Vermoeiend ookquote:Op maandag 13 februari 2012 21:58 schreef miss_sly het volgende:
Haha KD, fijn! Senna zit ook in de "ja, maar...." of "nee, want..." fase. Heel fijn, discussies met je peuter
Vanavond kreeg ik ook een koekje van eigen deeg toen ik haar tanden aan het poetsen was. Als ze iets blijft doen waarvan ik heb gezegd dat dat niet mag, zeg ik wel eens "ik vind het niet leuk wat je nu doet". Dus bij het tandenpoetsen draaide ze ineens haar hoofd af en zei "ik vind het niet leuk wat je nu doet, mama"
quote:Op maandag 13 februari 2012 22:08 schreef Kleurdoos het volgende:
Oh en ik ben mijn (pleeg) moeder geworden.
Gaan we dan nu weer gewoon doen?
'Jahaaaaaaaa'
WAT JA?
'ja mama'
Als ze met twee woorden spreken, klinkt het toch net wat netter want ze kunnen niet ahaaaaaaaaaaa doenof eeeehheeeeeee
Hahah ja dat dus! Ze snapt idioot veel en ze kan al argumenteren, maar ze blijft steevast zeggen dat lex r grote zus isquote:Op maandag 13 februari 2012 22:21 schreef XXXKarinXXX het volgende:
Lars vandaag ook nog, samen naar boven, Meike ging als eerste op bed, dus ik zei tegen Lars "zeg maar even dag tegen Meike" Lars: "dag tegen Meike"
Hahahha ja. Wat is dat mama? 'dat is een vrachtwagen Elin'quote:Op maandag 13 februari 2012 22:24 schreef Ssserpente het volgende:
KD.![]()
Ik vermoed dat Lente ook die kant uitgaat. Nieuw is: "Doettie mama nou?", "Doe jij doen?", "Gappig, hè" (vooral dr eigen grapjes uiteraard), "Zie jij mooi uit" en "kan jij goed, hoor!"
Ik vind dat zo verschrikkelijk, dat ondankbare gedrag van peutersquote:Op maandag 13 februari 2012 22:24 schreef MamaPurk het volgende:
Lars
En wat je zegt idd KD wanneer ondervraag je ze en betuttel je ze dus eigenlijk en wanneer overvraag je ze, ik vind het zo lastig die balans te vinden.
Jaël kiepte vandaag zo haar bord weer terug leeg in de pan met de mededeling "dat lust ik niet" en ik dacht nee natuurlijk want jij lust niets, maar ik zei, dat weet ik dat jij het neit lust maar we laten het wel gewoon op het bord liggen en we gaan het niet terug gooien in de pan, dan laat je het maar staan. (ik dacht echt waar heb je dit gedrag nu weer vandaan)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |