Komt denk ik door de rugnummers. Op psv.nl komt ook altijd de opstelling in volgorde van de rugnummers dacht ik.quote:Op donderdag 16 februari 2012 14:30 schreef Nick-GizMo het volgende:
http://www.ad.nl/ad/nl/10(...)tavz-linksback.dhtml
hahahihihoho
ja en als ze er 6 schieten is het 1-8. En de bal is rond, elf tegen elf en lik mijn reetquote:Op donderdag 16 februari 2012 21:41 schreef DS4 het volgende:
Als ze niet scherp blijven, kunnen ze het ook nog verliezen...
Door slap te spelen help je de tegenstander in het zadel.quote:Op donderdag 16 februari 2012 21:45 schreef BeamofLight het volgende:
ja en als ze er 6 schieten is het 1-8. En de bal is rond, elf tegen elf en lik mijn reet
Ras pessimist.quote:Op donderdag 16 februari 2012 21:47 schreef DS4 het volgende:
[..]
Door slap te spelen help je de tegenstander in het zadel.
Nee, realist. Je kan het in de eerste helft op slot gooien en dan kun je energie sparen voor komend weekend.quote:
Bovendien ruiken die Turken nu nog een kansje en beginnen ze wat lomper te spelen. Beetje pech raakt er nog iemand geblesseerd.quote:Op donderdag 16 februari 2012 21:51 schreef DS4 het volgende:
[..]
Nee, realist. Je kan het in de eerste helft op slot gooien en dan kun je energie sparen voor komend weekend.
Klopt. Ze speelden alleen niet slap de eerste helft. Alleen verdedigend te veel foutjes. Maar what's new.quote:Op donderdag 16 februari 2012 21:47 schreef DS4 het volgende:
[..]
Door slap te spelen help je de tegenstander in het zadel.
Mooi tripje. Ik zag van de week dat je binnenkort met Transavia vanaf Eindhoven naar Valencia kan vliegen.quote:Op donderdag 16 februari 2012 21:53 schreef de_boswachter het volgende:
Sterke 1e helft
Ziet ernaar uit dat ik begin maart in Valencia zit
Ik vind dat ze dat wel doen. Zo mis ik bij toivonen de pass richting het doel ipv in de breedte...quote:Op donderdag 16 februari 2012 21:55 schreef Lemming22 het volgende:
Klopt. Ze speelden alleen niet slap de eerste helft. Alleen verdedigend te veel foutjes. Maar what's new.
Teveel rondspelen en te weinig diepte zoeken. Na de 2-0 probeerden ze te consolideren in plaats van echt door te drukken.quote:Op donderdag 16 februari 2012 21:55 schreef Lemming22 het volgende:
[..]
Klopt. Ze speelden alleen niet slap de eerste helft. Alleen verdedigend te veel foutjes. Maar what's new.
Exact. En dat verandert meteen als toivonen de knop om zet. Hij moet die diepte zoeken.quote:Op donderdag 16 februari 2012 22:01 schreef BlaZ het volgende:
Teveel rondspelen en te weinig diepte zoeken. Na de 2-0 probeerden ze te consolideren in plaats van echt door te drukken.
Mee eens. Je kan je alleen afvragen in hoeverre dat een keus was. Er is gewoon sprake van een aanvallend onvermogen bij PSV. Zelfs tegen een ploeg als deze die je alle gelegenheid geeft om aan te vallen (iig in de eerste helft).quote:Op donderdag 16 februari 2012 22:01 schreef BlaZ het volgende:
[..]
Teveel rondspelen en te weinig diepte zoeken. Na de 2-0 probeerden ze te consolideren in plaats van echt door te drukken.
Domineren is nutteloos, het gaat om het creeren van kansen. Trabzon had op het einde nog zomaar de 2-2 kunnen scoren omdat PSV niet doorzet. Deze lamlendigheid heeft in de competitie al vaak punten gekost waarom blijven ze dit doen??quote:Op donderdag 16 februari 2012 22:50 schreef -_Guitarist_- het volgende:
PSV duidelijk beter, had alleen wel wat meer gescoord mogen worden. Verder domineert PSV volledig, wat ik wel een goede zaak vind
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |