Pagan?quote:Op woensdag 15 februari 2012 15:27 schreef oh-oh het volgende:
Ah, ik kan anders ook goed visualiseren, maar dank Pagan
Ik ben Pagan nietquote:Op woensdag 15 februari 2012 15:27 schreef oh-oh het volgende:
Ah, ik kan anders ook goed visualiseren, maar dank Pagan
Wat een dikke schuimrand op die biertjes. Je moet wel hele dikke vingers hebben als dat 2 vingers dik is.quote:Op woensdag 15 februari 2012 15:26 schreef Miniem het volgende:
[..]
Dit plaatje zal ik speciaal voor oh-oh nog even illustreren.
[ afbeelding ]
Gewoon slikken krengquote:
Ik stond te hunten voor die TT, maar ben veel te troag!quote:Op woensdag 15 februari 2012 15:29 schreef Miniem het volgende:
En waarom deze TT en geen dikke lul 3 bier met carnaval in het vooruitzicht?
quote:Op woensdag 15 februari 2012 15:29 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Wat een dikke schuimrand op die biertjes. Je moet wel hele dikke vingers hebben als dat 2 vingers dik is.
Die piemol is even dik als die (schuim)kraag.quote:Op woensdag 15 februari 2012 15:29 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Wat een dikke schuimrand op die biertjes. Je moet wel hele dikke vingers hebben als dat 2 vingers dik is.
Dat was toch allang bekend.quote:Op woensdag 15 februari 2012 15:30 schreef Pisces29 het volgende:
[..]Jij bent ook de ideale vrouw zo ongeveer
Hmm, even terugkijken dan, dat heb ik gemist.quote:Op woensdag 15 februari 2012 15:30 schreef Miniem het volgende:
[..]
Die piemol is even dik als die (schuim)kraag.
Ik mis altijd alle nieuwtjes, dat blijkt wel weer!quote:
Definieer worst?quote:[SC] #405 Of je worst lust???!!!!
quote:Op woensdag 15 februari 2012 15:31 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik mis altijd alle nieuwtjes, dat blijkt wel weer!
Worst is gewoon een lekker breed begripquote:
Uhhuh!quote:Op woensdag 15 februari 2012 15:33 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Worst is gewoon een lekker breed begrip
Ahhhhhhhh Percyquote:
Zo ken ik er ook 1.quote:Op woensdag 15 februari 2012 15:35 schreef Muis006 het volgende:
All you want is a dinkle
What you envy's a schwang
Something through which you can tinkle
To play with or simply let hang
quote:Op woensdag 15 februari 2012 15:36 schreef Miniem het volgende:
[..]
Zo ken ik er ook 1.
roses are tits
violets are tits
i love tits
tits
quote:Op woensdag 15 februari 2012 15:35 schreef Muis006 het volgende:
All you want is a dinkle
What you envy's a schwang
Something through which you can tinkle
To play with or simply let hang
P&S hebben beide.quote:Op woensdag 15 februari 2012 15:35 schreef Pisces29 het volgende:
Overigens valt me op dat de mensen hier met huisdieren bijna allemaal een hond hebben, zou dat nog iets zeggen over ons?
Oh wow, het is ineens een heel mannetje zoquote:Op woensdag 15 februari 2012 15:37 schreef Muis006 het volgende:
Pisc had je deze al gezientututututu inspector Percy
[ afbeelding ]
Ja hequote:Op woensdag 15 februari 2012 15:37 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Oh wow, het is ineens een heel mannetje zoStoere touch geeft die bril!
Als ik een kat zou nemen dan een naaktkat!quote:Op woensdag 15 februari 2012 15:37 schreef oh-oh het volgende:
[..]
P&S hebben beide.
Ik wilde bijna iets lulligs over katteneigenaren zeggen maar nee, want Indaha
Hij wilt gewoon vaker op de kiekquote:Op woensdag 15 februari 2012 15:38 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Ja hehij bleef ook netjes zitten om te poseren.
Nee pappaMuisquote:Op woensdag 15 februari 2012 15:39 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Hij wilt gewoon vaker op de kiek
Ik dacht dat hij tussen zo'n voedingskussen zat, maar dat zijn vast MrMuis zijn benen?
quote:Op woensdag 15 februari 2012 15:35 schreef Pisces29 het volgende:
Overigens valt me op dat de mensen hier met huisdieren bijna allemaal een hond hebben, zou dat nog iets zeggen over ons?
Ja dat is wel een apartequote:
Ik luv ook katten heurquote:
quote:Op woensdag 15 februari 2012 15:40 schreef Pisces29 het volgende:
Maar zit wel graag bij visite met een kat op schoot eventjes.
Ik heb in mijn eigen kring ook niet zoveel honden, nu ik erover nadenk... op de buurhondjes na danquote:Op woensdag 15 februari 2012 15:41 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik luv ook katten heurMaar vond het zo grappig, ik heb in m'n eigen kring helemaal niet veel mensen met een hond, ineens merk ik dat iedereen een hond post
Het is ook een lekker groot ding, je kan er van alles mee! (quote:Op woensdag 15 februari 2012 15:41 schreef oh-oh het volgende:
Chico heeft zo een voedingskussen nu, van DML gekregen, die van Puck, hij vindt hem hemels, ik ga er denk ik nog een kopen voor de keizer
Staan die van jou nog ergens in een kattentopic toevallig?quote:Op woensdag 15 februari 2012 15:43 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Ik heb in mijn eigen kring ook niet zoveel honden, nu ik erover nadenk... op de buurhondjes na dan.
Bij mij doen ze dat eigenlijk nooit, zou dat betekenen dat ze niet op hun gemak zijn bij me?quote:Op woensdag 15 februari 2012 15:45 schreef Muis006 het volgende:
Ik heb niks met katten, maar ik snap ook best dat andere mensen er anders over denken.
Vooral als ze die nagels zo in je zetten heb ik iets van: tief op
Geen idee. Ruilenquote:Op woensdag 15 februari 2012 15:46 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Bij mij doen ze dat eigenlijk nooit, zou dat betekenen dat ze niet op hun gemak zijn bij me?
Ik in grote lijnen ook, ik neem op schoot wat er in huis bij mensen aanwezig isquote:Op woensdag 15 februari 2012 15:50 schreef Miniem het volgende:
Vind het allemaal leuk, honden, katten, konijnen
quote:Op woensdag 15 februari 2012 15:45 schreef Muis006 het volgende:
Ik heb niks met katten, maar ik snap ook best dat andere mensen er anders over denken.
Vooral als ze die nagels zo in je zetten heb ik iets van: tief op
Vogel dan weer nietquote:Op woensdag 15 februari 2012 15:54 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik in grote lijnen ook, ik neem op schoot wat er in huis bij mensen aanwezig isKat, konijn, cavia, vogel.
Slangen skip ik wel.
quote:
Nee, niet in een kattentopic... dit is de meest recente uit de SC, maar daar zie je weinig aanquote:Op woensdag 15 februari 2012 15:44 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Staan die van jou nog ergens in een kattentopic toevallig?
Mijn nicht had vroeger zo eentje, geen idee of ze er nu nog eentje heeft
Wat is dit?quote:Op woensdag 15 februari 2012 16:05 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Nee, niet in een kattentopic... dit is de meest recente uit de SC, maar daar zie je weinig aan
[ afbeelding ]
Ik zal straks wel even zoeken
Lekker respectvol ook weer hequote:
Dat is wel heel tof, 3 dezelfde kleurquote:Op woensdag 15 februari 2012 16:05 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Nee, niet in een kattentopic... dit is de meest recente uit de SC, maar daar zie je weinig aan
[ afbeelding ]
Ik zal straks wel even zoeken
Dat geeft niet, dat dacht de meneer van de hondenbelasting ook een paar jaar geledenquote:Op woensdag 15 februari 2012 16:09 schreef Miniem het volgende:
[..]
Ohik dacht dat het hondjes waren
Excuus
Carlos Valderramaquote:Op woensdag 15 februari 2012 16:08 schreef oh-oh het volgende:
Oh en kijk, als ik ooooooooit mn poedel heb, dan doe ik mss wel deze coupe:
[ afbeelding ]
Geen knipwerk, enkel scheerwerk, en scheren kan ik!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op woensdag 22 januari 2025 19:50 schreef Bugno3 het volgende:
Stukje Pelle, stukje Cannavaro, stukje Totti.
Hebben ze ook van die mooie stralend groene ogen?quote:Op woensdag 15 februari 2012 16:11 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Dat geeft niet, dat dacht de meneer van de hondenbelasting ook een paar jaar geleden![]()
quote:Op woensdag 15 februari 2012 16:12 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Carlos Valderrama
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
De tong is het enige wapen dat scherper wordt bij veelvuldig gebruik.
Bullie is thuis
Komt deze coupe eigenlijk veel voor bij poedels? Ik vind het wel heul tofquote:Op woensdag 15 februari 2012 16:08 schreef oh-oh het volgende:
Oh en kijk, als ik ooooooooit mn poedel heb, dan doe ik mss wel deze coupe:
[ afbeelding ]
Geen knipwerk, enkel scheerwerk, en scheren kan ik!
quote:Op woensdag 15 februari 2012 16:11 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Dat geeft niet, dat dacht de meneer van de hondenbelasting ook een paar jaar geleden![]()
Ik heb het echt maar 2 keer gezien of zo op show, in al die jaren dat ik er kom, en ik kijk ALTIJD bij de poedelsquote:Op woensdag 15 februari 2012 16:13 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Komt deze coupe eigenlijk veel voor bij poedels? Ik vind het wel heul tof
Wat een schele kerel danquote:Op woensdag 15 februari 2012 16:11 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Ik heb 2 broertjes (nou ja, halfbroertjes, andere papaquote:Op woensdag 15 februari 2012 16:11 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Dat is wel heel tof, 3 dezelfde kleurZijn ze ook nog familie van elkaar?
Mijn nicht had precies die kleur.
Jaaaaaaquote:Op woensdag 15 februari 2012 16:12 schreef Strega het volgende:
[..]
Hebben ze ook van die mooie stralend groene ogen?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Oh die vind ik hilarischquote:Op woensdag 15 februari 2012 16:16 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ik heb het echt maar 2 keer gezien of zo op show, in al die jaren dat ik er kom, en ik kijk ALTIJD bij de poedels![]()
Pulli's en Kommondors hebben het wel altijd.
quote:Op woensdag 15 februari 2012 16:12 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Carlos Valderrama
Ik zag de foto nu pasSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op woensdag 15 februari 2012 16:18 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Ja, hij zei 'miauw' en toen vroeg die man 'is dat een hond?'
Ik heb me ingehouden
Ja kommondors, die zijn zo groooooooot en zo mooooooooiquote:
quote:Op woensdag 15 februari 2012 16:17 schreef miss_dynastie het volgende:
Jaaaaaa
Beetje grote foto...MooiSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op woensdag 22 januari 2025 19:50 schreef Bugno3 het volgende:
Stukje Pelle, stukje Cannavaro, stukje Totti.
NIETquote:Op woensdag 15 februari 2012 16:18 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Ik heb me ingehouden
Ja, 'witte Gullit' is datquote:
Zeker 3 straten zonder hond en dan maar proberen te cashenquote:
quote:Op woensdag 15 februari 2012 16:23 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Ja echt. Er gingen zoveel grapjes door mijn hoofd dat ik bijna vastliep
quote:Op woensdag 15 februari 2012 16:17 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Ik heb 2 broertjes (nou ja, halfbroertjes, andere papa) en het meisje heb ik op straat gevonden. In een heeeeeeeele verre tak hebben ze wel een connectie in hun stamboom, maar da's te ver weg om familie te noemen.
[..]
Jaaaaaa
Beetje grote foto...Ja, ze zijn echt schitterend!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Hier drie honden en 6 katten.De tong is het enige wapen dat scherper wordt bij veelvuldig gebruik.
Bullie is thuis
quote:Op woensdag 15 februari 2012 16:23 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Ja echt. Er gingen zoveel grapjes door mijn hoofd dat ik bijna vastliep
quote:
quote:
quote:Op woensdag 15 februari 2012 16:18 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Ik heb me ingehouden
Ik twijfelde tussen 'Dit is een zeldzame Russische miauwhond' en 'Hij kan wel blaffen, maar dat doet 'ie dan maar één keer' e.v.a.quote:
quote:Op woensdag 15 februari 2012 16:25 schreef miss_dynastie het volgende:
'Hij kan wel blaffen, maar dat doet 'ie dan maar één keer'
Nee, dat heb je dan altijd achteraf.quote:Op woensdag 15 februari 2012 16:25 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Ik twijfelde tussen 'Dit is een zeldzame Russische miauwhond' en 'Hij kan wel blaffen, maar dat doet 'ie dan maar één keer' e.v.a.Maar ik ben ook geen moppentapper van nature
Ik flap dat dus echt wel altijd meteen eruitquote:Op woensdag 15 februari 2012 16:26 schreef Strega het volgende:
[..]
Nee, dat heb je dan altijd achteraf.
Nou, iets in mij zei dat ik dan nog een boete zou krijgen ook, zo'n eentje leek het me er welquote:Op woensdag 15 februari 2012 16:27 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ik flap dat dus echt wel altijd meteen eruit
quote:Op woensdag 15 februari 2012 16:28 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Nou, iets in mij zei dat ik dan nog een boete zou krijgen ook, zo'n eentje leek het me er wel
Zou ik ook echt gedaan hebbenquote:Op woensdag 15 februari 2012 16:27 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ik flap dat dus echt wel altijd meteen eruit
Ik wist wel dat jullie redelijk wat dieren hadden, maar niet zoveel, echt een dierenmansion dusquote:
Ja plus de kippen en haan.quote:Op woensdag 15 februari 2012 16:57 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik wist wel dat jullie redelijk wat dieren hadden, maar niet zoveel, echt een dierenmansion dus![]()
Ik had laatst bij de Zara zoietsquote:Op woensdag 15 februari 2012 16:49 schreef Pisces29 het volgende:
Even iets heel anders, ik zit me al een poos iets af te vragen...
In de winkel zie je wel eens op een prijssticker staan dat iets afgeprijsd is. De oude prijs met een streep erdoor, dan een nieuwe prijs, soms nóg een 2e nieuwe prijs.
Mag een winkel ook een sticker "adverteren" (met een oude prijs met streep erdoor) terwijl het product noooooooooit voor die prijs in de winkel gelegen heeft?Iemand enig idee?
Succes!quote:Op woensdag 15 februari 2012 16:58 schreef Strega het volgende:
Zo ik ga even wat aandacht aan mijn cursus geven
Picsquote:Op woensdag 15 februari 2012 17:09 schreef Bos81 het volgende:
O ja ik heb vandaag bij de Xenos 2 dierenbeeldjes gekocht. Een schaap en een konijntje
Dat is lullig jaquote:Op woensdag 15 februari 2012 16:59 schreef Miniem het volgende:
[..]
Ik had laatst bij de Zara zoiets
Was een prijskaartje van 30 euro origineel.
Daar zat 15 opgeplakt toen 12,50 en daarover 20.
Die had ik dus gekocht en kwam daar thuis achter![]()
Dan voel je je best genaaid.
Zometeen. Moet ze nog fotograferen. Zit nu aan de kwark en ga dan afwassen..quote:
Gewoon twee vingers Single Malt vragen.quote:Op woensdag 15 februari 2012 15:29 schreef Muis006 het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Old moderators never die, they just smell that way!
Op dinsdag 5 januari 2010 20:40 schreef nokwanda het volgende:
En natuuuuuurlijk was jij dat weer. Smeerpijp dat je der bent :P _O-
Bullie is thuis X-Rated Epic fail
quote:Op woensdag 15 februari 2012 19:02 schreef DeZwabber het volgende:
een schaap, een nijn, en Epica - The Road to Paradiso
Paprikachips?quote:Op woensdag 15 februari 2012 19:23 schreef DeZwabber het volgende:
Nu nog allemaal stangen, stappenmotors, chips, printplaatjes en een extrusiekop inkopen en dan ben ik klaar![]()
In het geval dat het mislukt ga ik eerst maar gewoon het kale frame bouwen, en koop ik daarna wel de dure onderdelen zoals de motors en de extrusiekop
quote:Op woensdag 15 februari 2012 19:24 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Paprikachips?
Oh-oh, dankjewel voor de kaart
oh yesquote:
quote:Bulldog adopteert zes biggetjes
Vergeet de drie biggetjes die zich verschuilen voor de grote boze wolf. Deze zes biggetjes hebben een nieuwe vriendin gevonden; de Franse bulldog Baby.
Baby ontfermde zich zaterdag direct nadat ze bij het opvangcentrum Lehnitz buiten Berlijn waren binnengebracht over de wilde zwijntjes, die drie dagen oud waren en rilden van de kou. Toen ze werden binnengebracht rende Baby direct op de gestreepte zwijntjes af en begon ze te knuffelen en warm te houden, ook al zijn ze bijna net zo groot als zij, zei Norbert Damm, die in het opvangcentrum werkt.
Waarschijnlijk heeft een jager de moeder van de zwijntjes gedood en het nest achtergelaten in het bos, aldus Damm. De dieren worden met de fles gevoed tot ze, waarschijnlijk over zo'n drie maanden, in staat zijn voor zichzelf te zorgen. Dan worden ze vrijgelaten in een natuurreservaat.
Ik word helemaal wild van de specsquote:Op woensdag 15 februari 2012 19:23 schreef DeZwabber het volgende:
Nu nog allemaal stangen, stappenmotors, chips, printplaatjes en een extrusiekop inkopen en dan ben ik klaar![]()
Jaaa, zo leukquote:
Nee, en het is niet eens onverdiend. Milan staat gewoon goed.quote:
Ow wat lief, het is net een vrouwelijke Bullie. Ik schoot gelijk weer helemaal volquote:
Jaquote:Op donderdag 16 februari 2012 00:59 schreef Strega het volgende:
[..]
Ow wat lief, het is net een vrouwelijke Bullie.
Well hello therequote:
k heb de gordijnen nog niet open gedaanquote:Op donderdag 16 februari 2012 09:27 schreef oh-oh het volgende:
Jemig wat een zwaar leven![]()
Dan heb je zeker beter weer dan ik hier?
quote:
Da's lekker wakker worden.quote:
Daar moest ik vanochtend ineens aan denkenquote:
quote:Op donderdag 16 februari 2012 11:03 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Daar moest ik vanochtend ineens aan denken
Ik wel om de jouwes, bijna jaquote:Op donderdag 16 februari 2012 11:15 schreef oh-oh het volgende:
Ik pis bijna in mn broek om mn eigen DM grappen
Oh die hebben leuke spulliesquote:Op donderdag 16 februari 2012 11:35 schreef oh-oh het volgende:
![]()
![]()
Oh er staat een leuke link van een webshop onderaan het naaitopic nu Pis
Dat heb ik met al die knutsel-naai-crea shopsquote:Op donderdag 16 februari 2012 11:44 schreef oh-oh het volgende:
Ja, ik zou echt zo de helft wegkopen daar
quote:Op donderdag 16 februari 2012 11:48 schreef oh-oh het volgende:
Pipoos vind ik werkelijk zo een debiele naam en zo een lelijke zakjes hebben dat ik er niet heen ga![]()
Lul nietquote:
Strike!quote:
quote:
k hoefde maar 2 uurtjes vandaag om mn uren deze week vol te krijgen dus dat was wel lekker jaquote:
een missertje?quote:Op donderdag 16 februari 2012 14:17 schreef Pagan het volgende:
Nope, geen woord. Haar laatste post was een missertje van MM, gisteren. FB doe ik niet aan, dat weet je.
quote:Op donderdag 16 februari 2012 14:18 schreef Ynske het volgende:
Normaliter laten ze zich niet echt zien
[ afbeelding ]
Net als deze dames
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Zoekplaatje
[ afbeelding ]
Cheetah
[ afbeelding ]
Zelfportretje
[ afbeelding ]
De kleintjes zijn net 15 min geboren
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
kun je beter elders halen is veel goedkoper dan bij pipoosquote:Op donderdag 16 februari 2012 14:18 schreef Memento-Mori het volgende:
ik ga zo naar de pipoos, haakspulletjes kopeneens kijken hoelang ik t vol ga houden
![]()
Ja dat weet ik daarom zeg ik dat ik daar nog wel van dr gehoord had want anders had je t wel geweten ookquote:Op donderdag 16 februari 2012 14:17 schreef Pagan het volgende:
Nope, geen woord. Haar laatste post was een missertje van MM, gisteren. FB doe ik niet aan, dat weet je.
Hoooooooo , ik heb wel naalden voor je, zal ik die voor je inpakken als kado?quote:Op donderdag 16 februari 2012 14:18 schreef Memento-Mori het volgende:
ik ga zo naar de pipoos, haakspulletjes kopeneens kijken hoelang ik t vol ga houden
![]()
Gaiapark vanmiddagquote:
weet ik maar waar in Maastricht? voor wol wil ik wel ff bij wibra kijkenquote:Op donderdag 16 februari 2012 14:19 schreef Ynske het volgende:
[..]
kun je beter elders halen is veel goedkoper dan bij pipoos
Mooie foto's.quote:Op donderdag 16 februari 2012 14:18 schreef Ynske het volgende:
[ afbeelding ]
Net als deze dames
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Zoekplaatje
[ afbeelding ]
Cheetah
[ afbeelding ]
Zelfportretje
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 16 februari 2012 14:23 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
weet ik maar waar in Maastricht? voor wol wil ik wel ff bij wibra kijken
quote:Op donderdag 16 februari 2012 14:20 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Hoooooooo , ik heb wel naalden voor je, zal ik die voor je inpakken als kado?
Neuh, en als ik zwanger raak heb ik nog wel breinaalden liggenquote:Op donderdag 16 februari 2012 14:24 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]gebruik je die zelf niet dan?
Maar Sjon woont in de Heeg jonguh!quote:Op donderdag 16 februari 2012 14:25 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
heb je ook foto's van de veelvraat gemaakt? ik vind die beesten zoooo tof
quote:Op donderdag 16 februari 2012 14:21 schreef oh-oh het volgende:
En damn you, wol kun je beter ff voor bij de kringloop of Wibra kijken, das pas cheap.
Yns, lekkere plaatjes, ik wil dat zoekplaatje graag groot zien
ja die waren wel grappig vandaag, werd gewerkt in t verblijf dus kwamen ze steeds kijken wat er gedaan werdquote:Op donderdag 16 februari 2012 14:25 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
heb je ook foto's van de veelvraat gemaakt? ik vind die beesten zoooo tof
quote:Op donderdag 16 februari 2012 14:24 schreef oh-oh het volgende:
Keizertje met nieuwe halsband die bij zn leukste outfit past
[ afbeelding ]
Ik ben zo flieft op het mannetje
of je bestelt ze via hobbydoos.nlquote:Op donderdag 16 februari 2012 14:24 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]gebruik je die zelf niet dan?
haha anders koop ik ze gewoon heurquote:Op donderdag 16 februari 2012 14:25 schreef oh-oh het volgende:
Ik moet wel ff heeeeeeel goed gaan zoeken trouwens, maar ik heb ze zeker wel
quote:Op donderdag 16 februari 2012 14:26 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Maar Sjon woont in de Heeg jonguh!
Ja maar die van mij mag je echt zo hebben, ik moet ze dus alleen ff zoeken.quote:Op donderdag 16 februari 2012 14:29 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
haha anders koop ik ze gewoon heur
quote:Op donderdag 16 februari 2012 14:35 schreef oh-oh het volgende:
Oh wel keihandig dat je hier komt verjaren MM, want ik zat al te dubben of ik je kaart nou veel te vroeg of veel te laat aan ging laten komen
Wat een prachtige plaatjes Ynskequote:Op donderdag 16 februari 2012 14:18 schreef Ynske het volgende:
Ohhh, nu op groot formaat zie ik pas hoe tof hij isquote:Op donderdag 16 februari 2012 14:24 schreef oh-oh het volgende:
[ afbeelding ]
dank jequote:Op donderdag 16 februari 2012 14:51 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Wat een prachtige plaatjes Ynske
Ok thanksquote:Op donderdag 16 februari 2012 14:52 schreef Ynske het volgende:
mocht je ze gaan kopen M-M, haal ze niet bij de wibra, die maten kloppen niet.
zelf ben ik van de ergonomische, maar anders moet je even online kijken dat scheelt je echt in prijs tov de Pipoos, ook met garens enzo, katoen is wel het fijnste om mee te beginnen tov het dikke wol van de wibra
Ik vermoed dat ik weet waar ze liggen maar ik hou graag een slag om de arm, mijn zogenaamde hobbykamer is echt de grootste puinzooi die er isquote:Op donderdag 16 februari 2012 14:50 schreef Memento-Mori het volgende:
hahaha nou ben benieuwd of je ze kan vinden
quote:Op donderdag 16 februari 2012 15:14 schreef oh-oh het volgende:
Belt net een man uit Hellevoetsluis, zegt ie heel teleurgesteld Jeeeeee ik had eigenlijk een zwaar Limburgs accent verwacht
![]()
quote:Op donderdag 16 februari 2012 15:15 schreef Pisces29 het volgende:
[..]Vond hij je wel volledig ABN klinken?
Je hebt wel een hele fijne radiotelefoonstem!
Whehe, dat zou wel heel leuk zijnquote:Op donderdag 16 februari 2012 15:20 schreef oh-oh het volgende:
[..]Ik dacht ff jee bel jij hier en hang je dan stiekem op maar ik weet t alweer
quote:
Wat snoezig, zeker in combi met het kleedje!quote:
quote:
Matigjes en met jou?quote:Op donderdag 16 februari 2012 16:01 schreef oh-oh het volgende:
OMG![]()
Ik kreeg net een doos Merci van de vrouw van leuke baas omdat ik vanmorgen even iets voor haar gedaan had tussendoor, zo lief, en onnodig, maar echt te lief gewoon![]()
Bos, hoestie?
Niet nodig, maar dan voel je je net even iets meer gewaardeerd, toch? Liefquote:Op donderdag 16 februari 2012 16:01 schreef oh-oh het volgende:
OMG![]()
Ik kreeg net een doos Merci van de vrouw van leuke baas omdat ik vanmorgen even iets voor haar gedaan had tussendoor, zo lief, en onnodig, maar echt te lief gewoon![]()
Bos, hoestie?
Naja psies.quote:Op donderdag 16 februari 2012 16:11 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Niet nodig, maar dan voel je je net even iets meer gewaardeerd, toch? Lief
Goei hoor.quote:
Met mijn kamer opruimen wel ja. Ook ga ik in April een Mindfullnesscursus doen. Daarin ga ik leren beter om te gaan met de gedachtessoverstromingen in mijn brein.quote:Op donderdag 16 februari 2012 16:14 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Goei hoor.
Heb je al wat extra hulp?
Yns, wat een schiterende foto'squote:Op donderdag 16 februari 2012 14:18 schreef Ynske het volgende:
[ afbeelding ]
Net als deze dames
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Zoekplaatje
[ afbeelding ]
Cheetah
[ afbeelding ]
Zelfportretje
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Die kleur staat hem eigenlijk het mooistquote:Op donderdag 16 februari 2012 14:24 schreef oh-oh het volgende:
[ afbeelding ]
Ja echt hequote:Op donderdag 16 februari 2012 16:26 schreef Strega het volgende:
[..]
Die kleur staat hem eigenlijk het mooist![]()
![]()
Echt Bos, het helpt, ik ben nu ruim 2 weken bezig.quote:Op donderdag 16 februari 2012 16:18 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Met mijn kamer opruimen wel ja. Ook ga ik in April een Mindfullnesscursus doen. Daarin ga ik leren beter om te gaan met de gedachtessoverstromingen in mijn brein.
Het past gewoon zo mooi bij hem, die kleur. Het is sowieso een mooie keizer.quote:Op donderdag 16 februari 2012 16:31 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ja echt he![]()
Vind ik ook![]()
En die andere twee staat die kleur helemaal niet zo
Waar?quote:
Ik hoop het. Ja ik hoor er zoveel goede verhalen over, dus...quote:Op donderdag 16 februari 2012 16:33 schreef Strega het volgende:
[..]
Echt Bos, het helpt, ik ben nu ruim 2 weken bezig.
Voor mij werkt vooral het een paar keer dag bewust ademhalen en dingen met aandacht te doen.
Ja hé, ik moest zo lachen.quote:
Ik voel je, had vandaag een aanvaring met hete saus die volgens de plaatselijke loempiaboer niet zo heet wasquote:Op donderdag 16 februari 2012 18:00 schreef Bos81 het volgende:
Eten was lekker (diepvries-magnetrongeval van de Aziaat). Alleen moet ik er de volgende keer wel bij stil staan dat Mild Spicy voor een Thai niet hetzelfde is als voor een Nederlander..![]()
Ja, dat is gewoon de cultuurkloof he...quote:Op donderdag 16 februari 2012 18:06 schreef Lutte het volgende:
[..]
Ik voel je, had vandaag een aanvaring met hete saus die volgens de plaatselijke loempiaboer niet zo heet wasNot!!
Ach, weegt niet op tegen de culinaire voordelenquote:Op donderdag 16 februari 2012 18:08 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ja, dat is gewoon de cultuurkloof he...
Hopelijk is de stad nog heel dan. Straks is Ajax - Man UTDquote:Op donderdag 16 februari 2012 18:14 schreef Lutte het volgende:
[..]
Ach, weegt niet op tegen de culinaire voordelen
Weet je, ik ga morgen de harde weg op! Helemaal naar Amsterdam nog wel!
Ik lees het op Twitter ja, massahysterie daarquote:Op donderdag 16 februari 2012 18:16 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Hopelijk is de stad nog heel dan. Straks is Ajax - Man UTD
Ik heb eigenlijk geen idee, maar een van de Nederlandse clubs zullen ze iig wel uitzenden verwacht ik..quote:Op donderdag 16 februari 2012 18:17 schreef Lutte het volgende:
[..]
Ik lees het op Twitter ja, massahysterie daarKomt het op tv? Dan wordt het nog vechten, papa voetbal vs wij WIDM!
Wat niet weet wat niet deertquote:Op donderdag 16 februari 2012 18:18 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ik heb eigenlijk geen idee, maar een van de Nederlandse clubs zullen ze iig wel uitzenden verwacht ik..
Precies, moet toch zo weg, dus mis de wedstrijden van 19.00 uur sowiesoquote:
Whehe, ja dat is wel zo typischquote:Op donderdag 16 februari 2012 18:00 schreef Bos81 het volgende:
Eten was lekker (diepvries-magnetrongeval van de Aziaat). Alleen moet ik er de volgende keer wel bij stil staan dat Mild Spicy voor een Thai niet hetzelfde is als voor een Nederlander..![]()
thnx meisquote:
Ja, wel redelijk.quote:
wat voor update?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Today is life -
the only life you are sure of. Make the most of today.
Dale Carnegie
quote:Op donderdag 16 februari 2012 19:02 schreef Ynske het volgende:
[..]
wat voor update?Zoiets jaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Zal ik deze even updaten dan:
Soms moet je gewoon even rennen door de kamer als het buiten de hele tijd geregend heeft
De compositie enzo is verschrikkelijk, maar het plezier van de heren straalt eraf
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
dat zit wel goedquote:
quote:Zal ik deze even updaten dan:
[ afbeelding ]
Soms moet je gewoon even rennen door de kamer als het buiten de hele tijd geregend heeft
De compositie enzo is verschrikkelijk, maar het plezier van de heren straalt eraf
De jouwe Troel?quote:Op donderdag 16 februari 2012 19:05 schreef Troel het volgende:
[..]
Zoiets ja
Zal ik deze even updaten dan:
[ afbeelding ]
nee de mijnequote:
quote:Op donderdag 16 februari 2012 18:47 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Whehe, ja dat is wel zo typisch
oh-oh, kom er maar in!![]()
Rolling in the sheets.... Vandaag Sextape van Adele gelekt?quote:Op vrijdag 17 februari 2012 11:20 schreef Pagan het volgende:
[ afbeelding ]
Oke, Adele is een lekker ding! Linkje?
Getuige haar liedjes zal ze wel huilen op het hoogtepuntquote:Op vrijdag 17 februari 2012 12:41 schreef Bos81 het volgende:
Als Adele net zo krijsend klaarkomt dan ze zingt, ben ik niet geinteresseerd.
Ja precies..quote:Op vrijdag 17 februari 2012 12:42 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Getuige haar liedjes zal ze wel huilen op het hoogtepuntD'r liedjes zijn ook jankzakkerij.
Oh lekker Bos!quote:Op vrijdag 17 februari 2012 12:48 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ja precies..
Trouwens ze hadden in de kantine vandaag hottostis![]()
![]()
Tot strakkiesquote:Op vrijdag 17 februari 2012 12:56 schreef Bos81 het volgende:
Ja erg lekker, volgens mij zater er ook stukjes ui tussen..
Nou ik sluit maar af en ga naar huis, tot zo
?quote:Op vrijdag 17 februari 2012 15:42 schreef oh-oh het volgende:
Wie zou er nou onder die lawine liggen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |