Nee, hij traint momenteel in China. Rijkaardje is wel clubloos, geloof ik.quote:Op woensdag 15 februari 2012 11:53 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Ten Cate was toch gestopt? Rijkaard, Ten Cate en Faber is wel een aardige combi.
+ aangegeven dat het altijd aan AZ is of hij naar een andere club mag.quote:Op woensdag 15 februari 2012 12:07 schreef Geo4kant het volgende:
Doe mij maar Gert-Jan Verbeekhelaas heeft hij al verlengt bij AZ.
Rijkaard is toch bondscoach van Saoedi Arabie?quote:Op woensdag 15 februari 2012 11:58 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Nee, hij traint momenteel in China. Rijkaardje is wel clubloos, geloof ik.
Net alsof er insiders op een forum alles gaan vertellenquote:Op dinsdag 14 februari 2012 16:18 schreef tja77 het volgende:
[..]
Zeker omdat er een flink aantal weken geleden een FOK! user was, die zei connecties te hebben, en die wist ZEKER dat Zanka binnen de week gepresenteerd zou worden.
Dus.....
Ik betwijfel of Leon wel tot 10 kan tellen laat staan een insider zijn en info over Zanka hebben.quote:Op woensdag 15 februari 2012 10:41 schreef tja77 het volgende:
Spelers sparen voor de dubbel zou ik zeggen.
EL win je toch niet met de ploegen die er nu nog inzitten (misschien kom je 1 ronde verder, maar dan houdt het snel op), dus volledig concentreren op zowel de beker als de competitie.
Simplistische hork, a.u.b. niet. Past ook niet bij PSV. Hoewel hij wel de boerse-simpelheid heeft warin hij meent dat hij het allemaal wel weet. Maar dat is nu net iets waar ik me aan stoor bij mensen in het zuiden.quote:Op woensdag 15 februari 2012 12:07 schreef Geo4kant het volgende:
Doe mij maar Gert-Jan Verbeekhelaas heeft hij al verlengt bij AZ.
Amen to that.quote:Op woensdag 15 februari 2012 14:25 schreef Kenju het volgende:
Verbeek is gewoon niet geschikt voor de top.
Cocu gaat een jeugdteam trainenquote:Op woensdag 15 februari 2012 09:07 schreef Zorro het volgende:
Ik zie dat Jan in de OP staat
Enne, Faber als assistent, die komt ipv ten Hag?
Dus assistenten Cocu en Faber, daar hoort gewoon een PSV naam of iemand zonder verleden bij een Nederlands club als trainer bij, geen v Gaal
quote:Op donderdag 16 februari 2012 00:03 schreef Doublepain het volgende:
Fuck van gaal, deze man moet gewoon speler/trainer worden
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 16 februari 2012 14:30 schreef Nick-GizMo het volgende:
http://www.ad.nl/ad/nl/10(...)tavz-linksback.dhtml
hahahihihoho
Als er één PSV-speler is die ik nooit een goede trainer zie worden, dan is het Van Bommel wel. Van Bommel is een prima werker, maar tactisch is het gewoon een dwaas. Hij wil zelf graag denken dat hij dat niet is, een goede leider is, en een tactisch wonder. Maar dat is uiteraard onzin bij iemand die het vooral heeft moeten faken gedurende zijn carrière en daar later in is gaan geloven...quote:Op donderdag 16 februari 2012 00:03 schreef Doublepain het volgende:
Fuck van gaal, deze man moet gewoon speler/trainer worden
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 16 februari 2012 15:05 schreef Kenju het volgende:
[..]
Als er één PSV-speler is die ik nooit een goede trainer zie worden, dan is het Van Bommel wel. Van Bommel is een prima werker, maar tactisch is het gewoon een dwaas. Hij wil zelf graag denken dat hij dat niet is, een goede leider is, en een tactisch wonder. Maar dat is uiteraard onzin bij iemand die het vooral heeft moeten faken gedurende zijn carrière en daar later in is gaan geloven...
Hoe een speler in het veld functioneert, hoeft per defenitie niet alles te zeggen over hoe een speler het als coach doet.quote:Op donderdag 16 februari 2012 15:05 schreef Kenju het volgende:
[..]
Als er één PSV-speler is die ik nooit een goede trainer zie worden, dan is het Van Bommel wel. Van Bommel is een prima werker, maar tactisch is het gewoon een dwaas. Hij wil zelf graag denken dat hij dat niet is, een goede leider is, en een tactisch wonder. Maar dat is uiteraard onzin bij iemand die het vooral heeft moeten faken gedurende zijn carrière en daar later in is gaan geloven...
UEFA coefficient punten zijn wat mij betreft belangrijker als die beker. Punten zijn hard nodig om een pot 2 plaats in de champions league van volgend jaar veilig te kunnen stellen.quote:Op woensdag 15 februari 2012 10:41 schreef tja77 het volgende:
Spelers sparen voor de dubbel zou ik zeggen.
EL win je toch niet met de ploegen die er nu nog inzitten (misschien kom je 1 ronde verder, maar dan houdt het snel op), dus volledig concentreren op zowel de beker als de competitie.
Een andere Turkse krant heeft een opstelling met Zoet in de spits, Cassio linksbuiten en Nijland in de basis. Hopelijk zijn de scouts net zo goed geïnformeerd als de media, dan wordt het een walk-overquote:Op donderdag 16 februari 2012 14:30 schreef Nick-GizMo het volgende:
hahahihihoho
Wat een bazenquote:Op donderdag 16 februari 2012 17:38 schreef Lemming22 het volgende:
[..]
Een andere Turkse krant heeft een opstelling met Zoet in de spits, Cassio linksbuiten en Nijland in de basis. Hopelijk zijn de scouts net zo goed geïnformeerd als de media, dan wordt het een walk-over
Ik was niet serieus hoor, maar dat over van bommel niet tactisch?quote:Op donderdag 16 februari 2012 15:05 schreef Kenju het volgende:
[..]
Komt denk ik door de rugnummers. Op psv.nl komt ook altijd de opstelling in volgorde van de rugnummers dacht ik.quote:Op donderdag 16 februari 2012 14:30 schreef Nick-GizMo het volgende:
hahahihihoho
ja en als ze er 6 schieten is het 1-8. En de bal is rond, elf tegen elf en lik mijn reetquote:Op donderdag 16 februari 2012 21:41 schreef DS4 het volgende:
Als ze niet scherp blijven, kunnen ze het ook nog verliezen...
Door slap te spelen help je de tegenstander in het zadel.quote:Op donderdag 16 februari 2012 21:45 schreef BeamofLight het volgende:
ja en als ze er 6 schieten is het 1-8. En de bal is rond, elf tegen elf en lik mijn reet
Ras pessimist.quote:Op donderdag 16 februari 2012 21:47 schreef DS4 het volgende:
[..]
Door slap te spelen help je de tegenstander in het zadel.
Nee, realist. Je kan het in de eerste helft op slot gooien en dan kun je energie sparen voor komend weekend.quote:
Bovendien ruiken die Turken nu nog een kansje en beginnen ze wat lomper te spelen. Beetje pech raakt er nog iemand geblesseerd.quote:Op donderdag 16 februari 2012 21:51 schreef DS4 het volgende:
[..]
Nee, realist. Je kan het in de eerste helft op slot gooien en dan kun je energie sparen voor komend weekend.
Klopt. Ze speelden alleen niet slap de eerste helft. Alleen verdedigend te veel foutjes. Maar what's new.quote:Op donderdag 16 februari 2012 21:47 schreef DS4 het volgende:
[..]
Door slap te spelen help je de tegenstander in het zadel.
Mooi tripje. Ik zag van de week dat je binnenkort met Transavia vanaf Eindhoven naar Valencia kan vliegen.quote:Op donderdag 16 februari 2012 21:53 schreef de_boswachter het volgende:
Sterke 1e helft
Ziet ernaar uit dat ik begin maart in Valencia zit
Ik vind dat ze dat wel doen. Zo mis ik bij toivonen de pass richting het doel ipv in de breedte...quote:Op donderdag 16 februari 2012 21:55 schreef Lemming22 het volgende:
Klopt. Ze speelden alleen niet slap de eerste helft. Alleen verdedigend te veel foutjes. Maar what's new.
Teveel rondspelen en te weinig diepte zoeken. Na de 2-0 probeerden ze te consolideren in plaats van echt door te drukken.quote:Op donderdag 16 februari 2012 21:55 schreef Lemming22 het volgende:
[..]
Klopt. Ze speelden alleen niet slap de eerste helft. Alleen verdedigend te veel foutjes. Maar what's new.
Exact. En dat verandert meteen als toivonen de knop om zet. Hij moet die diepte zoeken.quote:Op donderdag 16 februari 2012 22:01 schreef BlaZ het volgende:
Teveel rondspelen en te weinig diepte zoeken. Na de 2-0 probeerden ze te consolideren in plaats van echt door te drukken.
Mee eens. Je kan je alleen afvragen in hoeverre dat een keus was. Er is gewoon sprake van een aanvallend onvermogen bij PSV. Zelfs tegen een ploeg als deze die je alle gelegenheid geeft om aan te vallen (iig in de eerste helft).quote:Op donderdag 16 februari 2012 22:01 schreef BlaZ het volgende:
[..]
Teveel rondspelen en te weinig diepte zoeken. Na de 2-0 probeerden ze te consolideren in plaats van echt door te drukken.
Domineren is nutteloos, het gaat om het creeren van kansen. Trabzon had op het einde nog zomaar de 2-2 kunnen scoren omdat PSV niet doorzet. Deze lamlendigheid heeft in de competitie al vaak punten gekost waarom blijven ze dit doen??quote:Op donderdag 16 februari 2012 22:50 schreef -_Guitarist_- het volgende:
PSV duidelijk beter, had alleen wel wat meer gescoord mogen worden. Verder domineert PSV volledig, wat ik wel een goede zaak vind
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |