quote:Op donderdag 16 februari 2012 20:14 schreef Plastic_zak het volgende:
[..]
Ja.haar account locken, wachtwoord veranderen in dingen als leukeschoenen01 kappergeweest02 etc, patch eruit rukken, pc overnemen met remote desktop, kladblok openen en lieve dingetjes typen.
dat soort dingen.
Goede zaakquote:Op donderdag 16 februari 2012 21:37 schreef Spaghettivreter het volgende:
[..]
Er staat een Jan naast me ja.
seri'?quote:Op donderdag 16 februari 2012 21:46 schreef Dientje12 het volgende:
Ze zei dat ze later kwam om haar postgemiddelde te laten dalen
Zit er een verschil in de periode waarin de 8 en de 10 schrijven? Bijv. hoog of laagseizoen ofzo?quote:Op donderdag 16 februari 2012 21:52 schreef Boterbartje het volgende:
wie geeft een bart om postgemiddelde
ik zoek btw goedkope hostels in new york maar kapot moeilijk.
Ik baal een beetje van dingen als: 10 mensen schrijven van: GEWELDIG ZOU ZEKER TERUGKOMEN SUPER GOED
maar ook een stuk of 8: VIES SLECHT RANZIG, NOOIT HEEN GAAN
wat moet je dan doen?
Iets anders zoeken, mensen geven niet zomaar kritiek..quote:Op donderdag 16 februari 2012 21:52 schreef Boterbartje het volgende:
Ik baal een beetje van dingen als: 10 mensen schrijven van: GEWELDIG ZOU ZEKER TERUGKOMEN SUPER GOED
wat moet je dan doen?
Een beetje van het gemiddelde uitgaanquote:Op donderdag 16 februari 2012 21:52 schreef Boterbartje het volgende:
wat moet je dan doen?
Gratis, en je komt nog op het nieuws ook.quote:Op donderdag 16 februari 2012 21:53 schreef pimmetje2010 het volgende:
In New York kan je toch gewoon bij van die tentenmensen slapen?
Ja maar die hebben van die katten, met van die snorren? en die poepen op je en zo echt vet ranzigquote:Op donderdag 16 februari 2012 21:53 schreef pimmetje2010 het volgende:
In New York kan je toch gewoon bij van die tentenmensen slapen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |