quote:Op woensdag 15 februari 2012 22:18 schreef Jagärtrut het volgende:
Ik gooi er eens even een mooi lijstje in . Wat vinden julllie?
T: knackebrod met hagelslag
S: 5 km. door de sneeuw ploegend hardlopen.
O: yoghurt met banaan en 2 soorten muesli
T: bakje tonijn
L: doperwten/broccoli/courgettesoep met wat gerookte zalm en parmezaanse kaas, nog een plakje gerookte zalm. Zuurdesemboterham met boter en zout
t: halve zuurdezemboterham met hagelslag
t: plakje gerookte zalm
T: 2 dinkelpannenkoekjes met framboos
B: 6 km. wandelen
D: gekookte aardappelen met yoghurt dip, veel sugarsnaps, elandgehaktbrood
Amenquote:Op woensdag 15 februari 2012 22:25 schreef Laureline het volgende:
Het is hier een regelmaat van kinderdiscussie, dierendiscussie, relidiscussie en ontbijtkoekdiscussie, aangevuld met discussies met mensen die te weinig eten/nu echt niet meer hun lijstjes gaan posten als er commentaar op komt/evangelieverkondiging van bodybuilders die Het Licht hebben gezien en dat in dit topic vol dikkerdjes komen verkondigen. Daartussen kan je je eigen lijstjes posten.
Goeie samenvatting.quote:Op woensdag 15 februari 2012 22:25 schreef Laureline het volgende:
Het is hier een regelmaat van kinderdiscussie, dierendiscussie, relidiscussie en ontbijtkoekdiscussie, aangevuld met discussies met mensen die te weinig eten/nu echt niet meer hun lijstjes gaan posten als er commentaar op komt/evangelieverkondiging van bodybuilders die Het Licht hebben gezien en dat in dit topic vol dikkerdjes komen verkondigen. Daartussen kan je je eigen lijstjes posten.
Er zijn nogal wat geloven, dus dat is lastig inderdaad.quote:Op woensdag 15 februari 2012 22:28 schreef Tinkepink het volgende:
Ik geloof dat je mensen die geloven niet over een kam moet scheren. De waarheid is grijs.
En ga nu naar bed. Slaap lekker.
achterhaald dat soort mens hier. Gelukkig op mobiel met brak internet, dus geen zin mo uitgebreid te reageren. Morgen skiën.quote:Op woensdag 15 februari 2012 22:25 schreef the85mc het volgende:
Ik ben ook niet gelovig en ik erger me groen en geel aan gelovigen. Want zij hebben altijd gelijk omdat het in een achterhaald boek staat. Ik heb gelovigen wel een geprobeerd aan het verstand te prutsen dat geloof gaat om respectvol omgaan met anderen. Iets wat sommige gelovigen met ongelovigen juist niet doen.
En net alsof dat je een 'goed' mens bent als je op een bepaalde dag in de week verplicht in een gebouw gaat zitten. Ik begrijp dat soort mensen niet. Willen ze niet begrijpen dat de bijbel in het licht van die tijd is geschreven en sommige dingen achterhaald zijn. Het gaat niet om de letterlijke beschrijving, maar om de achterliggende gedachte.
MIsschien hopen ze dat je 't bij hun ook komt wieden?quote:Op woensdag 15 februari 2012 22:30 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Er zijn nogal wat geloven, dus dat is lastig inderdaad.
Generaliseren is wel erg makkelijk.
Maar ik hang er geen was minder om op op zondag, imho heeft dat niets met geloof te maken.
Al zeggen onze buren geen gedag als je op zondag onkruid wiedt.
quote:Op woensdag 15 februari 2012 22:30 schreef Laureline het volgende:
Ja mo! Je zit hier toch in een topic vol dikke uitgezakte veertigplussers/gefrustreerde huisvrouwen die jaloers zijn op Yolanthe (onee, dat is een ander topic), terwijl je toch weet dat je gewoon 4 uur per dag in de sportschool even 56 setjes van 40 kan doen met 65 kg?
Echt, dat jullie te dik zijn is allemaal je eigen schuld, ik zie dat hier zelfs koekjes worden gegeten. Ja zo vallen jullie nooit af hč. Koekjes!
quote:Op woensdag 15 februari 2012 22:32 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
MIsschien hopen ze dat je 't bij hun ook komt wieden?
Nou, zeg!quote:Op woensdag 15 februari 2012 22:34 schreef LieLie het volgende:
Google ads: Bep the movie, afslanken zoals kan, afslanken zoals het hoort.
De goden hebben ons gehoord
Mijn sleutelhanger! Wat doettie daarquote:
Jij hebt een bakvorm aan je sleutelbos hangen?quote:Op woensdag 15 februari 2012 22:35 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Mijn sleutelhanger! Wat doettie daar
klein modelletjequote:Op woensdag 15 februari 2012 22:36 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Jij hebt een bakvorm aan je sleutelbos hangen?
Dat zal best lekker zijn, kan me voorstellen dat het veel beter vlees is dan wat je hier uit de supermarkt haalt! (Kom er maar in, biologische vleesdiscussie!quote:Op woensdag 15 februari 2012 22:34 schreef Jagärtrut het volgende:
[..]
yes. geschoten door de vader van de vriend bij wie ik was eten..
Dat lijkt me ook wel iets voor de Elfstedentraining, Kluun Fiësta!quote:Op woensdag 15 februari 2012 22:40 schreef MariaEtcetera het volgende:
Koekjes! Ik ben geschokt!
Zelf heb ik uiteraard gesport vanavond en die squats en lunges ga ik voelen morgen![]()
![]()
Dat ik al een tijd niet geweest was en nu dansjes ben gaan doen bij Clun Fiësta met 1 squat/lunges-nummer doet er verders niet toe natuurlijk!![]()
Awesome idee anders voor een themafeestje in de kroegquote:Op woensdag 15 februari 2012 22:41 schreef Laureline het volgende:
[..]
Dat lijkt me ook wel iets voor de Elfstedentraining, Kluun Fiësta!
Wat is ermeequote:
quote:Op woensdag 15 februari 2012 22:41 schreef Laureline het volgende:
[..]
Dat lijkt me ook wel iets voor de Elfstedentraining, Kluun Fiësta!
Daar valt vast veel geld mee binnen te halenquote:Op woensdag 15 februari 2012 22:43 schreef V1z0R het volgende:
Veel plezier, Li! Geniet maar van de sneeuw, hier hebben we regen namelijk
[..]
Awesome idee anders voor een themafeestje in de kroegIedereen op schaatsen komen zuipen
Bekende..uhuhquote:Op woensdag 15 februari 2012 22:46 schreef motorbloempje het volgende:
Een 'bekende' van me hier in Hull is wel eens op schaatsen boodschappen gaan doen. Ze doet aan kunstschaatsen, had nieuwe schaatsen en ging half september met >20 graden klunen naar de Lidl...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ja doei.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.crap in = crap out
quote:Op donderdag 16 februari 2012 00:06 schreef loveli het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
quote:Op donderdag 16 februari 2012 00:06 schreef loveli het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Leuke marktquote:Op donderdag 16 februari 2012 09:41 schreef the85mc het volgende:
Energietechniek, vooral gericht op duurzame energie. Al heb ik van de conventionele energiebronnen ook wel het één en ander geleerd.
Lekker!quote:
ah, dinkel is zweeds (en duits geloof ik) voor spelt.quote:Op donderdag 16 februari 2012 09:59 schreef Ewelina het volgende:
[..]
Lekker!
Wat zijn dinkelpannenkoekjes?
Ik ookquote:Op donderdag 16 februari 2012 09:36 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
Ik voel mee met je knieen Jagär!
Ontzettend prut!!quote:Op donderdag 16 februari 2012 09:43 schreef Cocotrimonium het volgende:
He Mar, hoe gaat het eigenlijk? Nog steeds zo bagger of gaat het langzaamaan de goede kant op?
quote:In this update of her pioneering Killing Us Softly series, Jean Kilbourne takes a fresh look at how advertising traffics in distorted and destructive ideals of femininity. Killing Us Softly 4 stands to challenge a new generation of students to take advertising seriously, and to think critically about popular culture and its relationship to sexism, eating disorders, and gender violence.
Mehquote:Op donderdag 16 februari 2012 10:06 schreef MarMar het volgende:
[..]
Ontzettend prut!!
thx for asking tho
^^quote:Op donderdag 16 februari 2012 10:12 schreef Cocotrimonium het volgende:
[..]
MehDan maar gewoon een extra smakkerd
Thanksquote:
Ik had deze nog niet gezien. Betwijfel overigens of het ooit zover gaat komenquote:Op donderdag 16 februari 2012 10:31 schreef Ml-etje het volgende:
mogge! Net al een uurtje gezwommen *trots
Denk dat ik mijn sportschoolabbo omzet in een 10 rittenkaart en dan om de week ga spinnen en de andere week thuis kettlebell.
Nu mezelf aanzetten tot huis opruimen![]()
@killing us softly 4, zou mooi zijn als de nieuwe generatie adverteerders inderdaad geen irreeële beelden meer neerzet.
Ja, beetje in de trant van maiskoekjes e.d. maar dan met quinoa.quote:Op donderdag 16 februari 2012 10:31 schreef Quinazoline het volgende:
Wat zijn quinoa koekjes Nallie? Maak je die zelf?
quote:Op donderdag 16 februari 2012 10:19 schreef Quinazoline het volgende:
[..]
Thanks. Zo met kwark als onbijt en kip bij de lunch krijg ik inderdaad wat meer eiwitten binnen, want bij mijn D zit toch meestal niet zo veel vlees/vis.
Moet eerlijk zeggen dat het me niet eens meer opvalt wat voor reclames er zijn, reclamedoof me is itquote:Op donderdag 16 februari 2012 10:34 schreef Cocotrimonium het volgende:
[..]
Ik had deze nog niet gezien. Betwijfel overigens of het ooit zover gaat komen, maar ik vind het toch een eye opener. Bedoel, ik wéét heus wel hoe advertising in elkaar zit, maar toch. Misschien als ik mezelf weer eens gruwelijk lelijk of fatty vind, ook even hieraan terug denken
Goed bezig overigens!
Reclamedoof? Ik weet niet. Ik denk altijd dat ik me er niet door laat beīnvloeden. Maar is dat wel zo? Misschien pik ik onbewust toch een hoop mee.quote:Op donderdag 16 februari 2012 10:36 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Moet eerlijk zeggen dat het me niet eens meer opvalt wat voor reclames er zijn, reclamedoof me is it
Maar als je bijvoorbeeld de catalogus van H&M pakt, tsja ze zijn allemaal even "recht"
En thanks! Nu nog opruimen hier, de hulp is druk met stofzuigen enz. en ik ben met was 2 bezig (sinds kort enkeltariefdus overdag wassen FTW) ik moet mijn bureau opruimen...wintersportspullen en al
Meer dat ik reclame niet meer bekijk, in tijdschriften sla je de bladzijde om en op tv zap je weg.quote:Op donderdag 16 februari 2012 10:41 schreef Cocotrimonium het volgende:
[..]
Reclamedoof? Ik weet niet. Ik denk altijd dat ik me er niet door laat beīnvloeden. Maar is dat wel zo? Misschien pik ik onbewust toch een hoop mee.
@Vaiz: hoe bedoel je? Vanuit het perspectief van de man? Wat vind je bijvoorbeeld onderbelicht?
Ahzo. Ik zie eigenlijk ook geen reclames op tv (want geen aansluitingquote:Op donderdag 16 februari 2012 10:44 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Meer dat ik reclame niet meer bekijk, in tijdschriften sla je de bladzijde om en op tv zap je weg.
Mannen worden ook op uiterlijk beoordeeld. Het is echt niet zo dat vrouwen blind zijn voor schoonheid/uiterlijk van mannen. Ik merk zelf al dat vrouwen anders op me reageren nu ik dunner/afgetrainder ben. Al was dat niet mijn doelquote:Op donderdag 16 februari 2012 10:41 schreef Cocotrimonium het volgende:
[..]
@Vaiz: hoe bedoel je? Vanuit het perspectief van de man? Wat vind je bijvoorbeeld onderbelicht?
Bedankt, ik heb hem gebookmarkt (voor als mijn vriend er niet is, want die is nooit zo'n fan van mijn experimentenquote:Op donderdag 16 februari 2012 10:36 schreef Nallie het volgende:
[..]
Ja, beetje in de trant van maiskoekjes e.d. maar dan met quinoa.
Mixen met ei, ui en kruiden, wat broodkruim en evt iets kazigs en dan bakken in de pan![]()
Dit is ook wel een lekker receptje ervoor.
Mondmasker FTW! En alcogel FTW! Het is dat die niet zo pasgeboren babies mij altijd volsnotteren en hoesten... Maar voor de pasgeborenen ben ik wel voorzichtig hoor.quote:Op donderdag 16 februari 2012 07:31 schreef Phaidra het volgende:
Sjaap, ziek & werk lijkt me in jouw baan niet echt een verstandige combi. Ik zou het niet kunnen waarderen als een snotterende dokter zich met mijn pasgeborene zou bezighouden...
Vrouwen werken hier zelf toch net zo hard aan mee? Kom op zeg, beetje makkelijk om het op mannen af te schuiven...quote:Op donderdag 16 februari 2012 10:53 schreef V1z0R het volgende:
Dat wat ik gezien had kreeg ik het idee bij van 'Goh, wat zijn we zielig als vrouw dat mannen ons in een keurslijf proberen te drukken', maar bij de opmerking 'Waarom verandert onze man gewoon niet? En dan ook nog allemaal grappig vinden als vrouwen in de zaal' gaan ze voorbij aan de hypocrisie wat daaraan kleeft.
Helemaal nu je ziet dat reclame's gericht op mannen juist ook meer op hetzelfde afstevent als wat er daar wordt beschreven.
Wellicht trekken wij ons er minder van aan, maar dat betekent niet dat het andersom niet gebeurt.
En dat het hier alleen over uiterlijk gaat is ook een beetje jammer, zijn zoveel andere dingen waaraan je als man of vrouw zogenaamd aan zou moeten voldoen...
Dat overigens wel, de schuld afschuiven op 'de mannen' vind ik ook vrij overdreven. Vrouwen werken er inderdaad vaak net zo hard aan mee, maar dat maakt 't niet minder triest vind ik.quote:Op donderdag 16 februari 2012 11:04 schreef Phaidra het volgende:
[..]
Vrouwen werken hier zelf toch net zo hard aan mee? Kom op zeg, beetje makkelijk om het op mannen af te schuiven...
DAn heb je niet goed opgelet. De vergelijking met mannen wordt wel getrokken, maar er wordt tevens direct duidelijk gemaakt dat mannen toch echt op een andere manier worden neergezet in reclames dan vrouwen.quote:Op donderdag 16 februari 2012 10:36 schreef V1z0R het volgende:
Kende een vorige versie al, Coco, wel interessant inderdaad alleen jammer dat het alleen uit het vrouwelijk oogpunt wordt bekeken...
Zie edit hierboven.quote:Op donderdag 16 februari 2012 11:06 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
DAn heb je niet goed opgelet. De vergelijking met mannen wordt wel getrokken, maar er wordt tevens direct duidelijk gemaakt dat mannen toch echt op een andere manier worden neergezet in reclames dan vrouwen.
Maar daar gaat het ook niet alleen om. De boodschap in reclames is dat vrouwen beter kunnen verdwijnen, niets meer waard zijn dan een product, dat het puur en alleen om het plaatje gaat, dat je per definitie (!) niets waard bent omdat je je doel toch niet behaalt etc.quote:Op donderdag 16 februari 2012 10:49 schreef the85mc het volgende:
[..]
Mannen worden ook op uiterlijk beoordeeld. Het is echt niet zo dat vrouwen blind zijn voor schoonheid/uiterlijk van mannen. Ik merk zelf al dat vrouwen anders op me reageren nu ik dunner/afgetrainder ben. Al was dat niet mijn doelIk moet onder de 80 kg wegen, anders mag ik niet meedoen met wedstrijden..
Maar het is triest in de reclamewereld. Mannen (tenminste ik spreek voor mezelf) vallen helemaal niet op graatmagere modellen. Ik zie liever rondingen dan zo'n maat 0.
Heb je weleens in het BB/topic gekeken? En mijn man (die niet dik is!) wordt aangesproken op zijn figuur door zijn collega\s, die geheel afgetraind zijn, want marathonlopers.quote:Op donderdag 16 februari 2012 11:03 schreef Mini. het volgende:
Ik denk dat wij vrouwen voor elkaar veel strenger zijn qua uiterlijk dan mannen over ons zijn. Dat is bij mannen onderling geloof ik wel anders.
Daar heb je gelijk in.quote:Op donderdag 16 februari 2012 11:10 schreef V1z0R het volgende:
[..]
Zie edit hierboven.
Misschien minder in reclames, maar zijn zat voorbeelden te noemen hoe er een soortgelijke druk bij mannen wordt neergelegd.
Wow, zo heb ik er nooit naar gekeken. Ik ben eigenlijk ook wel product, en een heel uniek ook nogquote:Op donderdag 16 februari 2012 11:10 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Maar daar gaat het ook niet alleen om. De boodschap in reclames is dat vrouwen beter kunnen verdwijnen, niets meer waard zijn dan een product, dat het puur en alleen om het plaatje gaat, dat je per definitie (!) niets waard bent omdat je je doel toch niet behaalt etc.
Veel destructiever dan alleen een ideaalbeeld van het vrouwelijk lichaam creeeren.
De voorbeelden waren eigenlijk nog wat extremer. Het ging erom dat de vrouw in reclames neergezet wordt als een ding, een product of zelfs als iets dat beter niet kan bestaan en dat je als vrouw nooit van zijn leven aan de eisen kan voldoen, zodat je ook nog een loser bent.quote:Op donderdag 16 februari 2012 11:13 schreef Perruche het volgende:
Oeh interessant onderwerpkan niet het filmpje zien, misschien vanavond. Ik denk dat vrouwen "van nature" misschien wat gevoeliger zijn voor andermans mening en dat reclamemakers zich daar bewust van zijn en daarom meer op de vrouwen zijn. Maar reclames als AXE bijv. vind ik net zo bevestigend voor de vrouw als voor de man, alsof je als man een mislukkeling bent als je niet 100 vrouwen achter je aan hebt. En alsof je als vrouw mislukt bent als je niet superphotoshop afgetraind achter een AXE man aangaat.
Ik heb er niet zoveel moeite mee, erger vind ik reclames op kinderen gericht en op ongezond leven.
Doe maar netjesquote:Op donderdag 16 februari 2012 11:17 schreef Tinkepink het volgende:
En ik twijfel of ik het wel kan maken in een zwarte coltrui naar de eerste meeting met mijn collega"s te gaanOf zal ik toch maar een witte blouse aantrekken?
Hoe kleden zij zich, weet je dat?quote:Op donderdag 16 februari 2012 11:17 schreef Tinkepink het volgende:
En ik twijfel of ik het wel kan maken in een zwarte coltrui naar de eerste meeting met mijn collega"s te gaanOf zal ik toch maar een witte blouse aantrekken?
Ja, maar bodybuilders, dan noem je ook wat.quote:Op donderdag 16 februari 2012 11:11 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Heb je weleens in het BB/topic gekeken? En mijn man (die niet dik is!) wordt aangesproken op zijn figuur door zijn collega\s, die geheel afgetraind zijn, want marathonlopers.
Klassiek, maar zonder stropdas. Ik ben de enige vrouw op dit niveau, dat maakt het lastiger.quote:Op donderdag 16 februari 2012 11:18 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Hoe kleden zij zich, weet je dat?
Heb het zelfs nog even opnieuw moeten bekijken, maar bij het laten zien van de advertentie over wat er anders kan zijn aan een vrouw haar borsten hoor je niemand in het publiek lachen. Bij het benoemen van wat er anders kan zijn aan een penis hoor je de halve zaal lachen...quote:Op donderdag 16 februari 2012 11:14 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Daar heb je gelijk in.
Ben overigens wel blij dat ik een lichaamstype heb waarmee ik makkelijk aan "de norm" kan voldoen. Echter vind ik het daardoor ook lastiger om om te gaan met ouder worden.
In die topics wordt natuurlijk ook wel gevraagd naar mensen hun ideaalbeeld, en in de echte wereld val je natuurlijk op een compleet mens met goede én slechte kanten.quote:Op donderdag 16 februari 2012 11:21 schreef motorbloempje het volgende:
Wat ik me vooral afvraag is of mensen écht zo kritisch zijn bij het bijvoorbeeld zoeken naar een potentiële partner (zie in LIF de 'welke vrouwen/mannen vind jij aantrekkelijk'-topics) of dat ze dat hier op het internet zéggen omdat iets aantrekkelijk vinden (de mening dus) ook aan bepaalde normen moet voldoen.
Je ziet bij het damestopic dat er best vaak op 'chubby' gestemd wordt, zelfde trouwens bij de heren, maar de mensen die ook posten in dat topic zijn voornamelijk de mensen die de foto's die in de buurt van de norm komen prefereren en de anonieme dames en heren die op 'chubby' stemmen belachelijk maken om zo hun eigen keuze extra kracht bij te zetten.... ?
Nee natuurlijk nietquote:Op donderdag 16 februari 2012 11:21 schreef motorbloempje het volgende:
Wat ik me vooral afvraag is of mensen écht zo kritisch zijn bij het bijvoorbeeld zoeken naar een potentiële partner (zie in LIF de 'welke vrouwen/mannen vind jij aantrekkelijk'-topics) of dat ze dat hier op het internet zéggen omdat iets aantrekkelijk vinden (de mening dus) ook aan bepaalde normen moet voldoen.
Je ziet bij het damestopic dat er best vaak op 'chubby' gestemd wordt, zelfde trouwens bij de heren, maar de mensen die ook posten in dat topic zijn voornamelijk de mensen die de foto's die in de buurt van de norm komen prefereren en de anonieme dames en heren die op 'chubby' stemmen belachelijk maken om zo hun eigen keuze extra kracht bij te zetten.... ?
Denk je dat vrouwen extra lacherig/kleinerend/kritisch doen over mannen vanuit het idee "wij moeten ook aan al die eisen voldoen, dan kunnen jullie het ook krijgen"?quote:Op donderdag 16 februari 2012 11:24 schreef V1z0R het volgende:
[..]
Heb het zelfs nog even opnieuw moeten bekijken, maar bij het laten zien van de advertentie over wat er anders kan zijn aan een vrouw haar borsten hoor je niemand in het publiek lachen. Bij het benoemen van wat er anders kan zijn aan een penis hoor je de halve zaal lachen...
En je ziet de mannen zo denken vanwaarom is dit wel grappig dan?
Nee, dit gaat er bij mij niet in
Volgens mij lacht men niet omdat 'alles wat er mis kan zijn met een penis' zo grappig is, maar bij het idee dat er een dergelijke advertentie zou verschijnen met een man (z'n penis) in de hoofdrol. Terwijl het bij vrouwen (of delen van hun anatomie) wel algemeen geaccepteerd is.quote:Op donderdag 16 februari 2012 11:24 schreef V1z0R het volgende:
[..]
Heb het zelfs nog even opnieuw moeten bekijken, maar bij het laten zien van de advertentie over wat er anders kan zijn aan een vrouw haar borsten hoor je niemand in het publiek lachen. Bij het benoemen van wat er anders kan zijn aan een penis hoor je de halve zaal lachen...
En je ziet de mannen zo denken vanwaarom is dit wel grappig dan?
Nee, dit gaat er bij mij niet in
Maar vind je een afgetraind lichaam dan echt lelijker, of vind je het gewoon niet belangrijk? Want dat is wel een verschil, voor mij hķeft het ook niet, maar als ik (hypothetisch) zou kunnen kiezen tussen dezelfde leuke man met buikje of met afgetraind lichaam (niet bodybuilder-style dan, maar gewoon een beetje gespierd), dan wist ik het wel.quote:Op donderdag 16 februari 2012 11:29 schreef motorbloempje het volgende:
Nou ja, als ik naar mezelf kijk ben ik overal gewoon eerlijk over wat ik wil/vind en heb niet de neiging om op internet te gaan zeggen 'dat ik een compleet afgetrainde man wil' omdat dat nu eenmaal de 'mode' is ofzo. Maar blijkbaar is het voor velen wel een issue om vooral niet op een mening op internet te worden beoordeeld
Ik ook. Geef mij maar dat lichte buikje. Heb een uberstrak vriendje gehad (wel meer eigenlijk) en werd er eigenlijk niet warm of koud vanquote:Op donderdag 16 februari 2012 11:31 schreef Mini. het volgende:
[..]
Maar vind je een afgetraind lichaam dan echt lelijker, of vind je het gewoon niet belangrijk? Want dat is wel een verschil, voor mij hķeft het ook niet, maar als ik (hypothetisch) zou kunnen kiezen tussen dezelfde leuke man met buikje of met afgetraind lichaam (niet bodybuilder-style dan, maar gewoon een beetje gespierd), dan wist ik het wel.
Dit vind ik soms ook wel lastig. Merk dat ik soms heel erg one of the guys ben en dat fijn vind, maar dat voelt toch niet in alle situaties goed. Aan de andere kant denkt men soms inderdaad ook dat ik de secretaresse ben (want vrouw). Weet niet zo goed wat voor houding ik nou eigenlijk wil aannemen.quote:Op donderdag 16 februari 2012 11:26 schreef Tinkepink het volgende:
Ik maak me niet zo veel zorgen over mijn uiterlijk (vind dat ik er prima uitzie), maar maak me meer zorgen over hoe ik me moet opstellen als vrouw. Ben ik niet te bitchy als ik mijn zin probeer door te drukken, wat is belangrijker: aardig zijn of doelen bereiken, hoe voorkom ik jaloezie en tegenwerking van andere vrouwen, hoe kan ik toch prettig omgaan met het administratief personeel zonder zelf direct als secretaresse worden weggezet etc.
Nee, meer dat ze zichzelf als slachtoffer zien en zo compleet voorbij gaan aan de hypocrisie.quote:Op donderdag 16 februari 2012 11:28 schreef Mini. het volgende:
[..]
Denk je dat vrouwen extra lacherig/kleinerend/kritisch doen over mannen vanuit het idee "wij moeten ook aan al die eisen voldoen, dan kunnen jullie het ook krijgen"?
Tink: da's inderdaad lastig ja, vrouwelijkheid combineert blijkbaar nog steeds niet goed met ambitie en serieus genomen worden in je werk.
Ik weet het wel (bot en ongenuanceerdquote:Op donderdag 16 februari 2012 11:37 schreef Quinazoline het volgende:
[..]
Dit vind ik soms ook wel lastig. Merk dat ik soms heel erg one of the guys ben en dat fijn vind, maar dat voelt toch niet in alle situaties goed. Aan de andere kant denkt men soms inderdaad ook dat ik de secretaresse ben (want vrouw). Weet niet zo goed wat voor houding ik nou eigenlijk wil aannemen.
Ja, eensch. Maar volgens mij komt dat lachen dus omdat het een bizar voorbeeld is, een onwaarschijnlijkheid, iets dat nooit zou gebeuren. Niet omdat men lacht ķm de degradation of the penisquote:Op donderdag 16 februari 2012 11:39 schreef V1z0R het volgende:
[..]
Nee, meer dat ze zichzelf als slachtoffer zien en zo compleet voorbij gaan aan de hypocrisie.
Deels met je eens, Coco. Maar zo proberen duidelijk te maken hoe slecht het voor iemands eigenwaarde is als er zo wordt gedaan. Om vervolgens te lachen wanneer er een voorbeeld wordt gegeven van hoe het andersom zou zijn, ze doen precies hetzelfde wat hun juist zo stoort...
Dat heb ik ook ja. Als je me vraagt wat ik het mooist vind kan ik wel iets opnoemen, maar als ik morgen verliefd word op een jongen die daar totáál niet op lijkt is het ook prima.quote:Op donderdag 16 februari 2012 11:39 schreef Perruche het volgende:
Eigenlijk is uiterlijk gewoon ondergeschikt aan innerlijk. Ik bedoel, ik zou ook niet klagen als mijn vriendje wel een supersexy afgetraind gespierd lichaam had, maar het maakt me niet uit, zeg maar. Tot een bepaalde hoogtehij moet wel gezond blijven, te dun of te dik of te gespierd zou ik wel wat van zeggen.
Ja, dat bedoelde ik eigenlijk ook een beetje.quote:Op donderdag 16 februari 2012 11:39 schreef V1z0R het volgende:
[..]
Nee, meer dat ze zichzelf als slachtoffer zien en zo compleet voorbij gaan aan de hypocrisie.
Blouse, wat doe je erbij aan?quote:Op donderdag 16 februari 2012 11:22 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Klassiek, maar zonder stropdas. Ik ben de enige vrouw op dit niveau, dat maakt het lastiger.
"quote:Op donderdag 16 februari 2012 11:26 schreef Tinkepink het volgende:
Ik maak me niet zo veel zorgen over mijn uiterlijk (vind dat ik er prima uitzie), maar maak me meer zorgen over hoe ik me moet opstellen als vrouw. Ben ik niet te bitchy als ik mijn zin probeer door te drukken, wat is belangrijker: aardig zijn of doelen bereiken, hoe voorkom ik jaloezie en tegenwerking van andere vrouwen, hoe kan ik toch prettig omgaan met het administratief personeel zonder zelf direct als secretaresse worden weggezet etc.
Lelijk? Jij?quote:Op donderdag 16 februari 2012 11:41 schreef Cocotrimonium het volgende:
[..]
Ja, eensch. Maar volgens mij komt dat lachen dus omdat het een bizar voorbeeld is, een onwaarschijnlijkheid, iets dat nooit zou gebeuren. Niet omdat men lacht ķm de degradation of the penis
Edit: overigens zie ik mezelf totaal niet als een slachtoffer. Maar soms vraag ik me wel eens af waarom ik mezelf eigenlijk zo lelijk vind. Heb wel eens heldere momenten () en dan besef ik me dat ik heus niet zo gruwelijk uitzie als ik meestal geloof. Maar waarom geloof ik dat dan? Misschien word ik idd wel onbewust beīnvloed door reclames e.d. Ik weet het niet.
Of de basis is gelegd door mijn 'vriendinnetjes' in de brugklas die het leuk vonden om me regelmatig lelijk te noemen. "Die jongen vindt jou leuk coco, ik hoorde hem zeggen dan hij de lelijke van de drie wel zag zitten" of "mijn moeder zei laatst dat ze jou een mooi meisje vond, BAHAHAHAHAHA".
Joh dus je hebt al een pak aan!quote:Op donderdag 16 februari 2012 11:51 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Grijze wollen krijtstreep broek met bijbehorend jasje
quote:Op donderdag 16 februari 2012 11:41 schreef Cocotrimonium het volgende:
[..]
Ja, eensch. Maar volgens mij komt dat lachen dus omdat het een bizar voorbeeld is, een onwaarschijnlijkheid, iets dat nooit zou gebeuren. Niet omdat men lacht ķm de degradation of the penis
quote:Op donderdag 16 februari 2012 11:55 schreef motorbloempje het volgende:
Overigens: volgende week wordt het hier 12 graden!![]()
Ik dacht even dat je de "-" vergeten wasquote:Op donderdag 16 februari 2012 11:55 schreef motorbloempje het volgende:
Overigens: volgende week wordt het hier 12 graden!![]()
Als fervent korte broek + slippers-fan kan ik het helemaal begrijpenquote:Op donderdag 16 februari 2012 11:57 schreef motorbloempje het volgende:
Hier is het om de een of andere reden altijd korte broeken-weerZag ze zelfs met -2 met een korte broek over de campus lopen, sommige heren... ?
Helaas zijn we wel in Nederland volgende week
Ehh, *steen verplaatst.quote:Op donderdag 16 februari 2012 11:56 schreef Probability het volgende:
Zo recht zijn al die h&m modellen ook weer niet hoor!
quote:Op donderdag 16 februari 2012 12:00 schreef V1z0R het volgende:
[..]
Als fervent korte broek + slippers-fan kan ik het helemaal begrijpenIn en om m'n huis loop ik ook ongeacht het weer in een korte broek met m'n slippers eronder, en naar de supermarkt, en naar m'n ouders...
Zou er eigenlijk op moeten googlen maar wat is er met die muggen?quote:Op donderdag 16 februari 2012 12:06 schreef XcUZ_Me het volgende:
Ik heb niet eens korte broeken. Rokjes ook bijna niet. Hoorde dat op de Caribben ze erg airco-fanatics zijn en buiten zijn de dengue-muggen, dus ik houd t wel bij mn leggings enzo. Misschien nog wel ff een passende broek scoren
.
Ehh ja maar dan heb ik wel een douche nodig om weer warm te wordenquote:Op donderdag 16 februari 2012 12:11 schreef V1z0R het volgende:
Hoezo jaloers, Ml?Kunt zelf toch ook gewoon korte broek en slippers aantrekken wanneer je wilt?
Kijk nu al uit naar vanavond dat ik dan thuis kom, en direct m'n schoenen, broek, maar vooral m'n sokkenkan uitdoen, heerlijk
Details Puff!quote:Op donderdag 16 februari 2012 12:21 schreef MevrouwPuff het volgende:
We hebben net besloten dat we het gaan nemen!
Huurquote:Op donderdag 16 februari 2012 12:23 schreef V1z0R het volgende:
Slank trekt de hele huizenmarkt gewoon uit de slop![]()
Wat zij zegt!quote:Op donderdag 16 februari 2012 12:33 schreef Phaidra het volgende:
Puff, tof!We willen natuurlijk wel details
.
Denguemuggen zijn de dragers van het dengue virus (knokkelkoorts). Iets wat je niet graag wilt oplopen tijdens je vakantie.quote:Op donderdag 16 februari 2012 12:18 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Zou er eigenlijk op moeten googlen maar wat is er met die muggen?
Niet echt nee, al vraag ik me wel af hoe de locals dat doen.quote:Op donderdag 16 februari 2012 12:43 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Denguemuggen zijn de dragers van het dengue virus (knokkelkoorts). Iets wat je niet graag wilt oplopen tijdens je vakantie.
Lijstje:
O: havermout/grapefruit
T: 2 bth kalkoenfilet, appel
L: Mexicaanse bonen/kip met rijst
T: 2/3 bth kalkoenfilet/pindakaas
D: ?
T: Kwark met fruit
Lokale bevolking heeft het vaak al eens gehad..quote:Op donderdag 16 februari 2012 12:45 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Niet echt nee, al vraag ik me wel af hoe de locals dat doen.
Anyway, ik ga mezelf toonbaar maken en naar de tandartsgaatje vullen
![]()
wat super liefquote:Op donderdag 16 februari 2012 11:32 schreef MarMar het volgende:
Ligt dat aan internet of aan die persoon zelf? De een is beīnvloedbaarder en vindt uiterlijk vertoon en reputatie en status en al die dingen belangrijker dan de ander, is dat niet altijd al zo geweest?
Maar goed..
Iets leuks: lief heeft gewoon valentijnsweek ervan gemaakthij had eigenlijk een restaurantje gereserveerd, maar dat gaat niet, dus nu heeftie geregeld dat we zaterdag hier thuis een etentje krijgen. "Heb je wel even verdiend en ook wel even nodig" zegtie. Zo lief!
Ik vind avocado lekker icm gerookte kip, (gegrilde) paprika, tomaat & komkommer! En eventueel nog iets van rucola of veldsla (maar ik ben niet zo'n sla-fan).quote:Op donderdag 16 februari 2012 13:14 schreef Ml-etje het volgende:
Oh voor ik ga iemand nog een avocado saalde receptje?
Heb er 2 liggen en de rest haal ik dan zo meteen bij.
quote:Op donderdag 16 februari 2012 14:57 schreef V1z0R het volgende:
Jammer dat het i.p.v. pindakaas; chocopasta is geworden, Perr
Heb bij iemand anders 2 boterhammen pindakaas gezien... Zo nog maar even bak koffie of zo
quote:Op donderdag 16 februari 2012 15:15 schreef Cocotrimonium het volgende:
Mijn schoonzusje is zwanger! En ik was in eerste instantie alleen heel erg enthousiast en happy, maar moest net ook even huilen. Geloof dat een deel van mij er blijkbaar niet zo blij mee is. En daar voel ik me een beetje een kreng door.
Nee, het is niet dat ik het zelf zo graag wil (ik wil het overigens wel hoor, lol). Maar omdat ik weet dat zij per se van mij wilde winnen. En zo lullig deed toen ik die miskraam had. En dat idee doet pijn, denk ik.quote:Op donderdag 16 februari 2012 15:17 schreef progje het volgende:
[..]daar kan jij toch helemaal niks aan doen lieverd
Je bent ook maar een mens, met gevoelens. En natuurlijk ben je ook blij voor haar, maar ook verdrietig omdat je zelf ook zo graag wil en al eens zwanger was.
*dikke knuffel*
Oja, dat was zijquote:Op donderdag 16 februari 2012 15:21 schreef Cocotrimonium het volgende:
[..]
Nee, het is niet dat ik het zelf zo graag wil (ik wil het overigens wel hoor, lol). Maar omdat ik weet dat zij per se van mij wilde winnen. En zo lullig deed toen ik die miskraam had. En dat idee doet pijn, denk ik.
Ja ik was al bang dat het daarmee ook te maken had. Ik wist niet meer precies hoe het zat met die schoonzusquote:Op donderdag 16 februari 2012 15:21 schreef Cocotrimonium het volgende:
[..]
Nee, het is niet dat ik het zelf zo graag wil (ik wil het overigens wel hoor, lol). Maar omdat ik weet dat zij per se van mij wilde winnen. En zo lullig deed toen ik die miskraam had. En dat idee doet pijn, denk ik.
Haquote:Op donderdag 16 februari 2012 15:28 schreef XcUZ_Me het volgende:
Dat ze maar veel last van misselijkheid moge krijgen.
quote:Op donderdag 16 februari 2012 15:28 schreef XcUZ_Me het volgende:
Dat ze maar veel last van misselijkheid moge krijgen.
Ik ken het verhaal niet, maar dat klinkt stom.quote:Op donderdag 16 februari 2012 15:21 schreef Cocotrimonium het volgende:
[..]
Zin in patat, ja! Weg superslank figuur, hallo flabbies & pukkels!quote:Op donderdag 16 februari 2012 15:33 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]![]()
En zin in patat!
Cocoface![]()
![]()
Dank allenquote:Op donderdag 16 februari 2012 14:07 schreef creepycookie het volgende:
Gefeli Puff!! Is dat die ene die ik had gezien?
Grappend 'gemeen' zijn is veel leuker dan het menen ^^quote:Op donderdag 16 februari 2012 15:35 schreef Cocotrimonium het volgende:
[..]
Zin in patat, ja! Weg superslank figuur, hallo flabbies & pukkels!![]()
Lol, zo zit ik heul niet in elkaar ^^ Maar ik moet wel om jullie lachen
quote:Op donderdag 16 februari 2012 15:15 schreef Cocotrimonium het volgende:
Mijn schoonzusje is zwanger! En ik was in eerste instantie alleen heel erg enthousiast en happy, maar moest net ook even huilen. Geloof dat een deel van mij er blijkbaar niet zo blij mee is. En daar voel ik me een beetje een kreng door.
Van divided bedoel je? Maar dat is ook voor tieners.. En je hebt de BiB afdeling..quote:Op donderdag 16 februari 2012 15:58 schreef MevrouwPuff het volgende:
Hmm Prob, dat is ook niet het gemiddelde H&M model, zo een waar geen kuit in te ontdekken valt...
quote:Op donderdag 16 februari 2012 16:49 schreef Cocotrimonium het volgende:
Thx y'all
Vriendin was net hier, en ik ben nu weer zen
Denk dat ik nog even moet huilen als Martijn dadelijk thuis is, maar daarna zal het wel weer goed zijn, mezelf kennende.
ik doe t om die reden ook niet meer. t gaat hier gewoon naar de kringloop.quote:Op donderdag 16 februari 2012 17:46 schreef DevilsAndDust het volgende:
Wat een gedoe zeg, spullen verkopen/weg doen via internet.
Ik krijg de neiging ook nogal. Ik zou alleen wel in ieder geval een deel van de ruim duizend euro die ik er nog geen twee jaar geleden in heb gestopt terug zien.quote:Op donderdag 16 februari 2012 18:13 schreef kwakz0r het volgende:
[..]
ik doe t om die reden ook niet meer. t gaat hier gewoon naar de kringloop.
Wil je samen met M. een huis kopen dan?quote:Op donderdag 16 februari 2012 13:13 schreef Viking84 het volgende:
Cool van het huisje, Puff! Ik wil pm!.
Wij wachten nog even een jaartje, geloof ik, hoewel er elke dag wel over gesproken wordt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
en dan buiten een ehbo post voor de bezopen mensen die op hun plaat zijn gegaan en die heup/enkel/pols gebroken hebbenquote:Op woensdag 15 februari 2012 22:43 schreef V1z0R het volgende:
Veel plezier, Li! Geniet maar van de sneeuw, hier hebben we regen namelijk
[..]
Awesome idee anders voor een themafeestje in de kroegIedereen op schaatsen komen zuipen
quote:Op donderdag 16 februari 2012 18:48 schreef MevrouwPuff het volgende:
Beterschap!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Dat virus heerst op mijn werk ook, hopelijk sla ik een keertje over.Stay with me, let's just breathe.
It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen.
met de kans dat ik als spuit elf reageer:quote:Op donderdag 16 februari 2012 11:26 schreef Tinkepink het volgende:
quote:Op donderdag 16 februari 2012 15:35 schreef Cocotrimonium het volgende:
[..]
Zin in patat, ja! Weg superslank figuur, hallo flabbies & pukkels!![]()
Lol, zo zit ik heul niet in elkaar ^^ Maar ik moet wel om jullie lachen
ik hoop dat je 't een plekje kan geven en dat je binnenkort zelf weer zwanger bent en dat dan wel alles goed gaatquote:Op donderdag 16 februari 2012 15:15 schreef Cocotrimonium het volgende:
Say what?quote:Op donderdag 16 februari 2012 19:20 schreef Ml-etje het volgende:
[..]nu moet ik ook lachen
Zie het gewoon voor me ook incl. bijbehorend gepiep.
Heb me lens gekocht vanmiddag na mijn tandartsbehandeling
En ik krijg van de Mr een huuuuge stoofpan/liefdegaatdoordemaag
^^quote:Op donderdag 16 februari 2012 19:31 schreef _aurum_ het volgende:
En Puff, ik wil ook wel een linkje van je huis
Pfff. Beetje moraalridderig hoor. Wilde vooral Coco ff opvrolijken en aan haar reply te lezen was dat ook gelukt. Ik vind dat heel wat anders dan doen wat zij in Coco's face deed.quote:Op donderdag 16 februari 2012 19:29 schreef _aurum_ het volgende:
[..]
ik hoop dat je 't een plekje kan geven en dat je binnenkort zelf weer zwanger bent en dat dan wel alles goed gaat
En alle bovenstaande mensen die haar van alles toewensen; dan ben je toch niks beter dan zij(de schoonzus) is
Werk aan je spreekwoordenquote:
Gelukkig hoeft dat ook nietquote:Op donderdag 16 februari 2012 19:29 schreef _aurum_ het volgende:
[..]
ik hoop dat je 't een plekje kan geven en dat je binnenkort zelf weer zwanger bent en dat dan wel alles goed gaat
En alle bovenstaande mensen die haar van alles toewensen; dan ben je toch niks beter dan zij(de schoonzus) is
Je lens kopen? Als in, niet een lens kopen, maar heul veul kopen?quote:
quote:Op donderdag 16 februari 2012 19:39 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Je lens kopen? Als in, niet een lens kopen, maar heul veul kopen?Foei GeeBeetje!
Het gemiddelde H&M model is een paspop met gephotoshopte huidskleur en gezicht erop.quote:Op donderdag 16 februari 2012 15:58 schreef MevrouwPuff het volgende:
Hmm Prob, dat is ook niet het gemiddelde H&M model, zo een waar geen kuit in te ontdekken valt...
Maar is het nou een stoofpot of een stoofpan? Die eerste zou ik wel opeten, die tweede nietquote:Op donderdag 16 februari 2012 19:20 schreef Ml-etje het volgende:
[..]nu moet ik ook lachen
Zie het gewoon voor me ook incl. bijbehorend gepiep.
Heb me lens gekocht vanmiddag na mijn tandartsbehandeling
En ik krijg van de Mr een huuuuge stoofpan/liefdegaatdoordemaag
quote:Op donderdag 16 februari 2012 19:44 schreef Goodbye het volgende:
Lijst:
O: 2 boterhammen pindakaas
T: banaan
T: chocoladetaart
T: ontbijtkoek en mineola
T: chocola
D: pizza
Dus. Ja. In het kader van eerlijke lijstjes.
*positivo* Ik zie ruimte voor verbetering!quote:Op donderdag 16 februari 2012 19:44 schreef Goodbye het volgende:
Lijst:
Een pan en hij verwacht veel eten eruitquote:Op donderdag 16 februari 2012 19:47 schreef LieLie het volgende:
[..]
Maar is het nou een stoofpot of een stoofpan? Die eerste zou ik wel opeten, die tweede niet
Vast geen hele chocoladetaart? (chocoladetaart is niet lekker)quote:Op donderdag 16 februari 2012 19:44 schreef Goodbye het volgende:
Lijst:
quote:Op donderdag 16 februari 2012 19:49 schreef Goodbye het volgende:
Nee en ik ben mega chagrijnig, dus heel veel dingen komen niet lekker aan nu. Misschien kan ik dan beter niet op fok posten.
quote:Op donderdag 16 februari 2012 19:49 schreef Goodbye het volgende:
Nee en ik ben mega chagrijnig, dus heel veel dingen komen niet lekker aan nu. Misschien kan ik dan beter niet op fok posten.
quote:Op donderdag 16 februari 2012 19:50 schreef Goodbye het volgende:
Zelfs dit plaatje vind ik nu niet leuk![]()
Maar nee, het was inderdaad een puntje. Wel héle lekkere, maar daarna de mist ingegaan. Had geen honger heel lang daarna en daarom vergeten goed eten te kopen in de pauze en moest ik het doen met wat ik nog in m'n tas had zitten.
quote:
Julia's is de pastatent op stations!quote:
Ik. Zit wel een maximum aan volgens mij, staat het niet in de voorwaarden?quote:Op donderdag 16 februari 2012 19:55 schreef Viking84 het volgende:
Is hier toevallig ook iemand verzekerd bij AnderZorg? Want ik kan nergens vinden of er een maximum is wat ze vergoeden aan tandarts kosten en het lijkt me sterk dat er idd geen maximum is...
Geen idee. Maar je weet dat je pas eind vh jaar weer kan switchen?quote:Op donderdag 16 februari 2012 19:55 schreef Viking84 het volgende:
Is hier toevallig ook iemand verzekerd bij AnderZorg? Want ik kan nergens vinden of er een maximum is wat ze vergoeden aan tandarts kosten en het lijkt me sterk dat er idd geen maximum is...
Awwwquote:Op donderdag 16 februari 2012 19:54 schreef Goodbye het volgende:
[..]![]()
![]()
Ja, Ml, omdat ik me dan schuldig voel en ik voel me nu ook echt een blob. Nouja, morgen beter I guess.
Incalculeren kosten wsquote:Op donderdag 16 februari 2012 19:56 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Geen idee. Maar je weet dat je pas eind vh jaar weer kan switchen?
Hmm stationsvoedsel, kanniegoewezenquote:Op donderdag 16 februari 2012 19:54 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Julia's is de pastatent op stations!![]()
Pré: warm, ze hebben basilicumplantjes staan die ook daadwerkelijk gebruikt worden, 't is lekkerder dan verwacht
Min: doeren niet zo goed
Dit gaat over Markquote:Op donderdag 16 februari 2012 19:56 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Geen idee. Maar je weet dat je pas eind vh jaar weer kan switchen?
Nee, die hebben we net doorgespitquote:Op donderdag 16 februari 2012 19:56 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Ik. Zit wel een maximum aan volgens mij, staat het niet in de voorwaarden?
quote:Op donderdag 16 februari 2012 20:00 schreef uniekhoorn het volgende:
[ afbeelding ]
2 voor 12 strakjes
Hm, misschien even M. laten bellen? Ik heb positieve ervaringen met de klantenservice daar.quote:Op donderdag 16 februari 2012 20:01 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Nee, die hebben we net doorgespit. En we hebben gegoogled, niks gevonden. Alleen dat er een maximumbedrag is per behandeling, maar dat is bij veel zorgverzekeraars zo.
Of chatten. Dat gaat ook mooi vlotquote:Op donderdag 16 februari 2012 20:04 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Hm, misschien even M. laten bellen? Ik heb positieve ervaringen met de klantenservice daar.
Ja, klopt, voor Vik ook handig! Al weet ik niet of er 's avonds mensen zitten?quote:Op donderdag 16 februari 2012 20:09 schreef sigme het volgende:
[..]
Of chatten. Dat gaat ook mooi vlot.
quote:Op donderdag 16 februari 2012 20:12 schreef XcUZ_Me het volgende:
But do they ship to the Netherlands?
we do not ship to Netherlandsquote:
De mijne is een 2e blik best waardquote:
quote:
Als je bijvoorbeeld als adviseur werkt moet je vaak een bepaalde declarabiliteit halen. Productie draaien wordt het ook wel genoemd.quote:Op donderdag 16 februari 2012 21:05 schreef Ml-etje het volgende:
An? Productie? Sorry ik snap het niet
Verder balen!
Inderdaad, uitdagingenquote:Op donderdag 16 februari 2012 21:15 schreef uniekhoorn het volgende:
wat vervelend An... Wordt het niet leuker van...
Tink, je weet als geen ander: anders is niet slechter
Is dit het dan of zijn er nog andere uitdagingen (:r) waar je zelf meer voldoening van krijgt?
Een de knop omzetten duurt soms langer dan je inschatquote:Op donderdag 16 februari 2012 21:16 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Inderdaad, uitdagingenVies woord.
Komt wel goed allemaal. Moet gewoon hard aan het werk
Is dat nergens vastgelegd hoe groot dat aantal is?quote:Op donderdag 16 februari 2012 21:13 schreef An24 het volgende:
@Aurum: Ik heb nu een aanstelling van twee jaar, met de intentie tot omzetten vast contract. Dus het zit wel goed. Had alleen gehoopt dat het nu goed zou komen. Was ook indirect beloofd.
@MI: Ik moet in een jaar een bepaald aantal zaken behandelen. Ze vonden dat ik te weinig heb gedaan, alleen maar omdat iemand anders die ook vorig jaar binnen kwam meer had gedaan. Ja duh, ik kreeg toestemming voor nevenwerkzaamhedenEn die heeft de ander niet gedaan.
Maar goed, ik ga het sowieso wel halen, dat is het probleem niet. Tis meer een communicatieprobleem.
Haha ken je quinoa? Korrels/zaden die in de rijstcategorie vallen. Die kook ik, dan voeg ik er een ei aan toe, broodkruim, peper/zout/komijn/ui. En dan koekjes van bakken in de panquote:Op donderdag 16 februari 2012 21:29 schreef uniekhoorn het volgende:
Jullie eten soms dingen dat ik denk
Quinokoekjes?
Kende Nizza's niet eens maar ik vreet pennywafels, krakelingen, cafe noirs en cake met slagroom.. Nom
You you baddddd eaterquote:Op donderdag 16 februari 2012 21:29 schreef uniekhoorn het volgende:
Jullie eten soms dingen dat ik denk
Quinokoekjes?
Kende Nizza's niet eens maar ik vreet pennywafels, krakelingen, cafe noirs en cake met slagroom.. Nom
Bij mij zijn het gewoon korrels hoorquote:Op donderdag 16 februari 2012 21:34 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
You you baddddd eater
Quinoa, is zaad gemalen tot meel.
59 per jaar. Ik moet er nog 19 tot juni. Dat zou ik makkelijk moeten halen.quote:Op donderdag 16 februari 2012 21:27 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Is dat nergens vastgelegd hoe groot dat aantal is?
Want anders is het nogal zweverig..
Mooi nail them!quote:Op donderdag 16 februari 2012 21:35 schreef An24 het volgende:
[..]
59 per jaar. Ik moet er nog 19 tot juni. Dat zou ik makkelijk moeten halen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |