Er hoort geen punt achter de smiley.quote:Op dinsdag 14 februari 2012 20:28 schreef Tha_Erik het volgende:
Je vergeet de punt achter de smiley.
Jawel.quote:Op dinsdag 14 februari 2012 20:37 schreef Bakfiets. het volgende:
[..]
Er hoort geen punt achter de smiley.
Volgens mijn smilosofie wel.quote:
Ik wil wel meer horen van dit verhaalquote:Op dinsdag 14 februari 2012 16:20 schreef skunkasaur het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ik neem mijn woorden terug
Valentijnsdag
Net toen ik klaar was met werken was de post er en ik kreeg iets van "Valentijn"![]()
![]()
Ik weet denk ik van wie het is maar nu voel ik me wel lullig dat ik niets gestuurd heb![]()
Hai liefje!quote:Op dinsdag 14 februari 2012 20:23 schreef lezzer het volgende:
Het zal wel aan mij liggen, maar dit topic loopt voor geen kont.
Je wil onze verhalen aanhoren?quote:Op dinsdag 14 februari 2012 22:22 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Ik wil wel meer horen van dit verhaal
Veel plezier, doe je best
Alleen lesbo's, hoezo wil je meeposten?quote:Op dinsdag 14 februari 2012 22:27 schreef arachide. het volgende:
Mag ik hier ook posten of is het echt alleen voor lesbeau?
Jullie zijn een stuk spontaner dan dat hetero-tuig merk ik alquote:Op dinsdag 14 februari 2012 22:27 schreef Bakfiets. het volgende:
[..]
Je wil onze verhalen aanhoren?Blijf voor altijd van ons!
Ik voel me deels beledigdquote:Op dinsdag 14 februari 2012 22:29 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Jullie zijn een stuk spontaner dan dat hetero-tuig merk ik al
Ik zoek een sc waar het gezellig is.quote:Op dinsdag 14 februari 2012 22:32 schreef Bakfiets. het volgende:
Wil je zo graag bij ons posten dan?
Tja, weetje, ik had je een hele leuke Valentijnsdag kunnen bezorgen dit jaar, maar toen kwam jij met de eis dat ik een piemel moest hebbenquote:
Ik zag je posten hier, dus toen durfde ik het aan.quote:Op dinsdag 14 februari 2012 22:37 schreef Tha_Erik het volgende:
Nou ja, alleen Arachide. Maar ze is me zelf gevolgd.
Jij vraagt, ik antwoord?quote:Op dinsdag 14 februari 2012 22:40 schreef Bakfiets. het volgende:
Maar je moet wel even iets over jezelf vertellen want anders krijg je het geheime wachtwoord niet.
Waarom zou je als parttimelesbeau hier niet welkom zijn?quote:
Dat ligt eraan wanneer je me weg weet te sleuren van mijn vriend en ill be wearing nothing but a smilequote:Op dinsdag 14 februari 2012 22:43 schreef Bakfiets. het volgende:
Wanneer gaan we trouwen en wat heb je dan aan?
quote:Op dinsdag 14 februari 2012 22:45 schreef arachide. het volgende:
[..]
Dat ligt eraan wanneer je me weg weet te sleuren van mijn vriend en ill be wearing nothing but a smile
Een onderbroek van Sapph. Maar één o verwijderd van superdyke.quote:Op dinsdag 14 februari 2012 22:45 schreef Vanyel het volgende:
Een onderbroek. Ouderwets Björn borg. En jij?
Misschien zijn jullie wel van die lui die biseksualiteit een fase vinden?quote:Op dinsdag 14 februari 2012 22:44 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Waarom zou je als parttimelesbeau hier niet welkom zijn?
Bij sommige mensen wel.quote:Op dinsdag 14 februari 2012 22:47 schreef arachide. het volgende:
[..]
Misschien zijn jullie wel van die lui die biseksualiteit een fase vinden?
Kweenie, ik val gewoon op mensen. Dat weet ik zelf al een jaar of 3 ofzo, maar ik heb het twee weken geleden tegen mijn moeder verteld. Dat maakt wel dat ik er wat bewuster over nadenk enzo, maar mannen hebben toch iets.. tja. Zelfde geldt voor vrouwenquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |