Nu ook lekker aan het eten hoor.quote:Op woensdag 15 februari 2012 06:38 schreef SunTzu het volgende:
Ik ga meteen als ik weer terug ben in NL maandag, supersetten + een half uur cardio erbij per dag en vreten als een beest. Minstens 5 dagen per week.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En nu ziet het er slechter uit, dus ik ga er weer volop als ik weer terug ben.
quote:Op woensdag 15 februari 2012 06:43 schreef SunTzu het volgende:
Ik vreet hier wel rijst, vis en allemaal gezonde dingen maar het lijkt allemaal nog steeds niet zo voedzaam als wat ik in NL at.
Een paar maanden geleden:Wanneer ben je weer terug?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En nu ziet het er slechter uit, dus ik ga er weer volop als ik weer terug ben.
that's the perfect body for me!quote:Op woensdag 15 februari 2012 06:52 schreef ZetaOS het volgende:
Dit was ik toen ik niet kon trainen door dat mijn hand gebroken was (Boksers fractuur)en alleen cardio kon doen.
[ afbeelding ]
Dit. Hoewel ik minder gespierd en knuffelig ook leuk vind. Gespierder dan dit vind ik niksquote:Op woensdag 15 februari 2012 07:45 schreef Shreever het volgende:
[..]
that's the perfect body for me!![]()
Voor mij moet het nog knuffelgehalte hebben en niet te veel muscles. Zwaar afgetraint is mijn ding gewoon niet.
Gespierde armen dan weer wel![]()
Mr. Perfect Body if you ask me;
[ afbeelding ]
Vette pics, stats daar? Goed droog ook.quote:Op woensdag 15 februari 2012 06:52 schreef ZetaOS het volgende:
Dit was ik toen ik niet kon trainen door dat mijn hand gebroken was (Boksers fractuur)en alleen cardio kon doen.
[ afbeelding ]
Dit was een paar maanden later, begin van de bulk toen ik weer heel licht kon gaan trainen.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ook rond die tijd:
[ afbeelding ]
Vast.quote:Op woensdag 15 februari 2012 09:12 schreef Lienekien het volgende:
Wordt dit nu een topic waarin de mannen een beetje op zichzelf gaan lopen geilen?
Wat zonde. Toen je alleen cardio deed (en nog wat teerde op het eerdere resultaat) had je een mooi lichaam. Op die andere foto's vind ik het echt to much.quote:Op woensdag 15 februari 2012 06:52 schreef ZetaOS het volgende:
[ afbeelding ]
Dit was een paar maanden later, begin van de bulk toen ik weer heel licht kon gaan trainen.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ook rond die tijd:
[ afbeelding ]
De sportschoolbillies wel. Dat zijn de jehova's getuigen van de lichaamscultuur. Luisteren of lezen kunnen ze niet, alleen maar over zichzelf praten. Nu zijn ze nog op zichzelf aan het kicken, zo meteen gaan ze schreeuwen dat iedereen aan de gewichten moet gaan hangen, daarna gaan ze met eiwitshakes en pillen lopen leuren en daarna gaan ze iedereen vertellen dat ze hun bek moeten houden omdat ze er geen verstand van hebben en iedereen uitschelden die niet ooh en aah roept bij een dommekracht.quote:Op woensdag 15 februari 2012 09:12 schreef Lienekien het volgende:
Wordt dit nu een topic waarin de mannen een beetje op zichzelf gaan lopen geilen?
quote:Op woensdag 15 februari 2012 13:26 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
De sportschoolbillies wel. Dat zijn de jehova's getuigen van de lichaamscultuur. Luisteren of lezen kunnen ze niet, alleen maar over zichzelf praten. Nu zijn ze nog op zichzelf aan het kicken, zo meteen gaan ze schreeuwen dat iedereen aan de gewichten moet gaan hangen, daarna gaan ze met eiwitshakes en pillen lopen leuren en daarna gaan ze iedereen vertellen dat ze hun bek moeten houden omdat ze er geen verstand van hebben en iedereen uitschelden die niet ooh en aah roept bij een dommekracht.
Ah daar is de gefrustreerde weerquote:Op woensdag 15 februari 2012 13:26 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
De sportschoolbillies wel. Dat zijn de jehova's getuigen van de lichaamscultuur. Luisteren of lezen kunnen ze niet, alleen maar over zichzelf praten. Nu zijn ze nog op zichzelf aan het kicken, zo meteen gaan ze schreeuwen dat iedereen aan de gewichten moet gaan hangen, daarna gaan ze met eiwitshakes en pillen lopen leuren en daarna gaan ze iedereen vertellen dat ze hun bek moeten houden omdat ze er geen verstand van hebben en iedereen uitschelden die niet ooh en aah roept bij een dommekracht.
quote:Op woensdag 15 februari 2012 13:26 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
Ecto's.quote:Op woensdag 15 februari 2012 13:26 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
Jij bent degene die klaar staat met een mening over bodybuilders.quote:Op woensdag 15 februari 2012 14:41 schreef Weltschmerz het volgende:
Jullie slaan het selfkicken, blaten dat iedereen de sportschool in moet en het leuren met shakes en pillen over, en beginnen meteen met schelden. Zullen we dat dan maar vooruitgang noemen?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |