gewoon verhuren aan Feijenoord.quote:Op dinsdag 14 februari 2012 22:11 schreef tochweerhenk het volgende:
Pedro.
Goede voetballer hoor. Ik hoop dat hij een club kan vinden voor de basis.
Hij zal het leuk vinden dat je zo met hem meeleeft.quote:Op dinsdag 14 februari 2012 22:11 schreef tochweerhenk het volgende:
Pedro.
Liever niet.quote:Op dinsdag 14 februari 2012 22:11 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
gewoon verhuren aan Feijenoord.
Een reactie 2 x plaatsen.quote:Op dinsdag 14 februari 2012 22:11 schreef tochweerhenk het volgende:
Pedro.
quote:Op dinsdag 14 februari 2012 22:12 schreef tong80 het volgende:
Wibi Surjardi loopt warm. Ze willen meer over de vleugel gaan spelen.
Dankje.quote:
quote:Op dinsdag 14 februari 2012 22:13 schreef Nober het volgende:
Deelt Pedro pepernoten uit als 'ie niet hoeft te voetballen?
Da's een pokemonquote:
Precies.quote:Op dinsdag 14 februari 2012 22:11 schreef BObNL het volgende:
Eeeeeen we gaan we een uur rondspelen wat een prachtige driehoekjes wat een balbezit
Goh, een nietszeggende term?quote:Op dinsdag 14 februari 2012 22:10 schreef inZanity het volgende:
[..]
BalbezitNietszeggende term, al helemaal als het over Barcelona gaat.
Ja, net als Obelix die een speer gooit.quote:Op dinsdag 14 februari 2012 22:12 schreef napoleonfour het volgende:
is een wereldpass een pass die over de wereld gaat?
Op geen commentaar gezetquote:Op dinsdag 14 februari 2012 22:13 schreef inZanity het volgende:
Heb m maar op Sport 1 gezet met commentaar uit
Is Messi dan ook in een ketel met toverdrank gevallen?quote:Op dinsdag 14 februari 2012 22:14 schreef Saekerhett het volgende:
[..]
Ja, net als Obelix die een speer gooit.
Je hebt er toch wel kijk op.quote:Op dinsdag 14 februari 2012 22:14 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Goh, een nietszeggende term?
Je weet in ieder geval dat de tegenstander nooit zal scoren. Dus wil Leverkusen een doelpunt maken zal het in die 22% tijd moeten gebeuren. Daarmee reduceer je een behoorlijke tijd waarin de tegenstander dus gevaarlijk kan zijn.
Gezien de staat van dienst van Leverkusen, het feit dat je uit speelt én met 1-2 voorstaat denk ik dat je best kan zeggen dat je goed aan het voetballen bent.
Helaas ben jij te dom/eigenwijs dit ooit toe te geven.
quote:Op dinsdag 14 februari 2012 22:14 schreef Saekerhett het volgende:
[..]
Ja, net als Obelix die een speer gooit.
nah die krijgt hormoonpilletjesquote:Op dinsdag 14 februari 2012 22:14 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Is Messi dan ook in een ketel met toverdrank gevallen?
eindigdquote:Op dinsdag 14 februari 2012 22:14 schreef reddevil1408 het volgende:
Nog nooit iemand zoveel horen praten over een actie die op de paal eindigd.....
+1quote:Op dinsdag 14 februari 2012 22:14 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Je weet in ieder geval dat de tegenstander nooit zal scoren. Dus wil Leverkusen een doelpunt maken zal het in die 22% tijd moeten gebeuren. Daarmee reduceer je een behoorlijke tijd waarin de tegenstander dus gevaarlijk kan zijn.
Gezien de staat van dienst van Leverkusen, het feit dat je uit speelt én met 1-2 voorstaat denk ik dat je best kan zeggen dat je goed aan het voetballen bent.
Ja ga maar aan je moeder vertellen.quote:Op dinsdag 14 februari 2012 22:15 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik zie Barca niet meer gelijkspelen.. helaas.
Gelukkig niet inderdaadquote:Op dinsdag 14 februari 2012 22:15 schreef Mexicanobakker het volgende:
Tja ze verliezen toch wel van Madrid in de finale. Maar elke andere winnaar is leuk. Dat Barca elke keer wint zou standaard zijn.quote:Op dinsdag 14 februari 2012 22:15 schreef tochweerhenk het volgende:
[..]
Ja ga maar aan je moeder vertellen.
Ik zie het nog wel 1-3 worden.quote:Op dinsdag 14 februari 2012 22:15 schreef Mexicanobakker het volgende:
Lever dan een constructieve bijdrage en beargumenteer het tegendeel ipv nutteloze smileys rond te gooien.quote:
De grappen worden steeds beter...quote:
Je bent jong hè ?quote:Op dinsdag 14 februari 2012 22:14 schreef reddevil1408 het volgende:
Nog nooit iemand zoveel horen praten over een actie die op de paal eindigd.....
Is dit sarcasme?quote:
quote:
Nein mann. Alleen als het niet anders kan.quote:
Wat heb je aan balbezit als je er niks mee doet? Leverkusen heeft met die 22% meer gecreeert en is een stuk gevaarlijker geweest dan Barcelona met ruim 80%. Balbezit is een zwaar nietszeggende term inderdaad. En al helemaal als het over Barcelona gaat aangezien het daar voor veruit het grootste gedeelte nutteloos balbezit betreft.quote:Op dinsdag 14 februari 2012 22:14 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Och schei uit... ik krijg er spontaan weer trauma's van.quote:Op dinsdag 14 februari 2012 22:17 schreef tong80 het volgende:
[..]
Je bent jong hè ?
WK-78 niet meegemaakt ?
quote:Op dinsdag 14 februari 2012 22:18 schreef tong80 het volgende:
Kies Ling erin.
Ook bij Leverkusen heeft Cruijff zijn invloed.
Echtquote:Op dinsdag 14 februari 2012 22:18 schreef tong80 het volgende:
Kies Ling erin.
Lingquote:Op dinsdag 14 februari 2012 22:18 schreef tong80 het volgende:
Kies Ling erin.
Oh echt?quote:Op dinsdag 14 februari 2012 22:18 schreef Saekerhett het volgende:
[..]
Nee druif, dubbel S is hetzelfde als ringel S
Is wel lelijkquote:
quote:Op dinsdag 14 februari 2012 22:18 schreef tong80 het volgende:
Kies Ling erin.
preciesquote:Op dinsdag 14 februari 2012 22:18 schreef Saekerhett het volgende:
[..]
Nee druif, dubbel S is hetzelfde als ringel S
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |