Krijg je klachten?quote:Op woensdag 15 februari 2012 11:22 schreef DancingPhoebe het volgende:
Uhu, is ook zo, maar het staat altijd zo stom
GRAAAAAAAGGEDAAAAAAAAAAN DAAAAHAAAAAAAAGGquote:Op woensdag 15 februari 2012 11:23 schreef DancingPhoebe het volgende:
Ghihihm nee, maar dat kan ook zijn omdat ik dan maar gewoon snel de hoorn er op gooi
Ik jullie ook, hoor. Ik was aan het nagenieten van mijn valentijnsdagquote:
Hihih die had ik ookquote:Op woensdag 15 februari 2012 11:43 schreef Blue-eyes het volgende:
[..]
Ik jullie ook, hoor. Ik was aan het nagenieten van mijn valentijnsdag![]()
Het enige dat ik gehad heb is een blauwe envelop van de belastingdienst
Beterschap!quote:Op woensdag 15 februari 2012 11:45 schreef Blue-eyes het volgende:
En vanochtend weer naar de KNO-arts geweest die weer eens mijn trommelvlies heeft doorgeprikt.
Martelaar
Joh, niemand heeft z'n droombaan. Dat noemen ze een hobbyquote:Op woensdag 15 februari 2012 12:13 schreef LizzyAdam het volgende:
Niet mn droombaan, maar iets met rekeningen en betaald moeten worden ofzo.
Ik heb ooit van mijn hobby mijn werk kunnen maken. Inmiddels doe ik wat andersquote:Op woensdag 15 februari 2012 12:14 schreef DancingPhoebe het volgende:
[..]
Joh, niemand heeft z'n droombaan. Dat noemen ze een hobbyEn die gaat ook vervelen als je hem 40 uur per week MOET doen.
Dit kan ik alleen maar beamen. Ik vond mijn werk ook altijd leuk, maar ik zou nu best wel heel iets anders willen doen. Is ook niet zo gek, als je je vak als 20 jaar uitoefentquote:Op woensdag 15 februari 2012 12:14 schreef DancingPhoebe het volgende:
[..]
Joh, niemand heeft z'n droombaan. Dat noemen ze een hobbyEn die gaat ook vervelen als je hem 40 uur per week MOET doen.
Maar jij hebt twee hele sterke punten, toch?quote:Op woensdag 15 februari 2012 13:23 schreef LizzyAdam het volgende:
Meh, we zien wel wat het wordt. iig niet mn carriėre
Sprankelende persoonlijkheid en goed postuur?quote:Op woensdag 15 februari 2012 13:26 schreef skunkasaur het volgende:
[..]
Maar jij hebt twee hele sterke punten, toch?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |