Nu ook lekker aan het eten hoor.quote:Op woensdag 15 februari 2012 06:38 schreef SunTzu het volgende:
Ik ga meteen als ik weer terug ben in NL maandag, supersetten + een half uur cardio erbij per dag en vreten als een beest. Minstens 5 dagen per week.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En nu ziet het er slechter uit, dus ik ga er weer volop als ik weer terug ben.
quote:Op woensdag 15 februari 2012 06:43 schreef SunTzu het volgende:
Ik vreet hier wel rijst, vis en allemaal gezonde dingen maar het lijkt allemaal nog steeds niet zo voedzaam als wat ik in NL at.
Een paar maanden geleden:Wanneer ben je weer terug?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En nu ziet het er slechter uit, dus ik ga er weer volop als ik weer terug ben.
that's the perfect body for me!quote:Op woensdag 15 februari 2012 06:52 schreef ZetaOS het volgende:
Dit was ik toen ik niet kon trainen door dat mijn hand gebroken was (Boksers fractuur)en alleen cardio kon doen.
[ afbeelding ]
Dit. Hoewel ik minder gespierd en knuffelig ook leuk vind. Gespierder dan dit vind ik niksquote:Op woensdag 15 februari 2012 07:45 schreef Shreever het volgende:
[..]
that's the perfect body for me!![]()
Voor mij moet het nog knuffelgehalte hebben en niet te veel muscles. Zwaar afgetraint is mijn ding gewoon niet.
Gespierde armen dan weer wel![]()
Mr. Perfect Body if you ask me;
[ afbeelding ]
Vette pics, stats daar? Goed droog ook.quote:Op woensdag 15 februari 2012 06:52 schreef ZetaOS het volgende:
Dit was ik toen ik niet kon trainen door dat mijn hand gebroken was (Boksers fractuur)en alleen cardio kon doen.
[ afbeelding ]
Dit was een paar maanden later, begin van de bulk toen ik weer heel licht kon gaan trainen.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ook rond die tijd:
[ afbeelding ]
Vast.quote:Op woensdag 15 februari 2012 09:12 schreef Lienekien het volgende:
Wordt dit nu een topic waarin de mannen een beetje op zichzelf gaan lopen geilen?
Wat zonde. Toen je alleen cardio deed (en nog wat teerde op het eerdere resultaat) had je een mooi lichaam. Op die andere foto's vind ik het echt to much.quote:Op woensdag 15 februari 2012 06:52 schreef ZetaOS het volgende:
[ afbeelding ]
Dit was een paar maanden later, begin van de bulk toen ik weer heel licht kon gaan trainen.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ook rond die tijd:
[ afbeelding ]
De sportschoolbillies wel. Dat zijn de jehova's getuigen van de lichaamscultuur. Luisteren of lezen kunnen ze niet, alleen maar over zichzelf praten. Nu zijn ze nog op zichzelf aan het kicken, zo meteen gaan ze schreeuwen dat iedereen aan de gewichten moet gaan hangen, daarna gaan ze met eiwitshakes en pillen lopen leuren en daarna gaan ze iedereen vertellen dat ze hun bek moeten houden omdat ze er geen verstand van hebben en iedereen uitschelden die niet ooh en aah roept bij een dommekracht.quote:Op woensdag 15 februari 2012 09:12 schreef Lienekien het volgende:
Wordt dit nu een topic waarin de mannen een beetje op zichzelf gaan lopen geilen?
quote:Op woensdag 15 februari 2012 13:26 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
De sportschoolbillies wel. Dat zijn de jehova's getuigen van de lichaamscultuur. Luisteren of lezen kunnen ze niet, alleen maar over zichzelf praten. Nu zijn ze nog op zichzelf aan het kicken, zo meteen gaan ze schreeuwen dat iedereen aan de gewichten moet gaan hangen, daarna gaan ze met eiwitshakes en pillen lopen leuren en daarna gaan ze iedereen vertellen dat ze hun bek moeten houden omdat ze er geen verstand van hebben en iedereen uitschelden die niet ooh en aah roept bij een dommekracht.
Ah daar is de gefrustreerde weerquote:Op woensdag 15 februari 2012 13:26 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
De sportschoolbillies wel. Dat zijn de jehova's getuigen van de lichaamscultuur. Luisteren of lezen kunnen ze niet, alleen maar over zichzelf praten. Nu zijn ze nog op zichzelf aan het kicken, zo meteen gaan ze schreeuwen dat iedereen aan de gewichten moet gaan hangen, daarna gaan ze met eiwitshakes en pillen lopen leuren en daarna gaan ze iedereen vertellen dat ze hun bek moeten houden omdat ze er geen verstand van hebben en iedereen uitschelden die niet ooh en aah roept bij een dommekracht.
quote:Op woensdag 15 februari 2012 13:26 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
Ecto's.quote:Op woensdag 15 februari 2012 13:26 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
Jij bent degene die klaar staat met een mening over bodybuilders.quote:Op woensdag 15 februari 2012 14:41 schreef Weltschmerz het volgende:
Jullie slaan het selfkicken, blaten dat iedereen de sportschool in moet en het leuren met shakes en pillen over, en beginnen meteen met schelden. Zullen we dat dan maar vooruitgang noemen?
Is je vriendin er vandoor met een bodybuilder?quote:Op woensdag 15 februari 2012 14:41 schreef Weltschmerz het volgende:
Jullie slaan het selfkicken, blaten dat iedereen de sportschool in moet en het leuren met shakes en pillen over, en beginnen meteen met schelden. Zullen we dat dan maar vooruitgang noemen?
Haha hier moet ik gepost hebben!quote:Op woensdag 15 februari 2012 07:45 schreef Shreever het volgende:
[..]
that's the perfect body for me!![]()
Voor mij moet het nog knuffelgehalte hebben en niet te veel muscles. Zwaar afgetraint is mijn ding gewoon niet.
Gespierde armen dan weer wel![]()
Mr. Perfect Body if you ask me;
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 15 februari 2012 14:48 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
[..]
Is je vriendin er vandoor met een bodybuilder?
Ja, ze was mannen helemaal zat.quote:Op woensdag 15 februari 2012 14:48 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
[..]
Is je vriendin er vandoor met een bodybuilder?
BBB-schema.quote:Op woensdag 15 februari 2012 16:13 schreef johnykamau het volgende:
Ripped/atheleticMensen nog goede schema's daarvoor?
Rug triceps, schouders en benen die doen we nietquote:Op woensdag 15 februari 2012 20:46 schreef fathank het volgende:
[..]
BBB-schema.
Maandag: Borst + Biceps
Dinsdag: Voetbaltraining + Gym op school
Woensdag:Biceps Buik
Donderdag: Voetbaltraining + Gym
Vrijdag:Buik Borst
Zaterdag: Borst biceps
Zondag: Voetbalwedstrijd
Setjes van 5x20, lekker droogtrainen.
Rust is ook overrated.quote:Op woensdag 15 februari 2012 20:53 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Rug triceps, schouders en benen die doen we niet
Dit schema gebruik ik ook, mijn bench is omhoog gegaan van 24 naar 30 kgquote:Op woensdag 15 februari 2012 20:46 schreef fathank het volgende:
[..]
BBB-schema.
kk goeien heb dese schema 2 weken gebruikt, opeens alle chiks gehosselt!!quote:Op woensdag 15 februari 2012 20:46 schreef fathank het volgende:
[..]
BBB-schema.
Ah, zo te zien heeft Weltschmerz het trauma van het vorige topic nog niet helemaal verwerkt. Ga je dat hier nu weer overdoen? Kansloos ventje ben jij zeg.quote:Op woensdag 15 februari 2012 13:26 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
jij bent er toch?quote:Op woensdag 15 februari 2012 22:33 schreef Burger_Queen het volgende:
Chubbyfat is ondervertegenwoordigd in dit topic.
Helaas heb ik geen chubbyfat mannenlichaam anders zou ik met alle liefde foto's plaatsen.quote:
Rug kijken chickies niet naar, triceps ook niet. Schouders trainen krijg je van die bulten langs je nek, dat diggen de chicks ook niet. Benen al 3x per week bij de voetbal. En ik fiets naar school, dat is benen + cardio in één.quote:Op woensdag 15 februari 2012 20:53 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Rug triceps, schouders en benen die doen we niet
Must be trollingquote:Op donderdag 16 februari 2012 08:07 schreef fathank het volgende:
[..]
Rug kijken chickies niet naar, triceps ook niet. Schouders trainen krijg je van die bulten langs je nek, dat diggen de chicks ook niet. Benen al 3x per week bij de voetbal. En ik fiets naar school, dat is benen + cardio in één.
Jij valt op dik?quote:Op woensdag 15 februari 2012 23:16 schreef Burger_Queen het volgende:
[..]
Helaas heb ik geen chubbyfat mannenlichaam anders zou ik met alle liefde foto's plaatsen.
Genoeg FOK!kers hebben dat wel, maar die posten niks.quote:Op woensdag 15 februari 2012 23:16 schreef Burger_Queen het volgende:
[..]
Helaas heb ik geen chubbyfat mannenlichaam anders zou ik met alle liefde foto's plaatsen.
Tuurlijk heeft hij een punt, maar hij weet dat in topics zoals deze voornamelijk mensen komen die zelf veel tijd energie en geld in zichzelf steken. Als je dan in zo'n omgeving het vuur telkens nog eens extra gaat aanwakkeren is het een kwestie van tijd voordat je je vingers gaat branden.quote:Op vrijdag 17 februari 2012 09:18 schreef -Trinity- het volgende:
Swimmer/ripped athletic is ideaal wat mij betreft. Bodybuilder gaat me te ver, die zijn over het algemeen er ook te veel mee geobsedeerd ("Ik móet nu mijn kwarkje eten! MOET!") en er moet natuurlijk nog wel een leuk gesprek mee te voeren zijn.
Weltschmerz heeft trouwens wel een punt. Elk topic over afvallen/sporten waar zo'n figuur verschijnt wordt dat stramien afgelopen. Don't get me wrong, maar dat wordt na 5 topics nogal vermoeiend.
Niet heel dik! Maar wel een beetje.quote:
Jammer.quote:Op vrijdag 17 februari 2012 08:58 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Genoeg FOK!kers hebben dat wel, maar die posten niks.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |