quote:Op dinsdag 14 februari 2012 22:20 schreef Saekerhett het volgende:
Wat doe die fucking Busquets nou weer? Mongool
het zal eens niet zo zijnquote:Op dinsdag 14 februari 2012 22:21 schreef inZanity het volgende:
Krijgt die van Leverkusen nou geel??
Lees mijn post nog een keer door.quote:Op dinsdag 14 februari 2012 22:19 schreef inZanity het volgende:
[..]
Wat heb je aan balbezit als je er niks mee doet?
Ja, maar hoeveel staat het?quote:Leverkusen heeft met die 22% meer gecreeert en is een stuk gevaarlijker geweest dan Barcelona met ruim 80%.
Je valt in de herhaling, en je begrijpt het gewoon echt niet.quote:Balbezit is een zwaar nietszeggende term inderdaad. En al helemaal als het over Barcelona gaat aangezien het daar voor veruit het grootste gedeelte nutteloos balbezit betreft.
Hahaha, inkoppertje met die Pedro.quote:Op dinsdag 14 februari 2012 22:13 schreef alors het volgende:
[..]ik moet daar ook altijd aan denken bij die naam.
Je kan nog beter proberen een baksteen ergens van te overtuigen.quote:Op dinsdag 14 februari 2012 22:21 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Lees mijn post nog een keer door.
[..]
Ja, maar hoeveel staat het?
[..]
Je valt in de herhaling, en je begrijpt het gewoon echt niet.
Sorry
doe geen moeite manquote:Op dinsdag 14 februari 2012 22:21 schreef onlogisch het volgende:
[..]
[..]
[..]
Sorry
die alves geloof heeft ook niks meer gehoord van dat keelgrijpen?quote:
Ja dat ie rond is of zo.quote:Op dinsdag 14 februari 2012 22:22 schreef GGMM het volgende:
[..]
Je kan nog beter proberen een baksteen ergens van te overtuigen.
Je snapt er kennelijk weinig van. Kan je ook niks aan doen.quote:Op dinsdag 14 februari 2012 22:21 schreef onlogisch het volgende:
[..]
[..]
[..]
Sorry
Traumasquote:Op dinsdag 14 februari 2012 22:22 schreef alors het volgende:
[..]
nou idd ja, bah, ik kan er nog boos om worden.
quote:Op dinsdag 14 februari 2012 22:23 schreef Doublepain het volgende:
Jezus man, klote team dat barça, pussies dat het zijn
quote:Op dinsdag 14 februari 2012 22:25 schreef Mexicanobakker het volgende:
Als Busquets scoort zet ik de TV uit
Dat moet juist, of anders ringel S.quote:Op dinsdag 14 februari 2012 22:24 schreef Nober het volgende:
[..]
Kiessling, of mag de dubbele s niet?
s gewoon weglaten. Kieling.quote:Op dinsdag 14 februari 2012 22:24 schreef Nober het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 14 februari 2012 22:24 schreef tong80 het volgende:
Geel. En gelijk een shot van Chinezen op de tribune.
quote:Op dinsdag 14 februari 2012 22:25 schreef Mexicanobakker het volgende:
Als Busquets scoort zet ik de TV uit
Tja.. dat hoefde ik niet te wetenquote:Op dinsdag 14 februari 2012 22:24 schreef starla het volgende:
Ooh messi prachtig! Kijk hem gracieus zijn reet afvegen! En maar 1 keer doorspoelen omdat zijn poep niet blijft plakken...messi geweldig!
jawel.... Kiessling dusquote:Op dinsdag 14 februari 2012 22:24 schreef Nober het volgende:
[..]
Misschien ruilenquote:Op dinsdag 14 februari 2012 22:25 schreef Saekerhett het volgende:
Sachez en Pedro... Ebecilio en Özbiliz
Je bent echt niet goed wijs.quote:Op dinsdag 14 februari 2012 22:23 schreef inZanity het volgende:
[..]
Je snapt er kennelijk weinig van. Kan je ook niks aan doen.
Niks fatsoenlijks te vreten daar in Duitsland dus daar waagt Sierd zich niet aanquote:
Je moet het doen met de beschikbare audiosporen.quote:Op dinsdag 14 februari 2012 22:27 schreef Syntix het volgende:
Kun je via Sport1 eigenlijk Engels commentaar krijgen voor CL wedstrijden?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |