Vandaar de TTquote:Op donderdag 16 februari 2012 17:53 schreef Spouwerranger het volgende:
Waz trouwens met deze TT? DV had toch een ban.
Boterbartje g alles chill dan, ga je vanavond ook nog aan je chest werken?quote:Op donderdag 16 februari 2012 18:21 schreef Boterbartje het volgende:
zullen we vanaf nu een beetje kappen met alleen maar:
- g
- nog gehosselt g
- bietjs g
- beach g
- P_z g
- pompen en alles
- g
- enzo?
Gewooon meer van; ditdat hoe was je dag gezellig etc.
-------------------------------------
ja goed gewoon beetje fifa op bank. kankworstje erbij, beetje chill. Vanmorgen nog beetje gechillt bij tankstation, koffie drinken enz jeweet.quote:
Hopelijk doet ze wel wat handwerk als tegenprestatie tog.quote:Op donderdag 16 februari 2012 18:36 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
ja goed gewoon beetje fifa op bank. kankworstje erbij, beetje chill. Vanmorgen nog beetje gechillt bij tankstation, koffie drinken enz jeweet.
Straks nog ff zusje wegbrengen als taxi dienst ik ben kapot tantoe lief
hehe, voor wat?quote:Op donderdag 16 februari 2012 17:53 schreef Spouwerranger het volgende:
Waz trouwens met deze TT? DV had toch een ban.
nee ik pasquote:Op donderdag 16 februari 2012 18:37 schreef Beach het volgende:
[..]
Hopelijk doet ze wel wat handwerk als tegenprestatie tog.
MKquote:
quote:
Het klinkt ook dodelijk saai.quote:Op donderdag 16 februari 2012 19:47 schreef Verbodsbord het volgende:
Project Initiatie documenten maken is dodelijk saai.
Vaste prik op het hboquote:Op donderdag 16 februari 2012 19:47 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Het klinkt ook dodelijk saai.
Voetbalquote:Op donderdag 16 februari 2012 19:49 schreef Beach het volgende:
P_z g, er is voetbal nu op tv. Ajax Man United
Ze doen het wel goed tegen Anderlecht.quote:Op donderdag 16 februari 2012 19:51 schreef Flippiee het volgende:
Ik sta er mee op en ik ga er mee bed. AZ AZ AZ
Flipsjequote:Op donderdag 16 februari 2012 19:51 schreef Flippiee het volgende:
Woon je ook bij in de buurt van alkmaar danquote:Op donderdag 16 februari 2012 19:51 schreef Flippiee het volgende:
Ik had het serieus nooit gedacht dat ze nog best dominant konden zijn tegen Anderlecht.quote:Op donderdag 16 februari 2012 19:51 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Ze doen het wel goed tegen Anderlecht.
P_zquote:
Bietsjquote:
Jaquote:Op donderdag 16 februari 2012 19:52 schreef Verbodsbord het volgende:
[..]
Woon je ook bij in de buurt van alkmaar dan
Ja ik dus ookquote:Op donderdag 16 februari 2012 19:55 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ik had het serieus nooit gedacht dat ze nog best dominant konden zijn tegen Anderlecht.
[..]
P_z
[..]
BietsjKies je zelf voor
Wel heerlijk sfeertje daar straks bij de ArenA
[..]
JaNouja 20 min. met de auto
omg normale users zouden 4x posten maar jij doet het in 1xquote:Op donderdag 16 februari 2012 19:55 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ik had het serieus nooit gedacht dat ze nog best dominant konden zijn tegen Anderlecht.
[..]
P_z
[..]
BietsjKies je zelf voor
Wel heerlijk sfeertje daar straks bij de ArenA
[..]
JaNouja 20 min. met de auto
Whehe toeval. Ik woon echt precies tussen Alkmaar en Amsterdam in zeg maarquote:
Ik haat het als het topic straks vol met posts van/naar mij staatquote:Op donderdag 16 februari 2012 19:56 schreef Plastic_zak het volgende:
[..]
omg normale users zouden 4x posten maar jij doet het in 1xdaarom hou ik van je
Tuurlijk wel. Anderlecht is echt een stuk minder dan AZ. Sowieso is het Belgische voetbal wel een niveautje of 2 lager dan die van het Nederlandsequote:Op donderdag 16 februari 2012 19:55 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Jezus, kap eens met slijmenquote:Op donderdag 16 februari 2012 19:56 schreef Plastic_zak het volgende:
[..]
omg normale users zouden 4x posten maar jij doet het in 1xdaarom hou ik van je
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |