Gheeeghegheghequote:Op maandag 13 februari 2012 21:55 schreef Vanyel het volgende:
Oooh, heb jij de lapo gesnaaid om de lachedissen te dissen?
Leuk om te horen, ik voel me dan alleen wel een beetje de homo van het gezelschap omdat ik dan de enige man ben tussen de al die vrouwenquote:Op maandag 13 februari 2012 22:08 schreef Bakfiets. het volgende:
Als je lief bent ben je hier heus welkom hoor.
O jippiequote:Op maandag 13 februari 2012 22:21 schreef Bakfiets. het volgende:
Nee, want Tha_Erik zit ook hier en Wonderer af en toe ook![]()
Bestaat dat ook nog?quote:Op maandag 13 februari 2012 22:28 schreef Bakfiets. het volgende:
Wij hebben het altijd over de nieuwe tuinbroekmodeEn nee, dan moet je in het 'bisexueel-topic' voor zijn.
Mag ik je handje vasthouden?quote:Op maandag 13 februari 2012 22:57 schreef Tha_Erik het volgende:
Krijg ik concurrentie? Is mijn plek als topichomo in gevaar?
Oh ik vind je nu al liefquote:
quote:Op maandag 13 februari 2012 23:19 schreef LizzyAdam het volgende:
Geen manwezen geflirt hier! Dat is onderdrukking van het vrouwen geflirt. Wij overheerschen hier, zoals dat overal zou moeten zijn!
Mond dicht en de keuken in jij!quote:Op maandag 13 februari 2012 23:19 schreef LizzyAdam het volgende:
Geen manwezen geflirt hier! Dat is onderdrukking van het vrouwen geflirt. Wij overheerschen hier, zoals dat overal zou moeten zijn!
quote:Op dinsdag 14 februari 2012 07:55 schreef DancingPhoebe het volgende:
Dan denk je dat je alles hebt gezien![]()
Hoe lang kolven met xtc?
Ja, op zich wel, aangezien ik er verder weinig voor doequote:Op dinsdag 14 februari 2012 11:04 schreef LizzyAdam het volgende:
/\ das goed? Toch?
Fijne valentijn, dames. Iemand nog iets gekregen?
Ik wel. Een pakketje... Van Nespresso, nadat ik 40 euro neergeteld had
quote:Op dinsdag 14 februari 2012 12:28 schreef skunkasaur het volgende:
Ik ook niet. Ik vind valentijnsdag altijd best stom.
Ik ook. Tenzij ik iets leuks krijgquote:Op dinsdag 14 februari 2012 12:28 schreef skunkasaur het volgende:
Ik ook niet. Ik vind valentijnsdag altijd best stom.
Ben niet jaloers ofzo hoor.quote:Op dinsdag 14 februari 2012 16:20 schreef skunkasaur het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ik neem mijn woorden terug
Valentijnsdag
Net toen ik klaar was met werken was de post er en ik kreeg iets van "Valentijn"![]()
![]()
Ik weet denk ik van wie het is maar nu voel ik me wel lullig dat ik niets gestuurd heb![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |