Pagan?quote:Op woensdag 15 februari 2012 15:27 schreef oh-oh het volgende:
Ah, ik kan anders ook goed visualiseren, maar dank Pagan
Ik ben Pagan nietquote:Op woensdag 15 februari 2012 15:27 schreef oh-oh het volgende:
Ah, ik kan anders ook goed visualiseren, maar dank Pagan
Wat een dikke schuimrand op die biertjes. Je moet wel hele dikke vingers hebben als dat 2 vingers dik is.quote:Op woensdag 15 februari 2012 15:26 schreef Miniem het volgende:
[..]
Dit plaatje zal ik speciaal voor oh-oh nog even illustreren.
[ afbeelding ]
Gewoon slikken krengquote:
Ik stond te hunten voor die TT, maar ben veel te troag!quote:Op woensdag 15 februari 2012 15:29 schreef Miniem het volgende:
En waarom deze TT en geen dikke lul 3 bier met carnaval in het vooruitzicht?
quote:Op woensdag 15 februari 2012 15:29 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Wat een dikke schuimrand op die biertjes. Je moet wel hele dikke vingers hebben als dat 2 vingers dik is.
Die piemol is even dik als die (schuim)kraag.quote:Op woensdag 15 februari 2012 15:29 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Wat een dikke schuimrand op die biertjes. Je moet wel hele dikke vingers hebben als dat 2 vingers dik is.
Dat was toch allang bekend.quote:Op woensdag 15 februari 2012 15:30 schreef Pisces29 het volgende:
[..]Jij bent ook de ideale vrouw zo ongeveer
Hmm, even terugkijken dan, dat heb ik gemist.quote:Op woensdag 15 februari 2012 15:30 schreef Miniem het volgende:
[..]
Die piemol is even dik als die (schuim)kraag.
Ik mis altijd alle nieuwtjes, dat blijkt wel weer!quote:
Definieer worst?quote:[SC] #405 Of je worst lust???!!!!
quote:Op woensdag 15 februari 2012 15:31 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik mis altijd alle nieuwtjes, dat blijkt wel weer!
Worst is gewoon een lekker breed begripquote:
Uhhuh!quote:Op woensdag 15 februari 2012 15:33 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Worst is gewoon een lekker breed begrip
Ahhhhhhhh Percyquote:
Zo ken ik er ook 1.quote:Op woensdag 15 februari 2012 15:35 schreef Muis006 het volgende:
All you want is a dinkle
What you envy's a schwang
Something through which you can tinkle
To play with or simply let hang
quote:Op woensdag 15 februari 2012 15:36 schreef Miniem het volgende:
[..]
Zo ken ik er ook 1.
roses are tits
violets are tits
i love tits
tits
quote:Op woensdag 15 februari 2012 15:35 schreef Muis006 het volgende:
All you want is a dinkle
What you envy's a schwang
Something through which you can tinkle
To play with or simply let hang
P&S hebben beide.quote:Op woensdag 15 februari 2012 15:35 schreef Pisces29 het volgende:
Overigens valt me op dat de mensen hier met huisdieren bijna allemaal een hond hebben, zou dat nog iets zeggen over ons?
Oh wow, het is ineens een heel mannetje zoquote:Op woensdag 15 februari 2012 15:37 schreef Muis006 het volgende:
Pisc had je deze al gezientututututu inspector Percy
[ afbeelding ]
Ja hequote:Op woensdag 15 februari 2012 15:37 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Oh wow, het is ineens een heel mannetje zoStoere touch geeft die bril!
Als ik een kat zou nemen dan een naaktkat!quote:Op woensdag 15 februari 2012 15:37 schreef oh-oh het volgende:
[..]
P&S hebben beide.
Ik wilde bijna iets lulligs over katteneigenaren zeggen maar nee, want Indaha
Hij wilt gewoon vaker op de kiekquote:Op woensdag 15 februari 2012 15:38 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Ja hehij bleef ook netjes zitten om te poseren.
Nee pappaMuisquote:Op woensdag 15 februari 2012 15:39 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Hij wilt gewoon vaker op de kiek
Ik dacht dat hij tussen zo'n voedingskussen zat, maar dat zijn vast MrMuis zijn benen?
quote:Op woensdag 15 februari 2012 15:35 schreef Pisces29 het volgende:
Overigens valt me op dat de mensen hier met huisdieren bijna allemaal een hond hebben, zou dat nog iets zeggen over ons?
Ja dat is wel een apartequote:
Ik luv ook katten heurquote:
quote:Op woensdag 15 februari 2012 15:40 schreef Pisces29 het volgende:
Maar zit wel graag bij visite met een kat op schoot eventjes.
Ik heb in mijn eigen kring ook niet zoveel honden, nu ik erover nadenk... op de buurhondjes na danquote:Op woensdag 15 februari 2012 15:41 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik luv ook katten heurMaar vond het zo grappig, ik heb in m'n eigen kring helemaal niet veel mensen met een hond, ineens merk ik dat iedereen een hond post
Het is ook een lekker groot ding, je kan er van alles mee! (quote:Op woensdag 15 februari 2012 15:41 schreef oh-oh het volgende:
Chico heeft zo een voedingskussen nu, van DML gekregen, die van Puck, hij vindt hem hemels, ik ga er denk ik nog een kopen voor de keizer
Staan die van jou nog ergens in een kattentopic toevallig?quote:Op woensdag 15 februari 2012 15:43 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Ik heb in mijn eigen kring ook niet zoveel honden, nu ik erover nadenk... op de buurhondjes na dan.
Bij mij doen ze dat eigenlijk nooit, zou dat betekenen dat ze niet op hun gemak zijn bij me?quote:Op woensdag 15 februari 2012 15:45 schreef Muis006 het volgende:
Ik heb niks met katten, maar ik snap ook best dat andere mensen er anders over denken.
Vooral als ze die nagels zo in je zetten heb ik iets van: tief op
Geen idee. Ruilenquote:Op woensdag 15 februari 2012 15:46 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Bij mij doen ze dat eigenlijk nooit, zou dat betekenen dat ze niet op hun gemak zijn bij me?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |