Wajo strand mij main mangquote:
chill man ik ging net ook beetje hardlopen hey? maar zo'n ze3ma op de fiets reed me bijna aan :Squote:
en had zeker ook zn licht niet aanquote:Op woensdag 15 februari 2012 19:28 schreef Plastic_zak het volgende:
[..]
chill man ik ging net ook beetje hardlopen hey? maar zo'n ze3ma op de fiets reed me bijna aan :S
jawel maar die bezem kwam van achter :Squote:Op woensdag 15 februari 2012 19:30 schreef Beach het volgende:
[..]
en had zeker ook zn licht niet aan
ik hda hem van zn fiets afgetrokkenquote:Op woensdag 15 februari 2012 19:30 schreef Plastic_zak het volgende:
[..]
jawel maar die bezem kwam van achter :S
Ik neem aan dat ie een eind moest opbokken?quote:Op woensdag 15 februari 2012 19:32 schreef Klinkerbotsing het volgende:
HALLO PZ BEN JE VERGETEN WAT JE MOEST DOEN VAN YVONNE.
ja geen topics meer verpestenquote:Op woensdag 15 februari 2012 19:32 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Ik vroeg P_z om even hier te komen, gewoon even gezellig praten dat is alles.quote:Op woensdag 15 februari 2012 19:32 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Wat je gezellig noemt.quote:Op woensdag 15 februari 2012 19:33 schreef Beach het volgende:
[..]
Ik vroeg P_z om even hier te komen, gewoon even gezellig praten dat is alles.
Jaquote:
Jullie zitten allebei in UDOWU. Elke keer op dezelfde manier trollen wordt beetje triest op een gegeven moment.quote:Op woensdag 15 februari 2012 19:33 schreef Beach het volgende:
[..]
Ik vroeg P_z om even hier te komen, gewoon even gezellig praten dat is alles.
wie ben jij danquote:Op woensdag 15 februari 2012 19:33 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Ik neem aan dat ie een eind moest opbokken?
Ik stem voor! En neem Beach ook mee, gr gr
Maar zo doe jij ook in mn fobo.quote:Op woensdag 15 februari 2012 19:34 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Praat normaal dan, ipv dat achterlijke gebrabbel. Na een paar keer is het leuke ook eraf ok gr.
quote:
quote:Op woensdag 15 februari 2012 19:35 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Jullie zitten allebei in UDOWU. Elke keer op dezelfde manier trollen wordt beetje triest op een gegeven moment.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |