Dat is een mening.quote:Op donderdag 16 februari 2012 14:09 schreef GoudIsEcht het volgende:
[..]
Uit de links die ik gaf blijkt dat hij dat wel doet. Nou hoeft dat niet voor alle Joden te gelden - er zijn er zelfs die uit Israël wegtrekken wegens onvrede met het beleid, maar voor Uriel geldt het in elk geval wel zoals we zien.
Komt u maar door met die voorbeelden dan..quote:Op donderdag 16 februari 2012 14:08 schreef GoudIsEcht het volgende:
[..]
Ik begrijp vooral dat Rosenthal Nederlandse belastingcenten aan Israëlische zaken uitgeeft, in plaats van aan Nederlandse.
Daar ga ik?quote:Op donderdag 16 februari 2012 12:47 schreef GoudIsEcht het volgende:
[..]
Daar ga je:
[..]
http://www.nrc.nl/nieuws/(...)e-eu-tekst-israel-2/
[..]
http://www.spiegel.de/international/world/0,1518,788835,00.html
Volgens mij vond Uriel het ook allemaal niet zo belangrijk wat er in Iran gebeurde met dat doodvonnis. Hoe zou dat komen?
http://www.depers.nl/buit(...)et-Zahra-zitten.html
Hoe dan ook, Rosenthal is een Jood en strijd meer voor Israël dan voor Nederland![]()
Zelfs Tegenlicht wijdde er een uitzending aan.
Het is wat de kranten beschrijven. Eerst noemde je het nog 'voor aluhoedjes' (quote:
[quote]Waarom werd de ontwikkelingsorganisatie ICCO door Minister Rosenthal vorig jaar zo hardhandig op de vingers getikt? Wie zat er achter de verstoring van de jaarlijkse Kristalnachtherdenking in Amsterdam? En waarom staat Israël als enig land genoemd in de buitenlandparagraaf van het regeerakkoord? Slechts een paar voorbeelden van het geraffineerde spel dat de pleitbezorgers voor Israël spelen.[/quote]quote:Anti-Israël is al snel anti-semiet, ook in Nederland. 'Tegenlicht' onderzoekt met Thomas von der Dunk hoe in Nederland het denken over Israël wordt gemanipuleerd door een machtig samenspel van politiek, geloof en propaganda.
Bekijk de links onder de post die ik van je quote maar eens. Ze waren overigens al gegeven, wil je ze soms niet zien?quote:Op donderdag 16 februari 2012 14:11 schreef Nibb-it het volgende:
[..]
Komt u maar door met die voorbeelden dan..
Hoho, niet de zaken omdraaien, jíj beweert dat Rosenthal Israëlische belangen dient.quote:Op donderdag 16 februari 2012 14:18 schreef GoudIsEcht het volgende:
[..]
Het is wat de kranten beschrijven. Eerst noemde je het nog 'voor aluhoedjes' (), nu probeer je het weg te zetten als 'mening'.
Dat is dan inderdaad jouw mening,
Ik geef er notabene meerdere links bij die dat punt bekrachtigen, maar jij blijft dat ontwijken.quote:Op donderdag 16 februari 2012 14:20 schreef Ferdo het volgende:
[..]
Hoho, niet de zaken omdraaien, jíj beweert dat Rosenthal Israëlische belangen dient.
Jij vind het terecht dat het Nederlandse belastinggeld en ambtenarenapparaat voor Israëlische doeleinden worden ingezet?quote:
Je moet je geld toch ergens aan uitgeven?quote:Op donderdag 16 februari 2012 14:58 schreef GoudIsEcht het volgende:
[..]
Jij vind het terecht dat het Nederlandse belastinggeld en ambtenarenapparaat voor Israëlische doeleinden worden ingezet?
Ja, bijvoorbeeld aan de mensen die er voor hebben gewerkt.quote:Op donderdag 16 februari 2012 15:00 schreef Ulx het volgende:
[..]
Je moet je geld toch ergens aan uitgeven?
Ja.quote:Op donderdag 16 februari 2012 15:08 schreef GoudIsEcht het volgende:
Jij bent er blijkbaar voorstander van dat een stel Joden er 'met die centen van doorgaat',
quote:Op donderdag 16 februari 2012 15:08 schreef GoudIsEcht het volgende:
[..]
Ja, bijvoorbeeld aan de mensen die er voor hebben gewerkt.
Jij bent er blijkbaar voorstander van dat een stel Joden er 'met die centen van doorgaat', ik zie liever loon naar werken. Genoeg problemen in Nederland zelf, en genoeg andere dingen om geld aan uit te geven.
Waarom moet Israël nou op deze manier de broek ophouden, als het dan zo'n geweldig land zou zijn?
Ach ja, misschien is dat ook wel waar het woord 'sjacheren' vandaan komt.Het zit je wel hoog hèSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Te hoog wat mij betreft. Het draagt niets bij tot de discussie en verziekt deze alleen maar.quote:
eensquote:Op donderdag 16 februari 2012 15:22 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Te hoog wat mij betreft. Het draagt niets bij tot de discussie en verziekt deze alleen maar.
hoe vaak word Rosenthal teruggefloten wat betreft zijn pro Israelische agenda?quote:Op donderdag 16 februari 2012 14:27 schreef GoudIsEcht het volgende:
[..]
Ik geef er notabene meerdere links bij die dat punt bekrachtigen, maar jij blijft dat ontwijken.
Dat kan een bewuste strategie van je zijn, maar jouw negatie neemt niet weg wat er in de links en het tv-programma getoond wordt.
Rosenthal ijvert voor Israëlische belangen en vult daarbij zijn zakken met Nederlandse belastingcenten, want minister. Bovendien gebruikt hij naar alle waarschijnlijkheid het Nederlandse diplomatieke apparaat en de Nederlandse positie voor zijn liefhebberij.
joepie meki is ook van de partijquote:Op donderdag 16 februari 2012 17:30 schreef Athlon64x het volgende:
Rosenthal is terrorist links vullen rechts uitschieten
quote:Op zaterdag 18 februari 2012 01:39 schreef computerprobleem het volgende:
Ik bekeek dat filmpje dat op pagina 8 is geplaatst (eerste momenten WO3) en zag dat dit een 'gerelateerd' filmpje was:
....
Israël, ga vooral door met het huidige beleid en scherp hem eventueel aan. Dit zijn de kinderen die zo denken over de Joden, laat staan de volwassenen....
Erg toch, dat die kinderen nu al zo denken? Terroristen in opleiding...quote:
Israeliërs, terroristen opgeleid:quote:Op zaterdag 18 februari 2012 01:47 schreef computerprobleem het volgende:
[..]
Erg toch, dat die kinderen nu al zo denken? Terroristen in opleiding....
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |