Zo, lekker snelle reactie, hou het topic niet meer zo bij.. maar idd, nou je het zegt, Timo heeft dat ook gedaan. Ik kan me eigenlijk niet meer herinneren wanneer dat precies was en hoe lang dat geduurd heeft. Maar nu doet hij het gelukkig niet meer.quote:Op donderdag 16 februari 2012 09:26 schreef Asyniur het volgende:
Bah, dat spugen...
Dat doet Harry (nog?) niet. Maar ik geloof dat Timo van Chan dat ook deed, toch?
ja, maar juist als het dun is, kan er dus een verstopping zitten hequote:Op maandag 20 februari 2012 10:10 schreef Chan het volgende:
Gefeliciteerd nog voor de jarigen!
[..]
Zo, lekker snelle reactie, hou het topic niet meer zo bij.. maar idd, nou je het zegt, Timo heeft dat ook gedaan. Ik kan me eigenlijk niet meer herinneren wanneer dat precies was en hoe lang dat geduurd heeft. Maar nu doet hij het gelukkig niet meer.
Timo heeft de laatste tijd erg last met poepen, het is wel dun, maar hij moet zóveel moeite doen. Vorige week zijn we naar de huisarts geweest en nu heeft hij laxeermiddel om te kijken wat er los komt. Inderdaad al 2 grote volle luiers gehad. En ze begon over coeliakie, want áls het iets is, kon ze iets anders niet verzinnen.. over 1,5 week gaan we kijken hoe het dan is.. nou maar hopen dat het verder niks is
ze wil net als kim ook vleugeltjes en een toverstokje en ze piept constant over prinsessenjurkenquote:Op maandag 20 februari 2012 10:09 schreef _Ingrid_ het volgende:
[..]
Lief! Selene vind zichzelf ook een prinses, he Simmu! Zei ze gisteren tegen mij, heel schattig!
Tyler zijn vest en blouse waren ineens kort, stond ik ook raar van te kijken.
Haha! Dan moet je aan Noli vragen waar ze die gekocht heeft. Kim had dat op haar verjaardag gekregen van hun. H&m heeft dat dacht ik wel.quote:Op maandag 20 februari 2012 10:16 schreef simmu het volgende:
[..]
ze wil net als kim ook vleugeltjes en een toverstokje en ze piept constant over prinsessenjurken
Klopt hoor, geen coeliakie en ook geen andere enge dingen. Maar wat het wel is weten we ook niet. De kinderarts, en wij zelf ook, denkt nu aan een allergie; mogelijk toch koemelkallergie. Maar om dat te testen moet ze eerst van de laxeer af en dan op een koemelkvrij dieet en dan kijken of het goed gaat. Het risico is te groot dat ze dan weer volledig verstopt raakt dus dat wil de kinderarts niet. Kortom we zitten een beetje vast.quote:Op maandag 20 februari 2012 10:28 schreef Chan het volgende:
Ja mignonne ik dacht gelijk aan jou en met name je grote. Maar die heeft toch geen coeliakie? Daar was ze toch op onderzocht ook?
We gaan eerst maar eens kijken wat er de komende 1,5 week nog gebeurd met t laxeermiddel elke dag, en daarna bespreken.
Ik hoop dat het met zijn slechte eetgewoontes te maken heeft, hoewel vezelrijke dingen eet hij doorgaans juist wel goed. Maar zn vochtinname is ook niet echt geweldig, hij wil gewoon niet drinken vaak.
wat krijg je voor laxeerspul?quote:Op maandag 20 februari 2012 10:38 schreef Chan het volgende:
Wat lastig, zo vast te zitten. Maar kun je niet eerst overstappen op koemelkvrij en dan laxeer rustig afbouwen? Ik heb er verder totaal geen verstand van (en oohhww, ik hoop zó dat dat zo blijft..) maar dat klinkt voor mij logischer dan andersom..
Ja dat plaatje had ik gezien geloof ik! Als je het nog kunt vinden, dan graag! Hij moet nu dat laxeergoedje door 70 ml water, en dat is natuurlijk nog vies ook dus beetje siroop erdoor. Gelukkig drinkt hij het wel op, als we maar dingen in het vooruitzicht stellen die hij héél erg leuk vindt.. Met de stofzuiger mogen spelenof de film van Dribbel naar de Optocht.. In het vervolg ga ik maar proberen iets met stickertjes plakken of zo te doen, want hem elke dag een half uur voor de tv ben ik niet zo'n fan van..
Nee hoor, genoeg is beterquote:Op maandag 20 februari 2012 13:44 schreef MeNicole2 het volgende:
Dus eigenlijk is hoe minder hoe beter terwijl veel mensen denken hoe meer hoe beter?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |