortiz. Terwijl 9 van de 10 keer Bader dit zou winnen.

Gaaf trouwens dat je zowel Bader als Jones ontmoet hebt. Op vakantie/bezoek in de USA of woon je daar?
Andrei Arlovski is a Belarusian heavyweight who has been in the MMA game for quite some time. His first professional fight dates back to 540 B.C. where Leonidas won as the underdog in Sparta
pi_108279454
quote:
Als Tito al van je wint. 8)7
pi_108279545
quote:
0s.gif Op woensdag 22 februari 2012 21:11 schreef Fyodor het volgende:

[..]

Hij wordt door velen afgeschreven, komt toch een beetje door z'n loss tegen Ortiz. Terwijl 9 van de 10 keer Bader dit zou winnen.

Gaaf trouwens dat je zowel Bader als Jones ontmoet hebt. Op vakantie/bezoek in de USA of woon je daar?
9 van de 10 keer? Wat?
  woensdag 22 februari 2012 @ 21:26:56 #185
308998 Fenomeno
pi_108279958
Ik denk dat Canpage ver done is in de UFC, maar Bader is stylistisch wel een perfecte match up voor hem.
pi_108280193
quote:
0s.gif Op woensdag 22 februari 2012 21:26 schreef Fenomeno het volgende:
Ik denk dat Canpage ver done is in de UFC, maar Bader is stylistisch wel een perfecte match up voor hem.
"WITH KNOCK OUT POWER IN BOTH HANDS"

:D is alleen 5 jaar geleden dat het hij iemand KO geslagen heeft en dat is een over the hill wandy.
  woensdag 22 februari 2012 @ 21:32:37 #187
308998 Fenomeno
pi_108280312
Goede TDD+betere striking.

Een goede striker (Hendo, Machida, Shogun, Gustafsson) zou Rampage slachten op dit moment.
pi_108280338
Frankie Edgar
Quinton rampage Jackson
Cheick Kongo
Jake Shields
Yushin Okami
Hatsu Hioki
Joe Lauzon
pi_108281750
quote:
0s.gif Op woensdag 22 februari 2012 21:32 schreef Fenomeno het volgende:
Goede TDD+betere striking.

Een goede striker (Hendo, Machida, Shogun, Gustafsson) zou Rampage slachten op dit moment.
Hendo en Machida hebben beiden van Rampage verloren. En Hendo is een baas, maar geen echt goede striker.
  woensdag 22 februari 2012 @ 22:09:40 #190
356568 Lesnar
Can you see me now?
pi_108282323
quote:
1s.gif Op woensdag 22 februari 2012 22:00 schreef Splackavellie02 het volgende:

[..]

Hendo en Machida hebben beiden van Rampage verloren. En Hendo is een baas, maar geen echt goede striker.
Vergeet de H-bom niet!

Rond de 2:10 een hysterische Mauro! Volgens mij ben ik zijn enige fan.
I’m drinking a cooler full of Coors Light, Coors Light because Bud Light won’t pay me anything. “Hell, I might even get on top of my wife tonight.”
  woensdag 22 februari 2012 @ 22:14:46 #191
308998 Fenomeno
pi_108282646
quote:
1s.gif Op woensdag 22 februari 2012 22:00 schreef Splackavellie02 het volgende:

[..]

Er staat ook op dit moment. En Rampage's victory over Machida is op z'n minst discutabel te noemen. Rampage werd gesloopt in die laatste ronde.
pi_108282829
quote:
0s.gif Op woensdag 22 februari 2012 20:57 schreef Fenomeno het volgende:
Cans was wat overdreven, maar pretty boy pickt zn opponents nauwkeurig.
Please :')
[i]Doordeweeks werken, in het weekend aan de coke[/i]
The Ultimate Predictor 2011/2012 Champ!
pi_108282938
quote:
1s.gif Op woensdag 22 februari 2012 19:17 schreef Lesnar het volgende:

[..]

hij heeft wel gelijk!
quote:
"He needs to shut the [expletive] up and mind his own business, stay in his own lane and keep on taking advantage of the UFC fighters, while underpaying them. If he keeps on running his mouth, we may decide to give a free seminar to all of the UFC fighters on how the pay-per-view revenue should be distributed. This is typical Dana, who is always prone to ignorant outbursts. He should be the last person to try to judge someone else."
http://www.mmamania.com/2(...)be-racist-jeremy-lin
  woensdag 22 februari 2012 @ 23:53:34 #194
20925 n00cL30n
..::RSTRCTD::..
pi_108287425
Voor nu zijn mijn picks voor aankomend UFC:

woensdag 22 februari 2012 @ 23:58:37 #195
163768 Happel
Je Suis Roi
pi_108287633
Mijn picks
Elite
Feyenoordsupporters gaan naar de hemel, als er in de hel geen plaats meer is
Tegen TTIP
pi_108287636
dit gaat nooit niemand live kijken, 7 fights vanaf 4 uur snachts
pi_108289267
quote:
0s.gif Op woensdag 22 februari 2012 22:14 schreef Fenomeno het volgende:

[..]

Er staat ook op dit moment. En Rampage's victory over Machida is op z'n minst discutabel te noemen. Rampage werd gesloopt in die laatste ronde.
Die ene flurry bedoel je? Dat neemt niet weg dat Rampage de eerste twee rondes, en dus het gevecht, won. En als Rampage net zo in shape is als hij tegen Jones was, zou hij weer kunnen winnen. Van Henderson zie ik hem ook nog wel winnen.

Mijn picks:

Edgar by decision
Jackson by (T)KO
Kongo by decision
Shields by decision
Hioki by submission
Pettis by decision

Henderson heeft best een goede kans om te winnen, en een leuke stijl om naar te kijken. Maar ik kan gewoon niet iemand picken die per se interviews moet geven met een tandenstoker in zijn bek.

[ Bericht 18% gewijzigd door Splackavellie02 op 23-02-2012 01:17:10 ]
pi_108290491
quote:
0s.gif Op woensdag 22 februari 2012 21:11 schreef Fyodor het volgende:

[..]

Ik ben naar de ufc Fan Expo in Engeland geweest. Ben er wel meer tegen gekomen. Randy, wandy, Dana. En ik heb een hele gave foto van mijen Joe Rogon in Soho die ik ontmoet had na ze comedy show, daar ben ik wel het meest trots op.
If the doors of perception were cleansed everything would appear to man as it is, infinite.
  donderdag 23 februari 2012 @ 09:09:48 #200
356449 StefanW
It's all about the game..
pi_108291799
Heb een paar dagen het topic niet gevolgd, maar was deze al voorbij gekomen?
Heel bizar...
In het verleden behaalde resultaten bieden geen garantie voor de toekomst
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')