De mijne was voor business professionals, als jeugdige student toch een goed resultaat behaald.quote:Op maandag 13 februari 2012 16:49 schreef betyar het volgende:
[..]
Die heb ik ook eentje moeten maken, van Bouw en Balans.
Ik vind het wel knap dat ze een beeld van je schetsen die jezelf niet kent maar je directe omgeving wel zegt dat je zo bent.quote:Op maandag 13 februari 2012 16:54 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
De mijne was voor business professionals, als jeugdige student toch een goed resultaat behaald.
Heb alleen een paar vragen over beloningen/salaris verkeerd geinterpreteerd.
Nu denken ze dat jij vrijwillig voor hen wilt werken.quote:Op maandag 13 februari 2012 16:55 schreef Voorschrift het volgende:
Ik dacht dat ze vroegen of loon in verhouding moest staan, maar ze bedoelden er mee of loon belangrijk voor je was, dus nu staat in de uitslag schijnbaar dat loon en competitief werk mij niet kan boeien.
Ach ja, volgende week maar toelichten in 't gesprek.
Ja precies, zo'n grijze muis.quote:Op maandag 13 februari 2012 16:57 schreef waht het volgende:
[..]
Nu denken ze dat jij vrijwillig voor hen wilt werken.
Ja precies, heb 't ze hier ook laten lezen, iedereen was 't er volmondig mee eens.quote:Op maandag 13 februari 2012 16:57 schreef betyar het volgende:
[..]
Ik vind het wel knap dat ze een beeld van je schetsen die jezelf niet kent maar je directe omgeving wel zegt dat je zo bent.
Sven Kramer?quote:Op maandag 13 februari 2012 17:14 schreef remlof het volgende:
Zozo, ik hoor dat de trots van onze natie zich weer eens misdragen heeft in het buitenland.
Die Noren kunnen er wel tegen.quote:Op maandag 13 februari 2012 17:14 schreef remlof het volgende:
Zozo, ik hoor dat de trots van onze natie zich weer eens misdragen heeft in het buitenland.
Nah, pub-brawl van wat Nederlandse soldaten in Noorwegen.quote:
Is niet de eerste keer hè?quote:Op maandag 13 februari 2012 17:18 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Nah, pub-brawl van wat Nederlandse soldaten in Noorwegen.
/boeiend.
Nee, en ook niet het enige land waar het gebeurd is.quote:
Dat militairen, en zeker beroepsmilitairen nogal hersenloze rauwdouwers zijn, Toos.quote:Op maandag 13 februari 2012 17:23 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Nee, en ook niet het enige land waar het gebeurd is.
Your point being?
Gewone soldaten zijn inderdaad niet de meest intellectuele ontwikkelde mensen nee, komt dat aan als een verassing bij jou dan? Ik ga me pas verbazen als een stel officieren een paar mensen in elkaar heeft lopen rammen.quote:Op maandag 13 februari 2012 17:25 schreef remlof het volgende:
[..]
Dat militairen, en zeker beroepsmilitairen nogal hersenloze rauwdouwers zijn, Toos.
Gelukkig ga ik nooit naar van dat soort vechtkroegjesquote:Op maandag 13 februari 2012 17:30 schreef Voorschrift het volgende:
Overigens ben je bij een gevecht in een kroeg meteen een hersenloze rauwdouwer?
Daar gaat de meerderheid van de Nederlandse bevolking.
Dan nog, iedereen heeft wel eens met de vuist gezwaaid in welke situatie dan ook.quote:Op maandag 13 februari 2012 17:31 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Gelukkig ga ik nooit naar van dat soort vechtkroegjes
quote:Op maandag 13 februari 2012 17:32 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Dan nog, iedereen heeft wel eens met de vuist gezwaaid in welke situatie dan ook.
Ik ook niet voor zover ik me kan herinneren.quote:Op maandag 13 februari 2012 17:34 schreef remlof het volgende:
Ik heb nog nooit in een kroeg gevochten
Weg met ons. Nooit mogen Nederlanders meer op vakantie. We verpesten het voor de inheemse bevolking!quote:Op maandag 13 februari 2012 17:35 schreef waht het volgende:
Oeh, een Nederlander gaat in het buitenland op de vuist. Brekend.
Meen je niet.quote:Op maandag 13 februari 2012 17:35 schreef waht het volgende:
Oeh, een Nederlander gaat in het buitenland op de vuist. Brekend.
Ik pleit voor een vakantiewet in navolging van de voetbalwet. Mensen die zich misdragen krijgen volgend jaar tijdens de bouwvak een meldingsplicht.quote:Op maandag 13 februari 2012 17:37 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Weg met ons. Nooit mogen Nederlanders meer op vakantie. We verpesten het voor de inheemse bevolking!
En reisbureau’s moeten de kosten vergoeden voor eventuele extra politie-inzet die noodzakelijk is in oorden zoals Chersonissos, Lloret de Mar en Sunny Beach.quote:Op maandag 13 februari 2012 17:42 schreef Monolith het volgende:
[..]
Ik pleit voor een vakantiewet in navolging van de voetbalwet. Mensen die zich misdragen krijgen volgend jaar tijdens de bouwvak een meldingsplicht.
Uiteraard. Geen enkel non-incident mag zonder zinloze discussie voorbijgaan.quote:Op maandag 13 februari 2012 17:41 schreef 3-voud het volgende:
[..]
Meen je niet.
Ahw, wat gruwelijk zeg. Al een aparte discussie van in NWS?
Daar zijn we de Grieken vast nog wel ettelijke tonnen schuldig voor het in het gareel houden van onze Henkjes op vakantie.quote:
Ik zal erover waken dat die in de soep loopt.quote:Op maandag 13 februari 2012 17:55 schreef waht het volgende:
[..]
Uiteraard. Geen enkel non-incident mag zonder zinloze discussie voorbijgaan.
Slaan met handtassen telt niet mee, he.quote:Op maandag 13 februari 2012 17:32 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Dan nog, iedereen heeft wel eens met de vuist gezwaaid in welke situatie dan ook.
Au contraire, de Grieken zijn ons nog ettelijke miljarden schuldig.quote:Op maandag 13 februari 2012 17:56 schreef remlof het volgende:
[..]
Daar zijn we de Grieken vast nog wel ettelijke tonnen schuldig voor het in het gareel houden van onze Henkjes op vakantie.
Die had ik niet meegeteld, dat zou valsspelen zijn.quote:Op maandag 13 februari 2012 17:57 schreef Reya het volgende:
[..]
Slaan met handtassen telt niet mee, he.
Dat land is van ons. Klaar.quote:Op maandag 13 februari 2012 18:02 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Au contraire, de Grieken zijn ons nog ettelijke miljarden schuldig.
De vraag is hoe blij we moeten zijn met die Griekse anarchisten.quote:
Ik wil best een Grieks eiland hebben voor Nederland, een soort gevangeniseiland, dumpen we daar alle mediterrane medemensen die we niet willen hebben. Integreren moet geen probleem zijn, een tintje hebben ze allemaal.quote:
Met een harde reset wel, maar dat kan niet door ze een te dure munt te laten hanteren.quote:Op maandag 13 februari 2012 18:12 schreef GSbrder het volgende:
Ik betwijfel of wij Griekenland B.V. nog winstgevend kunnen maken.
Mijn god, wat een niveautje vandaag hierquote:Op maandag 13 februari 2012 14:56 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Breivik deed het toch met een reden?
Die is goed bezig, volgens Remlof.
Het is altijd feest op maandagquote:Op maandag 13 februari 2012 18:22 schreef du_ke het volgende:
[..]
Mijn god, wat een niveautje vandaag hier.
Ahww, wat zieluggquote:Op maandag 13 februari 2012 18:26 schreef Disana het volgende:
Het was linksen-bashdag. Elke linkse die langs kwam, kreeg ervan langs. Eerst De_Nuance, toen remlof, toen Tamashii.
Welneequote:Op maandag 13 februari 2012 18:26 schreef Disana het volgende:
Het was linksen-bashdag. Elke linkse die langs kwam, kreeg ervan langs. Eerst De_Nuance, toen remlof, toen Tamashii.
Jawel. Het was één lange rechtse circle-jerk tegen elke linkse die om het even wat kwam melden hier.quote:
Volgens mij was dat pas zo als een linkse zich in de circle-jerk wilde mengen om een eigen waarheid te poneren.quote:Op maandag 13 februari 2012 18:30 schreef Disana het volgende:
[..]
Jawel. Het was één lange rechtse circle-jerk tegen elke linkse die om het even wat kwam melden hier.
Dan heb ik echt wat gemist? Of je hebt een andere definitie van bashen.quote:Op maandag 13 februari 2012 18:30 schreef Disana het volgende:
[..]
Jawel. Het was één lange rechtse circle-jerk tegen elke linkse die om het even wat kwam melden hier.
Nee. Lees het zelf maar terug.quote:Op maandag 13 februari 2012 18:31 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Volgens mij was dat pas zo als een linkse zich in de circle-jerk wilde mengen om een eigen waarheid te poneren.
Het was een flinke dosis volstrekt achterlijke praat hier in de SC vandaag. Totaal ongewenst ook en dat weten degenen die zich er mee bezig hielden ook donders goed. Achterlijke idioten zitten er tussen.quote:Op maandag 13 februari 2012 18:31 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Dan heb ik echt wat gemist? Of je hebt een andere definitie van bashen.
Sure honey.quote:Op maandag 13 februari 2012 18:31 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Volgens mij was dat pas zo als een linkse zich in de circle-jerk wilde mengen om een eigen waarheid te poneren.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |