Ahww, wat zieluggquote:Op maandag 13 februari 2012 18:26 schreef Disana het volgende:
Het was linksen-bashdag. Elke linkse die langs kwam, kreeg ervan langs. Eerst De_Nuance, toen remlof, toen Tamashii.
Welneequote:Op maandag 13 februari 2012 18:26 schreef Disana het volgende:
Het was linksen-bashdag. Elke linkse die langs kwam, kreeg ervan langs. Eerst De_Nuance, toen remlof, toen Tamashii.
Jawel. Het was één lange rechtse circle-jerk tegen elke linkse die om het even wat kwam melden hier.quote:
Volgens mij was dat pas zo als een linkse zich in de circle-jerk wilde mengen om een eigen waarheid te poneren.quote:Op maandag 13 februari 2012 18:30 schreef Disana het volgende:
[..]
Jawel. Het was één lange rechtse circle-jerk tegen elke linkse die om het even wat kwam melden hier.
Dan heb ik echt wat gemist? Of je hebt een andere definitie van bashen.quote:Op maandag 13 februari 2012 18:30 schreef Disana het volgende:
[..]
Jawel. Het was één lange rechtse circle-jerk tegen elke linkse die om het even wat kwam melden hier.
Nee. Lees het zelf maar terug.quote:Op maandag 13 februari 2012 18:31 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Volgens mij was dat pas zo als een linkse zich in de circle-jerk wilde mengen om een eigen waarheid te poneren.
Het was een flinke dosis volstrekt achterlijke praat hier in de SC vandaag. Totaal ongewenst ook en dat weten degenen die zich er mee bezig hielden ook donders goed. Achterlijke idioten zitten er tussen.quote:Op maandag 13 februari 2012 18:31 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Dan heb ik echt wat gemist? Of je hebt een andere definitie van bashen.
Sure honey.quote:Op maandag 13 februari 2012 18:31 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Volgens mij was dat pas zo als een linkse zich in de circle-jerk wilde mengen om een eigen waarheid te poneren.
Hihi. Ik stopte bij sure honeyquote:
Zegt wel wat over jouw niveau, net als de vorige opmerkingen van jouw zijde.quote:Op maandag 13 februari 2012 18:34 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Hihi. Ik stopte bij sure honey.
Vanaf daar kon het niet meer beter worden.
Is dit een complimentquote:Op maandag 13 februari 2012 18:35 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Zegt wel wat over jouw niveau, net als de vorige opmerkingen van jouw zijde.
Heeft ie er zoeentje gekocht?quote:
Ik heb deze:quote:Op maandag 13 februari 2012 18:40 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Heeft ie er zoeentje gekocht?
[ afbeelding ]
Edit: ik ben zelf toch meer voor de Yoda-fleshlight.
[ afbeelding ]
Van die dildo-ladies nightsquote:Op maandag 13 februari 2012 18:44 schreef Tamashii het volgende:
Ik ben toch blij dat het taboe bij vrouwen en hulpstukken niet zo groot is of misschien zelfs niet meer bestaat.
Jij bent echt triest.quote:Op maandag 13 februari 2012 18:46 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Van die dildo-ladies nights.
Met drie dikke zeugen en een hazelip gezellig aan de nieuwe bunnies snuffelen.
Inb4 Bluesdude.
quote:Op maandag 13 februari 2012 18:46 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Inb4 Bluesdude.
Vrouwen zijn nooit warmquote:Op maandag 13 februari 2012 18:46 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Ik heb deze:
[ afbeelding ]
Het zijn overigens geen masturbatiehulpmiddelen. Ze heten niet voor niets "Hug pillows/dakimakura". Gewoon bedoeld om te knuffelen en je warm te houden.
Haters gonna hatequote:
Waarbij de organiserende dame meedoet aan een piramidespel en probeert meer vrouwen dat te laten organiseren. Oh, tupperwareparties!quote:Op maandag 13 februari 2012 18:46 schreef GSbrder het volgende:
[..]
quote:Op maandag 13 februari 2012 18:48 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Waarbij de organiserende dame meedoet aan een piramidespel en probeert meer vrouwen dat te laten organiseren. Oh, tupperwareparties!
Het is maar hoe je het noemt hè?quote:Op maandag 13 februari 2012 18:46 schreef robin007bond het volgende:
om te knuffelen en je warm te houden.
Ik snap niet waarom jij nog twijfelt over je parenting skillsquote:Op maandag 13 februari 2012 18:49 schreef remlof het volgende:
[..]
Het is maar hoe je het noemt hè?
Maar als mijn puber met zoiets thuiskwam zou ik hem toch wel wat kritische vragen stellen over zijn liefdesleven.
Doe ik dat dan? Ben al lang blij dat ik geen ouder benquote:Op maandag 13 februari 2012 18:50 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Ik snap niet waarom jij nog twijfelt over je parenting skills.
Naja, geen twijfel, maar dat je je nog niet voortplant.quote:Op maandag 13 februari 2012 18:50 schreef remlof het volgende:
[..]
Doe ik dat dan? Ben al lang blij dat ik geen ouder ben
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |