abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_108044155
quote:
0s.gif Op donderdag 16 februari 2012 14:09 schreef GoudIsEcht het volgende:

[..]

Uit de links die ik gaf blijkt dat hij dat wel doet. Nou hoeft dat niet voor alle Joden te gelden - er zijn er zelfs die uit Israël wegtrekken wegens onvrede met het beleid, maar voor Uriel geldt het in elk geval wel zoals we zien.
Dat is een mening.
"Bijna niemand durft de islam te bekritiseren en te bespotten zoals dat met het christendom werd en wordt gedaan, terwijl daar gezien het totalitaire en onderdrukkende karakter van de islam toch alle reden toe is." ~ H.Heeresma
  donderdag 16 februari 2012 @ 14:11:23 #252
304498 Nibb-it
Dirc die maelre
pi_108044174
quote:
0s.gif Op donderdag 16 februari 2012 14:08 schreef GoudIsEcht het volgende:

[..]

Ik begrijp vooral dat Rosenthal Nederlandse belastingcenten aan Israëlische zaken uitgeeft, in plaats van aan Nederlandse.
Komt u maar door met die voorbeelden dan..
pi_108044304
quote:
0s.gif Op donderdag 16 februari 2012 12:47 schreef GoudIsEcht het volgende:

[..]

Daar ga je:

[..]

http://www.nrc.nl/nieuws/(...)e-eu-tekst-israel-2/

[..]

http://www.spiegel.de/international/world/0,1518,788835,00.html

Volgens mij vond Uriel het ook allemaal niet zo belangrijk wat er in Iran gebeurde met dat doodvonnis. Hoe zou dat komen?
http://www.depers.nl/buit(...)et-Zahra-zitten.html

Hoe dan ook, Rosenthal is een Jood en strijd meer voor Israël dan voor Nederland :')
Zelfs Tegenlicht wijdde er een uitzending aan.
Daar ga ik? :?

Ik ga het eens op mijn gemak lezen en kom dan met mening.
"Any officer who goes into action without his sword is improperly dressed." - "Mad Jack" Churchill DSO MC
pi_108044370
quote:
0s.gif Op donderdag 16 februari 2012 14:10 schreef Ferdo het volgende:

[..]

Dat is een mening.
Het is wat de kranten beschrijven. Eerst noemde je het nog 'voor aluhoedjes' ( :') ), nu probeer je het weg te zetten als 'mening'.

Dat is dan inderdaad jouw mening, de media stellen iets anders.

Hier nog een link: http://www.hollanddoc.nl/(...)-ban-van-israel.html

quote:
Anti-Israël is al snel anti-semiet, ook in Nederland. 'Tegenlicht' onderzoekt met Thomas von der Dunk hoe in Nederland het denken over Israël wordt gemanipuleerd door een machtig samenspel van politiek, geloof en propaganda.
[quote]Waarom werd de ontwikkelingsorganisatie ICCO door Minister Rosenthal vorig jaar zo hardhandig op de vingers getikt? Wie zat er achter de verstoring van de jaarlijkse Kristalnachtherdenking in Amsterdam? En waarom staat Israël als enig land genoemd in de buitenlandparagraaf van het regeerakkoord? Slechts een paar voorbeelden van het geraffineerde spel dat de pleitbezorgers voor Israël spelen.[/quote]
pi_108044396
quote:
0s.gif Op donderdag 16 februari 2012 14:11 schreef Nibb-it het volgende:

[..]

Komt u maar door met die voorbeelden dan..
Bekijk de links onder de post die ik van je quote maar eens. Ze waren overigens al gegeven, wil je ze soms niet zien?
pi_108044453
quote:
0s.gif Op donderdag 16 februari 2012 14:18 schreef GoudIsEcht het volgende:

[..]

Het is wat de kranten beschrijven. Eerst noemde je het nog 'voor aluhoedjes' ( :') ), nu probeer je het weg te zetten als 'mening'.

Dat is dan inderdaad jouw mening,
Hoho, niet de zaken omdraaien, jíj beweert dat Rosenthal Israëlische belangen dient. :')
"Bijna niemand durft de islam te bekritiseren en te bespotten zoals dat met het christendom werd en wordt gedaan, terwijl daar gezien het totalitaire en onderdrukkende karakter van de islam toch alle reden toe is." ~ H.Heeresma
pi_108044650
quote:
0s.gif Op donderdag 16 februari 2012 14:20 schreef Ferdo het volgende:

[..]

Hoho, niet de zaken omdraaien, jíj beweert dat Rosenthal Israëlische belangen dient. :')
Ik geef er notabene meerdere links bij die dat punt bekrachtigen, maar jij blijft dat ontwijken.

Dat kan een bewuste strategie van je zijn, maar jouw negatie neemt niet weg wat er in de links en het tv-programma getoond wordt.

Rosenthal ijvert voor Israëlische belangen en vult daarbij zijn zakken met Nederlandse belastingcenten, want minister. Bovendien gebruikt hij naar alle waarschijnlijkheid het Nederlandse diplomatieke apparaat en de Nederlandse positie voor zijn liefhebberij.
pi_108045082
En gelijk heeft hij.
pi_108045466
quote:
0s.gif Op donderdag 16 februari 2012 14:44 schreef Ulx het volgende:
En gelijk heeft hij.
Jij vind het terecht dat het Nederlandse belastinggeld en ambtenarenapparaat voor Israëlische doeleinden worden ingezet?

:')
pi_108045512
quote:
0s.gif Op donderdag 16 februari 2012 14:58 schreef GoudIsEcht het volgende:

[..]

Jij vind het terecht dat het Nederlandse belastinggeld en ambtenarenapparaat voor Israëlische doeleinden worden ingezet?

Je moet je geld toch ergens aan uitgeven?
pi_108045696
quote:
0s.gif Op donderdag 16 februari 2012 15:00 schreef Ulx het volgende:

[..]

Je moet je geld toch ergens aan uitgeven?
Ja, bijvoorbeeld aan de mensen die er voor hebben gewerkt.
ik zie liever loon naar werken. Genoeg problemen in Nederland zelf, en genoeg andere dingen om geld aan uit te geven.

Waarom moet Israël nou op deze manier de broek ophouden, als het dan zo'n geweldig land zou zijn?

[ Bericht 6% gewijzigd door paddy op 16-02-2012 17:43:40 ]
pi_108045740
quote:
0s.gif Op donderdag 16 februari 2012 15:08 schreef GoudIsEcht het volgende:
Jij bent er blijkbaar voorstander van dat een stel Joden er 'met die centen van doorgaat',
Ja.
  donderdag 16 februari 2012 @ 15:17:24 #263
304498 Nibb-it
Dirc die maelre
pi_108045959
quote:
0s.gif Op donderdag 16 februari 2012 15:08 schreef GoudIsEcht het volgende:

[..]

Ja, bijvoorbeeld aan de mensen die er voor hebben gewerkt.

Jij bent er blijkbaar voorstander van dat een stel Joden er 'met die centen van doorgaat', ik zie liever loon naar werken. Genoeg problemen in Nederland zelf, en genoeg andere dingen om geld aan uit te geven.

Waarom moet Israël nou op deze manier de broek ophouden, als het dan zo'n geweldig land zou zijn?

Ach ja, misschien is dat ook wel waar het woord 'sjacheren' vandaan komt.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Het zit je wel hoog hè :*
  donderdag 16 februari 2012 @ 15:22:59 #264
64670 Dagonet
Radicaal compromist
pi_108046112
quote:
0s.gif Op donderdag 16 februari 2012 15:17 schreef Nibb-it het volgende:

[..]

Het zit je wel hoog hè :*
Te hoog wat mij betreft. Het draagt niets bij tot de discussie en verziekt deze alleen maar.
Op woensdag 24 sept. 2008 schreef Danny het volgende:
Dagonet doet onaardig tegen iedereen. Je bent dus helemaal niet zo bijzonder als je denkt...
Mijn grootste bijdrage aan de FP.
pi_108046261
quote:
14s.gif Op donderdag 16 februari 2012 15:22 schreef Dagonet het volgende:

[..]

Te hoog wat mij betreft. Het draagt niets bij tot de discussie en verziekt deze alleen maar.
eens
When you are courting a nice girl an hour seems like a second. When you sit on a red-hot cinder a second seems like an hour. That's relativity.
pi_108048057
Opmerkelijk dat de Azeri's constant de kand grijpen om hun Iraanse buren te fokken door Israel te voorzien van intel en de Mossad in en uit laat lopen, heerlijk ook op hetzelfde moment.
  Moderator donderdag 16 februari 2012 @ 17:25:02 #267
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_108049878
quote:
0s.gif Op donderdag 16 februari 2012 14:27 schreef GoudIsEcht het volgende:

[..]

Ik geef er notabene meerdere links bij die dat punt bekrachtigen, maar jij blijft dat ontwijken.

Dat kan een bewuste strategie van je zijn, maar jouw negatie neemt niet weg wat er in de links en het tv-programma getoond wordt.

Rosenthal ijvert voor Israëlische belangen en vult daarbij zijn zakken met Nederlandse belastingcenten, want minister. Bovendien gebruikt hij naar alle waarschijnlijkheid het Nederlandse diplomatieke apparaat en de Nederlandse positie voor zijn liefhebberij.
hoe vaak word Rosenthal teruggefloten wat betreft zijn pro Israelische agenda?
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
pi_108050037
Rosenthal is terrorist links vullen rechts uitschieten
pi_108051083
quote:
0s.gif Op donderdag 16 februari 2012 17:30 schreef Athlon64x het volgende:
Rosenthal is terrorist links vullen rechts uitschieten
joepie meki is ook van de partij ;(
When you are courting a nice girl an hour seems like a second. When you sit on a red-hot cinder a second seems like an hour. That's relativity.
  zaterdag 18 februari 2012 @ 01:39:17 #270
344644 computerprobleem
I am not fat, I AM FLUFFY!
pi_108107608
Ik bekeek dat filmpje dat op pagina 8 is geplaatst (eerste momenten WO3) en zag dat dit een 'gerelateerd' filmpje was:

... :{ .

Israël, ga vooral door met het huidige beleid en scherp hem eventueel aan. Dit zijn de kinderen die zo denken over de Joden, laat staan de volwassenen... :N.
pi_108107650
quote:
8s.gif Op zaterdag 18 februari 2012 01:39 schreef computerprobleem het volgende:
Ik bekeek dat filmpje dat op pagina 8 is geplaatst (eerste momenten WO3) en zag dat dit een 'gerelateerd' filmpje was:

... :{ .

Israël, ga vooral door met het huidige beleid en scherp hem eventueel aan. Dit zijn de kinderen die zo denken over de Joden, laat staan de volwassenen... :N.
  zaterdag 18 februari 2012 @ 01:47:25 #272
344644 computerprobleem
I am not fat, I AM FLUFFY!
pi_108107709
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 februari 2012 01:43 schreef Doler12 het volgende:

[..]

Erg toch, dat die kinderen nu al zo denken? Terroristen in opleiding... :N.
pi_108107772
quote:
8s.gif Op zaterdag 18 februari 2012 01:47 schreef computerprobleem het volgende:

[..]

Erg toch, dat die kinderen nu al zo denken? Terroristen in opleiding... :N.
Israeliërs, terroristen opgeleid:

Je zou denken dat ze als 'kenners' een beetje hersenen hebben.
And remember, respect is everything!
pi_108132474
Stukje uit de jaren 70.

maandag 20 februari 2012 @ 15:59:28 #275
105393 IkWilbert
-Tukker 4 life-
pi_108189695
Het Iraanse leger oefent vanaf maandag 4 dagen lang op de verdediging van nucleaire installaties. Dat meldden staatsmedia.

De oefeningen begonnen op de dag dat een delegatie van het Internationaal Atoomenergie Agentschap (IAEA) in Teheran aankwam. De delegatie voert gesprekken over het vooral in westerse ogen omstreden nucleaire programma van het land.

De oefening is bedoeld om de luchtverdediging op peil te brengen in het zuiden van het land. Waarnemers speculeren al geruime tijd over Israëlische plannen voor luchtaanvallen, om Iran te beletten een kernwapen te bouwen.

Bron
* I intend to live forever, so far so good! *
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')