en zwaarder dan Jadaquote:Op maandag 23 april 2012 13:36 schreef tombolafan het volgende:
Harper ziet er goed uit!Volgens mij is ze nu al zwaarder dan Victoria
Ja en een broekje, en niet elke dag een jurkquote:Op maandag 23 april 2012 14:21 schreef Starlie het volgende:
Wat leuk dat Harper gewoon All-Stars aan heeft ipv mini instappertjes ofzo...
En jak was is Willow toch een eng kind... volgens mij ook een enorme pain in the ass...
De dochter van Teri Hatcher heeft ook opeens een enorme groeispurt gekregen lijkt wel!
Wat lijkt ze veel op haar papaquote:Op woensdag 18 april 2012 00:11 schreef juultje84 het volgende:
Mathilda!
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
En nog even een oudje...omdat ze zo'n leuke papa had!
[ afbeelding ]
Elke keer als ik foto's zie van Victoria met die metershoge hakken aan en dat breekbare poppetje in haar armen hou ik mijn hart vast, dat kan nooit lang goed gaanquote:Op maandag 23 april 2012 13:07 schreef hexje het volgende:
Vic en Harp
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:He married his seventh wife, Shawn Southwick, born in 1959[46][47] as Shawn Oro Engemann,[46] a former singer and TV host,[48] in King's Los Angeles, California, hospital room three days before King underwent heart surgery to clear a clogged blood vessel.[47] The couple have two children: Chance, born March 1999, and Cannon, born May 2000.
Idd, da's Larry King.quote:Op dinsdag 24 april 2012 15:22 schreef Leandra het volgende:
Die bovenste is toch Larry King ipv David Letterman?
[..]
Klopt, verbeterd!quote:Op dinsdag 24 april 2012 15:22 schreef Leandra het volgende:
Die bovenste is toch Larry King ipv David Letterman?
[..]
WTF, die kleding, echt om te kotsen, en dat zeg ik niet snel met kinderkledingquote:Op dinsdag 24 april 2012 15:20 schreef Spees_Eend het volgende:
Scott Disick met Mason - schattig kindje!
Nou ja, hij lijkt er gewoon niet opquote:Op dinsdag 24 april 2012 15:35 schreef Spees_Eend het volgende:
[..]
Klopt, verbeterd!
@Cherrylips: nee ik vond het gewoon leuk om zijn naam te schrijven!
echwew!quote:Op dinsdag 24 april 2012 17:44 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Nou ja, hij lijkt er gewoon niet op
Zo over de top kak dat het leuk is.quote:Op dinsdag 24 april 2012 17:30 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
WTF, die kleding, echt om te kotsen, en dat zeg ik niet snel met kinderkledingDie sjaal, die schoenen, kom nou toch
quote:Op maandag 16 april 2012 10:43 schreef Cracka-ass het volgende:
[..]
Ik zie in de weerspiegeling van de magnetron Leco staan.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |