jongu ga niet haten danquote:Op donderdag 16 februari 2012 20:00 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Jezus, kap eens met slijmen
Sport1 is deze maand gratis bij UPC enzo. Ik kijk daarquote:Op donderdag 16 februari 2012 19:57 schreef Beach het volgende:
Dan maar even snel een AZ stream opzoeken. Kan de tv uit
Ja okee daar heb je gelijk inquote:Op donderdag 16 februari 2012 19:59 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Tuurlijk wel. Anderlecht is echt een stuk minder dan AZ. Sowieso is het Belgische voetbal wel een niveautje of 2 lager dan die van het Nederlandse.
Caiwayquote:Op donderdag 16 februari 2012 20:00 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Sport1 is deze maand gratis bij UPC enzo. Ik kijk daar
[..]
Ja okee daar heb je gelijk inAlleen AZ en Europese wedstrijden, dat is altijd een enge combinatie
Nice brahquote:Op donderdag 16 februari 2012 20:05 schreef Plastic_zak het volgende:
[..]
noh matti, vandaag school, morgen ook, maandag zie ik haar weer
Wanneer ga je haar neuken dan?quote:Op donderdag 16 februari 2012 20:05 schreef Plastic_zak het volgende:
[..]
noh matti, vandaag school, morgen ook, maandag zie ik haar weer
Nog niet geregeld, ben ermee bezig.quote:Op donderdag 16 februari 2012 20:07 schreef Verbodsbord het volgende:
[..]
Wat heb je voor chick geregeld dan?
nadat we getrouwd zijn :S :Squote:Op donderdag 16 februari 2012 20:07 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Wanneer ga je haar neuken dan?
Nice ik zit ook in het procesquote:Op donderdag 16 februari 2012 20:07 schreef Plastic_zak het volgende:
[..]
Nog niet geregeld, ben ermee bezig.
[..]
nadat we getrouwd zijn :S :S
Nee, man. Gewoon er tegenaan als je de kans krijgt.quote:Op donderdag 16 februari 2012 20:07 schreef Plastic_zak het volgende:
[..]
nadat we getrouwd zijn :S :S
Jij hebt toch ook al met haar afgesproken enzo? ik nog niet g, heb nog niet eens haar nummer ofzo.quote:Op donderdag 16 februari 2012 20:08 schreef Verbodsbord het volgende:
[..]
Nice ik zit ook in het proces
veel drinken, ijs eten en meidenseries kijken tochquote:Op donderdag 16 februari 2012 20:10 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Nee heb al 2 weken een gebroken hart, kan daar dit keer niet mee omgaan
quote:Op donderdag 16 februari 2012 20:10 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Nee heb al 2 weken een gebroken hart, kan daar dit keer niet mee omgaan
Ja nu al 2x, en zondag weer, feels good man.quote:Op donderdag 16 februari 2012 20:10 schreef Plastic_zak het volgende:
[..]
Jij hebt toch ook al met haar afgesproken enzo? ik nog niet g, heb nog niet eens haar nummer ofzo.
Gister wilde ik haar trollen maar ze was er niet dus mijn plannetje ging niet door helaas.quote:Op donderdag 16 februari 2012 20:11 schreef Verbodsbord het volgende:
[..]
Ja nu al 2x, en zondag weer, feels good man.
Ah spannend wel dan![]()
Chicks trollen?quote:Op donderdag 16 februari 2012 20:12 schreef Plastic_zak het volgende:
[..]
Gister wilde ik haar trollen maar ze was er niet dus mijn plannetje ging niet door helaas.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |