edit: dubbel, fok is traag!quote:Op woensdag 15 februari 2012 19:10 schreef MevrouwPuff het volgende:
[..]
Het is dat je de situatie kent, anders staat het er behoorlijk anoniem. Het rakelt wel de boel op, maar heel de krant staat vol narigheden. Meneer hoeft ook weer niet buiten schot gehouden te worden.
Net thuis, kant en klare stoom kabeljouw met pasta en groentes van albert heyn is goed te nassen!
Dat dus!quote:Op woensdag 15 februari 2012 19:10 schreef MevrouwPuff het volgende:
[..]
Het is dat je de situatie kent, anders staat het er behoorlijk anoniem. Het rakelt wel de boel op, maar heel de krant staat vol narigheden. Meneer hoeft ook weer niet buiten schot gehouden te worden.
Net thuis, kant en klare stoom kabeljouw met pasta en groentes van albert heyn is goed te nassen!
Meneer niet nee.quote:Op woensdag 15 februari 2012 19:10 schreef MevrouwPuff het volgende:
[..]
Nu ben ik nieuwsgierigquote:Op woensdag 15 februari 2012 19:12 schreef XcUZ_Me het volgende:
Oeh heb een nieuwe functienaam! Maar geen extra geld.
Van hoofd naar manager.quote:
quote:Op woensdag 15 februari 2012 20:20 schreef motorbloempje het volgende:
Spinnen![]()
morgen weer
En nu: fajiiiiiiiiiiiiiiiiiiitas!
Meer die doofpot en mensen die elkaar de hand boven het hoofd houden.quote:Op woensdag 15 februari 2012 21:09 schreef Laureline het volgende:
Wat een heftig verhaal MI! En ik wéét dat het niet juist geredeneerd is door mezelf, maar ik krijg door dit soort verhalen zo'n hekel aan de kerk hè.
Dit is het enige stuk wat ik las van haar, maar op dit onderwerp betreft, zie ik niet in waarom het raar isquote:Op woensdag 15 februari 2012 21:45 schreef Ml-etje het volgende:
Wat mij ook wel intrigeert is dat de journaliste die zelf altijd kerkgangster was/is best flink aanpoot met aanpakken van misstanden (gewoon te zien op twitter).
Blijkbaar is dat de nieuwe weg voor mensen.
wellicht spuit elf, maar meten is weten.quote:Op woensdag 15 februari 2012 16:31 schreef DanaCat het volgende:
[..]
Ik tel geen calorieën, net als elk dieet is het belangrijk dat je dan niet vol propt en in je ( oude) slechte eet patroon vervalt. gewoon langzaam opbouwen en zo weinig mogelijk geraffineerde suikers.
Een pedo is iemand die op kinderen valt, maar er niet naar handelt. De geaardheid is vastgelegd in de hersenstam. Moet je je voorstellen, dat jij ertoe veroordeeld bent om je geaardheid niet te uiten.quote:Op woensdag 15 februari 2012 21:34 schreef loveli het volgende:
Ik krijg een hekel aan pedo's en incestplegers. Hoewel, die had ik al.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |