waarom doen ze dit ?quote:Militairen slaags in Noorwegen
Nederlandse mariniers zijn de afgelopen nacht verzeild geraakt in een vechtpartij in de Noorse stad Bergen. Twee van hen zouden zo hard op een Noor hebben ingeslagen dat hij buiten bewustzijn raakte en naar het ziekenhuis moest.
De aanleiding voor de vechtpartij is nog niet bekend, zo meldt de Noorse krant Bergensavisen. De mariniers waren vermoedelijk afkomstig van één van de twee Nederlandse marineschepen die in de haven van Bergen liggen.
Het is niet de eerste keer dat Nederlandse mariniers betrokken zijn bij een vechtpartij in Noorwegen. In 2006 vond een soortgelijk incident plaats. Toen raakten mariniers tijdens een avondje stappen betrokken bij een vechtpartij. Vijf Noren en één Nederlander raakten toen gewond.
Belachelijk ook dat ze gewoon van die boot af mogen, gewoon alleen even snel aan de kant om voorraden in te slaan en dan snel weer naar open zee.quote:Op maandag 13 februari 2012 15:44 schreef Leandra het volgende:
Is het weer zo ver? Misschien moeten ze eens wat minder zuipen?!
Zoiets zei die noor waarschijnlijk ook voordat hij een peut op z'n bakkes kreeg.quote:Op maandag 13 februari 2012 15:51 schreef Teutoon het volgende:
Laat die gasten ook daadwerkelijk wat nuttigs doen ipv een schuttersputje graven in de Noorse natuur.
quote:Op maandag 13 februari 2012 15:52 schreef Athlon64x het volgende:
[..]
USA ziet onschuldige burgers aan voor terroristen
Ik geloof er niets van dat sp3c dat denktquote:Op maandag 13 februari 2012 17:51 schreef grrrbeer het volgende:
Als ik sp3c mag geloven is dit goed voor hun reputatie.
Ik dacht dat het alleen bij hooligans zo werkte, maar in het leger dus ook. Mooi vak!
Link?quote:Op maandag 13 februari 2012 17:51 schreef grrrbeer het volgende:
Als ik sp3c mag geloven is dit goed voor hun reputatie.
Ik dacht dat het alleen bij hooligans zo werkte, maar in het leger dus ook. Mooi vak!
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |