Gheeeghegheghequote:Op maandag 13 februari 2012 21:55 schreef Vanyel het volgende:
Oooh, heb jij de lapo gesnaaid om de lachedissen te dissen?
Leuk om te horen, ik voel me dan alleen wel een beetje de homo van het gezelschap omdat ik dan de enige man ben tussen de al die vrouwenquote:Op maandag 13 februari 2012 22:08 schreef Bakfiets. het volgende:
Als je lief bent ben je hier heus welkom hoor.
O jippiequote:Op maandag 13 februari 2012 22:21 schreef Bakfiets. het volgende:
Nee, want Tha_Erik zit ook hier en Wonderer af en toe ook![]()
Bestaat dat ook nog?quote:Op maandag 13 februari 2012 22:28 schreef Bakfiets. het volgende:
Wij hebben het altijd over de nieuwe tuinbroekmodeEn nee, dan moet je in het 'bisexueel-topic' voor zijn.
Mag ik je handje vasthouden?quote:Op maandag 13 februari 2012 22:57 schreef Tha_Erik het volgende:
Krijg ik concurrentie? Is mijn plek als topichomo in gevaar?
Oh ik vind je nu al liefquote:
quote:Op maandag 13 februari 2012 23:19 schreef LizzyAdam het volgende:
Geen manwezen geflirt hier! Dat is onderdrukking van het vrouwen geflirt. Wij overheerschen hier, zoals dat overal zou moeten zijn!
Mond dicht en de keuken in jij!quote:Op maandag 13 februari 2012 23:19 schreef LizzyAdam het volgende:
Geen manwezen geflirt hier! Dat is onderdrukking van het vrouwen geflirt. Wij overheerschen hier, zoals dat overal zou moeten zijn!
quote:Op dinsdag 14 februari 2012 07:55 schreef DancingPhoebe het volgende:
Dan denk je dat je alles hebt gezien![]()
Hoe lang kolven met xtc?
Ja, op zich wel, aangezien ik er verder weinig voor doequote:Op dinsdag 14 februari 2012 11:04 schreef LizzyAdam het volgende:
/\ das goed? Toch?
Fijne valentijn, dames. Iemand nog iets gekregen?
Ik wel. Een pakketje... Van Nespresso, nadat ik 40 euro neergeteld had
quote:Op dinsdag 14 februari 2012 12:28 schreef skunkasaur het volgende:
Ik ook niet. Ik vind valentijnsdag altijd best stom.
Ik ook. Tenzij ik iets leuks krijgquote:Op dinsdag 14 februari 2012 12:28 schreef skunkasaur het volgende:
Ik ook niet. Ik vind valentijnsdag altijd best stom.
Ben niet jaloers ofzo hoor.quote:Op dinsdag 14 februari 2012 16:20 schreef skunkasaur het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ik neem mijn woorden terug
Valentijnsdag
Net toen ik klaar was met werken was de post er en ik kreeg iets van "Valentijn"![]()
![]()
Ik weet denk ik van wie het is maar nu voel ik me wel lullig dat ik niets gestuurd heb![]()
Er hoort geen punt achter de smiley.quote:Op dinsdag 14 februari 2012 20:28 schreef Tha_Erik het volgende:
Je vergeet de punt achter de smiley.
Jawel.quote:Op dinsdag 14 februari 2012 20:37 schreef Bakfiets. het volgende:
[..]
Er hoort geen punt achter de smiley.
Volgens mijn smilosofie wel.quote:
Ik wil wel meer horen van dit verhaalquote:Op dinsdag 14 februari 2012 16:20 schreef skunkasaur het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ik neem mijn woorden terug
Valentijnsdag
Net toen ik klaar was met werken was de post er en ik kreeg iets van "Valentijn"![]()
![]()
Ik weet denk ik van wie het is maar nu voel ik me wel lullig dat ik niets gestuurd heb![]()
Hai liefje!quote:Op dinsdag 14 februari 2012 20:23 schreef lezzer het volgende:
Het zal wel aan mij liggen, maar dit topic loopt voor geen kont.
Je wil onze verhalen aanhoren?quote:Op dinsdag 14 februari 2012 22:22 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Ik wil wel meer horen van dit verhaal
Veel plezier, doe je best
Alleen lesbo's, hoezo wil je meeposten?quote:Op dinsdag 14 februari 2012 22:27 schreef arachide. het volgende:
Mag ik hier ook posten of is het echt alleen voor lesbeau?
Jullie zijn een stuk spontaner dan dat hetero-tuig merk ik alquote:Op dinsdag 14 februari 2012 22:27 schreef Bakfiets. het volgende:
[..]
Je wil onze verhalen aanhoren?Blijf voor altijd van ons!
Ik voel me deels beledigdquote:Op dinsdag 14 februari 2012 22:29 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Jullie zijn een stuk spontaner dan dat hetero-tuig merk ik al
Ik zoek een sc waar het gezellig is.quote:Op dinsdag 14 februari 2012 22:32 schreef Bakfiets. het volgende:
Wil je zo graag bij ons posten dan?
Tja, weetje, ik had je een hele leuke Valentijnsdag kunnen bezorgen dit jaar, maar toen kwam jij met de eis dat ik een piemel moest hebbenquote:
Ik zag je posten hier, dus toen durfde ik het aan.quote:Op dinsdag 14 februari 2012 22:37 schreef Tha_Erik het volgende:
Nou ja, alleen Arachide. Maar ze is me zelf gevolgd.
Jij vraagt, ik antwoord?quote:Op dinsdag 14 februari 2012 22:40 schreef Bakfiets. het volgende:
Maar je moet wel even iets over jezelf vertellen want anders krijg je het geheime wachtwoord niet.
Waarom zou je als parttimelesbeau hier niet welkom zijn?quote:
Dat ligt eraan wanneer je me weg weet te sleuren van mijn vriend en ill be wearing nothing but a smilequote:Op dinsdag 14 februari 2012 22:43 schreef Bakfiets. het volgende:
Wanneer gaan we trouwen en wat heb je dan aan?
quote:Op dinsdag 14 februari 2012 22:45 schreef arachide. het volgende:
[..]
Dat ligt eraan wanneer je me weg weet te sleuren van mijn vriend en ill be wearing nothing but a smile
Een onderbroek van Sapph. Maar één o verwijderd van superdyke.quote:Op dinsdag 14 februari 2012 22:45 schreef Vanyel het volgende:
Een onderbroek. Ouderwets Björn borg. En jij?
Misschien zijn jullie wel van die lui die biseksualiteit een fase vinden?quote:Op dinsdag 14 februari 2012 22:44 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Waarom zou je als parttimelesbeau hier niet welkom zijn?
Bij sommige mensen wel.quote:Op dinsdag 14 februari 2012 22:47 schreef arachide. het volgende:
[..]
Misschien zijn jullie wel van die lui die biseksualiteit een fase vinden?
Kweenie, ik val gewoon op mensen. Dat weet ik zelf al een jaar of 3 ofzo, maar ik heb het twee weken geleden tegen mijn moeder verteld. Dat maakt wel dat ik er wat bewuster over nadenk enzo, maar mannen hebben toch iets.. tja. Zelfde geldt voor vrouwenquote:
Fiets is 14 en de rest wat ouder.quote:
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Fietsen is gezond, dus eet meer fietsen.
Nee.quote:Op dinsdag 14 februari 2012 23:15 schreef Bakfiets. het volgende:
Is dat dan niet het ultieme bisexuele voorwerp?
Neh, gewoon apartquote:Op dinsdag 14 februari 2012 23:15 schreef Bakfiets. het volgende:
Is dat dan niet het ultieme bisexuele voorwerp?
Er zit ook nog wel wat tussenin hoorquote:Fiets is 14 en de rest wat ouder.
Wat ouder dan 14, niet wat ouder als in 50!quote:Op dinsdag 14 februari 2012 23:21 schreef Avey het volgende:
[..]
Er zit ook nog wel wat tussenin hoor
En ik ben nog ouder, dus ik lag al in bedquote:Op dinsdag 14 februari 2012 23:02 schreef Vanyel het volgende:
Oh en ik ben heel oud. Daarom moet ik nu gaan slapen. Daag
Goed feestje?quote:Op woensdag 15 februari 2012 07:11 schreef DancingPhoebe het volgende:
Nee, ikHaaaaaaaaaaaaaaat
de wereld, maar door een zeer streng regime van lamp en XTC in de afgelopen dagen wel een piets minder.
G'morgen!
Hihihih nee, gek misverstand paar topics geledenquote:Op woensdag 15 februari 2012 07:16 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Goed feestje?
Ik heb gistermiddag zelfs nog half uur bij de lamp gezetenomdat ik in slaap viel.
quote:
Dat soort muziek is toch wel mijn guilty pleasurequote:
Florencequote:Op woensdag 15 februari 2012 09:21 schreef lezzer het volgende:
Hoort die degelijke jurk bij de act
[ afbeelding ]
Florence d'r outfits zijn altijd van die ouderwetse jurken enzo. Ik ga er heen in aprilquote:Op woensdag 15 februari 2012 09:21 schreef lezzer het volgende:
Hoort die degelijke jurk bij de act
[ afbeelding ]
Ja, wat denk jij?quote:Op woensdag 15 februari 2012 09:46 schreef DancingPhoebe het volgende:
Ja, heb jij van die jurken Lezzer?
Ik denk dat je dat wel goed begrepen hebt danquote:Op woensdag 15 februari 2012 09:51 schreef DancingPhoebe het volgende:
En in mijn beeld passen zulke jurken niet bij Lezzer
Ja, precies, datquote:Op woensdag 15 februari 2012 10:11 schreef DancingPhoebe het volgende:
Ik vind ze echt "lekker gek, lekker mal, lekker anders"
Dat je denkt "daar ga ik weer"quote:Hihih, voor mijn werk moet ik heel veel hetzelfde soort gesprekken voeren en soms valt me dat dan ineens op en dan klinkt alles wat ik zeg gekDaar heb ik nu even last van....
Heuj, ik vind Florence ook tof.quote:Op woensdag 15 februari 2012 10:17 schreef Tha_Erik het volgende:
Beetje Florence zitten dissen. Wat een kutslowchat is dit
. Skunk, sta me bij!
Nou ja ik heb dan meer dat een gesprek ALTIJD zo gaat, dus dat ik dan merk dat ik ze op auto-pilot voer. En dat ik dan soms reageer op dingen die de tegenpartij niet zegtquote:Op woensdag 15 februari 2012 10:16 schreef lezzer het volgende:
[..]
Ja, precies, dat
[..]
Dat je denkt "daar ga ik weer"
Dat heb ik altijd in de gaten als de ander dat zegt terwijl ik geen dankjewel heb gezegdquote:Op woensdag 15 februari 2012 10:30 schreef DancingPhoebe het volgende:
* DancingPhoebe slijpt de messen
Ik zeg heel vaak GRAAAAAAAGGEDAAAAAAAAAAN terwijl de tegenpartij geeeneens dankjewel heeft gezegd!
Ik denk juist dat DP en Florence prima zouden mixen.quote:Op woensdag 15 februari 2012 10:17 schreef Tha_Erik het volgende:
Beetje Florence zitten dissen. Wat een kutslowchat is dit
. Skunk, sta me bij!
quote:who used to tell a story about getting so drunk she woke up, one morning, on the roof of a pub wearing only a paint-speckled Captain America costume.
Whehehe, ja dat heeft IEDEREEN in de gatenquote:Op woensdag 15 februari 2012 10:52 schreef lezzer het volgende:
[..]
Dat heb ik altijd in de gaten als de ander dat zegt terwijl ik geen dankjewel heb gezegd
Ghihihihihihiquote:Op woensdag 15 februari 2012 10:58 schreef skunkasaur het volgende:
[..]
Ik denk juist dat DP en Florence prima zouden mixen.
http://m.guardian.co.uk/m(...)t=music&type=article
[..]
Ja waarom doe je het dan, mutsquote:Op woensdag 15 februari 2012 11:00 schreef DancingPhoebe het volgende:
Whehehe, ja dat heeft IEDEREEN in de gaten![]()
Ohjequote:Op woensdag 15 februari 2012 10:24 schreef Tha_Erik het volgende:
Ja maar jij bent nieuw hier en Skunk komt hier al heel lang en is heel goed opgewassen tegen Lezzer en DP. Jij bent nog vers net uit het ei en kwetsbaar en moet nog een goede indruk achterlaten. Ik wilde je beschermen.
Dat zeg ik, ik zit dan te multitasken, voer die zeikgesprekken op de autopilot!quote:
Jij kunt niet goed multitaksen?quote:Op woensdag 15 februari 2012 11:14 schreef DancingPhoebe het volgende:
[..]
Dat zeg ik, ik zit dan te multitasken, voer die zeikgesprekken op de autopilot!
Krijg je klachten?quote:Op woensdag 15 februari 2012 11:22 schreef DancingPhoebe het volgende:
Uhu, is ook zo, maar het staat altijd zo stom
GRAAAAAAAGGEDAAAAAAAAAAN DAAAAHAAAAAAAAGGquote:Op woensdag 15 februari 2012 11:23 schreef DancingPhoebe het volgende:
Ghihihm nee, maar dat kan ook zijn omdat ik dan maar gewoon snel de hoorn er op gooi
Ik jullie ook, hoor. Ik was aan het nagenieten van mijn valentijnsdagquote:
Hihih die had ik ookquote:Op woensdag 15 februari 2012 11:43 schreef Blue-eyes het volgende:
[..]
Ik jullie ook, hoor. Ik was aan het nagenieten van mijn valentijnsdag![]()
Het enige dat ik gehad heb is een blauwe envelop van de belastingdienst
Beterschap!quote:Op woensdag 15 februari 2012 11:45 schreef Blue-eyes het volgende:
En vanochtend weer naar de KNO-arts geweest die weer eens mijn trommelvlies heeft doorgeprikt.
Martelaar
Joh, niemand heeft z'n droombaan. Dat noemen ze een hobbyquote:Op woensdag 15 februari 2012 12:13 schreef LizzyAdam het volgende:
Niet mn droombaan, maar iets met rekeningen en betaald moeten worden ofzo.
Ik heb ooit van mijn hobby mijn werk kunnen maken. Inmiddels doe ik wat andersquote:Op woensdag 15 februari 2012 12:14 schreef DancingPhoebe het volgende:
[..]
Joh, niemand heeft z'n droombaan. Dat noemen ze een hobbyEn die gaat ook vervelen als je hem 40 uur per week MOET doen.
Dit kan ik alleen maar beamen. Ik vond mijn werk ook altijd leuk, maar ik zou nu best wel heel iets anders willen doen. Is ook niet zo gek, als je je vak als 20 jaar uitoefentquote:Op woensdag 15 februari 2012 12:14 schreef DancingPhoebe het volgende:
[..]
Joh, niemand heeft z'n droombaan. Dat noemen ze een hobbyEn die gaat ook vervelen als je hem 40 uur per week MOET doen.
Maar jij hebt twee hele sterke punten, toch?quote:Op woensdag 15 februari 2012 13:23 schreef LizzyAdam het volgende:
Meh, we zien wel wat het wordt. iig niet mn carriëre
Sprankelende persoonlijkheid en goed postuur?quote:Op woensdag 15 februari 2012 13:26 schreef skunkasaur het volgende:
[..]
Maar jij hebt twee hele sterke punten, toch?
Nee, ik heb hele mooie neusgaten.quote:Op woensdag 15 februari 2012 13:52 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Sprankelende persoonlijkheid en goed postuur?
quote:Op woensdag 15 februari 2012 14:23 schreef LizzyAdam het volgende:
[..]
Nee, ik heb hele mooie neusgaten.
Sommige mensen hebben hele lelijke neusgaten.quote:Op woensdag 15 februari 2012 14:23 schreef LizzyAdam het volgende:
[..]
Nee, ik heb hele mooie neusgaten.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op 28 februari 2012 19:20 schreef lezzer en op 31 augustus 2013 21:27 schreef DancingPhoebe:Jezus, Vanyel, wat een fantastische tips geef jij toch altijd!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik ging een snicker halen want "vooruit dat kan wel".
Druk ik per ongeluk op 22 ipv 28. Nou heb ik een Snicker én een Bounty!![]()
Tuurlijk niet! Ze zijn al door de nekquote:Op woensdag 15 februari 2012 16:32 schreef DancingPhoebe het volgende:
Ghihih Lezzer, nu leg je er eentje in de la? Voor later?
Mag je een PA? Heb je ze mijn salariseisen al doorgegeven?quote:Op woensdag 15 februari 2012 16:40 schreef Vanyel het volgende:
Intern en nee joh. Ik ben niet van automatisering.
Maar wel leuk schijnt.
quote:Op woensdag 15 februari 2012 16:41 schreef DancingPhoebe het volgende:
[..]
Mag je een PA? Heb je ze mijn salariseisen al doorgegeven?
Heul niet dan zou ik nooit meer onder werktijd kunnen fokkenquote:
quote:haal eens koffie
quote:ik ben net al geweest, jij bent aan de beurt
Dat lijkt me standaard uitrusting van het kantoorquote:Op woensdag 15 februari 2012 16:51 schreef LizzyAdam het volgende:
én, gezellig samen bij lampen zitten.
quote:Op woensdag 15 februari 2012 16:52 schreef lezzer het volgende:
Ik zie het gewoon helemaal zitten met jullie samenwerking
Detailquote:Op woensdag 15 februari 2012 16:53 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Nu nog even iets doen aan die landelijke vacaturestop
Minorquote:
quote:Op woensdag 15 februari 2012 16:47 schreef Vanyel het volgende:
Waarom niet?
Als je je werk maar goed doet.
quote:Op woensdag 15 februari 2012 16:53 schreef DancingPhoebe het volgende:
Ja jezus hee. Wanneer werk je jezelf nou eens zo hoog die organisatie in dat JIJ dat bepaalt
* DancingPhoebe wijstquote:Op woensdag 15 februari 2012 16:59 schreef Tha_Erik het volgende:
DP ga je dan ook voor mij koffie halen?
Present.quote:Op woensdag 15 februari 2012 17:02 schreef LizzyAdam het volgende:
nou, zo gebeurt er natuurlijk helemáál niks. Jullie lijken wel ambtenaren zeg.
Lizzyquote:Op woensdag 15 februari 2012 17:02 schreef LizzyAdam het volgende:
nou, zo gebeurt er natuurlijk helemáál niks. Jullie lijken wel ambtenaren zeg.
* Lizzy gaat haar eigen koffie pakken doen. Neemt gelijkt ook voor Erik mee
Het is alleen zo jammer dat er maar een paar muzikanten rijk zijn...quote:Op woensdag 15 februari 2012 19:51 schreef kingtoppie het volgende:
Ik vind het echt belachelijk hoeveel macht die platenmaatschappijen moeten hebben.. Als muzikant zou ik als ik een beetje rijk was mijn muziek gratis maken (om te downlooden)
Hadden zij niet ook Lipservice? Dat heb ik daar volgens mij gedownload.quote:Op woensdag 15 februari 2012 19:50 schreef skunkasaur het volgende:
Dat was de beste website om streaming series te kijken. Maar dus soort van illegaal. En daarom heeft de FBI alles weggegooid. En zitten de eigenaars in het gevang.
Volgens mij hadden ze alles. Bijvoorbeeld de LOL (is dat scene? weet ik nooit) downloads die binnen een uur na uitzending van de nieuwste afleveringen op torrentsites verschenen stonden één op één op Megavideo.quote:Op woensdag 15 februari 2012 19:53 schreef lezzer het volgende:
[..]
Hadden zij niet ook Lipservice? Dat heb ik daar volgens mij gedownload.
Ach, wereldbandjes als coldplay etc.. zat geld.quote:Op woensdag 15 februari 2012 19:52 schreef lezzer het volgende:
[..]
Het is alleen zo jammer dat er maar een paar muzikanten rijk zijn...
quote:Op woensdag 15 februari 2012 19:57 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Ach, wereldbandjes als coldplay etc.. zat geld.
Ik geloof verder ook niet dat het winstgevend is om downloaden illegaal te maken.
Ja heerlijk is dat...quote:
Anarchie!quote:Op woensdag 15 februari 2012 20:05 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Ja heerlijk is dat...
Pff et gaat gewoon nergens over dat anti piracy. Alles vrij!
YAY! Awesome bruiloftsfeest met drank en lekkere mannen allemaal voor mijquote:
Dan moet je dien kutje masseren.quote:Op woensdag 15 februari 2012 20:10 schreef lezzer het volgende:
Zolang er hier geen uitnodiging met een datum op de mat ligt geloof ik er geen hol van.
Overigens, ik heb al een paar dagen pijn aan m'n kuiten.
Dat heet in ons dialect: "ik heb pien aan m'n kutje"...
Ja, ik kan er ook niks doen.
Wat een waardevolle tipquote:Op woensdag 15 februari 2012 20:11 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Dan moet je dien kutje masseren.
Ik maak er verdomme nog eentje ook.quote:Op woensdag 15 februari 2012 20:10 schreef lezzer het volgende:
Zolang er hier geen uitnodiging met een datum op de mat ligt geloof ik er geen hol van.
In ieder geval kingtoppie en je mag mijn maatje ook wel uit de kast toveren. En jij bent mijn bruidsmeisje.quote:Op woensdag 15 februari 2012 20:10 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
YAY! Awesome bruiloftsfeest met drank en lekkere mannen allemaal voor mij.
Neequote:
Ja, kom maar door hoor, ik neem wel vrijquote:Op woensdag 15 februari 2012 20:13 schreef Bakfiets. het volgende:
Ik maak er verdomme nog eentje ook.
Ik ga niet in een perzikkleurige jurkquote:Op woensdag 15 februari 2012 20:13 schreef Bakfiets. het volgende:
In ieder geval kingtoppie en je mag mijn maatje ook wel uit de kast toveren. En jij bent mijn bruidsmeisje.
Ja, want dat is niet flatteusquote:Op woensdag 15 februari 2012 20:14 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ik ga niet in een perzikkleurige jurk.
Welke kleur wil je dan schat?quote:Op woensdag 15 februari 2012 20:14 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ik ga niet in een perzikkleurige jurk.
Iets groenigs of blauwigs, want dan komen mijn ogen het mooist uit.quote:
Wel in Paintquote:Op woensdag 15 februari 2012 20:13 schreef Bakfiets. het volgende:
[..]
Ik maak er verdomme nog eentje ook.
Beetje belegen ook wel hè pop?quote:Op woensdag 15 februari 2012 20:20 schreef Tha_Erik het volgende:
Oh wacht, dat is een grap die zich voornamelijk in mijn hoofd afspeelde en goed ontvangen werd.
quote:Op woensdag 15 februari 2012 20:17 schreef Bakfiets. het volgende:
Ik haal wel wat bij de pillenboer voor DP en V
ja godver, zit ik daar met een paar pillenpoppers in m'n eentje te slempen?quote:Op woensdag 15 februari 2012 20:21 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Maar dan wil ik een andere keer wel slempen met lezzer. Want dat gaat niet samen.
Ik slemp wel mee hoor. Pillen zijn niet zo mijn ding.quote:Op woensdag 15 februari 2012 20:22 schreef lezzer het volgende:
[..]
ja godver, zit ik daar met een paar pillenpoppers in m'n eentje te slempen?
Doeg. Dan kom ik niet hoor.
quote:Op woensdag 15 februari 2012 20:22 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ik slemp wel mee hoor. Pillen zijn niet zo mijn ding.
Besparen wat je kunt besparen?quote:Op woensdag 15 februari 2012 20:23 schreef skunkasaur het volgende:
Ik slemp niet hoor. Het is tenslotte mijn bruiloft.
rechtop in de wind?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Alleen lollig voor Erik denk ik![]()
quote:Op woensdag 15 februari 2012 20:24 schreef lezzer het volgende:
[..]
rechtop in de wind?Ik lach me een bultSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Alleen lollig voor Erik denk ik.
Al die willen te kaap'ren varen, moeten mannen met baarden zijn.
Hoogachtend,
Erik.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |