quote:Op woensdag 15 februari 2012 22:18 schreef Jagärtrut het volgende:
Ik gooi er eens even een mooi lijstje in . Wat vinden julllie?
T: knackebrod met hagelslag
S: 5 km. door de sneeuw ploegend hardlopen.
O: yoghurt met banaan en 2 soorten muesli
T: bakje tonijn
L: doperwten/broccoli/courgettesoep met wat gerookte zalm en parmezaanse kaas, nog een plakje gerookte zalm. Zuurdesemboterham met boter en zout
t: halve zuurdezemboterham met hagelslag
t: plakje gerookte zalm
T: 2 dinkelpannenkoekjes met framboos
B: 6 km. wandelen
D: gekookte aardappelen met yoghurt dip, veel sugarsnaps, elandgehaktbrood
Amenquote:Op woensdag 15 februari 2012 22:25 schreef Laureline het volgende:
Het is hier een regelmaat van kinderdiscussie, dierendiscussie, relidiscussie en ontbijtkoekdiscussie, aangevuld met discussies met mensen die te weinig eten/nu echt niet meer hun lijstjes gaan posten als er commentaar op komt/evangelieverkondiging van bodybuilders die Het Licht hebben gezien en dat in dit topic vol dikkerdjes komen verkondigen. Daartussen kan je je eigen lijstjes posten.
Goeie samenvatting.quote:Op woensdag 15 februari 2012 22:25 schreef Laureline het volgende:
Het is hier een regelmaat van kinderdiscussie, dierendiscussie, relidiscussie en ontbijtkoekdiscussie, aangevuld met discussies met mensen die te weinig eten/nu echt niet meer hun lijstjes gaan posten als er commentaar op komt/evangelieverkondiging van bodybuilders die Het Licht hebben gezien en dat in dit topic vol dikkerdjes komen verkondigen. Daartussen kan je je eigen lijstjes posten.
Er zijn nogal wat geloven, dus dat is lastig inderdaad.quote:Op woensdag 15 februari 2012 22:28 schreef Tinkepink het volgende:
Ik geloof dat je mensen die geloven niet over een kam moet scheren. De waarheid is grijs.
En ga nu naar bed. Slaap lekker.
achterhaald dat soort mens hier. Gelukkig op mobiel met brak internet, dus geen zin mo uitgebreid te reageren. Morgen skiën.quote:Op woensdag 15 februari 2012 22:25 schreef the85mc het volgende:
Ik ben ook niet gelovig en ik erger me groen en geel aan gelovigen. Want zij hebben altijd gelijk omdat het in een achterhaald boek staat. Ik heb gelovigen wel een geprobeerd aan het verstand te prutsen dat geloof gaat om respectvol omgaan met anderen. Iets wat sommige gelovigen met ongelovigen juist niet doen.
En net alsof dat je een 'goed' mens bent als je op een bepaalde dag in de week verplicht in een gebouw gaat zitten. Ik begrijp dat soort mensen niet. Willen ze niet begrijpen dat de bijbel in het licht van die tijd is geschreven en sommige dingen achterhaald zijn. Het gaat niet om de letterlijke beschrijving, maar om de achterliggende gedachte.
MIsschien hopen ze dat je 't bij hun ook komt wieden?quote:Op woensdag 15 februari 2012 22:30 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Er zijn nogal wat geloven, dus dat is lastig inderdaad.
Generaliseren is wel erg makkelijk.
Maar ik hang er geen was minder om op op zondag, imho heeft dat niets met geloof te maken.
Al zeggen onze buren geen gedag als je op zondag onkruid wiedt.
quote:Op woensdag 15 februari 2012 22:30 schreef Laureline het volgende:
Ja mo! Je zit hier toch in een topic vol dikke uitgezakte veertigplussers/gefrustreerde huisvrouwen die jaloers zijn op Yolanthe (onee, dat is een ander topic), terwijl je toch weet dat je gewoon 4 uur per dag in de sportschool even 56 setjes van 40 kan doen met 65 kg?
Echt, dat jullie te dik zijn is allemaal je eigen schuld, ik zie dat hier zelfs koekjes worden gegeten. Ja zo vallen jullie nooit af hč. Koekjes!
quote:Op woensdag 15 februari 2012 22:32 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
MIsschien hopen ze dat je 't bij hun ook komt wieden?
Nou, zeg!quote:Op woensdag 15 februari 2012 22:34 schreef LieLie het volgende:
Google ads: Bep the movie, afslanken zoals kan, afslanken zoals het hoort.
De goden hebben ons gehoord
Mijn sleutelhanger! Wat doettie daarquote:
Jij hebt een bakvorm aan je sleutelbos hangen?quote:Op woensdag 15 februari 2012 22:35 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Mijn sleutelhanger! Wat doettie daar
klein modelletjequote:Op woensdag 15 februari 2012 22:36 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Jij hebt een bakvorm aan je sleutelbos hangen?
Dat zal best lekker zijn, kan me voorstellen dat het veel beter vlees is dan wat je hier uit de supermarkt haalt! (Kom er maar in, biologische vleesdiscussie!quote:Op woensdag 15 februari 2012 22:34 schreef Jagärtrut het volgende:
[..]
yes. geschoten door de vader van de vriend bij wie ik was eten..
Dat lijkt me ook wel iets voor de Elfstedentraining, Kluun Fiësta!quote:Op woensdag 15 februari 2012 22:40 schreef MariaEtcetera het volgende:
Koekjes! Ik ben geschokt!
Zelf heb ik uiteraard gesport vanavond en die squats en lunges ga ik voelen morgen![]()
![]()
Dat ik al een tijd niet geweest was en nu dansjes ben gaan doen bij Clun Fiësta met 1 squat/lunges-nummer doet er verders niet toe natuurlijk!![]()
Awesome idee anders voor een themafeestje in de kroegquote:Op woensdag 15 februari 2012 22:41 schreef Laureline het volgende:
[..]
Dat lijkt me ook wel iets voor de Elfstedentraining, Kluun Fiësta!
Wat is ermeequote:
quote:Op woensdag 15 februari 2012 22:41 schreef Laureline het volgende:
[..]
Dat lijkt me ook wel iets voor de Elfstedentraining, Kluun Fiësta!
Daar valt vast veel geld mee binnen te halenquote:Op woensdag 15 februari 2012 22:43 schreef V1z0R het volgende:
Veel plezier, Li! Geniet maar van de sneeuw, hier hebben we regen namelijk
[..]
Awesome idee anders voor een themafeestje in de kroegIedereen op schaatsen komen zuipen
Bekende..uhuhquote:Op woensdag 15 februari 2012 22:46 schreef motorbloempje het volgende:
Een 'bekende' van me hier in Hull is wel eens op schaatsen boodschappen gaan doen. Ze doet aan kunstschaatsen, had nieuwe schaatsen en ging half september met >20 graden klunen naar de Lidl...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ja doei.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.crap in = crap out
quote:Op donderdag 16 februari 2012 00:06 schreef loveli het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |