ow. ik had lentegevoel andersquote:Op donderdag 16 februari 2012 23:04 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
Lente?
Tis nog niet eens 15 graden buiten
Jaquote:
quote:
quote:
Jawel maar niet vandaag, dit hele weekend lig ik weer lam ergens bij iemand in de tuin met de eerste de beste chicks die voldoet aan: knap en gewilligquote:
alleen in de tuin liggenquote:Op donderdag 16 februari 2012 23:17 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
Jawel maar niet vandaag, dit hele weekend lig ik weer lam ergens bij iemand in de tuin met de eerste de beste chicks die voldoet aan: knap en gewillig
Hehequote:Op donderdag 16 februari 2012 23:18 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
alleen in de tuin liggen
priceless
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Mensen die niet aandelen hebben in tabaksgiganten, fastfood restauranten en de gezondheidszorg.quote:Op donderdag 16 februari 2012 21:33 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
mensen die geen aandelen hebben in afkickklinieken
Had plotseling een echt leven, was spannend!quote:Op donderdag 16 februari 2012 23:29 schreef pimmetje2010 het volgende:
Wow Monkyyy is terecht, waar was je?
Wauw zeg, nog enge mensen gezien?quote:Op donderdag 16 februari 2012 23:30 schreef monkyyy het volgende:
[..]
Had plotseling een echt leven, was spannend!
Nee, gelukkig niet, maar nu weer terug naar no-life, lekker veilig binnen blijven.quote:Op donderdag 16 februari 2012 23:32 schreef pimmetje2010 het volgende:
[..]
Wauw zeg, nog enge mensen gezien?
Coban en Dv zijn trouwens nog steeds niet terug
Ja dat is wel het best, stel je voor dat er iets gebeurdquote:Op donderdag 16 februari 2012 23:33 schreef monkyyy het volgende:
[..]
Nee, gelukkig niet, maar nu weer terug naar no-life, lekker veilig binnen blijven.
quote:Op donderdag 16 februari 2012 23:34 schreef pimmetje2010 het volgende:
[..]
Ja dat is wel het best, stel je voor dat er iets gebeurd
beter veilig op FOK!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |