edit: dubbel, fok is traag!quote:Op woensdag 15 februari 2012 19:10 schreef MevrouwPuff het volgende:
[..]
Het is dat je de situatie kent, anders staat het er behoorlijk anoniem. Het rakelt wel de boel op, maar heel de krant staat vol narigheden. Meneer hoeft ook weer niet buiten schot gehouden te worden.
Net thuis, kant en klare stoom kabeljouw met pasta en groentes van albert heyn is goed te nassen!
Dat dus!quote:Op woensdag 15 februari 2012 19:10 schreef MevrouwPuff het volgende:
[..]
Het is dat je de situatie kent, anders staat het er behoorlijk anoniem. Het rakelt wel de boel op, maar heel de krant staat vol narigheden. Meneer hoeft ook weer niet buiten schot gehouden te worden.
Net thuis, kant en klare stoom kabeljouw met pasta en groentes van albert heyn is goed te nassen!
Meneer niet nee.quote:Op woensdag 15 februari 2012 19:10 schreef MevrouwPuff het volgende:
[..]
Nu ben ik nieuwsgierigquote:Op woensdag 15 februari 2012 19:12 schreef XcUZ_Me het volgende:
Oeh heb een nieuwe functienaam! Maar geen extra geld.
Van hoofd naar manager.quote:
quote:Op woensdag 15 februari 2012 20:20 schreef motorbloempje het volgende:
Spinnen![]()
morgen weer
En nu: fajiiiiiiiiiiiiiiiiiiitas!
Meer die doofpot en mensen die elkaar de hand boven het hoofd houden.quote:Op woensdag 15 februari 2012 21:09 schreef Laureline het volgende:
Wat een heftig verhaal MI! En ik wéét dat het niet juist geredeneerd is door mezelf, maar ik krijg door dit soort verhalen zo'n hekel aan de kerk hč.
Dit is het enige stuk wat ik las van haar, maar op dit onderwerp betreft, zie ik niet in waarom het raar isquote:Op woensdag 15 februari 2012 21:45 schreef Ml-etje het volgende:
Wat mij ook wel intrigeert is dat de journaliste die zelf altijd kerkgangster was/is best flink aanpoot met aanpakken van misstanden (gewoon te zien op twitter).
Blijkbaar is dat de nieuwe weg voor mensen.
wellicht spuit elf, maar meten is weten.quote:Op woensdag 15 februari 2012 16:31 schreef DanaCat het volgende:
[..]
Ik tel geen calorieën, net als elk dieet is het belangrijk dat je dan niet vol propt en in je ( oude) slechte eet patroon vervalt. gewoon langzaam opbouwen en zo weinig mogelijk geraffineerde suikers.
Een pedo is iemand die op kinderen valt, maar er niet naar handelt. De geaardheid is vastgelegd in de hersenstam. Moet je je voorstellen, dat jij ertoe veroordeeld bent om je geaardheid niet te uiten.quote:Op woensdag 15 februari 2012 21:34 schreef loveli het volgende:
Ik krijg een hekel aan pedo's en incestplegers. Hoewel, die had ik al.
Nouja, de Bagwan vind ik dan weer helemaal niet engquote:Op woensdag 15 februari 2012 21:43 schreef Sunnythesun het volgende:
Ach ik vind alle groepen waarbij mensen net ff te dicht op elkaars lip zitten en waar net ff te veel 'sociale controle' is een beetje eng. Zeker als er ook nog een of andere ideologie achter zit..
Mijn ouders zijn indertijd bij de Bagwan betrokken geraakt (oude hippiesquote:Op woensdag 15 februari 2012 21:53 schreef Laureline het volgende:
[..]
Nouja, de Bagwan vind ik dan weer helemaal niet engGezellig samen een beetje worshippen met iedereen in een oranje hansop. Het is ook een volslagen onberedeneerde antipathie die ik heb tegen streng gereformeerden hoor, zoiets als hondenhaters denk ik.
*op handen zit wegens dom generaliseren*quote:Op woensdag 15 februari 2012 21:38 schreef V1z0R het volgende:
Denk dat het meer de machtspositie is waarvan gebruik gemaakt wordt, Lau. Je ziet toch vaak dat zo'n paardemongool vaak een actieve en deels autoritaire positie heeft over kinderen, Benno L als zwemleraar, Robert M. als dagverblijf dinges etc.
Kerk was daar eerder nou eenmaal een makkelijke toegang toe, mix dat met wat bangmakerij, machtspersonen die geen sex mogen hebben i.c.m. weinig omgang met vrouwen en wel met knaapjes...
In al die jaren kunnen de viespeuken zich mooi opwerken, secularisatie werkt de populariteit tegen van de kerk.
Ook genoeg logische redenen om niet de kerk de schuld te geven, dus ik ga niet wijzen.
Daarnaast willen relifundies ook nog wel eens hun geloof boven de wet stellen, zo van 'dat lossen we zelf wel op', of 'het was Gods wil'...
Raar?quote:Op woensdag 15 februari 2012 21:48 schreef MevrouwPuff het volgende:
[..]
Dit is het enige stuk wat ik las van haar, maar op dit onderwerp betreft, zie ik niet in waarom het raar is
Dat, + nog dingen als gezever over wel of (vooral) geen elfstedentocht of andere activiteiten op een zondag. Dat je er zelf niet aan deel wilt nemen omdat JIJ zondagsrust in acht wilt nemen: prima, ga je gang, maar ga dat niet aan anderen proberen op te leggen.quote:Op woensdag 15 februari 2012 22:00 schreef XcUZ_Me het volgende:
Ik heb helemaal niks met religie. Men moet zelf weten wat men doet of gelooft, maar val mij er niet mee lastig. Laat mij fijn niet geloven, dan vind ik het best als er mensen in het weekend 3x in een kerk gaan zitten. Maar ga mij niet vertellen dat ik ook moet gaan geloven want anders hel en verdoemenis.
^^quote:Op woensdag 15 februari 2012 21:59 schreef loveli het volgende:
[..]
*op handen zit wegens dom generaliseren*
Check! Hier vlak bij presteren ze (zeer refo gemeente) het een metalfestival te weren wegens de teksten die gebezigd worden.quote:Op woensdag 15 februari 2012 22:15 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Dat, + nog dingen als gezever over wel of (vooral) geen elfstedentocht of andere activiteiten op een zondag. Dat je er zelf niet aan deel wilt nemen omdat JIJ zondagsrust in acht wilt nemen: prima, ga je gang, maar ga dat niet aan anderen proberen op te leggen.
je was me voorquote:Op woensdag 15 februari 2012 22:18 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
^^
Vind dit net zo'n discussie als een discussie met vrijwillig kinderlozen die iedereen moeten vertellen dat kinderen stom zijn en dat zij geen kinderen nemen. Prima. Net zoals het prima is als je wel gelooft of wel kinderen neemt. Ik snap niet zo goed dat velen zich genoodzaakt voelen dit van de daken te schreeuwen.
Ik snap niet waarom dat een discussie is eigenlijk?quote:Op woensdag 15 februari 2012 22:19 schreef _aurum_ het volgende:
[..]
je was me voor
Ik dacht nu moeten we de wel/niet kinder discussie er nog even in gooien en klaar zijn we
Heb jij dit weleens meegemaakt trouwens? Hier wordt grasmaaien en was ophangen op xondag niet zo gewaardeerd. Prima. Dat wist ik toen wel hier kwamen wonen en ik hou met er dan ook graag aan. Net zoals mijn buren respdct hebben voor onze levenswijze.quote:Op woensdag 15 februari 2012 22:15 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Dat, + nog dingen als gezever over wel of (vooral) geen elfstedentocht of andere activiteiten op een zondag. Dat je er zelf niet aan deel wilt nemen omdat JIJ zondagsrust in acht wilt nemen: prima, ga je gang, maar ga dat niet aan anderen proberen op te leggen.
leven en laten leven. That's my 2 cents.quote:Op woensdag 15 februari 2012 22:21 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Heb jij dit weleens meegemaakt trouwens? Hier wordt grasmaaien en was ophangen op xondag niet zo gewaardeerd. Prima. Dat wist ik toen wel hier kwamen wonen en ik hou met er dan ook graag aan. Net zoals mijn buren respdct hebben voor onze levenswijze.
Er is vast geen hemel!quote:Op woensdag 15 februari 2012 22:22 schreef Jagärtrut het volgende:
[..]
leven en laten leven. That's my 2 cents.
En zeg, ik wil graag even de hemel in gepraat worden voor m'n lijstje!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |