Ach kom, lieverds zijn het!quote:Op maandag 13 februari 2012 21:08 schreef Meimeltje het volgende:
Het tweede zijn ze zeker en het eerste kunnen ze ook zijn
Ja, dat mag hij. Ze zijn op dit kinderdagverblijf veel makkelijker dan het vorige. Daar mochten we de kindjes bijvoorbeeld niet met verhoging naartoe brengen, en we mochten ook geen paracetamol geven en de kindjes dan afleveren. Op het nieuwe kinderdagverblijf vinden ze dat grote onzin.quote:Mag Ivan gewoon naar het kdv met waterpokken of moeten ze daar ingedroogd zijn?
Ja zijn hoektanden zijn vanmpiertandjes...niet mooi....quote:Op maandag 13 februari 2012 21:10 schreef _Ingrid_ het volgende:
Lieve foto! En zie ik daar een vampierentandje?
Wél mooi.quote:Op maandag 13 februari 2012 21:11 schreef Meimeltje het volgende:
[..]
Ja zijn hoektanden zijn vanmpiertandjes...niet mooi....
Wat fijn dat ze daar zo makkelijk zijn!quote:Op maandag 13 februari 2012 21:11 schreef Claudia_x het volgende:
Ja, dat mag hij. Ze zijn op dit kinderdagverblijf veel makkelijker dan het vorige. Daar mochten we de kindjes bijvoorbeeld niet met verhoging naartoe brengen, en we mochten ook geen paracetamol geven en de kindjes dan afleveren. Op het nieuwe kinderdagverblijf vinden ze dat grote onzin.
Ja, dat is ook het standpunt op het huidige kinderdagverblijf: hoe ze op dat moment zijn is belangrijker. Op het oude kinderdagverblijf waren ze vooral huiverig voor plotselinge temperatuurstijgingen.quote:Op maandag 13 februari 2012 21:13 schreef MamaPurk het volgende:
En dat dit kdv zo makkelijk is is weer mooi meegenomen Claudia, ik vind het eerlijk gezegd ook raar als je ze niet mag brengen met verhoging, het is toch hun werk.. En ja nou ja kindjes hebben nou eenmaal wel eens verhoging maar hoeven daar toch helemaal niet erg ziek van te zijn..
Wellus! Tyler heeft er 2!quote:Op maandag 13 februari 2012 21:11 schreef Meimeltje het volgende:
[..]
Ja zijn hoektanden zijn vanmpiertandjes...niet mooi....
Ja, echt? Ik vind ze oprecht mooi.quote:Op maandag 13 februari 2012 21:15 schreef Meimeltje het volgende:
Vampiertandjes mooi?Nou misschien ga ik er nu anders naar kijken
Ik heb altijd gehoopt dat het iets bij zou gaan trekken, Kyllian heeft ze niet.
Ja precies dat dus. Jaël heeft een periode gehad dat ze altijd verhoging had, maar verder was er niets aan de hand. En dan vind ik dat een KDV er is voor het kind. Ouders betalen daar dik geld voor. Als het kind inderdaad echt goed ziek is vind ik het een ander verhaal, dan breng je als ouder je kind ook niet weg neem ik aan. ( nou heb ik zowieso wel makkelijk praten ik ben neit afhankelijk van een kdvquote:Op maandag 13 februari 2012 21:22 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Ja, dat is ook het standpunt op het huidige kinderdagverblijf: hoe ze op dat moment zijn is belangrijker. Op het oude kinderdagverblijf waren ze vooral huiverig voor plotselinge temperatuurstijgingen.
Ik vind puur op temperatuur afgaan ook wat onzinnig. Kindjes kunnen best verhoging hebben en vrolijk zijn. Andersom kan een kindje geen verhoging hebben en helemaal niet in vorm zijn. In het laatste geval zou ik gebeld willen worden zodat ik m'n kind op kan komen halen.
Ik moet zeggen dat ik het soms ook wel lastig in te schatten vind. Dan worden ze wakker en lijken ze heel sip maar knappen ze tijdens het ontbijt toch op. Het is niet altijd even duidelijk. Maar ik benadruk wel altijd dat de leidsters me echt moeten bellen als ze enigszins het idee hebben dat het niet gaat.quote:Op maandag 13 februari 2012 21:32 schreef XXXKarinXXX het volgende:
Maar je wilt ook niet weten hoeveel ouders hun kind ziek naar de creche brengen.
Want ze kunnen (en soms willen) geen vrij krijgen op het werk...
Wat knap! Dat zegt Ivan nog niet, volgens mij.quote:Op maandag 13 februari 2012 21:29 schreef mefke79 het volgende:
Driekus is enorm met taal bezig. Zijn nieuwste woord: ' eigenlijk'. En het dan ook nog correct gebruiken. Ik vind het soms maar eng dat ie zo goed praat. Mijn neefje deed dat ook bijzonder goed, maar die heeft pddnos en adhd...niet dat ik verder ook maar iets daarvan bij Driekus bespeur, maar toch.
Denk dat het hier ook gewenning is, want anders zou het op het kdv niet zo goed gaan. Alhoewel hij van spenen ook rustig wordt en dus zo in slaap valt.quote:Op maandag 13 februari 2012 21:50 schreef Claudia_x het volgende:
Dat laatste is bij Ivan niet zo. Hij pakt zijn speen wel als hij hem ziet, maar hij lijkt er niet erg aan gehecht. Het is gewoon gewenning.
Ik zou zeggen dan is het toch het proberen waardquote:Op maandag 13 februari 2012 21:52 schreef Claudia_x het volgende:
Ik bedoel dat hij te jong is om het te kunnen rationaliseren. Hij is niet oud genoeg om zichzelf te troosten met het idee dat hij speelgoed heeft in plaats van de speen. De gewenning is heel primair en daar kan zo'n gedachte niet tegenop. Maar bij hem blijven vervult ook een heel primaire behoefte en zou volgens mij een aardige vervanging zijn.
Ja, en ik heb er nu ook energie voor. Bovendien gaat hij nu een tijdje niet naar zijn opa en oma toe en zadel ik hen er dus niet mee op.quote:Op maandag 13 februari 2012 21:53 schreef MamaPurk het volgende:
[..]
Ik zou zeggen dan is het toch het proberen waard
Ja, hier ook.quote:Op maandag 13 februari 2012 21:59 schreef Meimeltje het volgende:
Speentje is hier sowieso echt alleen voor in bed. Als hij 's ochtends of 's avonds bij ons op bed zit/ligt en hij zit te praten met speen in zn mond zeggen we ook dat hij zn speen uit moet doen omdat we hm anders echt niet kunnen verstaan.
Vermoeiend ookquote:Op maandag 13 februari 2012 21:58 schreef miss_sly het volgende:
Haha KD, fijn! Senna zit ook in de "ja, maar...." of "nee, want..." fase. Heel fijn, discussies met je peuter
Vanavond kreeg ik ook een koekje van eigen deeg toen ik haar tanden aan het poetsen was. Als ze iets blijft doen waarvan ik heb gezegd dat dat niet mag, zeg ik wel eens "ik vind het niet leuk wat je nu doet". Dus bij het tandenpoetsen draaide ze ineens haar hoofd af en zei "ik vind het niet leuk wat je nu doet, mama"
quote:Op maandag 13 februari 2012 22:08 schreef Kleurdoos het volgende:
Oh en ik ben mijn (pleeg) moeder geworden.
Gaan we dan nu weer gewoon doen?
'Jahaaaaaaaa'
WAT JA?
'ja mama'
Als ze met twee woorden spreken, klinkt het toch net wat netter want ze kunnen niet ahaaaaaaaaaaa doenof eeeehheeeeeee
Hahah ja dat dus! Ze snapt idioot veel en ze kan al argumenteren, maar ze blijft steevast zeggen dat lex r grote zus isquote:Op maandag 13 februari 2012 22:21 schreef XXXKarinXXX het volgende:
Lars vandaag ook nog, samen naar boven, Meike ging als eerste op bed, dus ik zei tegen Lars "zeg maar even dag tegen Meike" Lars: "dag tegen Meike"
Hahahha ja. Wat is dat mama? 'dat is een vrachtwagen Elin'quote:Op maandag 13 februari 2012 22:24 schreef Ssserpente het volgende:
KD.![]()
Ik vermoed dat Lente ook die kant uitgaat. Nieuw is: "Doettie mama nou?", "Doe jij doen?", "Gappig, hè" (vooral dr eigen grapjes uiteraard), "Zie jij mooi uit" en "kan jij goed, hoor!"
Ik vind dat zo verschrikkelijk, dat ondankbare gedrag van peutersquote:Op maandag 13 februari 2012 22:24 schreef MamaPurk het volgende:
Lars
En wat je zegt idd KD wanneer ondervraag je ze en betuttel je ze dus eigenlijk en wanneer overvraag je ze, ik vind het zo lastig die balans te vinden.
Jaël kiepte vandaag zo haar bord weer terug leeg in de pan met de mededeling "dat lust ik niet" en ik dacht nee natuurlijk want jij lust niets, maar ik zei, dat weet ik dat jij het neit lust maar we laten het wel gewoon op het bord liggen en we gaan het niet terug gooien in de pan, dan laat je het maar staan. (ik dacht echt waar heb je dit gedrag nu weer vandaan)
Wacht maarquote:Op maandag 13 februari 2012 22:31 schreef Claudia_x het volgende:
Ivan zegt: "Papa, je hebt heerlijk gekookt, dankjewel."
of 'Nou kom op mam, tís niet zo moeilijk'quote:Op maandag 13 februari 2012 22:31 schreef miss_sly het volgende:
Senna corrigeert zichzelf ook keurig naar een vraag als ze iets beveelt of half jammerend vraagt en ik zeg dat dat anders kan. En ze weet ook dat ik niet alles tegelijk kan: even wachten Senna want ik kan niet.....
"alles tegelijk!" vult ze dan blij aan
Ivan mag bij mij komen eten, moet hij alleen papa veranderen in mijn voornaam (maar hij mag ook MamaPurk zeggen)quote:Op maandag 13 februari 2012 22:31 schreef Claudia_x het volgende:
Ivan zegt: "Papa, je hebt heerlijk gekookt, dankjewel."
Knap! en lief ook!quote:Op maandag 13 februari 2012 23:54 schreef oeke het volgende:
Vanavond legde Ko 3 blaadjes neer om op te tekenen. Maar ja, ik had een vergadering dus ik moest gaan. Ruimt hij het derde blaadje op en zucht: Mama weg.
Wilde hij graag met zijn drietjes tekenen. Voor elk een blaadje.
Dat vond ik best knap.
wel fijn dat ze alles goed uitzoekenquote:Op dinsdag 14 februari 2012 09:53 schreef _Ingrid_ het volgende:
Tnx miss. Ja, ze wilde de diagnose nog niet geven omdat de dingen elkaar tegenspreken. Maar ze zei al dat we ook al komt dit er niet uit, we wel begeleiding kunnen krijgen. Iig kan de gezinshulp weer terug komen om te praten en observeren. En wellicht komt hij ook in een groepje waar Kim toen ook in zat om zijn gedrag en doen en laten te observeren. We horen het iig volgende week wel.
quote:Op dinsdag 14 februari 2012 13:59 schreef freecell het volgende:
Wij hebben sinds kort Electro Junior en daar maak je onze grote peuter HEEL blij mee
Zie hier
misschien hier van,quote:Op woensdag 15 februari 2012 09:49 schreef Sorbootje het volgende:
Klopt Karin, ik lig de helft van de dag dubbel.
Kent iemand van jullie trouwens een kinderrijmpje waar de volgende kreet in voorkomt:
"Zeemannenleven!"
Isabeau roept het élke keer als ze in bad zit. En ik snap niet waar ze het vandaan heeft en wat ze ermee bedoelt.
Zou kunnen, maar het deuntje waarmee ze "zeemannenleven" zingt, past niet in dat liedje. Dus ik denk dat het iets anders is.quote:Op woensdag 15 februari 2012 09:59 schreef _Bar_ het volgende:
[..]
misschien hier van,
Wat zullen we doen met de dronken zeeman
wat zullen we doen met de dronken zeeman
wat zullen we doen met de dronken zeeman
's morgens in de vroegte.
Hela hop daar gaat ie
hela hop daar gaat ie
hela hop daar gaat ie
's morgens in de vroegte!
Gooi hem overboord dan kan ie zwemmen
gooi hem overboord dan kan ie zwemmen
gooi hem overboord dan kan ie zwemmen
Hela hop daar gaat ie
hela hop daar gaat ie
hela hop daar gaat ie
's morgens in de vroegte!
Hang hem in de mast om uit te waaien
hang hem in de mast om uit te waaien
hang hem in de mast om uit te waaien
quote:Op woensdag 15 februari 2012 12:33 schreef freecell het volgende:
Asy van Harte!
Ben je nog erg aan het terugdenken? Ik betrapte me er gisteren wel steeds op
quote:
^^^ Dat!quote:Op woensdag 15 februari 2012 13:32 schreef Meimeltje het volgende:
Ik wist helemaal niet dat Harry en Hannah op dezelfde dag zijn geboren!!
Nou nee, daarvoor was de nood te hoog.quote:Op zaterdag 18 februari 2012 11:55 schreef Beessie-Jen het volgende:
daar heb je toch wel foto's van gemaakt Ssserpente?![]()
Harry; wat ben jij een skattie!en Octo; Hannah is ook zo liefie
... welkom peuters en peutermama's!
quote:Op zaterdag 18 februari 2012 18:59 schreef Asyniur het volgende:
Poppejans, Tirza is 3,5 week ouder dan Harry
Maar Hannah en Harry zijn wel op dezelfde dag geboren...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hannah!quote:Op zondag 19 februari 2012 16:16 schreef LizzyAdam het volgende:
[ afbeelding ]
Rarara welke peuter is dit?!
Zoekt ze een date? Ik heb hier een jongetje van 2,5 en 1m01quote:Op zondag 19 februari 2012 21:14 schreef Nijna het volgende:
Kleine correctie mbt lengte van peuter... 97 cm. Zus was op die leeftijd 90 cm.
Klinkt goedquote:Op zondag 19 februari 2012 21:56 schreef McLaura het volgende:
[..]
Zoekt ze een date? Ik heb hier een jongetje van 2,5 en 1m01
Nou dan kan ze ook best daten met de oudste hier van 5,5 en 1.12mquote:Op zondag 19 februari 2012 21:56 schreef McLaura het volgende:
[..]
Zoekt ze een date? Ik heb hier een jongetje van 2,5 en 1m01
OOh kijk, da's nog lang geen 1 meter. Die man van jou overdrijftquote:Op zondag 19 februari 2012 21:14 schreef Nijna het volgende:
Kleine correctie mbt lengte van peuter... 97 cm. Zus was op die leeftijd 90 cm.
Jep, jij hebt gewoon een vuilnisvatquote:Op zondag 19 februari 2012 22:54 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Dan heb ik een kliko zeker![]()
Die at na taart, chips en cake gewoon nog avondeten hoor![]()
Ik voel de verwantschap met Claudia en Ivan opkomenquote:Op zondag 19 februari 2012 23:02 schreef Asyniur het volgende:
[..]
Jep, jij hebt gewoon een vuilnisvat
Oew, dat lijkt me heerlijkquote:Op maandag 20 februari 2012 08:03 schreef Brighteyes het volgende:
Evendoen!
Oscar is sinds een week of 2 heel erg bezig met het potje!Op het kdv plast hij er elke keer als ze hem er op zetten, thuis was het pas een keer gelukt, maar vanmorgen een plas en gepoept krijg ik net door op de whatsapp.
Mijn kleine vent wordt groot!
Tsjonge... bijna uit de luiers!
Ik doe er zelf ook niet echt actief iets mee.quote:Op maandag 20 februari 2012 08:09 schreef Troel het volgende:
[..]
Oew, dat lijkt me heerlijk(Alhoewel, eerst nog maar even de voorraad opmaken
)
Jochem heeft er echt compleet geen oog voor. Ja pas, omdat hij doorhad dat hij dan nog even tv mocht kijken, maar anders dus echt niet.
Wat goed!quote:Op maandag 20 februari 2012 08:03 schreef Brighteyes het volgende:
Evendoen!
Oscar is sinds een week of 2 heel erg bezig met het potje!Op het kdv plast hij er elke keer als ze hem er op zetten, thuis was het pas een keer gelukt, maar vanmorgen een plas en gepoept krijg ik net door op de whatsapp.
Mijn kleine vent wordt groot!
Tsjonge... bijna uit de luiers!
quote:Op maandag 20 februari 2012 09:38 schreef Asyniur het volgende:
BE, wat goed zeg!
Oi Ingrid, wat zonde van Tylers haar
Oh ja, idd!quote:Op maandag 20 februari 2012 09:04 schreef mignonne het volgende:
Jemig BEwat een einde van een tijdperk, die luiers
wat knap!
![]()
![]()
wat gaat het hard hè? Ik weet nog dat je ossenworst kocht met een bepaalde houdbaarheidsdatum
Ja, ineens denk je dan 'huh, ziet er niet uit die broeken, what happened'.quote:Hier alles zn gangetje, mn peutertje was wat ziek en je zag de spekjes langzaam wegebben. Gelukkig heeft ze wat reserve, nu 12,2 bij 90 cm, ze is ook inene zomaar 3 cm de lucht in geschoten. En ik maar denken dat B. de broeken in de droger had gegooid![]()
Lief! Selene vind zichzelf ook een prinses, he Simmu! Zei ze gisteren tegen mij, heel schattig!quote:Op maandag 20 februari 2012 10:04 schreef mignonne het volgende:
Ze zei zelf: ik goed groeit he mama? ik bent nu grote pinses.![]()
Zo, lekker snelle reactie, hou het topic niet meer zo bij.. maar idd, nou je het zegt, Timo heeft dat ook gedaan. Ik kan me eigenlijk niet meer herinneren wanneer dat precies was en hoe lang dat geduurd heeft. Maar nu doet hij het gelukkig niet meer.quote:Op donderdag 16 februari 2012 09:26 schreef Asyniur het volgende:
Bah, dat spugen...
Dat doet Harry (nog?) niet. Maar ik geloof dat Timo van Chan dat ook deed, toch?
ja, maar juist als het dun is, kan er dus een verstopping zitten hequote:Op maandag 20 februari 2012 10:10 schreef Chan het volgende:
Gefeliciteerd nog voor de jarigen!
[..]
Zo, lekker snelle reactie, hou het topic niet meer zo bij.. maar idd, nou je het zegt, Timo heeft dat ook gedaan. Ik kan me eigenlijk niet meer herinneren wanneer dat precies was en hoe lang dat geduurd heeft. Maar nu doet hij het gelukkig niet meer.
Timo heeft de laatste tijd erg last met poepen, het is wel dun, maar hij moet zóveel moeite doen. Vorige week zijn we naar de huisarts geweest en nu heeft hij laxeermiddel om te kijken wat er los komt. Inderdaad al 2 grote volle luiers gehad. En ze begon over coeliakie, want áls het iets is, kon ze iets anders niet verzinnen.. over 1,5 week gaan we kijken hoe het dan is.. nou maar hopen dat het verder niks is
ze wil net als kim ook vleugeltjes en een toverstokje en ze piept constant over prinsessenjurkenquote:Op maandag 20 februari 2012 10:09 schreef _Ingrid_ het volgende:
[..]
Lief! Selene vind zichzelf ook een prinses, he Simmu! Zei ze gisteren tegen mij, heel schattig!
Tyler zijn vest en blouse waren ineens kort, stond ik ook raar van te kijken.
Haha! Dan moet je aan Noli vragen waar ze die gekocht heeft. Kim had dat op haar verjaardag gekregen van hun. H&m heeft dat dacht ik wel.quote:Op maandag 20 februari 2012 10:16 schreef simmu het volgende:
[..]
ze wil net als kim ook vleugeltjes en een toverstokje en ze piept constant over prinsessenjurken
Klopt hoor, geen coeliakie en ook geen andere enge dingen. Maar wat het wel is weten we ook niet. De kinderarts, en wij zelf ook, denkt nu aan een allergie; mogelijk toch koemelkallergie. Maar om dat te testen moet ze eerst van de laxeer af en dan op een koemelkvrij dieet en dan kijken of het goed gaat. Het risico is te groot dat ze dan weer volledig verstopt raakt dus dat wil de kinderarts niet. Kortom we zitten een beetje vast.quote:Op maandag 20 februari 2012 10:28 schreef Chan het volgende:
Ja mignonne ik dacht gelijk aan jou en met name je grote. Maar die heeft toch geen coeliakie? Daar was ze toch op onderzocht ook?
We gaan eerst maar eens kijken wat er de komende 1,5 week nog gebeurd met t laxeermiddel elke dag, en daarna bespreken.
Ik hoop dat het met zijn slechte eetgewoontes te maken heeft, hoewel vezelrijke dingen eet hij doorgaans juist wel goed. Maar zn vochtinname is ook niet echt geweldig, hij wil gewoon niet drinken vaak.
wat krijg je voor laxeerspul?quote:Op maandag 20 februari 2012 10:38 schreef Chan het volgende:
Wat lastig, zo vast te zitten. Maar kun je niet eerst overstappen op koemelkvrij en dan laxeer rustig afbouwen? Ik heb er verder totaal geen verstand van (en oohhww, ik hoop zó dat dat zo blijft..) maar dat klinkt voor mij logischer dan andersom..
Ja dat plaatje had ik gezien geloof ik! Als je het nog kunt vinden, dan graag! Hij moet nu dat laxeergoedje door 70 ml water, en dat is natuurlijk nog vies ook dus beetje siroop erdoor. Gelukkig drinkt hij het wel op, als we maar dingen in het vooruitzicht stellen die hij héél erg leuk vindt.. Met de stofzuiger mogen spelenof de film van Dribbel naar de Optocht.. In het vervolg ga ik maar proberen iets met stickertjes plakken of zo te doen, want hem elke dag een half uur voor de tv ben ik niet zo'n fan van..
Nee hoor, genoeg is beterquote:Op maandag 20 februari 2012 13:44 schreef MeNicole2 het volgende:
Dus eigenlijk is hoe minder hoe beter terwijl veel mensen denken hoe meer hoe beter?
dan ben je keurig in verhouding qua drinken/vezelsquote:Op maandag 20 februari 2012 14:07 schreef Asyniur het volgende:
mefke, hier hetzelfde hoor! En te weinig vezels en ik drink ook nog eens te weinig. Mooi voorbeeld ben ik
Wel knap dat je oudste ook al op het potje poept zeg!
Ach joh, Leander vind het ook allemaal wel best. Die meld elke keer netjes dat ie even gat plassen of poepen om daarna ergens te verstoppen. Op de wc wil ie heel af en toe voordat ie gaat douchen. Maar overdag zal het hem een zorg zijn.quote:Op maandag 20 februari 2012 14:25 schreef Estrys het volgende:
Op het tempo waarop het nu gaat loopt Seb op zijn 16de nog met een luier. De term past ook echt bij hem LUIer. Ik heb het maar weer even losgelaten. Kreeg er stress van, ik was nogal bezig met mijn omgeving: 'die kan ook al.., en die is al zindelijk.., en die.. en' argh. Dat leek me ook zo geforceerd. Nu dus maar weer even op zijn beloop laten.
Nou en, jouw kind is knapquote:Op maandag 20 februari 2012 14:25 schreef Estrys het volgende:
Op het tempo waarop het nu gaat loopt Seb op zijn 16de nog met een luier. De term past ook echt bij hem LUIer. Ik heb het maar weer even losgelaten. Kreeg er stress van, ik was nogal bezig met mijn omgeving: 'die kan ook al.., en die is al zindelijk.., en die.. en' argh. Dat leek me ook zo geforceerd. Nu dus maar weer even op zijn beloop laten.
Nou... dat hebben we hier wel gemerkt zegquote:Op maandag 20 februari 2012 14:26 schreef Ssserpente het volgende:
De momenten waarop ze aangeeft naar de wc te willen, komen vaak ook bijzonder slecht uit, moet ik zeggen. Als we op de trein staan te wachten bijvoorbeeld.Dus ik kan er ook vaak niet in mee. En thuis lijkt de wc stukken minder interessant...
Dit dus!quote:Op maandag 20 februari 2012 14:30 schreef mignonne het volgende:
[..]
Nou... dat hebben we hier wel gemerkt zeg![]()
in t begin dacht ik nog woh! zonder luier! dan zijn we eindelijk van die ongein af. Maar toen begon de ongein pastijdens je autoritje koud 10 minuten onderweg "mama ik moet plassen" vanaf de achterbank
of als je op de fiets weg bent gegaan om boodschappen te doen met t kind dat ze dan als je bíjna bij het dorp bent aangekomen zegt dat ze moet poepen. In de trein is ook een leuke ja
![]()
en zo ken ik er nog wel een paar.
Meestal moet ze ook echt maar soms is het van ohnee toch niet. boh pffdat je dan zwetend en hijgend de halve stad door gesjeesd bent want je kind moet NU naar de wc, en dat er dan niets komt
meh.
Blij dat dat nu toch weer beter gereguleerd is!
selene moet er ook weer ff niks van hebben. het komt vast goed. vast welquote:Op maandag 20 februari 2012 14:25 schreef Estrys het volgende:
Dat ga ik zeggen de volgende keer: is .... al zindelijk ja?? Nou ja, mijn kind is knap. :-Dquote:Op maandag 20 februari 2012 14:27 schreef mignonne het volgende:
[..]
Nou en, jouw kind is knap![]()
komt goed![]()
omgeving kan er soms (onbedoeld) zo'n issue van maken.
ja toch?quote:Op maandag 20 februari 2012 14:50 schreef Estrys het volgende:
[..]
Dat ga ik zeggen de volgende keer: is .... al zindelijk ja?? Nou ja, mijn kind is knap. :-D
die twee van mij houden hele sessies samen op de wcquote:Op maandag 20 februari 2012 14:57 schreef Ssserpente het volgende:
Oh ja, alleen plassen.Hoe fijn moet dat zijn.
Heel herkenbaar!quote:Op maandag 20 februari 2012 15:33 schreef mignonne het volgende:
Mja ik moet ook zeggen dat ik zelf ook meer van het solo-plassen benmaar goed, mijn kleine is een klimgeit en een stunter, dus ik laat de deur open uit voorzorg om met 1 oog en 1 oor in de gaten te kunnen houden dat ze niet weer aan de tv gaat hangen.
Het maakt me meestal ook niet zo erg uit, maar soms zou even alleen plassen wel fijn zijn
quote:Op maandag 20 februari 2012 15:41 schreef Ssserpente het volgende:
"Jij gepoept?" *Loer.
"Sticker plakken?"
och, wat sneu.quote:Op dinsdag 21 februari 2012 09:10 schreef freecell het volgende:
Brigitte
Hier is kleine peuter gisteren voor het eerst naar de psz geweest. Ze belden drie kwartier voor het einde of ik hem op wilde halen.
Hij wilde niet meedoen in de kring en ook niet aan tafel zitten. Hij wilde niet opgepakt worden door de leidsters en alleen maar met al het speelgoed spelen. Hij was wel heel gelukkig en blij, zolang ze hem niet in de kring probeerden te dwingen. Maar toch moest ik hem ophalen, want zo bleven de andere kinderen ook niet zitten.
Ik heb hem opgehaald, maar zie dit voorlopig nog niet verbeteren.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |