abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_107944497
De peuters:

***30 januari 2008: Noah Arthur Dent, zoon van Mirage en Oversight***
09 februari 2008: Colin, zoon van Icicle
09 februari 2008: Jennifer Esmee, dochter van Ticootje
25 februari 2008: 'Saartje', dochter van Maneki.Neko
5 maart 2008: Mika, zoon van vrouwtje-theelepel
20 maart 2008: Lilah Marie, dochter van k_i_m
*** 26 maart 2008: Nienke Maria Simone, dochter van ET en Swets ***
27 maart 2008: Maja, dochter van Macka66
30 maart 2008: Annika, dochter van Popples en Prowl
***16 april 2008: Piet Stijn, zoon van Sjak en Schanulleke***
03 mei 2008: Rebecca, dochter van flowerbox
14 mei 2008: Bink, zoon van Mammietje
*** 18 mei 2008: Yade April, dochter van Silmarwen en Knut***
27 mei 2008: Marlien, dochter van Grijs
29 mei 2008: X (kitten), dochter van Pvoesss
24 juni 2008: Dana Jamie, dochter van Bla_Bla_Bla
28 juni 2008: Nika, dochter van KD-fotografie
28 juni 2008: Lotte, dochter van Mrien
*** 01 juli 2008: Koen, zoon van LovelyLady en Cryothic ***
14 juli 2008: Jade, dochter van Luxaja
06 augustus 2008: Selene, dochter van simmu en sangdrax
22 augustus 2008: Sten, zoon van Kaarr
15 september 2008: Isis, dochter van Jojogirl
21 oktober 2008: Mavie Cecilia Louise, dochter van geppie en poepoog
18 november 2008: Maarten Alexander, zoon van marie79
08 december 2008: Tyler Jeroen, zoon van _Ingrid_ en djeez
10 december 2008: Merel Joanna Elisabeth, dochter van Fuente en Buurvrouw_Rietman
28 december 2008: Jan, zoon van DJMO
03 januari 2009: Elin, dochter van Kleurdoos
05 januari 2009: Annicka Maria, dochter van GreatWhiteSilence
06 januari 2009: Sebastian Julius (Seb), zoon van Estrys en Tubby
11 januari 2009: Mila, dochter van Raissa en Milanese
11 januari 2009: Elodie, dochter van Bass-Miss
23 januari 2009: Lennon Thom Jeb, zoon van Diaan en peaceman
23 januari 2009: Ruben Sebastiaan, zoon van Jelief
23 januari 2009: Levi Dinand zoon van admiraal-anaal
28 januari 2009: Danique Nova, dochter van Fruppel
*** 30 maart 2009: Hannah Niesje, dochter van Texelonia en Micha ***
31 maart 2009: Bram Teunis George, zoon van Sugarsnap
12 mei 2009: Tessel Eloïse, dochter van Noli.
05 juni 2009: Morris, zoon van Memmel
07 juni 2009: Ko, zoon van Oeke
08 juni 2009: Tess, dochter van Vicky
14 juni 2009: "tweeling", zonen van mikoxx
14 juni 2009: Deniz Arda, zoon van JaleesaJoia
27 juni 2009: Jorja, dochter van Jeetjejom
12 juli 2009: Thijs, zoon van McLaura
17 juli 2009: Jaël, dochter van MamaPurk
*** 20 juli 2009: Senna, dochter van miss_sly en het_fokschaap ***
01 augustus 2009: Timo Ruben, zoon van Chan
03 augustus 2009: Iris, dochter van Nijna
08 augustus 2009: Willow, dochter van innepin
23 augustus 2009: Thomas, zoon van Ca.ra
*** 23 augustus 2009: Evi Mare, dochter van DuchessX en Juup©***
*** 24 augustus 2009: Oscar Morrison, zoon van Brighteyes en Stinkie ***
27 augustus 2009: Toby Benjamin, zoon van Kersjes
31 augustus 2009: Lena, dochter van Poppedein
11 september 2009: Lars, zoon van XXXKarinXXX
17 september 2009: Esmee, dochter van Stiemie
23 september 2009: Lente, dochter van Ssserpente
27 september 2009: 'Flip', zoon van RockabeIIa
28 september 2009: 'Driekus', zoon van mefke79
29 september 2009: 'Xeentje', dochter van Xenia
02 oktober 2009: Alexa, dochter van Takkembah
02 oktober 2009: Sem Yesse, zoon van Rekkie
12 oktober 2009: Isabeau, dochter van sorbootje
16 oktober 2009: Jamie, zoon van martine1984
19 oktober 2009: Jochem, zoon van Troel
22 oktober 2009: Niels, zoon van Twinkly
27 oktober 2009: Mette, dochter van Wickie
13 november 2009: Ivan, zoon van Claudia_x
18 november 2009: Thyn, zoon van DutchieBre
23 november 2009: Emma, dochter van WupWup
24 november 2009: Stef, zoon van Incantrix
27 november 2009: Ties, zoon van ziggyziggyziggy
05 december 2009: Evie Elleke, dochter van Beessie-Jen
10 december 2009: Wolf, zoon van Poppejans
15 december 2009: Elyas Yaël, zoon van Tan
17 december 2009: Rienk, zoon van Vlindur
18 december 2009: Dyon, zoon van Meimeltje
23 december 2009: Minke, dochter van lijnloos
30 december 2009: Isa dochter van NieuweUser
07 januari 2010, Aviva, dochter van DaviniaHR
15 januari 2010: Dijon Trevor, zoon van faja-lobi

Graag de lijstjes NIET zelf aanpassen, er verdwijnen nog wel eens kindjes van lijsten op die manier. De modjes lopen de lijstjes af en toe na.
pi_107944528
Ivan heeft ook de waterpokken. ;(
pi_107944976
Het heerst weer die waterpokken geloof ik! Bij Kyllian had zowat 1/3e van z'n klas vorige week waterpokken. K heeft het zelf al gehad, Dyon nog niet.

Hopelijk krijgt Ivan er niet zoveel last van!
pi_107945028
Hoef je in ieder geval niet meer te twijfelen of Lena ze heeft.

Senna was ook ziekjes vanmiddag, koorts en snotverkouden. Tegen de avond ging het wel weer, dus we kijken maar even hoe het morgen is. Gelukkig kom ma, dus is ze gewoon thuis.
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
pi_107945040
Ja, het kinderdagverblijf hier zit ook vol met pokkenkindjes.

Lena heeft er dus amper last van; bij Ivan valt het nog even te bezien.
I make it a thing, to glance in window panes and look pleased with myself.
pi_107945249
Eigenlijk hoop ik dat Dyon het ook snel een keer gaat krijgen, anders zul je zien dat hij het precies in een periode gaat krijgen waarop het totaal niet uitkomt (zomervakantie bijv).
Ik zou hm zo een dagje met Ivan kunnen laten spelen natuurlijk :P ;)

Ik haalde hier vanmiddag een tijgertje (met groen haar) van het kdv :D Hele week staat in het teken van carnaval, vandaag was het 'maskerdag'.
pi_107945428
Haha, kom maar langs, hoor.

Wat een lieve foto! Ivan was pas ook een tijger. Pff, toen kreeg 'ie nóg meer aanspraak op straat.
pi_107945765
Senna ook ziek...
Beterschap :*

Hihi, die Ivan was dus niet zo snel thuis :P
Dyon krijgt ook vaak veel reacties, hij kijkt ook wel erg ondeugend en niet verlegen. Stapt altijd vrolijk in het rond. Tot er onverwachts een onbekende iets tegen hm zegt :D Dan kruipt hij het liefst nog in me.
pi_107945978
:D

Die twee van jou zien er ook allebei zo lief en enthousiast uit. O+
pi_107946213
Het tweede zijn ze zeker en het eerste kunnen ze ook zijn ;)

Mag Ivan gewoon naar het kdv met waterpokken of moeten ze daar ingedroogd zijn?
pi_107946297
Lieve foto! En zie ik daar een vampierentandje?
pi_107946388
quote:
0s.gif Op maandag 13 februari 2012 21:08 schreef Meimeltje het volgende:
Het tweede zijn ze zeker en het eerste kunnen ze ook zijn ;)
Ach kom, lieverds zijn het!

quote:
Mag Ivan gewoon naar het kdv met waterpokken of moeten ze daar ingedroogd zijn?
Ja, dat mag hij. Ze zijn op dit kinderdagverblijf veel makkelijker dan het vorige. Daar mochten we de kindjes bijvoorbeeld niet met verhoging naartoe brengen, en we mochten ook geen paracetamol geven en de kindjes dan afleveren. Op het nieuwe kinderdagverblijf vinden ze dat grote onzin.
pi_107946401
quote:
0s.gif Op maandag 13 februari 2012 21:10 schreef _Ingrid_ het volgende:
Lieve foto! En zie ik daar een vampierentandje?
Ja zijn hoektanden zijn vanmpiertandjes...niet mooi....
pi_107946421
quote:
0s.gif Op maandag 13 februari 2012 21:11 schreef Meimeltje het volgende:

[..]

Wél mooi.
pi_107946482
Zeker mooi lief, Jaël heeft ze ook!

En dat dit kdv zo makkelijk is is weer mooi meegenomen Claudia, ik vind het eerlijk gezegd ook raar als je ze niet mag brengen met verhoging, het is toch hun werk.. En ja nou ja kindjes hebben nou eenmaal wel eens verhoging maar hoeven daar toch helemaal niet erg ziek van te zijn..
Mama van Jaël (17-07-2009)
Mama van Sarah (05-03-2011)
pi_107946537
quote:
0s.gif Op maandag 13 februari 2012 21:11 schreef Claudia_x het volgende:

Ja, dat mag hij. Ze zijn op dit kinderdagverblijf veel makkelijker dan het vorige. Daar mochten we de kindjes bijvoorbeeld niet met verhoging naartoe brengen, en we mochten ook geen paracetamol geven en de kindjes dan afleveren. Op het nieuwe kinderdagverblijf vinden ze dat grote onzin.
Wat fijn dat ze daar zo makkelijk zijn!

Hier mogen we ook geen paracetamol geven. Bij koorts moeten ze ook opgehaald worden. Opzich zou ik hm ook niet daar gaan brengen als hij ziek is hoor. Geen idee hoe het hier zit met waterpokken.
pi_107946625
Vampiertandjes mooi? :D Nou misschien ga ik er nu anders naar kijken :P Ik heb altijd gehoopt dat het iets bij zou gaan trekken, Kyllian heeft ze niet.
pi_107946702
Beetje verkeert benoemd, lief, vampiertandjes staan lief, ik vind het er schattig uitzien, maar misschien komt het omdat ik zelf geen hoektanden heb...
pi_107946988
quote:
0s.gif Op maandag 13 februari 2012 21:13 schreef MamaPurk het volgende:
En dat dit kdv zo makkelijk is is weer mooi meegenomen Claudia, ik vind het eerlijk gezegd ook raar als je ze niet mag brengen met verhoging, het is toch hun werk.. En ja nou ja kindjes hebben nou eenmaal wel eens verhoging maar hoeven daar toch helemaal niet erg ziek van te zijn..
Ja, dat is ook het standpunt op het huidige kinderdagverblijf: hoe ze op dat moment zijn is belangrijker. Op het oude kinderdagverblijf waren ze vooral huiverig voor plotselinge temperatuurstijgingen.

Ik vind puur op temperatuur afgaan ook wat onzinnig. Kindjes kunnen best verhoging hebben en vrolijk zijn. Andersom kan een kindje geen verhoging hebben en helemaal niet in vorm zijn. In het laatste geval zou ik gebeld willen worden zodat ik m'n kind op kan komen halen.
pi_107947036
quote:
0s.gif Op maandag 13 februari 2012 21:11 schreef Meimeltje het volgende:

[..]

Wellus! Tyler heeft er 2!
pi_107947085
quote:
0s.gif Op maandag 13 februari 2012 21:15 schreef Meimeltje het volgende:
Vampiertandjes mooi? :D Nou misschien ga ik er nu anders naar kijken :P Ik heb altijd gehoopt dat het iets bij zou gaan trekken, Kyllian heeft ze niet.
Ja, echt? Ik vind ze oprecht mooi.
pi_107947147
quote:
0s.gif Op maandag 13 februari 2012 21:22 schreef Claudia_x het volgende:

[..]

Ja, dat is ook het standpunt op het huidige kinderdagverblijf: hoe ze op dat moment zijn is belangrijker. Op het oude kinderdagverblijf waren ze vooral huiverig voor plotselinge temperatuurstijgingen.

Ik vind puur op temperatuur afgaan ook wat onzinnig. Kindjes kunnen best verhoging hebben en vrolijk zijn. Andersom kan een kindje geen verhoging hebben en helemaal niet in vorm zijn. In het laatste geval zou ik gebeld willen worden zodat ik m'n kind op kan komen halen.
Ja precies dat dus. Jaël heeft een periode gehad dat ze altijd verhoging had, maar verder was er niets aan de hand. En dan vind ik dat een KDV er is voor het kind. Ouders betalen daar dik geld voor. Als het kind inderdaad echt goed ziek is vind ik het een ander verhaal, dan breng je als ouder je kind ook niet weg neem ik aan. ( nou heb ik zowieso wel makkelijk praten ik ben neit afhankelijk van een kdv ;))
pi_107947243
Ik heb het nooit een probleem gevonden omdat ik flexibel ben en vrij makkelijk thuis kan blijven voor de kindjes. Het was gewoon het beleid van het kinderdagverblijf en daar konden de leidsters ook niks aan doen. Het is niet alsof ze te beroerd waren om voor de kindjes te zorgen of zo, integendeel.
pi_107947338
Ik zou het eigenlijk niet weten als Dyon iets verhoging zou hebben denk ik. Als hij ziek is en koorts heeft merk ik het wel aan hm. Ik meet zn temp zelden op (behalve als hij dus hogere koorts lijkt te hebben). Hier op het kdv hebben ze een grens van boven een bepaalde temp is ophalen, beetje verhoging zit volgens mij onder die grens.
pi_107947388
Hier juist andersom: als Driekus echt koorts krijgt dan mogen ze me bellen. Ik mag em wel brengen met paracetamol, maar ze mogen het daar niet geven. Ook niet als wij er voor tekenen geloof ik.

Driekus is enorm met taal bezig. Zijn nieuwste woord: ' eigenlijk'. En het dan ook nog correct gebruiken. Ik vind het soms maar eng dat ie zo goed praat. Mijn neefje deed dat ook bijzonder goed, maar die heeft pddnos en adhd...niet dat ik verder ook maar iets daarvan bij Driekus bespeur, maar toch.

En al die zieken, wat sneu! Driekus heeft de waterpokken afgelopen zomer gehad, dus daar hoeven wij niet meer bang voor te zijn. En er heerste een buikgriep, die hebben we allemaal gehad, ook fijn.
* Mama van Driekus (0909) en Tienus (0611) *
*waarom hebben konijnen zulke grote oren als ze toch niet luisteren? *
pi_107947586
Wij hebben op de groep niet eens thermometers.
Ons beleid is kijken naar het kind.
Een kind met koorts hoeft niet per definitie ziek te zijn.

Maar je wilt ook niet weten hoeveel ouders hun kind ziek naar de creche brengen.
Want ze kunnen (en soms willen) geen vrij krijgen op het werk...
wie met beide benen op de grond blijft staan....komt niet ver
pi_107947758
quote:
0s.gif Op maandag 13 februari 2012 21:32 schreef XXXKarinXXX het volgende:
Maar je wilt ook niet weten hoeveel ouders hun kind ziek naar de creche brengen.
Want ze kunnen (en soms willen) geen vrij krijgen op het werk...
Ik moet zeggen dat ik het soms ook wel lastig in te schatten vind. Dan worden ze wakker en lijken ze heel sip maar knappen ze tijdens het ontbijt toch op. Het is niet altijd even duidelijk. Maar ik benadruk wel altijd dat de leidsters me echt moeten bellen als ze enigszins het idee hebben dat het niet gaat.

Het gaat nu met Lena op het kinderdagverblijf bizar makkelijk. Ze is niet helemaal fit waarschijnlijk, want ze slaapt veel. Maar ze is zo vrolijk!
pi_107947859
Oh, Ivan slaapt op het kinderdagverblijf trouwens zonder speen, want een van zijn leidsters heeft een hekel aan spenen. :+ En dat gaat goed. Soms slaapt hij wel wat kort.

Thuis lukt het nog niet echt. Ik heb het ook niet heel grondig geprobeerd, maar ik heb wel eens geopperd om de speen weg te laten en dan begint hij er toch om te jammeren. Ik zit nog een beetje het juiste moment af te wachten om de speen definitief weg te doen, maar ik weet niet goed waarop ik wacht.
pi_107947889
quote:
0s.gif Op maandag 13 februari 2012 21:29 schreef mefke79 het volgende:

Driekus is enorm met taal bezig. Zijn nieuwste woord: ' eigenlijk'. En het dan ook nog correct gebruiken. Ik vind het soms maar eng dat ie zo goed praat. Mijn neefje deed dat ook bijzonder goed, maar die heeft pddnos en adhd...niet dat ik verder ook maar iets daarvan bij Driekus bespeur, maar toch.
Wat knap! Dat zegt Ivan nog niet, volgens mij.
pi_107947990
Claudia, hier precies hetzelfde :D
Tijdje terug vroegen ze op kdv om een nieuwe speen. Ik zei toen dat ze ook mochten proberen om zonder speen te laten slapen. Dat gaat sindsdien prima daar, maar thuis kan hij gewoon niet zonder. Zit eigenlijk te hopen dat het vanzelf over gaat haha.
Ik weet dus ook nog niet zo goed hoe we dat zullen gaan doen. Kyllian heeft nooit een speen willen hebben, dus geen ervaring ermee.
pi_107948155
Ik denk dat jullie wachten op een voorbij wandelende prullenbak om hem in te gooien :6

Maarre serieus, als Ivan (of Dyon) nou aan een nieuwe speen toe is dan zou je toch naar de winkel kunnen gaan en hem laten kiezen tussen iets van speelgoed, of een boekje iets wat ie heel leuk vind in ieder geval en een speen. Als hij dan niet voor de speen kiest dan heeft hij geen speen meer maar wel wat anders leuk en dan zal hij zonder speen moeten slapen :) Misschien werkt het.
pi_107948302
Goh dat dat lukt, op het kdv geen speen en thuis wel!
ik denk dattie dan thuis ineens kwijt zou zijn ofzo
pi_107948314
Ivan moet ook een nieuw speen eigenlijk. En het zou inderdaad wel een aardig moment zijn om er eens mee te stoppen. Ik begin het met de dag een belachelijker gezicht te vinden.

Toch heb ik het idee dat hij nog net íets te jong ervoor is. Als ik zou doen wat jij oppert, MP, dan zou hij de consequenties van zijn keuze niet echt begrijpen. Op het moment dat hij slaapt wil hij gewoon zijn speen, ongeacht wat daaraan vooraf is gegaan.

De beste optie zou waarschijnlijk zijn: aankondigen dat hij gaat slapen zonder speen (even uitleggen dat die oud en kapot is en dan maar samen weggooien), en als hij dan wakker blijft/wordt en vraagt om zijn speen bij hem blijven zitten als vervanging. Het vergt dus een investering. En dat is prima, alleen hadden we er de laatste tijd geen fut voor. Maar nu begin ik er toch wel voor te voelen. Misschien begin ik er donderdag mee, op mijn oppasdag.
pi_107948497
MP, ik ben bang dat Dyon dat weleens voor die speen zal gaan kiezen :D
Ik denk eigenlijk ook dat hij hier gewoon kwijt moet zijn ofzo....hij heeft denk ik echt niet door dat we dan in een winkel een nieuwe zouden kunnen halen. Vind het zelf alleen nog zo zielig :@
Als hij moet wordt is het eerste waar hij naar vraagt zijn speen....

Edit: kwijt raken van ene speen vind ik eigenlijk toch niet zo leuk, optie van Claudia is beter...maar of hij dat ook begrijpt....
pi_107948567
Dat laatste is bij Ivan niet zo. Hij pakt zijn speen wel als hij hem ziet, maar hij lijkt er niet erg aan gehecht. Het is gewoon gewenning.
pi_107948576
Ja misschien is hij er te jong voor, mijn zusje was ook al 4 :+

Aan de andere kant is het misschien wel het proberen waard. Zorg je gewoon dat je eventueel wel een speen ergens nog hebt liggen voor het geval hij het inderdaad niet begrepen heeft.. Ik vind het op dit moment ook wel erg lastig inschatten trouwens wat ze nou wel snappen en wat niet.

Ik heb ook wel eens van iemand gelezen dat ze de speen op de post deden naar een ander kindje dat hem meer nodig had omdat het een kleiner kindje was ofzoiets.. (was volgens mij ook hier op fok.)
pi_107948682
Ik heb nog nooit onnodig getempt, als ik het vermoeden had en temperatuurde, dan klopte het ook wel :)

Elin zit trouwens in de onderhandelfase. Met r tegenargumenten en 'Ja maars' :') Het is echt te grappig voor woorden hoe sluw die kleine mensjes al zijn.
ook hoor ik mijzelf constant terug 'doe eens normaal' 'eeeY! (als ik zie dat ze met r peutervingertje ergens aan wil komen) en het allernieuwste is 'Nou dan wil ik niet meer met je spelen hmpf! 'en dan doet ze r armpjes over elkaar :D Vervolgens zeg ik 'prima, dan speel ik niet meer met jou' en dan gilt ze weeeeeeeeeeeeel en dan gaat ze op de grond liggen huilen

:')
pi_107948698
Ik bedoel dat hij te jong is om het te kunnen rationaliseren. Hij is niet oud genoeg om zichzelf te troosten met het idee dat hij speelgoed heeft in plaats van de speen. De gewenning is heel primair en daar kan zo'n gedachte niet tegenop. Maar bij hem blijven vervult ook een heel primaire behoefte en zou volgens mij een aardige vervanging zijn.
pi_107948764
quote:
0s.gif Op maandag 13 februari 2012 21:50 schreef Claudia_x het volgende:
Dat laatste is bij Ivan niet zo. Hij pakt zijn speen wel als hij hem ziet, maar hij lijkt er niet erg aan gehecht. Het is gewoon gewenning.
Denk dat het hier ook gewenning is, want anders zou het op het kdv niet zo goed gaan. Alhoewel hij van spenen ook rustig wordt en dus zo in slaap valt.
pi_107948768
quote:
0s.gif Op maandag 13 februari 2012 21:52 schreef Claudia_x het volgende:
Ik bedoel dat hij te jong is om het te kunnen rationaliseren. Hij is niet oud genoeg om zichzelf te troosten met het idee dat hij speelgoed heeft in plaats van de speen. De gewenning is heel primair en daar kan zo'n gedachte niet tegenop. Maar bij hem blijven vervult ook een heel primaire behoefte en zou volgens mij een aardige vervanging zijn.
Ik zou zeggen dan is het toch het proberen waard :)
pi_107948826
quote:
0s.gif Op maandag 13 februari 2012 21:53 schreef MamaPurk het volgende:

[..]

Ik zou zeggen dan is het toch het proberen waard :)
Ja, en ik heb er nu ook energie voor. Bovendien gaat hij nu een tijdje niet naar zijn opa en oma toe en zadel ik hen er dus niet mee op.

Nou, ik houd jullie op de hoogte. :+
pi_107948922
KD ik moest er wel om grinniken, ik hoor hier ook regelmatig mezelf terug en soms vind ik dat best wel erg.. Maar ik vind het ook wel mooi om te zien hoe ze een eigen wil ontwikkelen en proberen op voor hun alle mogelijke manieren toch hun zin te krijgen.
pi_107948963
laatst had Elin een speen van lex gevonden (die ze overigens ook niet wil) en ze stopte m in r mond 'hahah ik ben een baby' en zo zag het er inderdaad ook uit. zo'n pittig meiske met zo'n suffe babyspeen.

op het moment dat je stopt met zo'n speen, merk je pas hoe groot ze eigenlijk al zijn volgens mij.
Ik heb makkelijk praten omdat Elin en lex beide niet zo van de speentjes zijn. Maar een kind dat praat en een speentje heeft vind ik persoonlijk een beetje raar staan.
pi_107949002
zo slaapt Driekus al meer dan een jaar zonder knuffel of fles op het kdv, terwijl hij thuis niet zonder wil. En bij oma en opa moet het ook met knuffel en fles (er hoeft niet eens water in, meneer kauwt volgens mij op de speen). Alsof het twee aparte werelden zijn: kdv en niet kdv.

Volgens mij heb ik niet meer laten weten hoe het is afgelopen bij de kinderarts. Geen allergieën, medicijnen blijven gebruiken en we hoeven niet meer terug. Gewoon meehobbelen in het astmapreventieprogramma bij de huisarts, dus wel met griepprik. Ik vind het best en meneer ook volgens mij.
* Mama van Driekus (0909) en Tienus (0611) *
*waarom hebben konijnen zulke grote oren als ze toch niet luisteren? *
pi_107949035
Ik vind het nu vooral een raar gezicht omdat zijn gezicht gewoon te groot is voor de speen. Hij moet moeite doen om zijn lippen er goed omheen te houden. :')

Bij Lena krijgen we het probleem gelukkig niet, want die heeft geen speen.
pi_107949067
Haha KD, fijn! Senna zit ook in de "ja, maar...." of "nee, want..." fase. Heel fijn, discussies met je peuter :D

Vanavond kreeg ik ook een koekje van eigen deeg toen ik haar tanden aan het poetsen was. Als ze iets blijft doen waarvan ik heb gezegd dat dat niet mag, zeg ik wel eens "ik vind het niet leuk wat je nu doet". Dus bij het tandenpoetsen draaide ze ineens haar hoofd af en zei "ik vind het niet leuk wat je nu doet, mama" :')
pi_107949098
Speentje is hier sowieso echt alleen voor in bed. Als hij 's ochtends of 's avonds bij ons op bed zit/ligt en hij zit te praten met speen in zn mond zeggen we ook dat hij zn speen uit moet doen omdat we hm anders echt niet kunnen verstaan.
pi_107949129
quote:
0s.gif Op maandag 13 februari 2012 21:59 schreef Meimeltje het volgende:
Speentje is hier sowieso echt alleen voor in bed. Als hij 's ochtends of 's avonds bij ons op bed zit/ligt en hij zit te praten met speen in zn mond zeggen we ook dat hij zn speen uit moet doen omdat we hm anders echt niet kunnen verstaan.
Ja, hier ook.
pi_107949262
Speen hebben we geen ervaring mee, heeft ze nooit gehad. Ze propt wel eens de speen van haar pop in haar mond, dan is ze zelf even een baby.
pi_107949369
Lente sabbelt zich helemaal suf op dr doekjes. Hoewel, de laatste tijd alleen nog maar tijdens vermoeidheid en verdriet trouwens.

Ik vind het prima. Ze haalt er zoveel troost uit.
pi_107949371
Jaël zit hier juist in de fase ik praat als een baby, ik word er helemaal gek van. En dan zeg ik dat ik haar niet versta als ze zo praat en dan zegt ze "laat maar" :')
Vanavond ook, ligt ze in haar bedje en zegt "mama ik moet nog iets in mijn bed" dus ik zeg wat dan? Je hebt je boek en je knuffels en je doekie. Nou toen op babytoon, ik moet nog iets haalde ik eruit. Ik zeg nog als je zo doet versta ik je niet en weet ik niet wat je wilt.
Draait mevrouw zich om met een zucht "ik ga slaapie doen" :? Ik oke slaap lekker en tot morgen, heb daarna ook niets meer gehoord, terwijl we haar anders altijd nog wel een tijdje horen babbelen.
pi_107949387
quote:
0s.gif Op maandag 13 februari 2012 21:58 schreef miss_sly het volgende:
Haha KD, fijn! Senna zit ook in de "ja, maar...." of "nee, want..." fase. Heel fijn, discussies met je peuter :D

Vanavond kreeg ik ook een koekje van eigen deeg toen ik haar tanden aan het poetsen was. Als ze iets blijft doen waarvan ik heb gezegd dat dat niet mag, zeg ik wel eens "ik vind het niet leuk wat je nu doet". Dus bij het tandenpoetsen draaide ze ineens haar hoofd af en zei "ik vind het niet leuk wat je nu doet, mama" :')
Vermoeiend ook :D Zet ik een grappig stemmetje op 'DOE EENS NORMAAL' :') ik voelde me knap lullig.

En 'als ik lief ga slapen.. en wakker word. Dan krijg ik een koekje.
'nee'
-een ijsje.
'nee'
-dan mag ik kleien.
'nee'
-dan gaan we naar de winkels
etc. :P
pi_107949394
Lars heeft ook geen speen. Expres niet aan begonnen, nadat we weet ik hoe vaak op een nacht Meike haar speen weer moesten geven (terwijl ze er 8 in bed had ofzo)
Lars heeft zijn duim.... pak die maar eens af :{w
gelukkig duimt ie alleen in bed, of als hij een spuugdoekje in de hand heeft
pi_107949436
Ik denk dat we het hier maar eens gaan proberen zonder speen als hij overgaat naar zn nieuwe kamer en dus nieuwe bed. Misschien uitproberen te leggen dat hij nu een grote jongen is en in een grote jongensbed kan slapen zonder speen. Zn kamer is bijna klaar, alleen de kamer van zn broer is nog niet klaar dus Dyon kan ook nog niet doorschuiven.
pi_107949537
Oh en ik ben mijn (pleeg) moeder geworden.

Gaan we dan nu weer gewoon doen?
'Jahaaaaaaaa'
WAT JA?
'ja mama'

Als ze met twee woorden spreken, klinkt het toch net wat netter want ze kunnen niet ahaaaaaaaaaaa doen :P of eeeehheeeeeee
pi_107949635
quote:
0s.gif Op maandag 13 februari 2012 22:08 schreef Kleurdoos het volgende:
Oh en ik ben mijn (pleeg) moeder geworden.

Gaan we dan nu weer gewoon doen?
'Jahaaaaaaaa'
WAT JA?
'ja mama'

Als ze met twee woorden spreken, klinkt het toch net wat netter want ze kunnen niet ahaaaaaaaaaaa doen :P of eeeehheeeeeee
:D

Ivan zegt dan monter: "Ja, mammaatje." }:|
pi_107949709
Hihi Elin :D

Dyon begrijpt dat nog niet, als ik aan hm vraag "wat zeg je dan?" antwoord hij regelmatig "ajublieft'. Komt vast nog verandering in :P
pi_107949837
Ivans antwoord op alles is harder schreeuwen. :')

Maar er zit vooruitgang in. Ik probeer hem al een tijdje te leren dat fluisteren veel gaver is dan schreeuwen. Nu heeft 'ie vandaag op het kinderdagverblijf de hele dag zitten fluisteren. De leidsters werden er hoorndol van. :D O+
pi_107949851
Jaël roept gewoon "snoepje" en dan zeg ik dan zeg je, mag ik een snoepje? En dan zegt zij "ja??" met een smekende blik, ze begrijpt het niet helemaal, maar dit is dus ook zo een ding waarover ik dan twijfel , zou ze het echt niet begrijpen of wil ze het niet begrijpen... Want soms stelt ze wel echt een vraag..
pi_107949959
Haha, hier net zo, mp.

Lente: "Mama pakken!"
Ik: "Wil je dat alsjeblieft even voor me pakken, mama?"
Lente: "Ja!"
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL maandag 13 februari 2012 @ 22:17:36 #61
147316 crew  DJMO
#trut
pi_107950039
hier is ook zo hoor :')

Mama slapie pakken
pak zelf maar!
mamaaaaaaaa paaak slapieee~!
zie ik eruit als de huishoudster?
"ja"

:')
Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"

Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad
- My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen
pi_107950092
Mja ik tast soms ook in het duister hoor. Of ik teveel van haar verwacht of dat ik r onderschat. Het zijn wonderlijke wezens en als ik soms hoor wat r uit r tetter komt.. (ik noem haar liefkozend madam Tetterkont want ze houdt echt NOOIT haar mond :'( (ga je drinken pakken mama, ga je drinken? , neem je een slok maam, lekker? nee? ja?Niet lekker? neem je nog een slok mama, nu lekker? nee? wel? oh, hmm mag ik ook een beetje? even wachten? Oke even wachten, hmm lekker, heb je het op mama? ja, zet je glas maar neer, zet maar neer, daar ja. pak maar een bekertje voor Elin..............)
pi_107950121
Haha, Lieuwe heeft zo'n fase gehad dat hij als ik vroeg 'Hoe vraag je dat eigenlijk netjes?' heel erg ging overdrijven in zijn intonatie, met hoge uithalen:

Mamaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa? Mag ik van tafeeeeeeeeeel? Hilarisch vond ik dat :D
pi_107950157
Leuk die voorbeelden :D

Dyon duikt regelmatig de koelkast in.
"Drinken, drinken"!!
Waarop ik dus zeg dat hij dat eerst moet vragen.
"Mag ik?"
pi_107950243
Of treiteren he :') vandaag schoof ze zo met r vork, al haar eten van haar bord. en mij dan aankijken met glimmende oogjes 'Kijk eens wat ik heb gedaan mama' en dan gloeit die 666 op r voorhoofd :P
pi_107950271
Lars vandaag ook nog, samen naar boven, Meike ging als eerste op bed, dus ik zei tegen Lars "zeg maar even dag tegen Meike" Lars: "dag tegen Meike"
pi_107950371
Ivan begrijpt het in ieder geval allemaal best. Maar die vraagt het dan ook wel goed als ik hem erop attendeer. Wel is het zo dat vermoeidheid hem onmiddellijk onredelijk maakt.
pi_107950399
KD. :D

Ik vermoed dat Lente ook die kant uitgaat. Nieuw is: "Doettie mama nou?", "Doe jij doen?", "Gappig, hè" (vooral dr eigen grapjes uiteraard), "Zie jij mooi uit" en "kan jij goed, hoor!"
pi_107950439
Lars :D

En wat je zegt idd KD wanneer ondervraag je ze en betuttel je ze dus eigenlijk en wanneer overvraag je ze, ik vind het zo lastig die balans te vinden.
Jaël kiepte vandaag zo haar bord weer terug leeg in de pan met de mededeling "dat lust ik niet" en ik dacht nee natuurlijk want jij lust niets, maar ik zei, dat weet ik dat jij het neit lust maar we laten het wel gewoon op het bord liggen en we gaan het niet terug gooien in de pan, dan laat je het maar staan. (ik dacht echt waar heb je dit gedrag nu weer vandaan)
pi_107950451
quote:
0s.gif Op maandag 13 februari 2012 22:21 schreef XXXKarinXXX het volgende:
Lars vandaag ook nog, samen naar boven, Meike ging als eerste op bed, dus ik zei tegen Lars "zeg maar even dag tegen Meike" Lars: "dag tegen Meike"
Hahah ja dat dus! Ze snapt idioot veel en ze kan al argumenteren, maar ze blijft steevast zeggen dat lex r grote zus is :P
pi_107950506
quote:
0s.gif Op maandag 13 februari 2012 22:24 schreef Ssserpente het volgende:
KD. :D

Ik vermoed dat Lente ook die kant uitgaat. Nieuw is: "Doettie mama nou?", "Doe jij doen?", "Gappig, hè" (vooral dr eigen grapjes uiteraard), "Zie jij mooi uit" en "kan jij goed, hoor!"
Hahahha ja. Wat is dat mama? 'dat is een vrachtwagen Elin'
JAAAAAAAAAA GROTE MEID, GOED GEDAAN MAMA *klapklap*
pi_107950514
Ik blijf erbij dat Elin gewoon zo briljant is dat jij haar niet begrijpt.
pi_107950527
Lente wil absoluut peuter zijn. Ze is een 'groot baby'tje'. :')
pi_107950718
quote:
0s.gif Op maandag 13 februari 2012 22:24 schreef MamaPurk het volgende:
Lars :D

En wat je zegt idd KD wanneer ondervraag je ze en betuttel je ze dus eigenlijk en wanneer overvraag je ze, ik vind het zo lastig die balans te vinden.
Jaël kiepte vandaag zo haar bord weer terug leeg in de pan met de mededeling "dat lust ik niet" en ik dacht nee natuurlijk want jij lust niets, maar ik zei, dat weet ik dat jij het neit lust maar we laten het wel gewoon op het bord liggen en we gaan het niet terug gooien in de pan, dan laat je het maar staan. (ik dacht echt waar heb je dit gedrag nu weer vandaan)
Ik vind dat zo verschrikkelijk, dat ondankbare gedrag van peuters :D Geef je ze iets lekkers. vragen ze met die bakkes vol OM MEER.

Of je kookt fantastisch en dan komen ze weer jengelen met 'Lust ik niet.
pi_107950817
Ivan zegt: "Papa, je hebt heerlijk gekookt, dankjewel." O+
pi_107950826
Senna corrigeert zichzelf ook keurig naar een vraag als ze iets beveelt of half jammerend vraagt en ik zeg dat dat anders kan. En ze weet ook dat ik niet alles tegelijk kan: even wachten Senna want ik kan niet.....
"alles tegelijk!" vult ze dan blij aan :D
pi_107951056
quote:
0s.gif Op maandag 13 februari 2012 22:31 schreef Claudia_x het volgende:
Wacht maar :+ ELin was ooit ook zo aardig voor ons.
Nu schopt ze tegen mijn schenen in t kruidvat :+
pi_107951064
Ik vind het zo grappig dat je eigen wijze van formuleren zoveel verschil kan maken. Als ik Ivan vraag of hij door kan lopen als hij de trap beklimt dan trekt hij zich er niks van aan. Vraag ik aan hem of hij als een speer wil gaan dan heeft hij ineens de geest te pakken. "Als een speer, mama."
pi_107951203
quote:
0s.gif Op maandag 13 februari 2012 22:31 schreef miss_sly het volgende:
Senna corrigeert zichzelf ook keurig naar een vraag als ze iets beveelt of half jammerend vraagt en ik zeg dat dat anders kan. En ze weet ook dat ik niet alles tegelijk kan: even wachten Senna want ik kan niet.....
"alles tegelijk!" vult ze dan blij aan :D
of 'Nou kom op mam, tís niet zo moeilijk'

en 'pffff' zuchten als je r wat vraagt.
Alsof ze 16 is.

Soms kan je ze wat :P En 5 minuten later zitten ze met elfjesvleugeltjes een zwartepietenmuts en een snottebel, Dribbel te lezen O+
pi_107951290
quote:
0s.gif Op maandag 13 februari 2012 22:31 schreef Claudia_x het volgende:
Ivan mag bij mij komen eten, moet hij alleen papa veranderen in mijn voornaam (maar hij mag ook MamaPurk zeggen) O+
pi_107951492
Sarah is hier trouwens wel de dankbare eter hoor, dus het is niet zo dat ik helemaal voor niets me uit sta te sloven in de keuken ;)
Ik vind het erg leuk om te lezen dat alle peuters in de kern toch wel een beetje hetzelfde zijn. En het is inderdaad een deel ook de manier waarop ik haar benader. Als ik zeg opschieten gaat zij in de achteruit, als ik zeg doe maar rustig aan dan roept zij maar ik kan heel snel hoor mam.
pi_107954675
Vanavond legde Ko 3 blaadjes neer om op te tekenen. Maar ja, ik had een vergadering dus ik moest gaan. Ruimt hij het derde blaadje op en zucht: Mama weg.
Wilde hij graag met zijn drietjes tekenen. Voor elk een blaadje.
Dat vond ik best knap. :D
Meer dan een paar ochtendzoenen
heb ik nood aan stoute schoenen.
https://www.etsy.com/nl/shop/byLisdottir
  dinsdag 14 februari 2012 @ 08:48:39 #83
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_107958654
freecell heeft vanaf vandaag 2 peutertjes! Van harte gefeliciteerd! *O*

oeke, wat lief zeg! O+
pi_107959396
Ko :D Dat vind ik ook knap :Y

Hier 1 kleine peuter en nu al een jaloerse grote peuter _O-
Ow en vanmorgen zei ik: Leg je speen maar in je bedje!
Reactie: NEE! :)
Hij deed het wel overigens.

Welja! 5minuten 2 en hij zegt voor het eerst nee :+
pi_107959596
Free gefeliciteerd!

Herkenbare peuterverhalen!

We hebben gisteren de uitslag van de onderzoeken bij Accare gehad. En eik zijn we nog niet veel wijzer. Ze zijn er nog niet helemaal uit. Het is 50/50 dat hij autisme heeft. hij heeft veel kenmerken, maar niet alles. Dingen spreken elkaar ook tegen.
Hij heeft iig een gemiddelde intelligentie, begrip is goed, grove motoriek ook. Fijne motoriek iets minder, hij kan bv nog niet kleuren, alleen krassen. Houd potlood raar vast en ging niet proberen na te tekenen. Hij maakt weinig oogcontact, maar mag wel door een vreemde aangeraakt worden bv. Hij is goed geconcentreerd over het algemeen en niet heel snel afgeleid.
Het praten is wel duidelijk een flinke achterstand van een jaar ongeveer. Wel een goed teken dat dat de laatste 2 weken een sprong maakt. Meer woordjes, zegt nu Kim en soms korte zinnetjes.
Niet normaal en autisme gerelateerd zijn de driftbuien. Die de laatste tijd langer duren. Vorige week snachts een uur, vanmorgen een half uur. En de typische dingen zoals pindakaas alleen op een cracker willen eten ipv brood en doe je het op brood dan is hij heeeeeel boos. Weinig variatie in eten en drinken. hij drinkt bv alleen water uit een bidonflesje en dat moet precies dezelfde fles zijn. Hadden mijn ouders een andere gekocht want er moest een nieuwe komen weigerde hij dat, want anders. Heel boos en ging de hele tijd niks drinken uit boosheid. Alles moet op een bepaalde volgorde liggen in bed. Maar ook zn bordje op tafel moet precies goed staan, het goede bordje of bakje zijn. En het (mijn) krukje moet ook precies goed staan anders is hij , juist! , weer boos.

Maandag gaan ze hem in het team bespreken. Of er misschien nog een autisme test moet worden gedaan, of een andere test. Of een observatie, speltherapie of wat dan ook.
Ohja, puzzelen (met nopjes) kan hij heel goed. En hij was wel enthousiast bezig met de spelletjes en opdrachtjes. Op zijn manier had hij er hele verhalen bij en je snapte hem lang niet altijd, maar uit zijn mimiek kon je merken dat hij het leuk vond.

Pff heel verhaal zo, hoop dat ik het duidelijk heb beschreven.
pi_107959613
quote:
0s.gif Op maandag 13 februari 2012 23:54 schreef oeke het volgende:
Vanavond legde Ko 3 blaadjes neer om op te tekenen. Maar ja, ik had een vergadering dus ik moest gaan. Ruimt hij het derde blaadje op en zucht: Mama weg.
Wilde hij graag met zijn drietjes tekenen. Voor elk een blaadje.
Dat vond ik best knap. :D
Knap! en lief ook!
pi_107959751
Knap en lief, oeke O+ Wat zijn ze slim he, onze kiendjes?

freecell gefeliciteerd met je kleine peuter *O*

Heftig Ingrid, maar in ieder geval kunnen jullie dus begeleiding krijgen, dat is fijn!
pi_107959885
Tnx miss. Ja, ze wilde de diagnose nog niet geven omdat de dingen elkaar tegenspreken. Maar ze zei al dat we ook al komt dit er niet uit, we wel begeleiding kunnen krijgen. Iig kan de gezinshulp weer terug komen om te praten en observeren. En wellicht komt hij ook in een groepje waar Kim toen ook in zat om zijn gedrag en doen en laten te observeren. We horen het iig volgende week wel.
pi_107959981
Free gefeliciteerd *O*

Ingrid heftig, maar fijn dat er evengoed begeleiding komt. :*

Ko wat ben jij een lief mannetje O+

Jaël wil de hele dag puzzels maken en roept dan op voorhand al dat ze het niet kan, maar vervolgens doet ze het wel gewoon, mijn stoere :)
pi_107960235
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 februari 2012 09:53 schreef _Ingrid_ het volgende:
Tnx miss. Ja, ze wilde de diagnose nog niet geven omdat de dingen elkaar tegenspreken. Maar ze zei al dat we ook al komt dit er niet uit, we wel begeleiding kunnen krijgen. Iig kan de gezinshulp weer terug komen om te praten en observeren. En wellicht komt hij ook in een groepje waar Kim toen ook in zat om zijn gedrag en doen en laten te observeren. We horen het iig volgende week wel.
wel fijn dat ze alles goed uitzoeken :Y :*
Your mind don't know how you're taking all the shit you see
Dont believe anyone but most of all dont believe me
God damn right it's a beautiful day Uh-huh
pi_107960316
Heerlijk al die bijdehante kletsende peuters.

Ik krijg dagelijks van Tess te horen: mama ik ben liefd op jou!! O+
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
pi_107961875
Tess. <3

Ik moet zo lachen om Lente. Ze vraagt elke keer of ze de kat op mag tillen. "Bently even dagen?"

Als ik dan zeg: "Ja hoor, probeer maar" en ze 'm omhoog probeert te hijsen terwijl de kat krampachtig zn nagels in het kleed zet, zegt ze heel droog: "Gaat niet, hè? Zit vast!"

Oh, en as we speak is het huilen. De kat vond houvast in dr spijkerbroek. :')
pi_107965742
:D Zit vast _O-
pi_107966066
Die eigenwijze peuters _O- herkenbaar +1

De mijne geeft zichzelf ook complimentjes. Na het tellen zegt ze 'goed geteld Hannah' of na het opruimen 'goed gedaan jommes' (hoezo KDV-kindje?). Ze heeft ook weer wat nieuws: we mogen haar kamer niet meer in. Gaat ze met haar vingertje staan zwaaien voor de deur "nee, magge niet in mama!".

En gisteren wilde ze wel even de aandacht van haar vader (Stefan) die zat te computeren: "papa, papa, paaaapa, PEEEEEVAAAAN" _O-
  dinsdag 14 februari 2012 @ 13:45:39 #95
170545 DaviniaHR
Mrs. PhysicsRules
pi_107966440
Heb ff teruggelezen.

Over spenen, @claudia ik zou niet naar een winkel gaan en een kadootje kopen ipv de speen. De winkel en thuis zijn nog twee gescheiden dingen, zal hij hoogstwaarschijnlijk niet snappen. Ik zou eerder er voor kiezen om het aan te kondigen en idd erbij zitten tot hij in slaap valt, of een knuffel mee in bed.
Aviva zuigt op haar vingers, dus dat is een heel ander probleem :)

Free, gefeliciteerd met je kleine peuter! *O*

KD, je kan mooi vertellen. Heerlijk :D

Hier hadden we gister een mooi praatje.
PR zegt: "ik verschoonde net een enorme poepluier! Zat de poep tot op je rug?"
Aviva: "nee"
PR: "zat de poep in je tenen?"
Nee
-zat de poep in je haar?
-nee
-zat de poep tussen je oren?
-nee
-zat de poep tussen mama's oren?
-ja!
Waarop ze prompt mijn oren gaat inspecteren op zoek naar poep. :D

En bedankt hè!
*O* Trotse mama van E l i en A v i v a *O*
Insanity is heritable. You get it from your children.
Ik ben wel gek, maar niet achterlijk.
If you can't beat them, confuse them.
pi_107966988
Wij hebben sinds kort Electro Junior en daar maak je onze grote peuter HEEL blij mee

Zie hier
pi_107967189
quote:
3s.gif Op dinsdag 14 februari 2012 13:59 schreef freecell het volgende:
Wij hebben sinds kort Electro Junior en daar maak je onze grote peuter HEEL blij mee

Zie hier
O+

selene zou er denk ik niks om geven. ravi daarentegen heb ik vanochtend nog op zn falie gegeven omdat hij het draadje in de fotoinleesdingetje aan het vrotten was :X
Your mind don't know how you're taking all the shit you see
Dont believe anyone but most of all dont believe me
God damn right it's a beautiful day Uh-huh
pi_107967798
Hihihi Aviva :D

Haha Ssserpente dat is heel herkenbaar!

Awh lieve Ko O+

Freecell O+ Wat een lief stemmetje heeft Leander en wat praat hij goed en duidelijk.

Niels vanmorgen in bad:
"Oma D in de stoomboot van Sinterklaas, met Sinterklaas en Zwarte Piet. Nu gaat de boot varen"
"Oma D heeft geen opa, oma niet lachen. Oma D doet Nieuws jas aan, Nieuws gaat in de auto rijden met oma D. Oma D wel lachen :Y"
&lt;a href="http://lb4m.lilypie.com/IMTfp1.png" rel="nofollow" target="_blank"&gt;Niels&lt;/a&gt; en &lt;a href="http://lb1m.lilypie.com/Aonnp2.png" rel="nofollow" target="_blank"&gt;Sam&lt;/a&gt;
  dinsdag 14 februari 2012 @ 19:36:22 #99
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_107979555
free, 'het lampje kan niet blanden?!?' O+

Lente en Aviva :D

octo, die van mij gaat niet naar het kdv maar applaudiseert toch voor zichzelf ;)

Niels, wat fijn dat je oma D weer aan het lachen maakt O+

Nou, volgens mij wordt er eentje 2. Hij besluit opeens zijn slaapzak maar uit te trekken en hij gooit al een tijdje álles uit zijn bed, incl dekbed dus die slaapzak heeft hij echt wel nodig.
  dinsdag 14 februari 2012 @ 20:06:01 #100
164686 _Bar_
Carpe Diem
pi_107980916
Even een vraag, Roy heeft koorts sinds zondag, en gisteren ontdekten wij wat kleine pukkeltjes/bultjes in zijn knieholtes,zijn billen,tussen zijn benen.

Maar vanmiddag krijg hij er veel meer bij op zijn voeten,benen,handen vingers.
Maar zijn romp en rug blijven schoon.

Wij dachten zelf misschien een reactie op de zetpillen in combi met de anti-epileptica.
Want een 5de of 6de ziekte gaan volgens mij anders, en zijn het geen pukkeltjes dacht ik.

We gaan morgen naar de ha want dit is vreemd.
Herinnering is een vorm van ontmoeting.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')