Wat ga je huilen dan droeftoeter. Ga 't op privé zetten ofzo.quote:Op woensdag 15 februari 2012 19:09 schreef Oceanview het volgende:
[..]
Waarom kijk je in mijn fobo vuige stalker.
Alsof je dat durft.quote:Op woensdag 15 februari 2012 19:12 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Je konijn
Ik ga nu een klacht sgrijfeh in je vriendenbeokj
Cruise control is wel relaxt voor lange afstanden, maar automaat lijkt me best wel irritant als je het niet gewend bentquote:Op woensdag 15 februari 2012 18:58 schreef Cosmo2.0 het volgende:
[..]
Is beter. Vooral voor luie mensen als ik. Cruise control er ook bij, damn lovely.
Ik huil niet stommerd.quote:Op woensdag 15 februari 2012 19:12 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Wat ga je huilen dan droeftoeter. Ga 't op privé zetten ofzo.
Ik laat je wel huilen. Sta klaar om je tanden op te rapen.quote:
Bahviespeukquote:Op woensdag 15 februari 2012 19:16 schreef wolfrolf het volgende:
Ik zit als een malle winden te laten. Like a PIRATE!
Ze zitten vast aan mijn beugelquote:Op woensdag 15 februari 2012 19:15 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Ik laat je wel huilen. Sta klaar om je tanden op te rapen.
quote:Op woensdag 15 februari 2012 19:19 schreef Oceanview het volgende:
[..]
Ze zitten vast aan mijn beugel
Die mag mij wel met haar 'saber' poken.quote:
Ik moest even naar de fobo van sopje ofzo.quote:Op woensdag 15 februari 2012 19:21 schreef Beach het volgende:
Cosmo zemmel waarom lurk je dan zomaar in mn fobo
Een echte piraat laat af en toe wel eens een windje vliegenquote:
quequote:Op woensdag 15 februari 2012 19:24 schreef Cosmo2.0 het volgende:
[..]
Ik moest even naar de fobo van sopje ofzo.
Ik niet net gegeten maar teveel beetjequote:Op woensdag 15 februari 2012 19:25 schreef Plastic_zak het volgende:
[..]
Ja lekker hoor g, ben helemaal opgepompt en een beetje dronken. jij dan?
Ga je nog hard hardlopen g?quote:Op woensdag 15 februari 2012 19:25 schreef Beach het volgende:
[..]
Ik niet net gegeten maar teveel beetje
dronken klinkt goed
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |