Dat durf ik niet eensquote:Op maandag 13 februari 2012 18:50 schreef Jahr00n het volgende:
[..]
Dan zou ik er ook maar niet aan gaan hangen.
Haha, blij dat ik 'm niet gekocht heb..quote:Op maandag 13 februari 2012 18:47 schreef Tinos85 het volgende:
Wat een kutding om in elkaar te zetten die bar van de Lidl!Slechte kwaliteit schroeven.
Zo'n ding zoek ik nog, had er laatst eentje besteld maar die kon mijn gewicht niet hebben.quote:Op maandag 13 februari 2012 20:19 schreef Geo4kant het volgende:
[ afbeelding ]
Ik heb zo'n ding tussen mijn kozijn, moet je een rubber/plastic rondje waar hij op steunt in je kozijn schroeven en dat dat ding draaien dat hij uitzet.
Liked.quote:Op maandag 13 februari 2012 21:08 schreef slacker_nl het volgende:
Dit kunnen jullie vast wel waarderen
vanmiddag aangeschaft, voelt er solide voor 15 euro, schuift alleen een beetje op de grondquote:Op maandag 13 februari 2012 11:43 schreef Panzermaus het volgende:
Zo, net zo'n boven-de-deur opening-optrek-multifuctioneel-geval opgehaald bij de Lidl. (merk: Crivit Sports) Weekaanbod, 15 euro en ruim op voorraad. Ben benieuwd of hij past. Zo'n 'Iron Gym' kost vaak al 30 euro en dan moet je ook nog verzendkosten betalen, mij niet gezien voor zoiets.
Het gaat om deze: http://www.lidl.nl/cps/rd(...).htm?offerdate=27785
[ afbeelding ]
Als hij niet past of bevalt dan ruil ik hem morgen voor die stang van 8 euro, die schuif je uit en klem je vast in de deuropening. Nog altijd beter dan wat ik nu doe (in het trapgat), houdt niet goed vast en als ik val breek ik mijn nek.Misschien wil ik ze ook wel allebei, ze zijn allebei erg handig. Pullups enzo doe ik ook al in de gym, maar eigenlijk wil ik ze elke dag doen, wanneer ik er maar zin in heb.
Daarom thuis ook even mogelijk maken.
Stereotomy nog bedankt voor de Lidl-tip!
Nouja als je em neerzet voor push ups etc dan zitten er op de raakvlakken met de grond plastic dopjes, dat schuift nogal op een gladde laminaat vloer.quote:Op maandag 13 februari 2012 21:40 schreef Tinos85 het volgende:
Hoezo schuift ie over de grond?
Morgen benenjust love it.
Vorige week voor het laatst gedeadlift, vandaag kwam de pijn opzetten gewoon n griepje :pquote:Op maandag 13 februari 2012 21:19 schreef drumstickNL het volgende:
Of je hebt gewoon inderdaad de verkeerde form gedaan.
Ah zo. Ik zal morgen die blokjes eens in de muur boven het kozijn schroeven. Hoop dat 't ding stevig genoeg is.quote:Op maandag 13 februari 2012 21:42 schreef Verbodsbord het volgende:
[..]
Nouja als je em neerzet voor push ups etc dan zitten er op de raakvlakken met de grond plastic dopjes, dat schuift nogal op een gladde laminaat vloer.
Hij moet dan ook aan de muur man, optrekken met die armpjes.quote:Op maandag 13 februari 2012 21:37 schreef Verbodsbord het volgende:
[..]
vanmiddag aangeschaft, voelt er solide voor 15 euro, schuift alleen een beetje op de grond
quote:Op maandag 13 februari 2012 21:22 schreef robuust89 het volgende:
Benen trainen
Specifieker: squatten
Hartstikke goed!quote:Op maandag 13 februari 2012 23:06 schreef spierbal het volgende:
Vandaag ging ik squaten, ging lekker diep wou nog net een tikkie verder, en toen hield ik hem niet meerzo rustig mogelijk op de steunen laten zaken en er onder vandaan kruipen haha.
Iig diep genoeg gegaan
Lijkt een hotel, met die koffer daar links.quote:Op maandag 13 februari 2012 23:04 schreef Fanta-stick het volgende:
Wel mooie regendruppels, maar dat tapijt....
Ziek hoor. Die kuiten ook, wat een massa.quote:Op maandag 13 februari 2012 22:59 schreef seto het volgende:
Rond de 7 of 8%? Je vergaat de no homo trouwens
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nu weer verder groeien, ben benieuwd waar ik over een jaar sta.![]()
Ik zie we latex handschoenen, maar kan ook tanner zijn.quote:Op maandag 13 februari 2012 23:08 schreef Snakey het volgende:
[..]
Lijkt een hotel, met die koffer daar links.
Zouden dat z´n steroids zijn, achter hem op het tafeltje?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |