Hihi jij gaat misselijk worden oehoehoee...quote:Op woensdag 15 februari 2012 18:37 schreef Broodje_Zaad het volgende:
[..]
Heb net mijn vreten op, en heb een nogal intensieve sportsessie over 20 minuten (en 't borrelt best wel in mijn pensje). Kijk, anders zou ik idd gewoon effe een half uurtje wachten, snapst du?
Lees het boek 'Starting Strength', ga het tot in de puntjes uitvoeren de eerste paar maanden.quote:Op woensdag 15 februari 2012 18:56 schreef Guiel het volgende:
Ik ben 15 jaar, en ik wil ong net zo gespierd worden als Panzermaus, gewoon "buffed" bedoel ik. Het is misschien een domme vraag maar: Hoeveel herhalingen moet ik per set ongeveer doen om spierresultaat te zien? want als het teveel is dan val ik juist af en verbrand ik meer.
Ik weet dat ik vlees, vis, brood, pindakaas, eieren, kip enzo moet eten, alleen ik weet niet hoeveel kcal ik voor m'n leeftijd normaal moet hebben, als ik dat weet dan kan ik het met 500kcal verhogen en een voedings-schema maken.
Ik wil zeker weten dat ik spiermassa krijg anders lukt niet.
Bedankt.
Veel melk en boterhammen met pindakaas..quote:Op woensdag 15 februari 2012 18:56 schreef Guiel het volgende:
Ik ben 15 jaar, en ik wil ong net zo gespierd worden als Panzermaus, gewoon "buffed" bedoel ik. Het is misschien een domme vraag maar: Hoeveel herhalingen moet ik per set ongeveer doen om spierresultaat te zien? want als het teveel is dan val ik juist af en verbrand ik meer.
Ik weet dat ik vlees, vis, brood, pindakaas, eieren, kip enzo moet eten, alleen ik weet niet hoeveel kcal ik voor m'n leeftijd normaal moet hebben, als ik dat weet dan kan ik het met 500kcal verhogen en een voedings-schema maken.
Ik wil zeker weten dat ik spiermassa krijg anders lukt niet.
Bedankt.
niet te groot worden he broertje is nie mooi gwn btje fit vind panzermaus al tege de rand grote ass enzoquote:Op woensdag 15 februari 2012 18:56 schreef Guiel het volgende:
Ik wil zeker weten dat ik spiermassa krijg anders lukt het niet.
Bedankt.
Maak je niet druk, hij heeft vast geen grote plannen.quote:Op woensdag 15 februari 2012 21:21 schreef Luchtkoker het volgende:
[..]
niet te groot worden he broertje is nie mooi gwn btje fit vind panzermaus al tege de rand grote ass enzo
http://www.ehow.com/video_2360176_do-preacher-curls.htmlquote:Op woensdag 15 februari 2012 21:46 schreef Awesome_ het volgende:
Iemand toevallig een goede bron over hoe de preacher curl goed uitgevoerd kan worden en dan met name de hoogte van de stoel? Mijn vader krijgt de juiste houding maar niet te pakken en ik krijg hem maar niet in de juiste houding gecorrigeerd
Je ziet dat hij net met zijn oksels erbij kan en zijn armen over dat ding legt(waar je armen op steunen hoe het ook heet). Dan kun je berekenen hoe hoog het zitvlak moet.quote:Op woensdag 15 februari 2012 22:02 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
http://www.ehow.com/video_2360176_do-preacher-curls.html
Gewoon zonder schoenen bro.quote:Op woensdag 15 februari 2012 22:08 schreef Zith het volgende:
OEH KAN ZO LEKKER DIEP MET MN NIEUWE SCHOENUH
up yours lange bovenbenen
Doe je wel high bar squats?quote:Op woensdag 15 februari 2012 22:08 schreef Zith het volgende:
OEH KAN ZO LEKKER DIEP MET MN NIEUWE SCHOENUH
up yours lange bovenbenen
Natuurlijk niet, wie doet er nou high barquote:
Guilty.quote:Op woensdag 15 februari 2012 22:19 schreef Zith het volgende:
[..]
Natuurlijk niet, wie doet er nou high bar
*
Moet al ver genoeg voorover buigen door mn korte biceps/lange bovenbenen. Dan sta je vaster met low bar (+Rippie en zn maatjes vinden low bar best !)
Dus je doet alles wat een man, die je nog nooit gezien hebt, zegt?quote:Op woensdag 15 februari 2012 22:22 schreef Zith het volgende:
oh gaan we zo doen?
+ Rippie raadt gewichthefsschoenen aan ! dusss
we hebben het hier over ripsterquote:Op woensdag 15 februari 2012 22:24 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
Dus je doet alles wat een man, die je nog nooit gezien hebt, zegt?
Is dat niet pijnlijk, die stang over je lichaam schrapen? En nee joh, chuck wou juist stoppen met squats omdat zn quads te groot werden :$quote:Op woensdag 15 februari 2012 18:14 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Huh, ik probeerde laatst een keer 80 kg te 1RM'en, ging goed, tweede rep niet gelukt, gewoon stang laten zakken, op je schoot rollen en opstaan. Goed te doen, kleine ecto.bij smith machine ben je dan wel de lul, kutding is dat ook, kan ook minder zwaar omdat ik nooit goed lig en dat bankje er scheef onder staat
Las trouwens dat Lakitu niet meer squat deed? Enjoy dat dere cancer.
Is geen fijn gevoel maar pijn, nee niet echt... heet roll of shame zijn paar videos vanquote:Op woensdag 15 februari 2012 22:27 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Is dat niet pijnlijk, die stang over je lichaam schrapen? En nee joh, chuck wou juist stoppen met squats omdat zn quads te groot werden :$
Ik zie het ja. Al die bench press fail filmpjes durf ik niet te kijken btwquote:Op woensdag 15 februari 2012 22:29 schreef Zith het volgende:
[..]
Is geen fijn gevoel maar pijn, nee niet echt... heet roll of shame zijn paar videos van
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Starting Strength schema volgen, en dan de variatie met dips in workout A en pendlay rows en chinups in workout B. Kun je online vinden. 3x per week trainen, eigenlijk gewoon jezelf goed inlezen over het programma.quote:Op woensdag 15 februari 2012 18:56 schreef Guiel het volgende:
Ik wil zeker weten dat ik spiermassa krijg anders lukt het niet.
Bedankt.
Nederlands: http://krachttraining.net(...)es-starting-strength
Maar als je de Engelse taal beheerst gewoon verder zoeken op Rippetoe Starting Strength. Combineren met veel eten en voldoende (nacht)rust, dan groei je als een malle als beginner.
Bench press, dips en overhead press bouwen je borst, triceps en schouders, chinups en rows bouwen je (boven)rug en biceps. Squats en deadlifts bouwen alles en voegen dikte en kracht toe aan je hele lichaam, met het accent op de bovenbenen + hamstrings en glutes. Buik hoef je niet te isoleren nu, squat en deadlift pakken hem genoeg.
Prima voor nieuwelingen, zou nog steeds niet anders aanraden, ook omdat ik er zelf goede resultaten mee heb en het ook anderen in de sportschool laat doen en die hebben hetzelfde. Zorg dat je een ouder ervaren iemand (heel misschien een instructeur) hebt die je uitvoering kan beoordelen en corrigeren, anders is de kans groot dat je tegen blessures aan gaat lopen en/of haal je er lang niet uit wat er in zit.Het gaat.quote:Op woensdag 15 februari 2012 22:27 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Is dat niet pijnlijk, die stang over je lichaam schrapen? En nee joh, chuck wou juist stoppen met squats omdat zn quads te groot werden :$Het wordt wel steeds zwaarder, maar zolang je hem rustig laat zakken op je borst en dan rollen is het goed te doen. Er was hier laatst wel gepost over iemand die dood was gevonden onder een 80 kg bar.
Waarschijnlijk laten vallen op zichzelf ofzo denk ik.
En oh, dat viel wel mee toch van die laatste pic?Lijkt me dat ze wel een stuk kleiner worden na een cut, die Naso enzo squatten ook best veel maar hun benen zien er niet 'te groot' uit ofzo vind ik. Zelf vind ik te grote glutes minder.
[ Bericht 5% gewijzigd door Panzermaus op 15-02-2012 22:45:55 ]
Ja ik zie het ook wel. Wanneer begint je cut, panzer?quote:Op woensdag 15 februari 2012 22:45 schreef seto het volgende:
Je begint wel steeds meer vet aan te zetten Panzer, of lijkt dat maar zo?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |