Florencequote:Op woensdag 15 februari 2012 09:21 schreef lezzer het volgende:
Hoort die degelijke jurk bij de act
[ afbeelding ]
Florence d'r outfits zijn altijd van die ouderwetse jurken enzo. Ik ga er heen in aprilquote:Op woensdag 15 februari 2012 09:21 schreef lezzer het volgende:
Hoort die degelijke jurk bij de act
[ afbeelding ]
Ja, wat denk jij?quote:Op woensdag 15 februari 2012 09:46 schreef DancingPhoebe het volgende:
Ja, heb jij van die jurken Lezzer?
Ik denk dat je dat wel goed begrepen hebt danquote:Op woensdag 15 februari 2012 09:51 schreef DancingPhoebe het volgende:
En in mijn beeld passen zulke jurken niet bij Lezzer
Ja, precies, datquote:Op woensdag 15 februari 2012 10:11 schreef DancingPhoebe het volgende:
Ik vind ze echt "lekker gek, lekker mal, lekker anders"
Dat je denkt "daar ga ik weer"quote:Hihih, voor mijn werk moet ik heel veel hetzelfde soort gesprekken voeren en soms valt me dat dan ineens op en dan klinkt alles wat ik zeg gekDaar heb ik nu even last van....
Heuj, ik vind Florence ook tof.quote:Op woensdag 15 februari 2012 10:17 schreef Tha_Erik het volgende:
Beetje Florence zitten dissen. Wat een kutslowchat is dit
. Skunk, sta me bij!
Nou ja ik heb dan meer dat een gesprek ALTIJD zo gaat, dus dat ik dan merk dat ik ze op auto-pilot voer. En dat ik dan soms reageer op dingen die de tegenpartij niet zegtquote:Op woensdag 15 februari 2012 10:16 schreef lezzer het volgende:
[..]
Ja, precies, dat
[..]
Dat je denkt "daar ga ik weer"
Dat heb ik altijd in de gaten als de ander dat zegt terwijl ik geen dankjewel heb gezegdquote:Op woensdag 15 februari 2012 10:30 schreef DancingPhoebe het volgende:
* DancingPhoebe slijpt de messen
Ik zeg heel vaak GRAAAAAAAGGEDAAAAAAAAAAN terwijl de tegenpartij geeeneens dankjewel heeft gezegd!
Ik denk juist dat DP en Florence prima zouden mixen.quote:Op woensdag 15 februari 2012 10:17 schreef Tha_Erik het volgende:
Beetje Florence zitten dissen. Wat een kutslowchat is dit
. Skunk, sta me bij!
quote:who used to tell a story about getting so drunk she woke up, one morning, on the roof of a pub wearing only a paint-speckled Captain America costume.
Whehehe, ja dat heeft IEDEREEN in de gatenquote:Op woensdag 15 februari 2012 10:52 schreef lezzer het volgende:
[..]
Dat heb ik altijd in de gaten als de ander dat zegt terwijl ik geen dankjewel heb gezegd
Ghihihihihihiquote:Op woensdag 15 februari 2012 10:58 schreef skunkasaur het volgende:
[..]
Ik denk juist dat DP en Florence prima zouden mixen.
http://m.guardian.co.uk/m(...)t=music&type=article
[..]
Ja waarom doe je het dan, mutsquote:Op woensdag 15 februari 2012 11:00 schreef DancingPhoebe het volgende:
Whehehe, ja dat heeft IEDEREEN in de gaten![]()
Ohjequote:Op woensdag 15 februari 2012 10:24 schreef Tha_Erik het volgende:
Ja maar jij bent nieuw hier en Skunk komt hier al heel lang en is heel goed opgewassen tegen Lezzer en DP. Jij bent nog vers net uit het ei en kwetsbaar en moet nog een goede indruk achterlaten. Ik wilde je beschermen.
Dat zeg ik, ik zit dan te multitasken, voer die zeikgesprekken op de autopilot!quote:
Jij kunt niet goed multitaksen?quote:Op woensdag 15 februari 2012 11:14 schreef DancingPhoebe het volgende:
[..]
Dat zeg ik, ik zit dan te multitasken, voer die zeikgesprekken op de autopilot!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |