De barbaren en de elitequote:Op maandag 13 februari 2012 19:42 schreef Specularium het volgende:
Je ziet duidelijk de 2 kampen ontstaan zo in dit topic.
Nogmaals... dat is een echte chinees en dit een amerikaan. Dat is een belangrijk verschil voor amerikanen ...quote:Op maandag 13 februari 2012 19:42 schreef Littlerabbit het volgende:
Waarom doet Mart alsof dit de eerste is? Ik heb nog nooit NBA gekeken maar door 9Gag weet ik zelfs dankzij die meme dat er al een Chinees hem voor was
Maar hij is wetenschapper!!!!11quote:Op maandag 13 februari 2012 19:43 schreef Karina het volgende:
Youtube filmpjes. echt wetenschappelijk bewijs.
Mits je durft een dildo te kopen.quote:Op maandag 13 februari 2012 19:45 schreef Silenus het volgende:
Het zal je professor maar zijn, die kun je dus ook nooit meer serieus nemen.
Wordt het ookquote:Op maandag 13 februari 2012 19:46 schreef ajacied4lf het volgende:
Ik dacht een Whitney Housten uitzending ..
Oh, ik zie trijntje al zitten
quote:Op maandag 13 februari 2012 19:47 schreef YazooW het volgende:
Laat Mart daar nou eens met z'n blote voet op gaan staan...
mooi iddquote:Op maandag 13 februari 2012 19:50 schreef Karina het volgende:
[..]
Ja lekker enthousiast over zijn vak
Oh die is goedquote:Op maandag 13 februari 2012 19:50 schreef Karina het volgende:
Oe die ken ik wel uit de geweldige film Giant Octopus versus mega Shark.
quote:Op maandag 13 februari 2012 19:52 schreef wdn het volgende:
[..]
Oh die is goed
Net zo goed als Megacroc vs Gigagator
Kan nietquote:Op maandag 13 februari 2012 19:53 schreef Silenus het volgende:
Hij zal maar over je hoofd lopen vannacht, als je net lekker ligt te slapen!
Ik dacht de enige te zijn die filmreeks te kennenquote:Op maandag 13 februari 2012 19:50 schreef Karina het volgende:
Oe die ken ik wel uit de geweldige film Giant Octopus versus mega Shark.
Goed idee voor een nieuwe Asylum filmquote:Op maandag 13 februari 2012 19:53 schreef Silenus het volgende:
dat beest heeft wel wat beters te doenquote:Op maandag 13 februari 2012 19:53 schreef Silenus het volgende:
Ben je gekquote:Op maandag 13 februari 2012 19:53 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik dacht de enige te zijn die filmreeks te kennen
Aanstekelijkquote:
Dat zekerquote:Op maandag 13 februari 2012 20:01 schreef Littlerabbit het volgende:
Vind Steven ten Have nog leuker dan Jochem Meijer.
Waylon is een soort Jan Kooyemans.quote:Op maandag 13 februari 2012 20:03 schreef ajacied4lf het volgende:
Whitney is overleden en Waylon is een beetje aan het lachenvind ik niet kunnen.
Idd, hij zou zo de broer van Kooijemans kunnen zijnquote:Op maandag 13 februari 2012 20:04 schreef Specularium het volgende:
[..]
Waylon is een soort Jan Kooyemans.
Hij heeft het zelfde plakhaar als die Kooistra idd.quote:Op maandag 13 februari 2012 20:04 schreef Specularium het volgende:
[..]
Waylon is een soort Jan Kooyemans.
Je denkt toch niet dat er iemand daar écht in Whitney geïnteresseerd was?quote:Op maandag 13 februari 2012 20:03 schreef ajacied4lf het volgende:
Whitney is overleden en Waylon is een beetje aan het lachenvind ik niet kunnen.
Ze hadden geen filmpje voor?quote:
Van boven?quote:Op maandag 13 februari 2012 20:05 schreef GGMM het volgende:
Whitney zal wel dolenthousiast toekijken van boven. Wat een geschenk.
Ze heeft met al haar vriendinnen een jankavondje voor Witnie gehouden.quote:
Alsof god drugs gaat verbieden.quote:Op maandag 13 februari 2012 20:06 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Van boven?Met haar drugsgebruik is ze heus wel naar de hel gestuurd
Trijntje is ook een soort Jan Kooyemans.quote:Op maandag 13 februari 2012 20:07 schreef Cracka-ass het volgende:
Trijntje leeft ook alleen maar van de dood van anderen.
Uit gestoken na bovenmatig veel Whitney op de TV/radio.quote:Op maandag 13 februari 2012 20:06 schreef padlarf het volgende:
sommige mensen hebben geen functionerende oren blijkbaar
Jankavondje? was het maar zo.quote:Op maandag 13 februari 2012 20:07 schreef Cynix ® het volgende:
[..]
Ze heeft met al haar vriendinnen een jankavondje voor Witnie gehouden.
Als je enorm van haar muziek houdt dan snap ik het wel enigszins.quote:Op maandag 13 februari 2012 20:07 schreef marcodej het volgende:
Verdrietig zijn om een vrouw die je niet kent/ Apart.
03.08 van I will always love yoooouuuuquote:Op maandag 13 februari 2012 20:08 schreef Littlerabbit het volgende:
Wat was het eikpunt van de show nou?
IJkpuntquote:Op maandag 13 februari 2012 20:08 schreef Littlerabbit het volgende:
Wat was het eikpunt van de show nou?
quote:Op maandag 13 februari 2012 20:10 schreef Karina het volgende:
Wat een onzin, vanavond even niet, hij mag het toch kutmuziek vinden?
Ach, ijk, eik, Trijn, trein.quote:
Ok, maar als zangeres hadden ze haar 10 jaar geleden al dood kunnen verklaren. Inderdaad triest dat iemand zo jong sterft maar dat is altijd triest.quote:Op maandag 13 februari 2012 20:08 schreef ShevaJB het volgende:
[..]
Als je enorm van haar muziek houdt dan snap ik het wel enigszins.
True, triest.quote:Op maandag 13 februari 2012 20:10 schreef Karina het volgende:
Wat een onzin, vanavond even niet, hij mag het toch kutmuziek vinden?
Hij is tenminste geen hypocriet.quote:Op maandag 13 februari 2012 20:12 schreef Norrage het volgende:
Hihi Leo brengt wat nuchterheid aan tafel
quote:
When I'm alone in my room, sometimes I stare at the wallquote:Op maandag 13 februari 2012 20:12 schreef YazooW het volgende:
Beter had LL opeens uit het niets I Need Love erin gegooid.
Komt door Mart.quote:Op maandag 13 februari 2012 20:15 schreef mrstylo het volgende:
Waarom is er een sfeer alsof iemand overleden is.
Wat was er 2 jaar geleden.quote:Op maandag 13 februari 2012 20:14 schreef JaneDoe het volgende:
[..]
dik?
jij bent nog blijven hangen in 2 jaar geleden?
volgens mij komt de helft van een bandje, heb het wel een dramatisch slechter gehoord...quote:
Idd verassend goed.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Niet altijd serieus
Ah jij bent er zo 1 die volslank een nieuwe betekenis heeft gegevenquote:Op maandag 13 februari 2012 20:14 schreef JaneDoe het volgende:
[..]
dik?
jij bent nog blijven hangen in 2 jaar geleden?
Paul is een held. Voor altijd.quote:
nieuwe betekenis? dat mens is 20 kg afgevallenquote:Op maandag 13 februari 2012 20:16 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ah jij bent er zo 1 die volslank een nieuwe betekenis heeft gegevenx100
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |