ik doe liever rug + triceps en borst + bicepquote:Op maandag 13 februari 2012 15:49 schreef MrNiles het volgende:
borst+triceps
rug+biceps
schouders+hamstrings
quads+kuiten
op 1 dag abs bij doen,
misschien nog extra onderarmen?
johquote:Op maandag 13 februari 2012 15:53 schreef mtchel112 het volgende:
[..]
ik doe liever rug + triceps en borst + bicep
heb een aantal keer rug gedaan maar kreeg daarna gewoon geen kracht meer uit mn biceps
Oke, decline wordt incline. Dips als laatst en schouders uitbreidenquote:Op maandag 13 februari 2012 16:38 schreef Jajong het volgende:
Zou Incline benchen ipv Decline. Decline is echt poep. En cable flies ipv dumbell flies. En dips na je andere tricep oefeningen. Schouders is ook beetje karig. Zo er een isolatie oefening voor rear delts bij pakken.
Ik zou je workouts op maandag en woensdag omdraaien.quote:
Ik heb naturel van B&F en drink het normaal met chocolademelk en dat is prima. Met water vind ik het ranzig.quote:Op maandag 13 februari 2012 16:07 schreef ZuidGrens het volgende:
Biceps en borst op dezelfde dag gaat imo prima.
Zijn er hier mensen die de 'smaakloze' Whey wel eens geprobeerd hebben? Ik ben bijna door de pot met banaan heen, en die smaak komt me nu echt mijn neus uit, gooi er nu zelfs limonadesiroop door zodat het iets anders smaakt.
Oke, nice.quote:Op maandag 13 februari 2012 16:48 schreef Yamcha het volgende:
[..]
Ik heb naturel van B&F en drink het normaal met chocolademelk en dat is prima. Met water vind ik het ranzig.
voeier van geraffineerde koolhydraten ja...quote:Op maandag 13 februari 2012 17:08 schreef ZuidGrens het volgende:
[..]
Oke, nice.
En eten jullie wel eens eierkoeken? Is dat een beetje goed voeier?
http://www.calorielijst.nl/product/?calorie=4507quote:Op maandag 13 februari 2012 17:11 schreef Zith het volgende:
@ZuidGrens: Wat zijn de voedingswaarden/ingredienten van eierkoeken?
quote:Op maandag 13 februari 2012 17:14 schreef CorwinofAmber het volgende:
Eierkoeken; zucht, dat is toch Sonja Bakker voer man..
Bruine boterhammen pindakaas; daar wordt je groot en sterk van.
Vraag maar aan Evert van Benthum.
Laat hem dat zelf opzoeken zodat hij niet bij elke van de 5,000 soorten voer moet vragen of het goed isquote:Op maandag 13 februari 2012 17:12 schreef Jahr00n het volgende:
[..]
http://www.calorielijst.nl/product/?calorie=4507
Bagger dus.
quote:Op maandag 13 februari 2012 17:42 schreef Maanvis het volgende:
[..]
mannen moeten het vrouwtje beschermen. en met een paar pondjes meer word je niet zo snel aan de kant gezet, hoe gespierd je tegenstander ook is, dus dan lukt het makkelijker.
Da's waar. Valt me wel op hoe gauw je al iel wordt bij laag bf% als je nog niet veel spieren hebt gekweekt, zeker als je wat kleding aan hebt.quote:
Dan zou ik er ook maar niet aan gaan hangen.quote:Op maandag 13 februari 2012 18:47 schreef Tinos85 het volgende:
Wat een kutding om in elkaar te zetten die bar van de Lidl!Slechte kwaliteit schroeven.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |