De gouden regels:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
yoquote:Op woensdag 15 februari 2012 23:12 schreef Boterbartje het volgende:
hallon ballon kallon dallon gallon
he bietsj g
he P_z g
HEY DIENTJEquote:
Ja goed en met jou FoK!soldaat?quote:Op woensdag 15 februari 2012 23:16 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
HEY DIENTJE
IK ZEI GEEN DIENTJE G
WANT IK BEN NAMELIJK JOUW NEGER
HOE IS HET
TERECHTquote:Op woensdag 15 februari 2012 23:16 schreef JohannesKozijn het volgende:
Ik word voor biseksuele, autische zolderkamernicht met een anti-sociale persoonlijkheidsstoornisuitgescholden.
Man die op me af komt
Ja goed hoor, feestje net van pap.quote:Op woensdag 15 februari 2012 23:17 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
Ja goed en met jou FoK!soldaat?
Ben jij een battyman?quote:Op woensdag 15 februari 2012 23:16 schreef JohannesKozijn het volgende:
Ik word voor biseksuele, autische zolderkamernicht met een anti-sociale persoonlijkheidsstoornisuitgescholden.
Man die op me af komt
Je bedoelt jij was de lulquote:Op woensdag 15 februari 2012 23:17 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
Ja goed hoor, feestje net van pap.
alleen ik was de bob
Ja noh was feestje van pap die 50 is geworden vandaag. Dan vind ik soberzieo wel dat hij onbeperkt mag gaan + pap voelt zich niet veilig als mam rijdt + dat ze mag drinken is ook chillquote:
Ik heb wel eens gehad dat iemand die ik al vet lang niet had gesproken ineens opbelt: hey ik heb lekke band met vriendin hier en daar, haal ons ff op wil jequote:Op woensdag 15 februari 2012 23:19 schreef Dientje12 het volgende:
Ik krijg een whatsapp berichtje
Oh, iemand wil morgen een lift..
Dit is zo'n soort bericht waar mensen je als een vervoersmiddel gebruiken, niets vriendelijks
[ afbeelding ]
Ook zo vaak gehad, dat zijn mensen die je uit het stoffige telefoonboek tevoorschijn halen om hun uit de brand te helpenquote:Op woensdag 15 februari 2012 23:20 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
Ik heb wel eens gehad dat iemand die ik al vet lang niet had gesproken ineens opbelt: hey ik heb lekke band met vriendin hier en daar, haal ons ff op wil je
eh nee
Ah, gefeliciteerd manquote:Op woensdag 15 februari 2012 23:20 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
Ik heb wel eens gehad dat iemand die ik al vet lang niet had gesproken ineens opbelt: hey ik heb lekke band met vriendin hier en daar, haal ons ff op wil je
eh nee
verkeerde gequotequote:
quote:Op woensdag 15 februari 2012 23:28 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
verkeerde gequote
[ afbeelding ]
Maar bedankt Dientje!
Was leuk feestje wel
aah dientje tochquote:
thatha'squote:Op woensdag 15 februari 2012 23:30 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
aah dientje toch
FOK!power, hier zijn je echte tata's
ja die bedoelde ik ook, kan echt nietquote:
lolquote:Op woensdag 15 februari 2012 23:33 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
ja die bedoelde ik ook, kan echt niet
Zeker meneer Dientje, uurtje of 12/ 1 ga ik er denk ik al wel uit hoor, heb geen zin om zo lang in bed te liggen dusquote:Op woensdag 15 februari 2012 23:36 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
lol
kan je morgen zeker weer uitslapen?
dan ben ik al 6 uur wakkerquote:Op woensdag 15 februari 2012 23:38 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
Zeker meneer Dientje, uurtje of 12/ 1 ga ik er denk ik al wel uit hoor, heb geen zin om zo lang in bed te liggen dus
Jammer van je dag man, slapen is beterquote:
Inderdaad, daar heeft Boterbartje helemaal gelijk inquote:Op woensdag 15 februari 2012 23:40 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
Jammer van je dag man, slapen is beter
Yep, dan voel ik me niet zo moe heel de dagquote:Op woensdag 15 februari 2012 23:40 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
Jammer van je dag man, slapen is beter
Boeiequote:
Bi, trouwensquote:
praat maar met mij ik ben nog wakkerquote:Op donderdag 16 februari 2012 00:15 schreef Flippiee het volgende:
kak ik heel lief wachten op zusje tot ze thuis is maar dan altijd enge geluiden, beter lag ik in bed te pitten
Okee!quote:Op donderdag 16 februari 2012 00:20 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
praat maar met mij ik ben nog wakker
Waarheen ga je?quote:Op donderdag 16 februari 2012 00:21 schreef napoleonfour het volgende:
te wa-en met mijn zwager over vrijdag als we op vakantie gaan
Gerlos.quote:
Ludoertquote:
Oostenrijk.quote:
Boh, heeft hij stiekem bij mij in de keuken staan gluren naar mijn kookkunsten (of eerder het gebrek aan kookkunsten)quote:Op donderdag 16 februari 2012 00:40 schreef monkyyy het volgende:
It looks like a sheeps turd, thats been infested with ants. - Gordon Ramsey
Gordon: Was there anything, that I ate today in this restaurant, that wasn't microwaved?quote:Op donderdag 16 februari 2012 00:40 schreef monkyyy het volgende:
It looks like a sheeps turd, thats been infested with ants. - Gordon Ramsey
Dezequote:
Ik ook ja.quote:Op donderdag 16 februari 2012 05:19 schreef Monopoly het volgende:
Slapen is zonde van je tijd.
Ik ben blij dat ik insomnia heb
ik was kwart voor 7quote:Op donderdag 16 februari 2012 09:34 schreef Boterbartje het volgende:
Mensen die er niet al om kwart voor 8 uit waren
ik lig nu alweer in bedquote:
quote:
waz met jou?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op 8 september 2013 schreef Yreal het volgende: Boterbartje is een kwaliteitsuser
Op 2 april 2015 17:54 schreef Joosie200 het volgende: The Boterbartje experience™, dat is 100% kwaliteit voor een kleine prijs.
Omdat banaan.quote:Op donderdag 16 februari 2012 17:41 schreef Plastic_zak het volgende:
Wat is deze waarom zeggen jullie allemaal 'waz met jou' tegen me
nog 8 dagenquote:Op donderdag 16 februari 2012 17:53 schreef Spouwerranger het volgende:
Waz trouwens met deze TT? DV had toch een ban.
Vandaar de TTquote:Op donderdag 16 februari 2012 17:53 schreef Spouwerranger het volgende:
Boterbartje g alles chill dan, ga je vanavond ook nog aan je chest werken?quote:Op donderdag 16 februari 2012 18:21 schreef Boterbartje het volgende:
zullen we vanaf nu een beetje kappen met alleen maar:
- g
- nog gehosselt g
- bietjs g
- beach g
- P_z g
- pompen en alles
- g
- enzo?
Gewooon meer van; ditdat hoe was je dag gezellig etc.
-------------------------------------
ja goed gewoon beetje fifa op bank. kankworstje erbij, beetje chill. Vanmorgen nog beetje gechillt bij tankstation, koffie drinken enz jeweet.quote:
Hopelijk doet ze wel wat handwerk als tegenprestatie tog.quote:Op donderdag 16 februari 2012 18:36 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
ja goed gewoon beetje fifa op bank. kankworstje erbij, beetje chill. Vanmorgen nog beetje gechillt bij tankstation, koffie drinken enz jeweet.
Straks nog ff zusje wegbrengen als taxi dienst ik ben kapot tantoe lief
hehe, voor wat?quote:Op donderdag 16 februari 2012 17:53 schreef Spouwerranger het volgende:
nee ik pasquote:Op donderdag 16 februari 2012 18:37 schreef Beach het volgende:
[..]
Hopelijk doet ze wel wat handwerk als tegenprestatie tog.
MKquote:
quote:
Het klinkt ook dodelijk saai.quote:Op donderdag 16 februari 2012 19:47 schreef Verbodsbord het volgende:
Project Initiatie documenten maken is dodelijk saai.
Vaste prik op het hboquote:Op donderdag 16 februari 2012 19:47 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Het klinkt ook dodelijk saai.
Voetbalquote:Op donderdag 16 februari 2012 19:49 schreef Beach het volgende:
P_z g, er is voetbal nu op tv. Ajax Man United
Ze doen het wel goed tegen Anderlecht.quote:Op donderdag 16 februari 2012 19:51 schreef Flippiee het volgende:
Ik sta er mee op en ik ga er mee bed. AZ AZ AZ
Flipsjequote:Op donderdag 16 februari 2012 19:51 schreef Flippiee het volgende:
Woon je ook bij in de buurt van alkmaar danquote:Op donderdag 16 februari 2012 19:51 schreef Flippiee het volgende:
Ik had het serieus nooit gedacht dat ze nog best dominant konden zijn tegen Anderlecht.quote:Op donderdag 16 februari 2012 19:51 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Ze doen het wel goed tegen Anderlecht.
P_zquote:
Bietsjquote:
Jaquote:Op donderdag 16 februari 2012 19:52 schreef Verbodsbord het volgende:
[..]
Woon je ook bij in de buurt van alkmaar dan
Ja ik dus ookquote:Op donderdag 16 februari 2012 19:55 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ik had het serieus nooit gedacht dat ze nog best dominant konden zijn tegen Anderlecht.
[..]
P_z
[..]
BietsjKies je zelf voor
Wel heerlijk sfeertje daar straks bij de ArenA
[..]
JaNouja 20 min. met de auto
omg normale users zouden 4x posten maar jij doet het in 1xquote:Op donderdag 16 februari 2012 19:55 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ik had het serieus nooit gedacht dat ze nog best dominant konden zijn tegen Anderlecht.
[..]
P_z
[..]
BietsjKies je zelf voor
Wel heerlijk sfeertje daar straks bij de ArenA
[..]
JaNouja 20 min. met de auto
Whehe toeval. Ik woon echt precies tussen Alkmaar en Amsterdam in zeg maarquote:
Ik haat het als het topic straks vol met posts van/naar mij staatquote:Op donderdag 16 februari 2012 19:56 schreef Plastic_zak het volgende:
[..]
omg normale users zouden 4x posten maar jij doet het in 1xdaarom hou ik van je
Tuurlijk wel. Anderlecht is echt een stuk minder dan AZ. Sowieso is het Belgische voetbal wel een niveautje of 2 lager dan die van het Nederlandsequote:Op donderdag 16 februari 2012 19:55 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Jezus, kap eens met slijmenquote:Op donderdag 16 februari 2012 19:56 schreef Plastic_zak het volgende:
[..]
omg normale users zouden 4x posten maar jij doet het in 1xdaarom hou ik van je
jongu ga niet haten danquote:Op donderdag 16 februari 2012 20:00 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Jezus, kap eens met slijmen
Sport1 is deze maand gratis bij UPC enzo. Ik kijk daarquote:Op donderdag 16 februari 2012 19:57 schreef Beach het volgende:
Dan maar even snel een AZ stream opzoeken. Kan de tv uit
Ja okee daar heb je gelijk inquote:Op donderdag 16 februari 2012 19:59 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Tuurlijk wel. Anderlecht is echt een stuk minder dan AZ. Sowieso is het Belgische voetbal wel een niveautje of 2 lager dan die van het Nederlandse.
Caiwayquote:Op donderdag 16 februari 2012 20:00 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Sport1 is deze maand gratis bij UPC enzo. Ik kijk daar
[..]
Ja okee daar heb je gelijk inAlleen AZ en Europese wedstrijden, dat is altijd een enge combinatie
Nice brahquote:Op donderdag 16 februari 2012 20:05 schreef Plastic_zak het volgende:
[..]
noh matti, vandaag school, morgen ook, maandag zie ik haar weer
Wanneer ga je haar neuken dan?quote:Op donderdag 16 februari 2012 20:05 schreef Plastic_zak het volgende:
[..]
noh matti, vandaag school, morgen ook, maandag zie ik haar weer
Nog niet geregeld, ben ermee bezig.quote:Op donderdag 16 februari 2012 20:07 schreef Verbodsbord het volgende:
[..]
Wat heb je voor chick geregeld dan?
nadat we getrouwd zijn :S :Squote:Op donderdag 16 februari 2012 20:07 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Wanneer ga je haar neuken dan?
Nice ik zit ook in het procesquote:Op donderdag 16 februari 2012 20:07 schreef Plastic_zak het volgende:
[..]
Nog niet geregeld, ben ermee bezig.
[..]
nadat we getrouwd zijn :S :S
Nee, man. Gewoon er tegenaan als je de kans krijgt.quote:Op donderdag 16 februari 2012 20:07 schreef Plastic_zak het volgende:
[..]
nadat we getrouwd zijn :S :S
Jij hebt toch ook al met haar afgesproken enzo? ik nog niet g, heb nog niet eens haar nummer ofzo.quote:Op donderdag 16 februari 2012 20:08 schreef Verbodsbord het volgende:
[..]
Nice ik zit ook in het proces
veel drinken, ijs eten en meidenseries kijken tochquote:Op donderdag 16 februari 2012 20:10 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Nee heb al 2 weken een gebroken hart, kan daar dit keer niet mee omgaan
quote:Op donderdag 16 februari 2012 20:10 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Nee heb al 2 weken een gebroken hart, kan daar dit keer niet mee omgaan
Ja nu al 2x, en zondag weer, feels good man.quote:Op donderdag 16 februari 2012 20:10 schreef Plastic_zak het volgende:
[..]
Jij hebt toch ook al met haar afgesproken enzo? ik nog niet g, heb nog niet eens haar nummer ofzo.
Gister wilde ik haar trollen maar ze was er niet dus mijn plannetje ging niet door helaas.quote:Op donderdag 16 februari 2012 20:11 schreef Verbodsbord het volgende:
[..]
Ja nu al 2x, en zondag weer, feels good man.
Ah spannend wel dan![]()
Chicks trollen?quote:Op donderdag 16 februari 2012 20:12 schreef Plastic_zak het volgende:
[..]
Gister wilde ik haar trollen maar ze was er niet dus mijn plannetje ging niet door helaas.
Ja.quote:
quote:Op donderdag 16 februari 2012 20:14 schreef Plastic_zak het volgende:
[..]
Ja.haar account locken, wachtwoord veranderen in dingen als leukeschoenen01 kappergeweest02 etc, patch eruit rukken, pc overnemen met remote desktop, kladblok openen en lieve dingetjes typen.
dat soort dingen.
Was voor mij ook al weer 3 jaar terug ofzoquote:Op donderdag 16 februari 2012 20:14 schreef Beach het volgende:
Laatste keer dat ik echte date had is alweer jaar geleden
laat ik het maar niet over seks hebbenquote:Op donderdag 16 februari 2012 20:16 schreef Verbodsbord het volgende:
[..]
[..]
Was voor mij ook al weer 3 jaar terug ofzo
Same herequote:Op donderdag 16 februari 2012 20:14 schreef Beach het volgende:
Laten we dat niet doen neequote:Op donderdag 16 februari 2012 20:17 schreef Beach het volgende:
[..]
laat ik het maar niet over seks hebben
idd brahquote:Op donderdag 16 februari 2012 20:18 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Same here. Maar ik geef niks.
Je had pam kunnen hosselen g.quote:Op donderdag 16 februari 2012 20:14 schreef Beach het volgende:
nee man ik dm we; waaromquote:Op donderdag 16 februari 2012 20:19 schreef Plastic_zak het volgende:
[..]
Je had pam kunnen hosselen g.
jaquote:Op donderdag 16 februari 2012 21:25 schreef Verbodsbord het volgende:
Ik denk dat ik eindelijk weer eens succes heb bij een meisje![]()
quote:Op donderdag 16 februari 2012 21:29 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
ja
droom je er al van
om haar lippen te spreiden
met je kloppende boomstam
ware liefde
Natuurlijke gedachte tochquote:Op donderdag 16 februari 2012 21:30 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
je hebt eraan gedacht
geef maar toe smeerbats
Denk het ookquote:Op donderdag 16 februari 2012 21:33 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
jeuh die verslaving komt vanzelf zo
quote:Op donderdag 16 februari 2012 20:14 schreef Plastic_zak het volgende:
[..]
Ja.haar account locken, wachtwoord veranderen in dingen als leukeschoenen01 kappergeweest02 etc, patch eruit rukken, pc overnemen met remote desktop, kladblok openen en lieve dingetjes typen.
dat soort dingen.
Goede zaakquote:Op donderdag 16 februari 2012 21:37 schreef Spaghettivreter het volgende:
[..]
Er staat een Jan naast me ja.
seri'?quote:Op donderdag 16 februari 2012 21:46 schreef Dientje12 het volgende:
Ze zei dat ze later kwam om haar postgemiddelde te laten dalen
Zit er een verschil in de periode waarin de 8 en de 10 schrijven? Bijv. hoog of laagseizoen ofzo?quote:Op donderdag 16 februari 2012 21:52 schreef Boterbartje het volgende:
wie geeft een bart om postgemiddelde
ik zoek btw goedkope hostels in new york maar kapot moeilijk.
Ik baal een beetje van dingen als: 10 mensen schrijven van: GEWELDIG ZOU ZEKER TERUGKOMEN SUPER GOED
maar ook een stuk of 8: VIES SLECHT RANZIG, NOOIT HEEN GAAN
wat moet je dan doen?
Iets anders zoeken, mensen geven niet zomaar kritiek..quote:Op donderdag 16 februari 2012 21:52 schreef Boterbartje het volgende:
Ik baal een beetje van dingen als: 10 mensen schrijven van: GEWELDIG ZOU ZEKER TERUGKOMEN SUPER GOED
wat moet je dan doen?
Een beetje van het gemiddelde uitgaanquote:Op donderdag 16 februari 2012 21:52 schreef Boterbartje het volgende:
wat moet je dan doen?
Gratis, en je komt nog op het nieuws ook.quote:Op donderdag 16 februari 2012 21:53 schreef pimmetje2010 het volgende:
In New York kan je toch gewoon bij van die tentenmensen slapen?
Ja maar die hebben van die katten, met van die snorren? en die poepen op je en zo echt vet ranzigquote:Op donderdag 16 februari 2012 21:53 schreef pimmetje2010 het volgende:
In New York kan je toch gewoon bij van die tentenmensen slapen?
Das vet lelijk manquote:Op donderdag 16 februari 2012 21:56 schreef Boterbartje het volgende:
En natuurlijk bij HI hostel maar dat is echt zo'n groot massief ding waar je met z'n 12 en smorgens op 1 douche wachten
Ja precies mangelquote:
ja ik ga niet slapen hoorquote:
Hoi.quote:
Insgelijks.quote:Op donderdag 16 februari 2012 22:50 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
ey gekke aapleuk je hier te zien
JAA AMONKYYY WAAR WAS JE OOH IK HEB JE GEMIST HOE IS JE APPELTAART GELUKT EN LASAGNE HOE IS HET?!!?!quote:
jij ging slapen.quote:Op donderdag 16 februari 2012 22:56 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
JAA AMONKYYY WAAR WAS JE OOH IK HEB JE GEMIST HOE IS JE APPELTAART GELUKT EN LASAGNE HOE IS HET?!!?!
Sorry, had plotseling een leven de afgelopen 3 dagen. Zal niet weer gebeuren.quote:Op donderdag 16 februari 2012 22:56 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
JAA AMONKYYY WAAR WAS JE OOH IK HEB JE GEMIST HOE IS JE APPELTAART GELUKT EN LASAGNE HOE IS HET?!!?!
Wat lief.quote:Op donderdag 16 februari 2012 22:59 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
aapjesnieuws:
http://www.nu.nl/opmerkel(...)ands-dierenpark.html
OKE OKEquote:Op donderdag 16 februari 2012 23:00 schreef monkyyy het volgende:
[..]
Sorry, had plotseling een leven de afgelopen 3 dagen. Zal niet weer gebeuren.En de appeltaart is lekker, en de lasagne was goed
Wat?quote:Op donderdag 16 februari 2012 22:29 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
dientje dientje dientje!
heb je het ook gevoeld vandaag?
ow. ik had lentegevoel andersquote:Op donderdag 16 februari 2012 23:04 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
Lente?
Tis nog niet eens 15 graden buiten
Jaquote:
quote:
quote:
Jawel maar niet vandaag, dit hele weekend lig ik weer lam ergens bij iemand in de tuin met de eerste de beste chicks die voldoet aan: knap en gewilligquote:
alleen in de tuin liggenquote:Op donderdag 16 februari 2012 23:17 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
Jawel maar niet vandaag, dit hele weekend lig ik weer lam ergens bij iemand in de tuin met de eerste de beste chicks die voldoet aan: knap en gewillig
Hehequote:Op donderdag 16 februari 2012 23:18 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
alleen in de tuin liggen
priceless
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Mensen die niet aandelen hebben in tabaksgiganten, fastfood restauranten en de gezondheidszorg.quote:Op donderdag 16 februari 2012 21:33 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
mensen die geen aandelen hebben in afkickklinieken
Had plotseling een echt leven, was spannend!quote:Op donderdag 16 februari 2012 23:29 schreef pimmetje2010 het volgende:
Wow Monkyyy is terecht, waar was je?
Wauw zeg, nog enge mensen gezien?quote:Op donderdag 16 februari 2012 23:30 schreef monkyyy het volgende:
[..]
Had plotseling een echt leven, was spannend!
Nee, gelukkig niet, maar nu weer terug naar no-life, lekker veilig binnen blijven.quote:Op donderdag 16 februari 2012 23:32 schreef pimmetje2010 het volgende:
[..]
Wauw zeg, nog enge mensen gezien?
Coban en Dv zijn trouwens nog steeds niet terug
Ja dat is wel het best, stel je voor dat er iets gebeurdquote:Op donderdag 16 februari 2012 23:33 schreef monkyyy het volgende:
[..]
Nee, gelukkig niet, maar nu weer terug naar no-life, lekker veilig binnen blijven.
quote:Op donderdag 16 februari 2012 23:34 schreef pimmetje2010 het volgende:
[..]
Ja dat is wel het best, stel je voor dat er iets gebeurd
beter veilig op FOK!
gevaarlijkquote:Op donderdag 16 februari 2012 23:37 schreef Boterbartje het volgende:
Monkyyy wil je morgen koffie met mij drinken?
Beide gekregen en die vielen goed in de smaak.quote:Op donderdag 16 februari 2012 23:36 schreef pimmetje2010 het volgende:
Heb je je bonbons en rozen nog gekregen?
En hoe werd je lasagna en appeltaart ontvangen?
Nee.quote:Op donderdag 16 februari 2012 23:37 schreef Boterbartje het volgende:
Monkyyy wil je morgen koffie met mij drinken?
waarom nietquote:
Morgen was ik andere dingen van plan.quote:Op donderdag 16 februari 2012 23:42 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
waarom niet
ik wil gefriendzoned worden door jou
hmm jammer. Anders wou ik namelijk wel naar groningen heen tourenquote:Op donderdag 16 februari 2012 23:44 schreef monkyyy het volgende:
[..]
Morgen was ik andere dingen van plan.
quote:Op donderdag 16 februari 2012 23:47 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
hmm jammer. Anders wou ik namelijk wel naar groningen heen touren
Dat vind ik vleiend.quote:Op donderdag 16 februari 2012 23:47 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
hmm jammer. Anders wou ik namelijk wel naar groningen heen touren
ga je bmw verpatsen manquote:Op donderdag 16 februari 2012 23:50 schreef amenth het volgende:
[..]ahahah zelfs nie gefriendzoned goed bezig monkey
Ja nouja jij was dan doorslaggevende factor want morgen zijn er ook opendagen op rug.quote:
M3, hij ontduikt belastingquote:Op donderdag 16 februari 2012 23:53 schreef monkyyy het volgende:
Amenth, wat voor bmw heb je en hoeveel belasting betaal je?
m3 e46 240 euro ofzo en jy dan met je pokerdoekoequote:Op donderdag 16 februari 2012 23:53 schreef monkyyy het volgende:
Amenth, wat voor bmw heb je en hoeveel belasting betaal je?
Of diesel, is wat betrouwbaarderquote:Op donderdag 16 februari 2012 23:54 schreef Boterbartje het volgende:
gewoon Mercedes Benz w114 uit december 1970, geen wegenbelasting, oldtimer vezekeringen dus weinig geld
evt. lpg inbouwen dan helemaal goedkoop
profit
ahah jij heb alleen fiets man gekocht van junkiequote:Op donderdag 16 februari 2012 23:54 schreef pimmetje2010 het volgende:
[..]
M3, hij ontduikt belasting
Ik kom niet buitenquote:Op donderdag 16 februari 2012 23:55 schreef amenth het volgende:
[..]
ahah jij heb alleen fiets man gekocht van junkie
haha ken je volgend jaar werke door nieuwe wet werke naar vermgoe hebbe veel van me matties al dreiging van dus moet je naar buite en maak me nie uit ik ben voor de uitkeringe stem sp!!!quote:Op donderdag 16 februari 2012 23:59 schreef pimmetje2010 het volgende:
[..]
Ook, ik leef op jouw belastingsgeld, en dat voelt goed
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |