gewoon verhuren aan Feijenoord.quote:Op dinsdag 14 februari 2012 22:11 schreef tochweerhenk het volgende:
Pedro.
Goede voetballer hoor. Ik hoop dat hij een club kan vinden voor de basis.
Hij zal het leuk vinden dat je zo met hem meeleeft.quote:Op dinsdag 14 februari 2012 22:11 schreef tochweerhenk het volgende:
Pedro.
Liever niet.quote:Op dinsdag 14 februari 2012 22:11 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
gewoon verhuren aan Feijenoord.
Een reactie 2 x plaatsen.quote:Op dinsdag 14 februari 2012 22:11 schreef tochweerhenk het volgende:
Pedro.
quote:Op dinsdag 14 februari 2012 22:12 schreef tong80 het volgende:
Wibi Surjardi loopt warm. Ze willen meer over de vleugel gaan spelen.
Dankje.quote:
quote:Op dinsdag 14 februari 2012 22:13 schreef Nober het volgende:
Deelt Pedro pepernoten uit als 'ie niet hoeft te voetballen?
Da's een pokemonquote:
Precies.quote:Op dinsdag 14 februari 2012 22:11 schreef BObNL het volgende:
Eeeeeen we gaan we een uur rondspelen wat een prachtige driehoekjes wat een balbezit
Goh, een nietszeggende term?quote:Op dinsdag 14 februari 2012 22:10 schreef inZanity het volgende:
[..]
BalbezitNietszeggende term, al helemaal als het over Barcelona gaat.
Ja, net als Obelix die een speer gooit.quote:Op dinsdag 14 februari 2012 22:12 schreef napoleonfour het volgende:
is een wereldpass een pass die over de wereld gaat?
Op geen commentaar gezetquote:Op dinsdag 14 februari 2012 22:13 schreef inZanity het volgende:
Heb m maar op Sport 1 gezet met commentaar uit
Is Messi dan ook in een ketel met toverdrank gevallen?quote:Op dinsdag 14 februari 2012 22:14 schreef Saekerhett het volgende:
[..]
Ja, net als Obelix die een speer gooit.
Je hebt er toch wel kijk op.quote:Op dinsdag 14 februari 2012 22:14 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Goh, een nietszeggende term?
Je weet in ieder geval dat de tegenstander nooit zal scoren. Dus wil Leverkusen een doelpunt maken zal het in die 22% tijd moeten gebeuren. Daarmee reduceer je een behoorlijke tijd waarin de tegenstander dus gevaarlijk kan zijn.
Gezien de staat van dienst van Leverkusen, het feit dat je uit speelt én met 1-2 voorstaat denk ik dat je best kan zeggen dat je goed aan het voetballen bent.
Helaas ben jij te dom/eigenwijs dit ooit toe te geven.
quote:Op dinsdag 14 februari 2012 22:14 schreef Saekerhett het volgende:
[..]
Ja, net als Obelix die een speer gooit.
nah die krijgt hormoonpilletjesquote:Op dinsdag 14 februari 2012 22:14 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Is Messi dan ook in een ketel met toverdrank gevallen?
eindigdquote:Op dinsdag 14 februari 2012 22:14 schreef reddevil1408 het volgende:
Nog nooit iemand zoveel horen praten over een actie die op de paal eindigd.....
+1quote:Op dinsdag 14 februari 2012 22:14 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Je weet in ieder geval dat de tegenstander nooit zal scoren. Dus wil Leverkusen een doelpunt maken zal het in die 22% tijd moeten gebeuren. Daarmee reduceer je een behoorlijke tijd waarin de tegenstander dus gevaarlijk kan zijn.
Gezien de staat van dienst van Leverkusen, het feit dat je uit speelt én met 1-2 voorstaat denk ik dat je best kan zeggen dat je goed aan het voetballen bent.
Ja ga maar aan je moeder vertellen.quote:Op dinsdag 14 februari 2012 22:15 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik zie Barca niet meer gelijkspelen.. helaas.
Gelukkig niet inderdaadquote:Op dinsdag 14 februari 2012 22:15 schreef Mexicanobakker het volgende:
Tja ze verliezen toch wel van Madrid in de finale. Maar elke andere winnaar is leuk. Dat Barca elke keer wint zou standaard zijn.quote:Op dinsdag 14 februari 2012 22:15 schreef tochweerhenk het volgende:
[..]
Ja ga maar aan je moeder vertellen.
Ik zie het nog wel 1-3 worden.quote:Op dinsdag 14 februari 2012 22:15 schreef Mexicanobakker het volgende:
Lever dan een constructieve bijdrage en beargumenteer het tegendeel ipv nutteloze smileys rond te gooien.quote:
De grappen worden steeds beter...quote:
Je bent jong hè ?quote:Op dinsdag 14 februari 2012 22:14 schreef reddevil1408 het volgende:
Nog nooit iemand zoveel horen praten over een actie die op de paal eindigd.....
Is dit sarcasme?quote:
quote:
Nein mann. Alleen als het niet anders kan.quote:
Wat heb je aan balbezit als je er niks mee doet? Leverkusen heeft met die 22% meer gecreeert en is een stuk gevaarlijker geweest dan Barcelona met ruim 80%. Balbezit is een zwaar nietszeggende term inderdaad. En al helemaal als het over Barcelona gaat aangezien het daar voor veruit het grootste gedeelte nutteloos balbezit betreft.quote:Op dinsdag 14 februari 2012 22:14 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Och schei uit... ik krijg er spontaan weer trauma's van.quote:Op dinsdag 14 februari 2012 22:17 schreef tong80 het volgende:
[..]
Je bent jong hè ?
WK-78 niet meegemaakt ?
quote:Op dinsdag 14 februari 2012 22:18 schreef tong80 het volgende:
Kies Ling erin.
Ook bij Leverkusen heeft Cruijff zijn invloed.
Echtquote:Op dinsdag 14 februari 2012 22:18 schreef tong80 het volgende:
Kies Ling erin.
Lingquote:Op dinsdag 14 februari 2012 22:18 schreef tong80 het volgende:
Kies Ling erin.
Oh echt?quote:Op dinsdag 14 februari 2012 22:18 schreef Saekerhett het volgende:
[..]
Nee druif, dubbel S is hetzelfde als ringel S
Is wel lelijkquote:
quote:Op dinsdag 14 februari 2012 22:18 schreef tong80 het volgende:
Kies Ling erin.
preciesquote:Op dinsdag 14 februari 2012 22:18 schreef Saekerhett het volgende:
[..]
Nee druif, dubbel S is hetzelfde als ringel S
quote:Op dinsdag 14 februari 2012 22:20 schreef Saekerhett het volgende:
Wat doe die fucking Busquets nou weer? Mongool
het zal eens niet zo zijnquote:Op dinsdag 14 februari 2012 22:21 schreef inZanity het volgende:
Krijgt die van Leverkusen nou geel??
Lees mijn post nog een keer door.quote:Op dinsdag 14 februari 2012 22:19 schreef inZanity het volgende:
[..]
Wat heb je aan balbezit als je er niks mee doet?
Ja, maar hoeveel staat het?quote:Leverkusen heeft met die 22% meer gecreeert en is een stuk gevaarlijker geweest dan Barcelona met ruim 80%.
Je valt in de herhaling, en je begrijpt het gewoon echt niet.quote:Balbezit is een zwaar nietszeggende term inderdaad. En al helemaal als het over Barcelona gaat aangezien het daar voor veruit het grootste gedeelte nutteloos balbezit betreft.
Hahaha, inkoppertje met die Pedro.quote:Op dinsdag 14 februari 2012 22:13 schreef alors het volgende:
[..]ik moet daar ook altijd aan denken bij die naam.
Je kan nog beter proberen een baksteen ergens van te overtuigen.quote:Op dinsdag 14 februari 2012 22:21 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Lees mijn post nog een keer door.
[..]
Ja, maar hoeveel staat het?
[..]
Je valt in de herhaling, en je begrijpt het gewoon echt niet.
Sorry
doe geen moeite manquote:Op dinsdag 14 februari 2012 22:21 schreef onlogisch het volgende:
[..]
[..]
[..]
Sorry
die alves geloof heeft ook niks meer gehoord van dat keelgrijpen?quote:
Ja dat ie rond is of zo.quote:Op dinsdag 14 februari 2012 22:22 schreef GGMM het volgende:
[..]
Je kan nog beter proberen een baksteen ergens van te overtuigen.
Je snapt er kennelijk weinig van. Kan je ook niks aan doen.quote:Op dinsdag 14 februari 2012 22:21 schreef onlogisch het volgende:
[..]
[..]
[..]
Sorry
Traumasquote:Op dinsdag 14 februari 2012 22:22 schreef alors het volgende:
[..]
nou idd ja, bah, ik kan er nog boos om worden.
quote:Op dinsdag 14 februari 2012 22:23 schreef Doublepain het volgende:
Jezus man, klote team dat barça, pussies dat het zijn
quote:Op dinsdag 14 februari 2012 22:25 schreef Mexicanobakker het volgende:
Als Busquets scoort zet ik de TV uit
Dat moet juist, of anders ringel S.quote:Op dinsdag 14 februari 2012 22:24 schreef Nober het volgende:
[..]
Kiessling, of mag de dubbele s niet?
s gewoon weglaten. Kieling.quote:Op dinsdag 14 februari 2012 22:24 schreef Nober het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 14 februari 2012 22:24 schreef tong80 het volgende:
Geel. En gelijk een shot van Chinezen op de tribune.
quote:Op dinsdag 14 februari 2012 22:25 schreef Mexicanobakker het volgende:
Als Busquets scoort zet ik de TV uit
Tja.. dat hoefde ik niet te wetenquote:Op dinsdag 14 februari 2012 22:24 schreef starla het volgende:
Ooh messi prachtig! Kijk hem gracieus zijn reet afvegen! En maar 1 keer doorspoelen omdat zijn poep niet blijft plakken...messi geweldig!
jawel.... Kiessling dusquote:Op dinsdag 14 februari 2012 22:24 schreef Nober het volgende:
[..]
Misschien ruilenquote:Op dinsdag 14 februari 2012 22:25 schreef Saekerhett het volgende:
Sachez en Pedro... Ebecilio en Özbiliz
Je bent echt niet goed wijs.quote:Op dinsdag 14 februari 2012 22:23 schreef inZanity het volgende:
[..]
Je snapt er kennelijk weinig van. Kan je ook niks aan doen.
Niks fatsoenlijks te vreten daar in Duitsland dus daar waagt Sierd zich niet aanquote:
Je moet het doen met de beschikbare audiosporen.quote:Op dinsdag 14 februari 2012 22:27 schreef Syntix het volgende:
Kun je via Sport1 eigenlijk Engels commentaar krijgen voor CL wedstrijden?
Nou een lekkere Bratwurstquote:Op dinsdag 14 februari 2012 22:27 schreef Bonobo11 het volgende:
[..]
Niks fatsoenlijk te vreten daar in Duitsland dus daar waagt Sierd zich niet aan
quote:Op dinsdag 14 februari 2012 22:27 schreef tochweerhenk het volgende:
Prachtig dat Barcelona zoveel leuke jeugdspelers heeft. Ze hoeven tenminste niet alles te kopen.
23quote:Op dinsdag 14 februari 2012 22:25 schreef Syntix het volgende:
messi kijkt messi loopt, messi messi messi
NOS kneus er lopen nog 21 andere mensen op dat veld!
niet weerquote:Op dinsdag 14 februari 2012 22:27 schreef tochweerhenk het volgende:
Prachtig dat Barcelona zoveel leuke jeugdspelers heeft. Ze hoeven tenminste niet alles te kopen.
Probeer niet meer op hem te reageren. Hij probeert gewoon zulke reactie's zoals de jouwe uit te lokken. Een soort zieke gedachtegang dus.quote:Op dinsdag 14 februari 2012 22:27 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Je bent echt niet goed wijs.
Je vindt dat Barcelona anti-voetbal speelt vanwege het feit dat ze de bal zo vaak rond tikken. Volgens mij ben je dan gewoon aan het voetballen hoor, maar dat terzijde.
Je vindt balbezit een nutteloze term, terwijl ik duidelijk uiteen zet waarom balbezit van onschatbare waarde is, zeker in een CL wedstrijd die je eerst nog eens uit speelt ook.
Vervolgens val je compleet in de herhaling met je ongefundeerde uitspraken en neem je mij het kwalijk dat ik er niks van snap?
Ik denk dat ik het inderdaad die baksteen maar ga proberen duidelijk te maken. Die zal over een stuk meer intelligentie beschikken.
Klopt inderdaad, de afgelopen 10 jaar zijn er ook helemaal geen 800 miljoen euro uitgegeven aan spelers.quote:Op dinsdag 14 februari 2012 22:27 schreef tochweerhenk het volgende:
Lopen er 2 scheidsrechters?quote:
quote:
Je kan het niet ontkennen.quote:
Het blijven Duitsersquote:Op dinsdag 14 februari 2012 22:28 schreef reddevil1408 het volgende:
Krijgen we nog een "last minute from germany"?
jawel. barcelona is net zon koopzieke club als real.quote:Op dinsdag 14 februari 2012 22:29 schreef tochweerhenk het volgende:
[..]
[..]
Je kan het niet ontkennen.
Ja.quote:Op dinsdag 14 februari 2012 22:28 schreef reddevil1408 het volgende:
quote:Op dinsdag 14 februari 2012 22:27 schreef tochweerhenk het volgende:
Als je nou eens met fatsoenlijke argumenten kwam in plaats van flauwekul. Maar goed dat zijn we wel gewend van Barca fappers, hun mening is de waarheid en tegenspraak word niet geduld.quote:Op dinsdag 14 februari 2012 22:27 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Je bent echt niet goed wijs.
Je vindt dat Barcelona anti-voetbal speelt vanwege het feit dat ze de bal zo vaak rond tikken. Volgens mij ben je dan gewoon aan het voetballen hoor, maar dat terzijde.
Je vindt balbezit een nutteloze term, terwijl ik duidelijk uiteen zet waarom balbezit van onschatbare waarde is, zeker in een CL wedstrijd die je eerst nog eens uit speelt ook.
Vervolgens val je compleet in de herhaling met je ongefundeerde uitspraken en neem je mij het kwalijk dat ik er niks van snap?
Ik denk dat ik het inderdaad die baksteen maar ga proberen duidelijk te maken. Die zal over een stuk meer intelligentie beschikken.
ik hoop het van hartequote:Op dinsdag 14 februari 2012 22:28 schreef reddevil1408 het volgende:
En jij probeert er nu gewoon omheen te lopen door zelf geen zinnige reactie te geven. Faal.quote:Op dinsdag 14 februari 2012 22:29 schreef inZanity het volgende:
[..]
Als je nou eens met fatsoenlijke argumenten kwam in plaats van flauwekul. Maar goed dat zijn we wel gewend van Barca fappers, hun mening is de waarheid en tegenspraak word niet geduld.
Het veld houdt buiten de lijnen niet op hoor, nog steeds hetzelfde grasmatje.quote:Op dinsdag 14 februari 2012 22:29 schreef Karina het volgende:
[..]
De grensrechters staan niet OP het veld, maar achter de lijnen meestal.
Je bent echt een koekenbakker.quote:Op dinsdag 14 februari 2012 22:30 schreef Mexicanobakker het volgende:
Mooiste goal van het seizoen wel.
Javier Mascherano en Cesc is ook terug gekocht.quote:Op dinsdag 14 februari 2012 22:29 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Volgens mij zijn alleen Alves/Abidal/Sanchez niet uit de eigen jeugd.
Serieus, soms denk je dat het niet gekker kan en dan krijg je dit soort uitspraken.quote:Op dinsdag 14 februari 2012 22:27 schreef tochweerhenk het volgende:
Zeker, en ook beheerst afgerond van Messiquote:Op dinsdag 14 februari 2012 22:30 schreef Caland het volgende:
Toch wel knap, dat balletje van Alves.
Dat ie zelf buitenspel stond geeft niet, dat mag in zo'n geval gewoonquote:Op dinsdag 14 februari 2012 22:30 schreef Caland het volgende:
Toch wel knap, dat balletje van Alves.
Cesc komt wel uit de Mesia.quote:Op dinsdag 14 februari 2012 22:30 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Javier Mascherano en Cesc is ook terug gekocht.
Nee 2x 11 spelers en een scheids.quote:Op dinsdag 14 februari 2012 22:28 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Lopen er 2 scheidsrechters?
Ja, maar als Twente deze goal had gemaakt was het 'goed uitgevoetbald', nu is het 'prachtig'.quote:
Je bent vergeten wat je eigen reactie's zijn?quote:Op dinsdag 14 februari 2012 22:30 schreef inZanity het volgende:
[..]
Serieus, soms denk je dat het niet gekker kan en dan krijg je dit soort uitspraken.![]()
![]()
Je staat zo voor lul gast, doe gewoon normaal.quote:Op dinsdag 14 februari 2012 22:30 schreef inZanity het volgende:
[..]
Serieus, soms denk je dat het niet gekker kan en dan krijg je dit soort uitspraken.![]()
![]()
Ze hoeven tenminste niet alles te kopen. Ze hoeven tenminste niet alles te kopen. Ze hoeven tenminste niet alles te kopen. Ze hoeven tenminste niet alles te kopen. Ze hoeven tenminste niet alles te kopen. toch 40 miljoen.quote:
geloof je het zelfquote:Op dinsdag 14 februari 2012 22:31 schreef johannes_vermeer het volgende:
Gelukkig gaat de NOS de terugwedstrijd nu niet uitzenden, omdat het nu totaal niet meer spannend is (voor zover het dat ooit geweest is)
Voor de toekomst zit er ook veel leuks aan te komen.quote:Op dinsdag 14 februari 2012 22:31 schreef kilozout het volgende:
[..]
Je staat zo voor lul gast, doe gewoon normaal.
Het basiselftal van afgelopen seizoenen is vrijwel allemaal uit de jeugd gekomen.
quote:Op dinsdag 14 februari 2012 22:31 schreef kilozout het volgende:
[..]
Het basiselftal van afgelopen seizoenen is vrijwel allemaal jeugd.
quote:Op dinsdag 14 februari 2012 22:31 schreef tochweerhenk het volgende:
[..]
Je bent vergeten wat je eigen reactie's zijn?
Och jee, het is weer begonnenquote:Op dinsdag 14 februari 2012 22:30 schreef inZanity het volgende:
[..]
![]()
Was Sjelski - Napels niet vandaag?quote:
Toch heeft Barcelona ook tegen een miljard uitgegeven de laatste 10 jaar. Ook dat kan je niet ontkennen.quote:Op dinsdag 14 februari 2012 22:31 schreef kilozout het volgende:
[..]
Het basiselftal van afgelopen seizoenen is vrijwel allemaal uit de jeugd gekomen.
Lyon tegen APOEL Nicosiaquote:Op dinsdag 14 februari 2012 22:32 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Was Sjelski - Napels niet vandaag?
Leuk hoor lekker onschuldig zijn.quote:Op dinsdag 14 februari 2012 22:32 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
[..]
[..]
Och jee, het is weer begonnen
Na de wedstrijd gelijk sluiten ...
Compleet mee eens, ontzettend belachelijk.quote:Op dinsdag 14 februari 2012 22:31 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Ze hoeven tenminste niet alles te kopen. Ze hoeven tenminste niet alles te kopen. Ze hoeven tenminste niet alles te kopen. Ze hoeven tenminste niet alles te kopen. Ze hoeven tenminste niet alles te kopen. toch 40 miljoen.
Ben onderhand deze discussie zat. Steeds weer herhaling van onzin. beide kanten.quote:Op dinsdag 14 februari 2012 22:33 schreef tochweerhenk het volgende:
[..]
Leuk hoor lekker onschuldig zijn.
Serieus?quote:Op dinsdag 14 februari 2012 22:32 schreef Caland het volgende:
[..]
Toch heeft Barcelona ook tegen een miljard uitgegeven de laatste 10 jaar. Ook dat kan je niet ontkennen.
quote:Op dinsdag 14 februari 2012 22:31 schreef kilozout het volgende:
[..]
Ze hebben inderdaad genoeg gekocht.quote:Op dinsdag 14 februari 2012 22:32 schreef Caland het volgende:
[..]
Toch heeft Barcelona ook tegen een miljard uitgegeven de laatste 10 jaar. Ook dat kan je niet ontkennen.
moeten morgen toch? ja dan wel.quote:Op dinsdag 14 februari 2012 22:33 schreef Smoofie het volgende:
Ze zenden wel ARsenal uit hé? Niet dat ze dat niet uitzenden maar dit wel.
Andere dag ook.quote:Op dinsdag 14 februari 2012 22:33 schreef Smoofie het volgende:
Ze zenden wel ARsenal uit hé? Niet dat ze dat niet uitzenden maar dit wel.
Oja, ze mogen maar 2 8e finales uitzenden, toch?quote:
Jup. Stond een hele tijd terug in de Marca. Scheelde 'slechts' 200 miljoen met Real. Iets van 800 om een miljard ofzoquote:
Ik zou dat niet weten.quote:Op dinsdag 14 februari 2012 22:34 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Oja, ze mogen maar 2 8e finales uitzenden, toch?
quote:Op dinsdag 14 februari 2012 22:34 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Wat zal jij het toch moeilijk hebben
Als jij de bal heb kenne hullie nie scoruh hequote:Op dinsdag 14 februari 2012 22:19 schreef inZanity het volgende:
[..]
Wat heb je aan balbezit als je er niks mee doet? Leverkusen heeft met die 22% meer gecreeert en is een stuk gevaarlijker geweest dan Barcelona met ruim 80%. Balbezit is een zwaar nietszeggende term inderdaad. En al helemaal als het over Barcelona gaat aangezien het daar voor veruit het grootste gedeelte nutteloos balbezit betreft.
Nooit gedacht.quote:Op dinsdag 14 februari 2012 22:34 schreef Caland het volgende:
[..]
Jup. Stond een hele tijd terug in de Marca. Scheelde 'slechts' 200 miljoen met Real. Iets van 800 om een miljard ofzo
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |