Is niet de eerste keer hè?quote:Op maandag 13 februari 2012 17:18 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Nah, pub-brawl van wat Nederlandse soldaten in Noorwegen.
/boeiend.
Nee, en ook niet het enige land waar het gebeurd is.quote:
Dat militairen, en zeker beroepsmilitairen nogal hersenloze rauwdouwers zijn, Toos.quote:Op maandag 13 februari 2012 17:23 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Nee, en ook niet het enige land waar het gebeurd is.
Your point being?
Gewone soldaten zijn inderdaad niet de meest intellectuele ontwikkelde mensen nee, komt dat aan als een verassing bij jou dan? Ik ga me pas verbazen als een stel officieren een paar mensen in elkaar heeft lopen rammen.quote:Op maandag 13 februari 2012 17:25 schreef remlof het volgende:
[..]
Dat militairen, en zeker beroepsmilitairen nogal hersenloze rauwdouwers zijn, Toos.
Gelukkig ga ik nooit naar van dat soort vechtkroegjesquote:Op maandag 13 februari 2012 17:30 schreef Voorschrift het volgende:
Overigens ben je bij een gevecht in een kroeg meteen een hersenloze rauwdouwer?
Daar gaat de meerderheid van de Nederlandse bevolking.
Dan nog, iedereen heeft wel eens met de vuist gezwaaid in welke situatie dan ook.quote:Op maandag 13 februari 2012 17:31 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Gelukkig ga ik nooit naar van dat soort vechtkroegjes
quote:Op maandag 13 februari 2012 17:32 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Dan nog, iedereen heeft wel eens met de vuist gezwaaid in welke situatie dan ook.
Ik ook niet voor zover ik me kan herinneren.quote:Op maandag 13 februari 2012 17:34 schreef remlof het volgende:
Ik heb nog nooit in een kroeg gevochten
Weg met ons. Nooit mogen Nederlanders meer op vakantie. We verpesten het voor de inheemse bevolking!quote:Op maandag 13 februari 2012 17:35 schreef waht het volgende:
Oeh, een Nederlander gaat in het buitenland op de vuist. Brekend.
Meen je niet.quote:Op maandag 13 februari 2012 17:35 schreef waht het volgende:
Oeh, een Nederlander gaat in het buitenland op de vuist. Brekend.
Ik pleit voor een vakantiewet in navolging van de voetbalwet. Mensen die zich misdragen krijgen volgend jaar tijdens de bouwvak een meldingsplicht.quote:Op maandag 13 februari 2012 17:37 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Weg met ons. Nooit mogen Nederlanders meer op vakantie. We verpesten het voor de inheemse bevolking!
En reisbureau’s moeten de kosten vergoeden voor eventuele extra politie-inzet die noodzakelijk is in oorden zoals Chersonissos, Lloret de Mar en Sunny Beach.quote:Op maandag 13 februari 2012 17:42 schreef Monolith het volgende:
[..]
Ik pleit voor een vakantiewet in navolging van de voetbalwet. Mensen die zich misdragen krijgen volgend jaar tijdens de bouwvak een meldingsplicht.
Uiteraard. Geen enkel non-incident mag zonder zinloze discussie voorbijgaan.quote:Op maandag 13 februari 2012 17:41 schreef 3-voud het volgende:
[..]
Meen je niet.
Ahw, wat gruwelijk zeg. Al een aparte discussie van in NWS?
Daar zijn we de Grieken vast nog wel ettelijke tonnen schuldig voor het in het gareel houden van onze Henkjes op vakantie.quote:
Ik zal erover waken dat die in de soep loopt.quote:Op maandag 13 februari 2012 17:55 schreef waht het volgende:
[..]
Uiteraard. Geen enkel non-incident mag zonder zinloze discussie voorbijgaan.
Slaan met handtassen telt niet mee, he.quote:Op maandag 13 februari 2012 17:32 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Dan nog, iedereen heeft wel eens met de vuist gezwaaid in welke situatie dan ook.
Au contraire, de Grieken zijn ons nog ettelijke miljarden schuldig.quote:Op maandag 13 februari 2012 17:56 schreef remlof het volgende:
[..]
Daar zijn we de Grieken vast nog wel ettelijke tonnen schuldig voor het in het gareel houden van onze Henkjes op vakantie.
Die had ik niet meegeteld, dat zou valsspelen zijn.quote:Op maandag 13 februari 2012 17:57 schreef Reya het volgende:
[..]
Slaan met handtassen telt niet mee, he.
Dat land is van ons. Klaar.quote:Op maandag 13 februari 2012 18:02 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Au contraire, de Grieken zijn ons nog ettelijke miljarden schuldig.
De vraag is hoe blij we moeten zijn met die Griekse anarchisten.quote:
Ik wil best een Grieks eiland hebben voor Nederland, een soort gevangeniseiland, dumpen we daar alle mediterrane medemensen die we niet willen hebben. Integreren moet geen probleem zijn, een tintje hebben ze allemaal.quote:
Met een harde reset wel, maar dat kan niet door ze een te dure munt te laten hanteren.quote:Op maandag 13 februari 2012 18:12 schreef GSbrder het volgende:
Ik betwijfel of wij Griekenland B.V. nog winstgevend kunnen maken.
Mijn god, wat een niveautje vandaag hierquote:Op maandag 13 februari 2012 14:56 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Breivik deed het toch met een reden?
Die is goed bezig, volgens Remlof.
Het is altijd feest op maandagquote:Op maandag 13 februari 2012 18:22 schreef du_ke het volgende:
[..]
Mijn god, wat een niveautje vandaag hier.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |