Je hebt dus in ieder geval geen stille minnaars die de datum van Valentijnsdag niet kennen.quote:Op maandag 13 februari 2012 16:17 schreef Voorschrift het volgende:
Nog steeds geen valentijnskaartje.
Dan kan je nog steeds moord afkeuren. Daarnaast zijn er tegenwoordig veel meer mogelijkheden tot berechting waar ook gebruik van wordt gemaakt.quote:Op maandag 13 februari 2012 16:16 schreef waht het volgende:
[..]
Oh maar dat is het sowieso. Men gaat enkel over tot de ultieme daad indien er geen uitweg meer is. In het geval van dictators zijn alle betere uitwegen al snel verdwenen.
En met de huidige bezorgingsstiptheid krijg je die van nu tot over twee weken.quote:Op maandag 13 februari 2012 16:17 schreef Voorschrift het volgende:
Nog steeds geen valentijnskaartje.
Is dit een verspreking?quote:Op maandag 13 februari 2012 16:25 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
En met de huidige bezorgingsstiptheid krijg je die van nu tot over twee weken.
Jouw psycholoog heeft een oogje op je?quote:Op maandag 13 februari 2012 16:42 schreef Voorschrift het volgende:
Een 18 pagina's lange analyse over mijn persoonlijkheid opgestuurd gekregen, leuk.
Nee moest voor een functie een test invullen van ik weet niet hoeveel vragen plus zo'n IQ test met rekenvaardigheden en taalvaardigheden en figuurvaardigheden met tijdlimiet.quote:Op maandag 13 februari 2012 16:42 schreef Monolith het volgende:
[..]
Jouw psycholoog heeft een oogje op je?
Nee, daar hebben normale mensen geen interesse in.quote:
Aan rechtenkennis kun je bovendien geen conclusies met betrekking tot intelligentie verbinden.quote:
Wat stoond er onder het kopje komkommers?quote:Op maandag 13 februari 2012 16:42 schreef Voorschrift het volgende:
Een 18 pagina's lange analyse over mijn persoonlijkheid opgestuurd gekregen, leuk.
Die heb ik ook eentje moeten maken, van Bouw en Balans.quote:Op maandag 13 februari 2012 16:43 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Nee moest voor een functie een test invullen van ik weet niet hoeveel vragen plus zo'n IQ test met rekenvaardigheden en taalvaardigheden en figuurvaardigheden met tijdlimiet.
Nouja, als je faalt in het recht moet je wel heul erg dom zijn.quote:Op maandag 13 februari 2012 16:48 schreef Monolith het volgende:
[..]
Aan rechtenkennis kun je bovendien geen conclusies met betrekking tot intelligentie verbinden.
Ah, er zijn meer mensen van op de hoogte.quote:Op maandag 13 februari 2012 16:50 schreef eriksd het volgende:
[..]
Nouja, als je faalt in het recht moet je wel heul erg dom zijn.
Een disproportie tussen beide lijkt mij evident causaal.quote:Op maandag 13 februari 2012 16:48 schreef Monolith het volgende:
[..]
Aan rechtenkennis kun je bovendien geen conclusies met betrekking tot intelligentie verbinden.
De mijne was voor business professionals, als jeugdige student toch een goed resultaat behaald.quote:Op maandag 13 februari 2012 16:49 schreef betyar het volgende:
[..]
Die heb ik ook eentje moeten maken, van Bouw en Balans.
Ik vind het wel knap dat ze een beeld van je schetsen die jezelf niet kent maar je directe omgeving wel zegt dat je zo bent.quote:Op maandag 13 februari 2012 16:54 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
De mijne was voor business professionals, als jeugdige student toch een goed resultaat behaald.
Heb alleen een paar vragen over beloningen/salaris verkeerd geinterpreteerd.
Nu denken ze dat jij vrijwillig voor hen wilt werken.quote:Op maandag 13 februari 2012 16:55 schreef Voorschrift het volgende:
Ik dacht dat ze vroegen of loon in verhouding moest staan, maar ze bedoelden er mee of loon belangrijk voor je was, dus nu staat in de uitslag schijnbaar dat loon en competitief werk mij niet kan boeien.
Ach ja, volgende week maar toelichten in 't gesprek.
Ja precies, zo'n grijze muis.quote:Op maandag 13 februari 2012 16:57 schreef waht het volgende:
[..]
Nu denken ze dat jij vrijwillig voor hen wilt werken.
Ja precies, heb 't ze hier ook laten lezen, iedereen was 't er volmondig mee eens.quote:Op maandag 13 februari 2012 16:57 schreef betyar het volgende:
[..]
Ik vind het wel knap dat ze een beeld van je schetsen die jezelf niet kent maar je directe omgeving wel zegt dat je zo bent.
Sven Kramer?quote:Op maandag 13 februari 2012 17:14 schreef remlof het volgende:
Zozo, ik hoor dat de trots van onze natie zich weer eens misdragen heeft in het buitenland.
Die Noren kunnen er wel tegen.quote:Op maandag 13 februari 2012 17:14 schreef remlof het volgende:
Zozo, ik hoor dat de trots van onze natie zich weer eens misdragen heeft in het buitenland.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |