Maar bij hem lukt het bijna altijd. Alleen daarna moet elke keer huilenquote:Op dinsdag 14 februari 2012 01:07 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Dat doet Mano 20 keer per wedstrijd
Geen idee, stonden ze al.quote:Op dinsdag 14 februari 2012 01:17 schreef rubbereend het volgende:
waarom staan diefoto's in een spoiler?
Ik dacht dat mensen het gaan aanvullen. Dat je dan veel moet scrollen, maar blijkbaar heeft niemand er zin inquote:Op dinsdag 14 februari 2012 01:17 schreef rubbereend het volgende:
waarom staan diefoto's in een spoiler?
Ben er net mee bezigquote:Op dinsdag 14 februari 2012 01:18 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Ik dacht dat mensen het gaan aanvullen. Dat je dan veel moet scrollen, maar blijkbaar heeft niemand er zin in
quote:Op dinsdag 14 februari 2012 01:18 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Ik dacht dat mensen het gaan aanvullen. Dat je dan veel moet scrollen, maar blijkbaar heeft niemand er zin in
quote:
Waarom moeten iPhonebezitters altijd zo nadrukkelijk aangeven dat ze een iPhone hebben?quote:Op dinsdag 14 februari 2012 01:22 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Nu moet ik wel veel scrollen met mijn iphone, maar het is het waard
sowieso mobiel gezeikquote:Op dinsdag 14 februari 2012 01:24 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Waarom moeten iPhonebezitters altijd zo nadrukkelijk aangeven dat ze een iPhone hebben?
quote:Op dinsdag 14 februari 2012 01:24 schreef rubbereend het volgende:
[..]
sowieso mobiel gezeikals je zo nodig op je telefoontje wil kutten dan moet je niet klagen
Je wil niet weten hoe duur mijn IPHONE 4!!! wasquote:Op dinsdag 14 februari 2012 01:24 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Waarom moeten iPhonebezitters altijd zo nadrukkelijk aangeven dat ze een iPhone hebben?
Nee, inderdaad.quote:Op dinsdag 14 februari 2012 01:26 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Je wil niet weten hoe duur mijn IPHONE 4!!! was
quote:Op dinsdag 14 februari 2012 01:26 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Je wil niet weten hoe duur mijn IPHONE 4!!! was
quote:
Waarom in vredesnaam zoveel voor een fucking telefoon betalen?quote:Op dinsdag 14 februari 2012 01:28 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Zal ik je ook niet zeggen dat hij rond de 700 was
De hype en apps. Tjahquote:Op dinsdag 14 februari 2012 01:28 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Waarom in vredesnaam zoveel voor een fucking telefoon betalen?
Eens.quote:Op dinsdag 14 februari 2012 01:31 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Achja, iig beter dan een sletberry.
Mijn zenuwen(of wat het ook is) op mijn duim doet behoorlijk pijn. Ik heb liever een oude nokia.quote:Op dinsdag 14 februari 2012 01:33 schreef rubbereend het volgende:
ach als het zo'n super ding is zal scrollen ook wel geen probleem zijn
Heb mijn iCrap meteen verkocht toen ik de Samsung Galaxy S mocht aanschouwenquote:
Ik heb een 4s.quote:Op dinsdag 14 februari 2012 01:24 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Inderdaad. Deze baas der bazen moet erin.quote:
Zal wel een verkoop mee gemoeid zijn.quote:Op dinsdag 14 februari 2012 13:20 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Ontopic: als Van Bommel komt komende zomer, speelt hij dan naast Strootman? Wie zal plaatsmaken voor Mark?
Toivonen?quote:Op dinsdag 14 februari 2012 14:38 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Zal wel een verkoop mee gemoeid zijn.
Zeker omdat er een flink aantal weken geleden een FOK! user was, die zei connecties te hebben, en die wist ZEKER dat Zanka binnen de week gepresenteerd zou worden.quote:Op dinsdag 14 februari 2012 15:29 schreef Lange_Lans het volgende:
Ik vind het Zanka verhaal maar lang duren.
Ja, als je dat allemaal moet geloven.....quote:Op dinsdag 14 februari 2012 16:18 schreef tja77 het volgende:
[..]
Zeker omdat er een flink aantal weken geleden een FOK! user was, die zei connecties te hebben, en die wist ZEKER dat Zanka binnen de week gepresenteerd zou worden.
Dus.....
Niet ideaal, maar enigszins aanvaardbaar voor PSV ja. Al zou je denken dat er toch betere opties moeten rondlopen?quote:Op woensdag 15 februari 2012 10:51 schreef Buitendam het volgende:
Henk ten Cate, las ik gister als optie. Faber als assistent erbij. Aardige optie.
Beetje een zoutloze uitstraling, maar wel van het kaliber Henk ten Cate idd. Ten Cate is miss iets teveel branie voor PSV.quote:Op woensdag 15 februari 2012 11:20 schreef Zorro het volgende:
En Adrie Koster? Bij Brugge waren de supporters erg positief.
Ten Cate was toch gestopt? Rijkaard, Ten Cate en Faber is wel een aardige combi.quote:Op woensdag 15 februari 2012 10:51 schreef Buitendam het volgende:
Henk ten Cate, las ik gister als optie. Faber als assistent erbij. Aardige optie.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |