ik heb de waterkoker net ook aan gezetquote:
Nee hoor, zo'n vreselijke dramaqueen. Vraag mij af of ze haar eigen kind straks ook zo gaat toesprekenquote:Op woensdag 15 februari 2012 21:57 schreef Swetsenegger het volgende:
Ben ik trouwens de enige die die Nicolette van Dam een pijnlijke dood toewens? Wat een verschrikkelijke neppe gemaakte teef
Ja het is 69.9 dus we maken er maar 70 van.quote:Op woensdag 15 februari 2012 21:56 schreef Karina het volgende:
Ze telt er iets bij op? Je moet er juist iets van afhalen ivm de kleren.
dat spul gaat regelrecht naar je buikquote:
Dacht het wel ja. Of misschien bij de dokter niet.quote:Op woensdag 15 februari 2012 21:58 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Ja het is 69.9 dus we maken er maar 70 van.![]()
Maar de vorige keer was ook met kleren toch? Of niet?
Ik hoop dat het ergens anders naar toe gaatquote:Op woensdag 15 februari 2012 21:58 schreef Frag_adder het volgende:
[..]
dat spul gaat regelrecht naar je buik
Als het namelijk altijd met kleren is maakt het niet zoveel uit.quote:Op woensdag 15 februari 2012 21:58 schreef Karina het volgende:
[..]
Dacht het wel ja. Of misschien bij de dokter niet.
naar je hoofd?quote:Op woensdag 15 februari 2012 21:59 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik hoop dat het ergens anders naar toe gaat
Moet je wel ongeveer hetzelfde aanhebben, ik zag haar toenstraks met een leren jasje op de weegschaal staan.quote:Op woensdag 15 februari 2012 21:59 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Als het namelijk altijd met kleren is maakt het niet zoveel uit.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |