Omdat voetbal > alles?quote:Op dinsdag 14 februari 2012 20:39 schreef Norrage het volgende:
Waarom is DWDD altijd korter tijdens de CLZelfs als er geen NL team speelt. Waarom nou weer 20 minuten voorbeschouwing???
Nee.quote:Op woensdag 15 februari 2012 09:08 schreef Ringo het volgende:
Het wordt inderdaad tijd dat die voorbeschouwingen (en wat mij betreft alle CL-gemekker) definitief achter de decoder verdwijnen. Kapitaalverslindende zendervervuiling.
-edit-quote:Op woensdag 15 februari 2012 09:08 schreef Ringo het volgende:
Het wordt inderdaad tijd dat die voorbeschouwingen (en wat mij betreft alle CL-gemekker) definitief achter de decoder verdwijnen. Kapitaalverslindende zendervervuiling.
quote:Te gast in de 40 minuten-uitzending van woensdag 15 februari is o.a.: Emile Roemer, muziek is er in DWDD Recordings van Erik Mesie en Elske Dewall, tafeldame is Yvon Jaspers en Nico Dijkshoorn dicht. Meer informatie wordt hier later gepubliceerd
Wie en wie?quote:Erik Mesie en Elske Dewall
Hopelijk denkt de redactie hetzelfde.quote:Op woensdag 15 februari 2012 12:52 schreef Ritmo het volgende:
YvonJaspers
![]()
Enige voordeel dat het vandaag korter is.![]()
Dan gaat die hoer zich weer lekker kwaad maken dat ze weg gedrukt wordt door voetbal...
Dat Yvon een domme hoer is?quote:Op woensdag 15 februari 2012 12:54 schreef Specularium het volgende:
[..]
Hopelijk denkt de redactie hetzelfde.
Nee, dat ze haar expres parkeren tijdens een voetbalavond.quote:Op woensdag 15 februari 2012 12:57 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Dat Yvon een domme hoer is?Helaas denken ze niet zo, anders werd ze niet steeds uitgenodigd.
Je bedoelt natuurlijk dat zo'n voorbeschouwing dient als vehikel voor minstens één extra STER-blok, waarmee de peperdure CL-uitzendrechten (deels) kunnen worden gedekt.quote:
Plus de vakantie van Sjek.quote:Op woensdag 15 februari 2012 13:08 schreef Ringo het volgende:
[..]
Je bedoelt natuurlijk dat zo'n voorbeschouwing dient als vehikel voor minstens één extra STER-blok, waarmee de peperdure CL-uitzendrechten (deels) kunnen worden gedekt.
quote:
Wie kent het niet...quote:Op woensdag 15 februari 2012 13:10 schreef Karina het volgende:
[..]Zou het?
Even opgezocht, ik (her)ken haar nog steeds niet:
In februari 2010 werd ze Serious Talent bij 3FM
Ze verscheen op 18 februari 2010 in De Wereld Draait Door.
Ze is de zangeres van de titelmuziek van de tv-serie Moordvrouw
Ik zou zeggen: wees blij dat je het niet kent... hint: hoofdrol wordt gespeeld door Wendy van Dijkquote:
Ze ziet er wel leuk uit. Dat is belangrijk.quote:Op woensdag 15 februari 2012 14:06 schreef marcodej het volgende:
Johan Derksen vindt haar goed, dus ik ook.
@7:25
quote:Krimp, recessie, daling, stagnering, het klinkt allemaal niet best wat we vanochtend voor onze kiezen kregen toen het Centraal Bureau voor de Statistiek (CBS) hun kwartaalcijfers presenteerde. Want vanaf vandaag is het officieel: we zitten in een keiharde recessie en die recessie is dieper dan verwacht. Wat betekent dit, en vooral hoe nu verder? We praten erover met 'onze' economen: Barbara Baarsma, Mathijs Bouman en Marike Stellinga.
Ik snap niet dat tong niets met Yvon heeft. Als ik naar rechts kijk op die foto, heeft Yvon toch ook een ba-dum-tsss achter de hand.quote:
Ah, het Ilse DeLange effect.quote:Op woensdag 15 februari 2012 13:31 schreef Tem het volgende:
Elske de Walle (Veenwouden, 11 november 1985) is een Nederlands singer-songwriter die optreedt onder de artiestennaam Elske DeWall.
Interessant is de SP zeker, ik ga kijken.quote:Emile Roemer - 15-02-2012
Het blijft een wonder. De SP is al een paar weken in de peilingen de grootste politieke partij van Nederland. Het partijprogramma zal zeker een rol spelen, maar deze unieke positie is toch vooral toe te schrijven aan het charisma, de persoonlijkheid en het politieke vernuft van aanvoerder Emile Roemer. Te gast is wellicht de volgende minister-president van Nederland: Emile Roemer.
Als je de letters van jouw username anders doet krijg je 'rospedo'.quote:Op woensdag 15 februari 2012 19:23 schreef Pedroso het volgende:
Ah, onze communist komt ook zie ik. Zal ie grootverdiener van Nieuwkerk aanpakken ?
VARA vrienden onder elkaar gaan geen moeilijke vragen stellen.quote:Op woensdag 15 februari 2012 19:23 schreef Pedroso het volgende:
Ah, onze communist komt ook zie ik. Zal ie grootverdiener van Nieuwkerk aanpakken ?
Jaspers. Nou ja, same shit.quote:
Krijg je gratis bij d'r servies.quote:Op woensdag 15 februari 2012 19:31 schreef Specularium het volgende:
Dat glittersjaaltje is van de H&M ofzo, wedden?
Stop de persen! Dat dit kan!quote:Op woensdag 15 februari 2012 19:31 schreef Karina het volgende:
Ah hij heeft zelf een nummer geschreven
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |