Hadden zij niet ook Lipservice? Dat heb ik daar volgens mij gedownload.quote:Op woensdag 15 februari 2012 19:50 schreef skunkasaur het volgende:
Dat was de beste website om streaming series te kijken. Maar dus soort van illegaal. En daarom heeft de FBI alles weggegooid. En zitten de eigenaars in het gevang.
Volgens mij hadden ze alles. Bijvoorbeeld de LOL (is dat scene? weet ik nooit) downloads die binnen een uur na uitzending van de nieuwste afleveringen op torrentsites verschenen stonden één op één op Megavideo.quote:Op woensdag 15 februari 2012 19:53 schreef lezzer het volgende:
[..]
Hadden zij niet ook Lipservice? Dat heb ik daar volgens mij gedownload.
Ach, wereldbandjes als coldplay etc.. zat geld.quote:Op woensdag 15 februari 2012 19:52 schreef lezzer het volgende:
[..]
Het is alleen zo jammer dat er maar een paar muzikanten rijk zijn...
quote:Op woensdag 15 februari 2012 19:57 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Ach, wereldbandjes als coldplay etc.. zat geld.
Ik geloof verder ook niet dat het winstgevend is om downloaden illegaal te maken.
Ja heerlijk is dat...quote:
Anarchie!quote:Op woensdag 15 februari 2012 20:05 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Ja heerlijk is dat...
Pff et gaat gewoon nergens over dat anti piracy. Alles vrij!
YAY! Awesome bruiloftsfeest met drank en lekkere mannen allemaal voor mijquote:
Dan moet je dien kutje masseren.quote:Op woensdag 15 februari 2012 20:10 schreef lezzer het volgende:
Zolang er hier geen uitnodiging met een datum op de mat ligt geloof ik er geen hol van.
Overigens, ik heb al een paar dagen pijn aan m'n kuiten.
Dat heet in ons dialect: "ik heb pien aan m'n kutje"...
Ja, ik kan er ook niks doen.
Wat een waardevolle tipquote:Op woensdag 15 februari 2012 20:11 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Dan moet je dien kutje masseren.
Ik maak er verdomme nog eentje ook.quote:Op woensdag 15 februari 2012 20:10 schreef lezzer het volgende:
Zolang er hier geen uitnodiging met een datum op de mat ligt geloof ik er geen hol van.
In ieder geval kingtoppie en je mag mijn maatje ook wel uit de kast toveren. En jij bent mijn bruidsmeisje.quote:Op woensdag 15 februari 2012 20:10 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
YAY! Awesome bruiloftsfeest met drank en lekkere mannen allemaal voor mij.
Neequote:
Ja, kom maar door hoor, ik neem wel vrijquote:Op woensdag 15 februari 2012 20:13 schreef Bakfiets. het volgende:
Ik maak er verdomme nog eentje ook.
Ik ga niet in een perzikkleurige jurkquote:Op woensdag 15 februari 2012 20:13 schreef Bakfiets. het volgende:
In ieder geval kingtoppie en je mag mijn maatje ook wel uit de kast toveren. En jij bent mijn bruidsmeisje.
Ja, want dat is niet flatteusquote:Op woensdag 15 februari 2012 20:14 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ik ga niet in een perzikkleurige jurk.
Welke kleur wil je dan schat?quote:Op woensdag 15 februari 2012 20:14 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ik ga niet in een perzikkleurige jurk.
Iets groenigs of blauwigs, want dan komen mijn ogen het mooist uit.quote:
Wel in Paintquote:Op woensdag 15 februari 2012 20:13 schreef Bakfiets. het volgende:
[..]
Ik maak er verdomme nog eentje ook.
Beetje belegen ook wel hè pop?quote:Op woensdag 15 februari 2012 20:20 schreef Tha_Erik het volgende:
Oh wacht, dat is een grap die zich voornamelijk in mijn hoofd afspeelde en goed ontvangen werd.
quote:Op woensdag 15 februari 2012 20:17 schreef Bakfiets. het volgende:
Ik haal wel wat bij de pillenboer voor DP en V
ja godver, zit ik daar met een paar pillenpoppers in m'n eentje te slempen?quote:Op woensdag 15 februari 2012 20:21 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Maar dan wil ik een andere keer wel slempen met lezzer. Want dat gaat niet samen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |