Ik zoek een sc waar het gezellig is.quote:Op dinsdag 14 februari 2012 22:32 schreef Bakfiets. het volgende:
Wil je zo graag bij ons posten dan?
Tja, weetje, ik had je een hele leuke Valentijnsdag kunnen bezorgen dit jaar, maar toen kwam jij met de eis dat ik een piemel moest hebbenquote:
Ik zag je posten hier, dus toen durfde ik het aan.quote:Op dinsdag 14 februari 2012 22:37 schreef Tha_Erik het volgende:
Nou ja, alleen Arachide. Maar ze is me zelf gevolgd.
Jij vraagt, ik antwoord?quote:Op dinsdag 14 februari 2012 22:40 schreef Bakfiets. het volgende:
Maar je moet wel even iets over jezelf vertellen want anders krijg je het geheime wachtwoord niet.
Waarom zou je als parttimelesbeau hier niet welkom zijn?quote:
Dat ligt eraan wanneer je me weg weet te sleuren van mijn vriend en ill be wearing nothing but a smilequote:Op dinsdag 14 februari 2012 22:43 schreef Bakfiets. het volgende:
Wanneer gaan we trouwen en wat heb je dan aan?
quote:Op dinsdag 14 februari 2012 22:45 schreef arachide. het volgende:
[..]
Dat ligt eraan wanneer je me weg weet te sleuren van mijn vriend en ill be wearing nothing but a smile
Een onderbroek van Sapph. Maar één o verwijderd van superdyke.quote:Op dinsdag 14 februari 2012 22:45 schreef Vanyel het volgende:
Een onderbroek. Ouderwets Björn borg. En jij?
Misschien zijn jullie wel van die lui die biseksualiteit een fase vinden?quote:Op dinsdag 14 februari 2012 22:44 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Waarom zou je als parttimelesbeau hier niet welkom zijn?
Bij sommige mensen wel.quote:Op dinsdag 14 februari 2012 22:47 schreef arachide. het volgende:
[..]
Misschien zijn jullie wel van die lui die biseksualiteit een fase vinden?
Kweenie, ik val gewoon op mensen. Dat weet ik zelf al een jaar of 3 ofzo, maar ik heb het twee weken geleden tegen mijn moeder verteld. Dat maakt wel dat ik er wat bewuster over nadenk enzo, maar mannen hebben toch iets.. tja. Zelfde geldt voor vrouwenquote:
Fiets is 14 en de rest wat ouder.quote:
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |